امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
رئیس شرکت اسکوئر اینکس در مورد پلتفرم‌های مختلف و اهداف ۲۰۱۷ صحبت می‌کند
#1
رئیس شرکت بزرگ اسکوئر اینکس، آقای یوسوکه ماتسودا (Yosuke Matsuda)، در نامه سال جدید خود، به سال ۲۰۱۶ نگاهی کلی انداخته است و به چشم اندازهای سال جاری می‌نگرد و حقایقی تجاری و جالب را بیان می‌کند. همان طور که می‌دانید، اسکوئر اینکس در سال ۲۰۱۶ به شدت مشغول بود و در کنار عناوین متعدد، بزرگ ترین عنوان تاریخ خود، یعنی Final Fantasy 15 را منتشر کرد که طرفداران چند سال انتظار آن را می‌کشیدند.

آقای ماتسودا به رشد تجارت بازی‌های موبایلی، در کنار بازی‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان اشاره داشتند و همچنین در مورد آغاز دوره فناوری واقعیت مجازی نیز سخن گفتند. ایشان سپس اشاره کردند که اسکوئر اینکس همچنان پا به پای فناوری‌های جدید پیش خواهند آمد و تا آن زمان به ساخت محتواهایی که مردم دوست دارند ادامه خواهند داد. آقای ماتسودا در ادامه باری دیگر به سی‌امین سالگرد سری فاینال فانتزی و برنامه‌های شرکت در این باره نیز اشاره کردند.
نقل‌قول:
من برای همه سال خوبی را آرزو می‌کنم.
سال ۲۰۱۶ پیشرفت‌های فناوری دیجتال بسیاری را به خود دید که به خوبی خیابان‌های خلاقیت را در دنیای سرگرمی گسترش داد. این پتانسیل به وجود آمده باعث می‌شود محتواهای گوناگونی را خلق کرد. من فکر می‌کنم که این پتانسیل‌ها به فرصت‌های بزرگی برای گروه ما درسال ۲۰۱۷ منجر شود.
در سال ۲۰۱۶، فروش گوشی‌های هوشمند به ۱٫۵ بیلیون واحد رسید که با گسترش آن در ژاپن به ۶۷ درصد کل جمعیت را در بر می‌گیرد. همان گونه که آمار نشان می‌دهند، گوشی های هوشمند به ابزار ارتباطی حیاتی تبدیل شده‌اند که خود را در زندگی ما ثبت کرده‌اند. این دستگاه‌ها همجنین به عنوان یک کنسول بازی نیز استفاده می‌شوند. در کنار این دستگاه‌های چند کاره، تقاضای بازی برای کنسول‌ها نیز رشد داشته است. کنسول پلی‌استیشن ۴ از مرز فروش ۵۰ میلیون واحدی در سراسر جهان عبور کرد و این سریع تر از هر کنسول پلی‌استیشن در قبل است. فروش کنسول ایکس‌باکس وان نیز رشد چشمگیری داشته است، مخصوصا در آمریکای شمالی.
علاوه بر این، سال ۲۰۱۶ همچنین طلوع واقعیت مجازی و فناوری‌های واقعیت مجازی بود. دستگاه‌های واقعیت مجازی قرار است تجربه‌های متفاوتی را به بازار بیاورد و محتواهای گوناگون و متنوعی نیز ساخته می‌شوند. ۲۰۱۶ همچنین سالی بود که آی پی‌ها با فناوری‌های جدیدی به قدرت وارد می‌شدند و با ترکیب این فناوری‌ها زاده شدند. فناوری‌های دیگر مانند هوش مصنوعی نیز بسیار مورد توجه بود.
گروه ما همچنین محتواهای غنی و متنوعی را منتشر کرد که اهرمی بسیار قوی برای ما بود. ما همچنان به حرکت رو به جلو ادامه می‌دهیم و به تحقیق و توسعه در زمینه‌های جدیدی مانند واقعیت مجازی و واقعیت افزوده خواهیم پرداخت و قادر بودیم که نمونه‌های اولیه‌ای از نتایج کارمان را به اشتراک بگذاریم.
این توسعه‌های فراگیر برروی محتواهای سرگرمی و تجارت آن به طرق مختلف اثر خواهد گذاشت. تنوع و ازدیاد محتواهای سرگرمی و عرضه آن‌ها برروی پلتفرم‌ها به وسیله فناوری ها یک مزیت بزرگ برای سازندگان این محتواها به وجود می‌آورد که شامل ما نیز می‌شود. با اهرم کردم فناوری‌های جدید و به ارمغان آوردن تجربه‌های تازه، ما نه تنها می‌توانیم روح تازه‌ای به محتواهای موجود بدمیم، بلکه می‌توانیم به لطف راه‌های جدید، محتواهای تازه‌ای را خلق کنیم. همچنین خالقان ما می‌توانند استعدادهای خود را از این راه پرورش دهند.
پیشرفت‌ها در واقعیت مجازی، واقعیت افزوده، هوش مصنوعی و دیگر فناوری‌ها به طور قابل توجهی پتانسیل محتواهای دیجیتالی را گسترده تر کرده‌اند. یک بخش آن، رنج بیشتر احساسات و پیچیده کردن روابط انسان ها است. پیشرفت‌های فناوری به این گونه، فرصت‌های بزرگی را برای گروه ما فراهم می‌آورد تا محتواهای سرگرمی غنی تری خلق کنیم. در سال ۲۰۱۷ ما به تغییر زمان و محیط ادامه می‌دهیم و در جهت تکامل فناوری، همیشه تلاش می‌کنیم تا محصولاتی را خلق کنیم که مشتری‌ها آن را دوست داشته باشند.
سال ۲۰۱۷ به عنوان سی‌امین سالگرد سری FINAL FANTASY نیز به حساب می‌آید . ما برنامه‌های متفاوتی برای جشن گرفتن این مناسبت در نظر داریم؛ همان گونه که این کار را در سال گذشته برای سی ساله شدن سری DRAGON QUEST انجام دادیم. لطفا منتظر باشید و ببینید که چه چیزهایی در فروشگاه برای شما داریم.
از شما بابت حمایت بی وقفه خود تشکر می‌کنیم و بهترین‌ها را در سال جدید برایتان آرزومندم.
یوسوکه ماتسودا
باید ببینیم که سال ۲۰۱۷ برای اسکوئر اینکس چگونه خواهد بود و برنامه‌های این شرکت با موفقیت پیش خواهند رفت یا خیر. اما خاطرات سال ۲۰۱۶ که آقای ماتسودا به آن اشاره‌ای نداشتند (به علت رسمی بودن پیام) می‌توان به بازی دوستانه ایشان با مدیر سرگرمی سونی ژاپن، آقای آتسوشی موریتا (Atsushi Morita) اشاره کرد که ایشان در بازی‌های Call of Duty و Overwatch، آقای موریتا را شکست دادند
[تصویر:  YosukeMatsuda.jpg]
[تصویر:  y0m7deepvqx6.jpg]

Darkness travels along my sight...Opening the windows to reveal the light
BAT#
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
رئیس شرکت اسکوئر اینکس در مورد پلتفرم‌های مختلف و اهداف ۲۰۱۷ صحبت می‌کند - توسط B.A.T - 01-04-2017, 10:06 PM

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  مشخصات سیستم مورد نیاز بازی The Outer Worlds اعلام شد + جزئیاتی از بهینه‌ساز روز اول White Beard 0 1,414 10-18-2019, 09:36 PM
آخرین ارسال: White Beard
  پاتریک کلپک: پلی‌استیشن ۵ تنها در مورد آینده نیست بلکه گذشته را نیز در نظر دارد White Beard 0 1,234 10-14-2019, 08:00 PM
آخرین ارسال: White Beard
  اینفینتی وارد ابهامات نسبت به حافظه‌ی مورد نیاز برای نصب Call of Duty: Modern Warfare White Beard 0 1,030 10-12-2019, 10:18 PM
آخرین ارسال: White Beard
  بازی War of Ashird برروی کنسول‌های نسل جاری و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد White Beard 0 1,069 10-12-2019, 10:17 PM
آخرین ارسال: White Beard
  مایک ایبارا، نایب رییس بخش اکس‌باکس، شرکت مایکروسافت را ترک کرد White Beard 0 1,052 10-10-2019, 10:59 PM
آخرین ارسال: White Beard

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان