امتیاز موضوع:
  • 6 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دزدی با خصوصیات سایه!/نقد و بررسی Thief
#11
والا چی بگم دوستان اشاره کردن

اولا که واقعا تیتر مقالت بد بود  ناراحت نشیا ولی سایه که دزدی نمی کنه که .....

دوما که مقدمه که مهم ترین بخش مقالت هست رو خیلی کش داده بودی مثلا فلانی فلان میشه و فلان شده فلان می کنه و فلان پیش میاد و فلان
منظورم اینه که خیلی از (و) استفاده کرده بودی که باعث سررفتن حوصله میشه

ناراحت نشو بلکه خوشحال شو چون اگه این انتقادا رو تو نقد بعدیت تاثیر بدی موفق ترین نویسنده فروم میشی
پاسخ
#12
ایول ....
دمت گرم...
برای شروع خوب است...
اما هنوز برای یه مقاله عالی خیلی کار داری...
ادامه بده[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
[تصویر:  xkpv6dutvrec.jpg]
یاد اون روزگاری که نه رو اسماشون خط خورده بود و نه رنگ اسماشون انقدر کم رنگ بود به خیر...
پاسخ
#13
خسته نباشی.
سعی و کوششت برای این مقاله خوب بود اما چنتا نکته میگم که ممکنه به دردت بخوره :
  • اولین نکته تیتر بدی هستش که انتخاب کردی. دزدی با خصوصیات سایه ... ; در اولین نگاه هیچکس متوجه منظورت نمی شه اما اگه میخوای همه بهفمن منظورت از این تیتر چیا باید از جملات و کلمات معادل استفاده کنی .مثلا همین تیتر می تونه به دزدی همچون سایه ... تبدیل بشه که المان های حماسی هم تو تیتر بکار میره.
  • یه چیز دیگه که به جذاب  و خوندنی تر کردن نقدت کمک می کنه ، اینه که نقدت رو توی مقدمه هایپ کنی ! یعنی این که تو مقدمه بگو  چهارمین نسخه از فرنچایز Thief با تمام کش و قوس های فراوان منتشر شد .این نسخه ریبوتی از نسخه های گذشته بود که طرفداران این سری امید زیادی به آن داشتند ; ولی به نظر شما این نسخه توانسته است توجه طرفداران این سری را به خود جلب کند ؟ در ادامه ی نقد  به بررسی این مسئله خواهیم پرداخت ... ; میدونی که منظورم چیه؟ یعنی همه رو به طرف نقدت بکشون کاری بکن که با خوندن مقدمت ، تا ته مقالتو یه راست بخونن.
  • بعضی از قسمت های نقدت ، غیرلازم بود.مثل اون بخشی که داشتی آنریل انجین 3 رو معرفی می کردی.خوب اصولا توی نقد و بررسی نمیان درباره ی تاریخچه ی انجینی که باهاش بازی رو ساختن صحبت کنن .تو فقط یه اشاره بکن که فلان بازی با فلان انجین ساخته شده.مثلا : Eidos Montreal برای این که بتواند یک گرافیک زیبا و جذاب را از این بازی خروجی بگیرد ، از انجین فوق العاده خوش ساخت و معروف Unreal Engine 3 استفاده کرده است که پیش از آن بازی هایی همچون Gears of War و Batman است.  دیگه همین کافیه نمیخواد بگی که کدوم شرکتی تو چه سالی از اولین نسخه ی این انجین رونمایی کرده و فلان و فلان و فلان ... همین قدر بسه و بعد از این که گفتی با کدوم انجین ساخته شده ، حالا برو سراغ این که این انجین چطوره از بازی خروجی گرفته یا به عبارت دیگه سازنده ها چطور این بازی رو روی آنریل انجین 3 پیاده سازی کردند و در آخر نتیجه بگیر اشکال از انجین بوده یا سازنده ها ( صد در صد سازنده ها ) . یا مثلا اون بخشی که درباره ی اسکوئر انیکس حرف زدی و این که تامب رایدر بهترین بازی ساخته شده توسط اسکوئر انیکس بود.به نظرم اون بخش هم اصلا لازم به ذکر کردن و گفتن نبود.
  • من وقت نکردم این عنوان رو بازی کنم.اما با خوندن این نقد بعضی از قسمت های بازی برای من اسپویل شد.مثلا گرت به بیمارستان میره و ... سعی کن فقط داستان پایه و اصلی رو بگی و دیگه کلا بیخیال داستان بشی . اگه بخوای تو هر قسمت داستان بازی رو اسپویل ( لو  دادن ) کنی دیگه اون شخص که بازی نکرده و میخواد به حرف منتقد گوش کنه و نقدش رو میخونه و میخواد بدونه که بازی ارزش خریدن داره یا نه ، کل داستان و اون هیجان های نهفته تو داستان براش بی معنی یا بهتره بگم بی مزه میشه !
  • یکی دیگه هم که دوستان قبلا بهش اشاره کردند ، اسم نقد و بررسی رو تو به تعریف و تمجید ، عوض کردی ! وقتی نقد یه بازی رو داری می نویسی باید بازی رو بکوبی ! نکات مثبت رو اگه 20 درصد بهش اشاره می کنی ، باید نکات منفی رو 80 درصد بهش اشاره کنی ! به بازی رحم نکن.مثلا تو گفتی : گرت خیلی سریع می دود و نگهبان ها حتی نزدیک او هم نمی شوند .  به نظرم این اصلا یه چیز خوب نیست بلکه یه چیز خیلی بدی هستش.وقتی با گرت میری دزدی دو احتمال وجود داره یا دزدی با موفقیت انجام میشه و آخر با گرت از محل جنایت میای بیرون یا این که نگهبانان میفتن دنبالت.خوب وقتی که گرت خیلی سریع بدوئه ، پس اون چالشی که گیمر منتظرشه کجا رفته ؟
  • هر مقاله دو تا بخش خیلی مهم داره که مربوط به شروع و پایان بندی مقالات می شن . بخش مقدمه وبخش پایانی. تو مقدمه رو نوشتی اما بخش پایانی ست نکردی برای مقالت که آخر سر خواننده رو یه جور سردرگم می کنه .سعی کن از این به بعد پایان بندی مقالاتت رو هم بهشون اضافه کنی.
  • یکی از مهم ترین المانهای نگارش ، استفاده از علائم نگارشی مثل ویرگول یا نقطه ویرگول هستش که اگه ازش به جا استفاده کنی خواننده تو خوندن جملات راحت تر هستش و جذب قلمت میشه.
در کل کارت اشکالاتی داشت که اگه برطرفشون کنی خیلی خوب میشه کارت.به عنوان یکی از کارهای اولت خوب بود و به نظرم میتونی راحت یه نویسنده ی خوب و توانا بشی ولی کارتو متوقف نکن و مقالاتت رو بیشتر کن تا به ایده آل برسی. امیدوارم توکارت موفق باشی.[img]images/smi/s0 (25).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]

 
 [img=0x215]http://*****/images/70epme5cfcgrwxp5npon.jpg[/img]

This is end of the GAME 
پاسخ
#14
سلام!
Thief بازي خوبيه ولي بعضي جاهاش واقعا تو دزدي زياده روي ميكنه!منظورم اينه كه كم مونده خود طرفو هم بدزده!
[تصویر:  STALKER_2.jpg]
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  نقد و بررسی بازی مافیا officialamir 1 1,989 05-10-2023, 04:01 PM
آخرین ارسال: برنا زرین
  بررسی بازی The Quarry : فیلم خوب، بازی معمولی علی امینی 0 1,100 06-14-2022, 03:46 PM
آخرین ارسال: علی امینی
  بررسی بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga ساسان گیمر 0 1,123 04-18-2022, 11:40 AM
آخرین ارسال: ساسان گیمر
  زنگ ورزش | نقد و بررسی FIFA 14 White Fang 23 8,557 02-28-2022, 03:36 PM
آخرین ارسال: alireza663
  نقد و بررسی گوشی سامسونگ a51 pishrotech 0 1,275 10-20-2021, 07:48 PM
آخرین ارسال: pishrotech

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان