امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
زندگی به سبک Nathan Drake | پیشنمایش Uncharted 4
#1
[تصویر:  uncharted_4_thief_end_hd_wallpaper_uncha..._of_us.jpg]
پیشنمایش عنوان: Uncharted 4
پلتفرم: Only On PlayStation4
تاریخ انتشار: 26 ماه آفریل سال 2016 مصادف با 7 اردیبهشت سال 1395

ظاهری از شیرینی یک دنیای تلخ...
دنیای اطراف ما جایی است که طبیعت بر آن حکم‌رانی می‌کند. جایی که راز‌های بسیاری را در خود نهفته است و پاسخ تمام این رازها را تنها با قدم گذاشتن در این دنیا می‌توان کشف کرد. عطش انسان‌ها برای کشف حقایق این دنیا باعث شده است که این عنصر پا به صنعت بازی‌های ویدئویی بگذارد. این‌بار ماجراجویی به سبکی است که طعم ناب حضور در دنیای اطرافمان را به ما یاد‌آور می‌شود. از این‌رو شرکت‌های بازی‌سازی نیز بیکار ننشسته‌اند و برای جذب قشر عظیمی از مخاطبان خود، دست به ساخت بازی‌های بزرگی با سبک و سیاق ماجراجویی زده‌اند. گروهی از این عناوین تنها ظاهری از یک ماجراجویی ناب را به تصویر می‌کشند و گروهی نیز همان طعم شیرین قدم گذاشتن در طبیعت را نمایش می‌دهند. عناوینی که قدرت‌نمایی یک ماجراجویی ناب را یدک می‌کشد. Uncharted همان عنوانی است که تصمیم دارد طعم شیرین ماجراجویی را با حوادث تلخ آن تلفیق کند. اینبار شاهد آخرین ماجراجویی Drake دوست داشتنی خواهیم بود. پس مثل همیشه، پیش به سوی ماجراجویی...

[تصویر:  Uncharted_4_drake_close_up_1421239570.jpg]
همه چیز برای شروع یک ماجراجویی نفس‌گیر آماده است...

از گذشته تا کنون
تقریبا دو سال پیش بود که آخرین قسمت از سری محبوب Uncharted تحت عنوان A Thief's End به نمایش در‌آمد. عنوانی که نام بزرگانی همچون Niel Druckman و Bruce Straley را در لیست سازندگان خود جای داده بود. Uncharted 4 : A Thief's End روایتگر آخرین ماجراجویی Nathan Drake است و سرانجام این شخصیت دوست‌داشتنی را در نهایت کیفیت به نمایش می‌کشد. استودیوی N.aughty D.og در گذشته پس از خلق عناوین خاطره‌انگیزی همچون Crash Bandicoot و Jak And Daxter برای کنسول‌های سونی، با اثری متفاوت وارد نسل هفتم شد. اوایل نسل هفتم بود و Sony هنوز نتوانسته بود که رکورد موفقیت‌های کنسول به‌یاد ماندنی PS2 را به دست آورد. نگاه تمام طرفداران به سوی عناوینی همچون God Of War و Killzone بود تا با استفاده از آن بتوانند قدرت کنسول محبوبشان را بسنجند. در این زمان نام‌هایی از Uncharted به‌گوش می‌رسید، اما این عنوان نسبت به عناوین پر زرق و برق زمان خود چندان حرفی برای گفتن نداشت. در آن زمان تمام چشم‌ها به سمت Killzone 2 دوخته شده بود و نامی از Uncharted به گوش نمی‌رسید. در این هنگام شرکت سازنده برای اولین بار تریلری از بازی منتشر کرد که نگاه بسیاری از طرفداران کنسول ps3 و همچنین جامعه کثیری از بازیکنان را به سوی خود جلب کرد و این درحالی است که از لحاظ بصری با یک عنوان انقلابی رو‌به‌رو نبودیم. پشت این بازی مهر شرکتی خورده بود که هواداران بیشماری را از نسل پنجم و ششم بدست آورده بود،اما کم‌تر کسی فکر می‌کرد که N.aughty D.og با تغییر سیا.ست های خود بتواند یک عنوان ماجراجویی اصیل تحویل هواداران خود بدهد، درحالی که رقبای قدرتمندی همچون TombRider در دوران اوج خود به‌سر می‌بردند. به سال 2007 می‌رسیم، جایی که چشم هواداران به آخرین ساخته‌ی شرکت محبوب خود دوخته شده است. Uncharted معرفی شد و انقلابی در عناوین هم‌سبک خود پدید آورد.
همه چیز راضی کننده بود و رضایت طرفداران نیز کاملا جلب شده بود تا اینکه یک سال بعد دومین قسمت از این بازی تحت عنوان Among Thieves رونمایی شد. برعکس نسخه‌ی اول، نمایش های این بازی بسیار خیره کننده و پر زرق و برق بنظر می‌رسید. همین نمایش‌ها بود که عنوان Uncharted را برترین انحصاری آن زمان لقب داد. قسمت دوم منتشر شد و سرانجام، جوایز زیادی را بدست آورد که مهم‌ترین آن، جایزه‌ی برترین بازی سال 2009 بود. عنوانی که حدود 105 نقد کامل از آن صورت گرفت و کسی نتوانست از آن ایرادی بگیرد. جالب‌ترین نکته این بود که برخی از سایت های مطرح آن زمان، نمره‌ی 21 از 20 را به این بازی دادند! موفقیت های این قسمت سازندگان را واداشت که نسخه‌ی سوم این بازی را به مرحله‌ی تولید برسانند. همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، این قسمت نیز موفقیت های زیادی را کسب کرد. بازهم E3 فرا رسید و همه‌ی هواداران انتظار داشتند که چهارمین قسمت از Uncharted رونمایی شود، اما عنوانی که به نمایش کشیده شد، نام The Last Of Us بر آن هکاکی شده بود. تمام طرفداران، به سری Uncharted به‌‌عنوان سه‌گانه‌ای نگاه می‌کردند که کار خود را در نسل هفتم به اتمام رسانده، اما پس از ظهور نسل هشتم، کمپانی سازنده آخرین قسمت از سری Uncharted را رونمایی کرد تا باری دیگر مخاطبان خود را انگشت بر دهان بگذارد. اینبار نه‌تنها جلوه‌های بصری خودنمایی می‌کرد، بلکه Uncharted با گذشته‌ای پر از تجربه پا به میدان نبرد گذاشته است. عنوانی که روایتگر آخرین ماجراجویی Nathan Drake دوست داشتنی است...

[تصویر:  nathan_drake_uncharted_4.jpeg]
Nathan Drake با نهایت کیفیت!
در جست‌وجوی گنج
داستان این قسمت دقیقا سه سال پس از آخرین ماجراجویی Nathan Drake رخ می‌دهد. این شکارچی بزرگ گنج پس از وقایع نسخه‌ی سوم، تصمیم می‌گیرد که باقی عمر خود را در کنار همسر خویش ادامه بدهد و تصویری از یک Drake بازنشسته را به نمایش بکشد. بعدها Nathan برای نجات جان Sam به استقبال آخرین ماجراجویی خودش می‌رود و شکار گنج را دوباره ‌آغاز می‌کند. این دو برادر در جستوجوی گنجینه‌ای بنام "Henry Avery" اینبار پا به جنگل های ماداگاسکار می‌گذارند. در نسخه‌ی چهارم روایت داستان به گونه‌ای است که شخصیت اصلی وارد محیط های گوناگونی می‌شود که برخی از آن‌ها در تریلر‌های منتشر شده از بازی به نمایش درآمدند. روند بازی طوری طراحی شده است که همه چیز برای اتمام این مجموعه آماده شود و تصویری از یک عنوان بیادماندنی را به نمایش بکشد. داستان این عنوان به قدری غنی بنظر می‌رسد که دنیای متفاوتی از شخصیت اصلی این بازی را به تصویر می‌کشد. نویسنده‌ی این عنوان کسی است که به پیچش های داستانی علاقه‌ی زیادی دارد. خانم Amy Hennig اذعان داشته است که آخرین قسمت از Uncharted تا سال‌ها در خاطر بازیکنان نقش می‌بندد، اما در حال حاضر اطلاعات داستانی به قدری کم و محدود است که نمی‌شود قضاوت دقیقی از آن انجام داد. تنها چیزی که می‌دانیم این است که اختلافات میان شخصیت‌های اصلی، یکی از مهم‌ترین ارکان بخش داستانی به شمار می‌رود. N.aughty D.og قصد ندارد که شخصیت‌های کلیشه‌ای تولید کند و این موضوع باعث شده است که با چهره‌ای متفاوت از شخصیت های منفی رو‌به‌رو شویم. به روایت دیگر، اینبار قرار نیست کاراکتر های منفی دشمن شما باشند. به گفته‌ی تیم سازنده، اینبار بر روی گذشته‌ی هر شخصیت مانور زیادی داده شده و واقایع سری های گذشته با نسخه‌ی چهارم بسیار گره خورده است. موضوع دیگری که سازندگان در تریلرها بر روی آن مانور داده‌اند، بحث های احساسی میان شخصیت‌های بازی می‌باشد و این امر، قدرت N.aughty D.og در به تصویر کشیدن روابط عاطفی را نشان می‌دهد، عنصری که در عنوان The Last Of Us نیز به وضوح شاهد آن بودیم. صداگذاری شخصیت Natha Drake نیز مانند گذشته به "Nolan North" واگذار شده است و جالب‌ترین نکته حضور "Troy Bayker" در نقش Sam می‌باشد. شخصی که در عنوان The Last Of Us نیز به زیبایی درخشید و صحنه‌های بیاد ماندنی زیادی را بوجود آورد.
در تریلر هایی که از بازی منتشر شد، شاهد یک انقلاب بزرگ در زمینه‌ی جلوه‌های بصری بودیم. نورپردازی‌ خیره کننده و مناظر بسیار زیبا، تنها گوشه‌ای از آن چیزی است که در آینده خواهیم دید. بنظر می‌رسد تیم سازنده قصد دارد با ارائه‌ی یک عنوان بسیار حرفه‌ای در زمینه‌ی گرافیک و جلوه‌های بصری، به تقویت داستان و بخش های مختلف بازی بپردازد. گرافیک بازی به قدری بیننده را مجذوب خود می‌کند که حتی اگر با یک افت داستانی رو‌برو شویم، این موضوع قطعا آن‌ها را جبران خواهد کرد، به طوری که گاهی اوقات بازیکنان را وادار به تماشای مناظر خود می‌کند. مهم‌ترین نکته این است که در این بخش ما شاهد تنوع زیادی هستیم و این امر به خوبی در تریلر های بازی به نمایش در آمد. موضوع دیگر طراحی چهره‌ها می‌باشد که اگر بخواهیم در نگاه اول درباره‌ی آن قضاوتی انجام دهیم، جمله‌ای در وصف آن نخواهیم یافت. بنظر می‌رسد که اینبار Nathan و برادرش با نهایت کیفیت پا به دنیای ماجراجویی می‌گذارند. دریا و جلوه‌های زیر آن نیز زیبا بنظر می‌رسند و  یقینا در اولین نگاه بازیکنان را محو طبیعت زیر دریا خواهد کرد.

[تصویر:  1c7eb99d_30a8_4102_a6b4_658b9c39f136.jpeg]
تنوع + گرافیک عالی = شاهکار!

در این قسمت همه چیز چند برابر بهتر از گذشته شده است و این امر حتی به حرکات فیزیکی شخصیت اصلی نیز سرایت کرده است. در گذشته Nathan تنها 250 استخوان (واحدی برای افزایش کیفیت حرکات یک شخصیت) داشت و در این قسمت ما شاهد 850 استخوان هستیم و این موضوع به این معنا است که ما شاهد انیمیشن های بسیار طبیعی‌تری خواهیم بود. فقط 100 انیمیشن مختلف برای بالا رفتن Nathan از سطوح مختلف طراحی شده است تا هیچ‌گاه احساس تکراری شدن روند بازی به بازیکنان دست ندهد. جزئیات گرافیکی به لباس شخصیت‌ها هم رسیده تا با یک وزش باد کوچک ما شاهد تکان خوردن لباس ها در بالا ترین جزئیات ممکن باشیم. این موضوع در مورد محیط‌های طبیعی و موی شخصیت‌ها نیز صدق می‌کند. جزئیات چهره‌ی Nathan Drake نیز به خوبی طراحی شده است. در نسخه‌ی قبلی بازی، حدود 120 حرکت صورت برای شخصیت Nathan در نظر گرفته شده بود و در این قسمت به 800 حرکت مختلف ارتقا یافته است. به گفته‌ی "Frank Tzeng" طراح شخصیت اصلی بازی، همه‌چیز به کار تیمی بستگی دارد. به گفته‌ی او طراحی کارکترها در چند مرحله صورت می‌گیرد و ظرافت زیادی در این امر به خرج می‌رود. تمامی جزئیات گرافیکی با نرخ 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد و در تریلر های منشر شده شاهد افت این مقدار نبودیم. به گفته‌ی برنامه نویسان پرو‌ژه‌، 30 فریم بر ثانیه‌ی پایدار، بسیار بهتر از 60 فریم ناپایدار است. در عوض در بخش چند نفره ما شاهد 60 فریم تقریبا ثابت خواهیم بود.
و اما می‌رسیم به مهم‌ترین بخش در بازی که همان گیم‌پلی این عنوان می‌باشد. با وجود اینکه آقای Neil Druckman داستان بازی را مهم‌ترین و برجسته ترین بخش بازی قلمداد کردند، اما بهترین ملاک برای سنجیدن بازی بخش گیم‌پلی این عنوان می‌باشد. اولین موضوعی که در نمایش‌های بازی جلب توجه می‌کند، آزادی عمل در انجام ماموریت‌ها بود. ماموریت‌های بازی در نسخه‌ی چهارم بسیار شبیه به یک عنوان Sandbox شده است و شما در انجام آن‌ها آزادی عمل بسیار بالایی خواهید داشت. ممکن است در جایی تصمیم بگیرد که از هیجان و انفجارهای بازی خودداری کرده و رو در رو به جنگ دشمنان خود بروید و یا تصمیم بگیرید که از طریق مخفی‌کاری دشمنان خودتان را از پیش‌رو بردارید. یکی از نکات مهم در گیم‌پلی اضافه شدن ماشین جیپ به بازی می‌باشد که به شما اجازه‌ی گشت و گذار در محیط بازی را می‌دهد و از طرفی برای شرکت سازنده فرصت و توان تولید صحنه‌های اکشن را مهیا می‌کند. آزادی عمل در این قسمت نیز جا خوش‌ کرده است و شما می‌توانید راه‌های مختلفی را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنید. این یعنی در بازی با یک جاده‌ی صاف به همراه سیل دشمنان رو‌به‌رو نخواهیم بود و انتخاب مسیر به خودمان بستگی دارد. اما روند کلی بازی به طور خطی دنبال می‌شود و پایان و شروع مراحل از پیش توسط سازندگان کارگردانی شده است و شما تنها در چگونگی پایان دادن و پیشروی در مراحل دخیل خواهید بود.


[تصویر:  large.jpg]
جیپی که در بازی وجود دارد و مانور زیادی بر روی آن داده شده است
صحبت از وسایل نقلیه شد. بنظر می‌رسد وسایل نقلیه در روند بازی بسیار موثر ظاهر شده‌اند و نقش اساسی در گیم‌پلی و آفرینش صحنه‌های اکشن دارند. در تریلری که طی نمایشگاه E3 از آن رونمایی شد، Nathan Drake سوار بر اتومبیلی با سرعت در حال حرکت بود که در اینجا تلفیقی از اکشن‌های نفس‌گیر و تعادل به تصویر کشیده شد. حالا چاشنی گرافیک را نیز به بازی اضافه کنید تا قالب کلی یک اکشن ناب را درک کنید. موضوع دیگری که در تریلر ها خودنمایی می‌کند، طنابی است که Nathan در مواقع ضروری از آن استفاده می‌کند. از این طناب گاهی برای پرش از محیط‌ها و گاهی نیز در تعقیب و گریز ها استفاده می‌شود. Nathan طناب را پرتاب می‌کند و منتظر است که به هدف قفل شود و به این ترتیب آن را تعقیب می‌کند. ابزار دیگری که در ماجراجویی های Nathan به او کمک می‌کند، چکش صخره‌نوردی است. از این چکش نیز برای بالا رفتن از دیوارها و صخره‌هایی که جایی برای دست ندارد استفاده می‌شود. چیزی شبیه به سلاحی که در بازی TombRider برای بالا رفتن از کوه‌ها و دیوارها استفاده می‌شد. نکته‌ی دیگری که به گیم‌پلی این عنوان افزوده شده است، ویژگی های دشمنان شما است. قرار نیست که تنها شما ویژگی‌‌ها و سلاح‌‌های گفته شده را داشته باشید و دشمنان شما نیز چنین قابلیت‌هایی دارند. هوش مصنوعی دشمنان نیز با توجه به تریلرها، در سطح بالایی بسر می‌برد. دشمنان بازی بسیار باهوش عمل می‌کنند و هریک از آن‌ها واکنش متفاوتی نسبت به عملکرد Nathan دارند. به طور کلی می‌توان گفت که آقای Bruce Straley و تیمش توانسته‌اند یک گیم‌پلی بی‌نقص و درخور یک عنوان ماجراجویی ارائه بدهند. در حال حاضر می‌توان گفت که اگر گرافیک عالی را به همراه موسیقی و صداگذاری جذاب تلفیق کنیم و به آن چاشنی داستان‌پردازی بی‌نقض را اضافه کنیم، عنوانی حاصل می‌شود که امروزه آن را با نام Uncharted 4 می‌شناسیم.

[تصویر:  Uncharted_4_8.jpg]
دوتا از مهم‌ترین شخصیت‌های بازی


به دنبال آخرین گنجینه...
شاید یک جمع و تفریق ساده در ویژگی‌های این بازی می‌تواند شمارا به چیزی برساند که فکرش را هم نمی‌کنید. به طور کلی اینبار Uncharted آمده است که با تلفیق گرافیک و صحنه‌های اکشن، عنوانی را ارائه بدهد که حرف های زیادی برای گفتن دارد. گرافیک خوب می‌خواهید؟ گیم‌پلی وصف ناشدنی چطور؟ داستان یک قهرمان قدیمی می‌خواهید؟ شاید به دنبال ماجراجویی و اکشن‌ ناب هستید؟ باید بگویم که Uncharted 4 همه‌ی این‌هارا به شما خواهد داد. این عنوان آخرین ساخته‌ی N.aughty D.og  تا بدین لحظه است که روایتگر آخرین ماجراجویی Nathan Drake می‌باشد و سرانجام این شخصیت را در بالا ترین کیفیت به نمایش می‌کشد. عنوان ذکر شده در تاریخ 26 ماه آفریل سال 2016 مصادف با 20 اردیبهشت سال 1395 به طور انحصاری برای کنسول PlayStation 4 عرضه خواهد شد. خودتان را برای بزرگ‌ترین ماجراجویی عمرتان آماده کنید.




پاسخ
#2
درود
پیش نمایش جالبی بود بخصوص قسمت "از گذشته تا کنون"
خیلی عالی بود، ولی بهتر بود تریلرهای بازی رو هم واردش میکردی و ازشون استفاده میکردی، چون پیش نمایش باید خیلی کامل باشه و تک تک جزئیات رو به رخ بکشه!

راجب بازی هم بنظرم بازی عالی میشه، ولی حریف نسخه های قبلی خودش نمیشه...
...CRYSiS
[تصویر:  crysis_wallpaper_by_sfv666-d6av2wf.jpg]
پاسخ
#3
(03-15-2016, 05:18 PM)AMIR_PC نوشته است: درود
پیش نمایش جالبی بود بخصوص قسمت "از گذشته تا کنون"
خیلی عالی بود، ولی بهتر بود تریلرهای بازی رو هم واردش میکردی و ازشون استفاده میکردی، چون پیش نمایش باید خیلی کامل باشه و تک تک جزئیات رو به رخ بکشه!

راجب بازی هم بنظرم بازی عالی میشه، ولی حریف نسخه های قبلی خودش نمیشه...
اتفاقا به نظر من نسخه های قبل رو له میکنه 113
پاسخ
#4
very nice S0 (74)
بسیار فوق العاده بود سجاد جان فقط اونجا که اینطوری نوشتین سیا.ست دلیلی داره؟یا غلط املاییه؟
به نظرم بهتر بود بجای جستوجوی گنج می نوشتید جست و جوی گنج
ایراد دیگه ای نیست (مثلا منم تحلیل گرم  S0 (45)
ممنون از نویسنده بابت این مقاله تمیز
موفق باشی سجاد جان S0 (74)
[تصویر:  u2u6lkk2gtcs.gif]
پاسخ
#5
(03-15-2016, 05:34 PM)just gamers نوشته است:
very nice S0 (74)
بسیار فوق العاده بود سجاد جان فقط اونجا که اینطوری نوشتین سیا.ست دلیلی داره؟یا غلط املاییه؟
به نظرم بهتر بود بجای جستوجوی گنج می نوشتید جست و جوی گنج
ایراد دیگه ای نیست (مثلا منم تحلیل گرم  S0 (45)
ممنون از نویسنده بابت این مقاله تمیز
موفق باشی سجاد جان S0 (74)

سیا.ست رو سر هم بنویسید انجمن سانسور می‌کنه. 
درست جستجو هم جست‌و‌جو هست S0 (24)

سجاد جان خسته نباشی، نقد بسیار خوبی بود و مشکلات کوچکی توش وجود داشت ولی اونقدر کم بود که به‌راحتی می‌شه ازشون چشم‌پوشی کرد. 
خسته نباشی S0 (24)
[تصویر:  e73j_img_20160529_154741.jpg]
پاسخ
#6
(03-15-2016, 05:34 PM)just gamers نوشته است:
very nice S0 (74)
بسیار فوق العاده بود سجاد جان فقط اونجا که اینطوری نوشتین سیا.ست دلیلی داره؟یا غلط املاییه؟
به نظرم بهتر بود بجای جستوجوی گنج می نوشتید جست و جوی گنج
ایراد دیگه ای نیست (مثلا منم تحلیل گرم  S0 (45)
ممنون از نویسنده بابت این مقاله تمیز
موفق باشی سجاد جان S0 (74)
سلام بر پویان عزیز، نویسنده‌ی آینده‌دار انجمن

کلمه‌ی سیا.ست به دلیل طرح شیلترینگ( S0 (2) ) نمایش داده نمیشه و به همین دلیل مجبور شدم بینشون یک نقطه قرار بدم.
"جستجوی" گنج بنظرم بهتر از "جست و جوی گنج" هست ولی اگه دوستان هم ایراد گرفتن حتما تصحیح می‌کنم.
خیلی خیلی خوشحالم که از خوندن مقاله‌ی بنده رضایت دارید. امیدوارم در آینده هم چنین حسی نسبت به مقالات بنده داشته باشید و مثل همیشه لطف کاربران شامل‌حال ما بشه...

موفق باشید...
پاسخ
#7
ممنون سجاد جان مقالتون تمییز و عالی بود واقعا لذت بردم   S0 (29) S0 (29) S0 (29) S0 (29) S0 (29) S0 (29) S0 (29)
پاسخ
#8
(03-15-2016, 05:18 PM)AMIR_PC نوشته است: درود
پیش نمایش جالبی بود بخصوص قسمت "از گذشته تا کنون"
خیلی عالی بود، ولی بهتر بود تریلرهای بازی رو هم واردش میکردی و ازشون استفاده میکردی، چون پیش نمایش باید خیلی کامل باشه و تک تک جزئیات رو به رخ بکشه!

راجب بازی هم بنظرم بازی عالی میشه، ولی حریف نسخه های قبلی خودش نمیشه...
نظر لطفتونه آقا امیر.
بازهم افتخار دادید و  نظرتون رو داخل این پست بیان کردید. البته راجب به تریلر ها میشه گفت استفاده‌هایی ازش کردم و روی این موضوع هم مانور دادم. هرچند شاید یکمی ناقص بوده باشه و قطعا این موضوع رو در آینده رعایت می‌کنم و تا حد امکان ایرادات رو به صفر نزدیک خواهم کرد.

موفق باشید S0 (29)

(03-15-2016, 05:43 PM)ash-1999 نوشته است: ممنون سجاد جان مقالتون تمییز و عالی بود واقعا لذت بردم   S0 (29) S0 (29) S0 (29) S0 (29) S0 (29) S0 (29) S0 (29)
ممنون. نظرات شما خیلی به ادم روحیه میده و امیدوارم همیشه از مقالات بنده راضی باشید. S0 (29)

نقل‌قول: سجاد جان خسته نباشی، نقد بسیار خوبی بود و مشکلات کوچکی توش وجود داشت ولی اونقدر کم بود که به‌راحتی می‌شه ازشون چشم‌پوشی کرد. 

خسته نباشی [تصویر:  s0%20%2824%29.gif]
نظر لطفتونه. خوشحالم که از خوندن این مقاله راضی هستید و امیدوارم که این روند همچنان ادامه داشته باشه و در آینده هم، چنین بازخورد های خوبی رو شاهد باشیم.

موق باشید S0 (74)
پاسخ
#9
به به سجاد جان شاهکارشو داد بیرون.
پسر انجمن هم ترکوندی احسنت.
درباره مقاله هم باید بگم واقعا زیبا و خیلی پر کیفیت بود خسته نباشی.
منتظر شاهکار های دیگر شما در انجمن هستیم  S0 (62)
پاسخ
#10
(03-15-2016, 06:30 PM)Yves Guillemot نوشته است: به به سجاد جان شاهکارشو داد بیرون.
پسر انجمن هم ترکوندی احسنت.
درباره مقاله هم باید بگم واقعا زیبا و خیلی پر کیفیت بود خسته نباشی.
منتظر شاهکار های دیگر شما در انجمن هستیم  S0 (62)
نظر لطفتونه امیر جان. باور کنید با این نظرات یک روحیه‌ی خاصی به آدم منتقل میشه.
قصدمون ترکوندن انجمن بود ولی دلم براش سوخت. انجمن خوبیه S0 (2)
بازهم لطف دارید. امیدوارم هر ایرادی، هرچقدر کوچک و یا بزرگ در مقاله دیدید به بنده گوش‌زد کنید. به هر حال اول راهیم...
حتما... در آینده با یک مقاله‌ی جانبی و البته یک مقاله‌ی طنز ویژه بر خواهم گشت S0 (24)
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  [مقاله] ماجراجویی ادامه دارد | هر آنچه که دوست داریم در Uncharted 5 ببینیم White Beard 0 1,224 08-13-2019, 06:14 AM
آخرین ارسال: White Beard
Photo نقد و بررسی Uncharted 4: A Thief’s End bazi_center 1 3,251 03-09-2018, 07:19 PM
آخرین ارسال: alijas
  مدیریت بازی مدیریت زندگی است .نقد بازی قهرمانان دیوار قرون وسطی mghnlolo 0 1,837 06-22-2017, 04:49 PM
آخرین ارسال: mghnlolo
  به دنبال یک میراث گمشده | نگاهی به Uncharted: The Lost Legacy Lazaretto 2 3,885 01-11-2017, 12:27 AM
آخرین ارسال: Lazaretto
  حماسه‌ی مرگ و زندگی در قالب افسانه|نقد و بررسی Middle-Earth:Shadow Of Mordor Hidden Shadow 2 3,558 12-21-2016, 06:04 PM
آخرین ارسال: Hidden Shadow

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان