امتیاز موضوع:
  • 3 رأی - میانگین امتیازات: 3.67
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سرنوشتی ازآن بانجی/پیش نمایش بازی Destiny
#1
سرنوشتی ازآن بانجی/پیش نمایش بازی Destiny

[تصویر:  130162d1380555659-official-destiny-box-a...estiny.jpg]

                                                                                    کاور های رسمی بازی

نام بازی: Destiny
تهیه کننده:Activision
سازنده:Bungie
پلتفرم:PS4,PS3,Xbox One,Xbox 360
سبک:اکشن اول شخص,نقش آفرین
تاریخ انتشار: 
تاریخ انتشار: 2014 september 2014__.9.9
 
استدیو بانجی را که دیگه همه ی شما میشناسید.استدیوای که چند سال در انحصار ماکروسافت بود و  Haloهای مختلف برای xbox می ساخت و بعد از آخرین قسمت این بازی از این شرکت که halo: reach نام داشت را ساخت و ساخت بقیه قسمت ها  به استدیو  industries 343 واگذار شد.
بعد از اینکه قرار دادی ده ساله میان Activision و Bungie بسته شد Bungie از اولین بازی خود که همانند سبک اصلی Halo بود پرده برداشت, این پروژه  Destiny(به زبان فارسی میشود "سرنوشت") نام گرفت که در اول قرار بود بازی در سبک آنلاین تمام (MMO) باشد ولی ظاهرا بازی single player هم هست.و سازنده ها راجب این امر گفته اند:
این سوال در رابطه با کسانی که می خواهند به صورت  تک نفره نیز این بازی را انجام بدهند به ذهن ما آمد و ما نیز خوشحال میشویم که دوباره جواب آن را بدهیم.
اگر نمی خواهید هیچ وقت وارد بخش چند نفره و رقابتی بشوید و از تمام صحنه های سینمایی بازی به تنهایی لذت ببرید این انتخاب برای شما وجود دارد.اما ما این عقیده را داریم که با این کار لذت بازی کمتر خواهد شد.همچنین ممکن است  در این حالت مقابله کردن با دشمنان و پیچ و خم بازی برای شما مشکل  شود.
اما زمانی که ما میگوییم بازی ای برای تمامی علاقه مندان میسازیم,این شامل کسانی نیز میشود که نمیخواهند در این بازی با کسی همراه شوند.
پس نتیجه میگیریم که بازی تکنفره هم است.
هفتصد سال از دوره ی اینکه همه چیز کاملا مرتب شده است و مردم از تجهیزات نظامی بالایی برخورد دارند می گذرد ( این دوره در بازی  Golden Ageنام دارد) و بعد از اینکه خیلی از همین مردم به وسیله ی بیگا نگان کشته شده اند به فکر افتادند که به جای امنی سفر کنند که تا تلفات بیشتری ندهند و هم اینکه به ادامه ی بقا خود بپردازند و زندگی کنند.
این بازی در کره ی بزرگی میان زمین و آسمان است که به رنگ سفید ظاهر شده و در بازی نام این کره (The Traveles) است اتفاق میافتد بعد از اینکه انسان ها در دنیایه پساآخرالزمانی به فکر نجات جان خود افتادند تصمیم گرفتند به این کره سفر کنند زیرا در این کره نشانه های حیات وجود داشت ولی سر و کله ی بیگانه ها پیدا میشود و راه  را برای انسان ها می بندند و انسان ها راهی جز ایستاده گی و جنگ برایشان باقی نمی ماند همین امر سبب میشود تا داستان اصلی Destiny به جود آید.
انسان (Humans) , بیدار (Awoken)  ,اسکو (Exo) نژاد های مختلف بازی ها هستند و بعد از انتخاب هر یک از آن ها نوبت انتخاب کلاس های بازی می شود (در پایین همین مقاله برخی از ویژگی های این کلاس ها گفته شده است)
همچنین این بازی رقبای سنگینی در سبک خود دارد که از بین آنها میشه از قسمت پنجم , Halo titanfall جدید ترین ساخته ی استدیو respawn یا حتی killzoneConfusedhadow fall نام برد.

هر چیزی از گرافیک و گیم پلی بازی بگویم کم گفتم .بازی با موتور گرافیکی جدید داخلی (In-house)  بانجی و تکنولوژی  Umbra 3 در حال ساخت است.طبق ویدیو ها و اسکرین شات ها که از بازی دیدم گرافیک بازی و ساخت محیط کاملا حرفه ای و چشم نواز است و حتی به ریزه کاری های شهر بسیار وسواسی به کار رفته است  حتی برخورد گلوله ها به مکان نشانه گیری شده یا پرتاب قدرت و نیرو ها به جایی از خود رد جا می گذارند . و از کارنامه ی استدیو Bungie جز این انتظار نمی رود.
گیم پلی بازی کاملا روان است ومیشه راحت به بالا پرید ودر حین بالا پریدن از نیرو ها مختلف استفاده کرد هر تفنگی خشاب گذاری خاص و نشون دادن باقی مانده تیر خودشو دارد ومیشه با استفاده از کسب و جمع امتیاز Talent Point)) اسلحه هارا ارتقا داد.همچنین تصویری از برخی از اسلحه ها در پایین تر میتوانید مشاهده کنید.تمامی چیز ها کنار هم جمع شده اند تا یک عنوان اول شخص به تمام عیار خلق شود.
در همیا یش E3 2013 که برای اولین بار با تریلری از گیم پلی بازی آشنا شدیم فهمیده شد که بازی یک بخش آنلاین تمام دارد که میشود به صورت چند نفره متحد و به جنگ بیگانگان رفت ولی این تمام ماجرا نیست در پایان هر ماموریت بازی بایک غول آخر به خدمت شما می آیند که در آخر ویدیو سه بازیکن به جنگ غولی رفتند که در بازی "دویل واکر" نام گذاری شده است ولی ظاهرا بازی بزرگ تر از آنچه که فکر می کنیم است و گروهی دیگر از یاران از راه می رسند و همه با هم این غول بی شاخ و دم را می کشند که البته هر غولی ترفند کشتن خاصی دارد برای مثال هنگام مبارزه با "دویل واکر" اول باید زره های او را زد و از کار انداخت بعد به کشتن خود او رفت که البته هم سخت است وهم لذت بخش این لحظه ی ویدیو به نظرم از همه جا بهتر بود و با اینکه جمعیت در بازی زیاد بود و به صورت زنده بخش می شد نه افت فریمی و نه باگی به چشم خورد که این موفقیت این بازی را در آینده چند بار زیاد تر می کند.
این بازی در نمایشگاه ها ی دیگر هم وجود داشت وتریلر های متفاوت پخش می کرد ولی در VGX این بازی با یک تریلر زیبایی از خود شدت این انتظار را چندان برابر کرد.
در این ویدیو ما شاهد بخشی از گیم پلی بازی بودیم که زیاد حالت سوم شخص بازی نشان داده می شد (در پایین همین مقاله چگونگی سوم شخص بودن بازی از سوی سازنده ها قید شده است) در کنار گیم پلی بازی گرافیک عالی تر و موسیقی و حتی نگاهی به بخشی از نیرو ها هم دیده می شد که در کنار هم بسیار عالی و در عین حال لذت بخش است.
هنوز اطلاعاتی کامل از موسیقی بازی منتشرنشده است ولی اولین مویسقی متن بازی توسط خود بانجی منتشر شده که میتونید از اینجا این موسیقی ملایم را دانلود کنید.
نام این قطعه موسیقی بیداری  (Awakening) می باشد و توسط دو آهنگ ساز مشهور و یعنی Marty O’Donnell و Michael Salvatori  ( متولد ۱۹۵۴ ) موسیقی ساز آمریکایی که بیشتر به دلیل کار بر روی سری هیلو شناخته اید کار کرده اند واین موسیقی زیبا را خلق کرده اند.
همچنین از نوازندگان دیگر نام برده شده ولی هنوز قطعه ای ازشون بیرون نیومده با این حال paul mccartney آهنگساز و خواننده انگلیسی در ساخت و تنظیم موسیقی متن Destiny به Bungie کمک کرده است.
بازی کلاس های مختلفی دارد که در ادامه می توانید عکس به همراه و ویژگی آنها را ببینید و مطاله کنید.

[تصویر:  67406698718622450107.jpg]

Hunter:این کلاس میانه و متعادل هستند.درجای مشخص و خاصی زندگی نمیکنند و معمولا در گوشه کنار شهر زندگی میکنند و از آنجایی که شکارچی هستند میتوانند بسیار سریع و تکنیکی عمل کنند و از بقیه کلاس ها هم مخفیانه تر و حیله گر تر است.
War Lock:این کلاس اسلحه هایشان را با قدرت هایی که از دشمنان گرفته اند ترکیب و قدرت جدید درست میکنند و همچنین با قدرت هایی که خودشان دارند باهم ترکیب میکنند.
Titan:این کلاس ها به علت وجود زره های قوی میتوانند ضربات سنگین و محکم تری نسبت به کلاس های دیگر به دشمن ها وارد کنند و همچنین میتوانند تفنگ و اسلحه های سنگین تری بردارند و با اسفاده از زور بالای خود میتوانند به نفع خود و همگروهان خود استفاده کنند.
 
ازگوشه و کنار:
_این طور که معلومه سازنده های بازی میخواهد از قابلیت های کینکت 2 xbox one  و touch-pad کنترل ps4 یعنی DualShock 4 استفاده کند و گفته شده وقتی که شما کنترل را در دست میگیرید متوجه خواهید شد که ما چه کارایی انجام دادیم.
_تاریخ انتشار نسخه ی بتا این عنوان در تابستان 2014 است و اگر شما از کنسول های سونی(ps3 و ps4) برای انجام این بازی استفاده میکنید میتوانید برای اولین بار نسخه ی بتا این بازی را روی این کنسول ها بازی کنید.وهمچنین در E3 گفته شده است که قرار دادی هم میان سونی بانجی بسته شده است که تا سال ها میشود بانجی از Ps4 همایت کند.
_همچنین بعد از اعلام جوایز بهترین نماش در Gamescom 2013 بازی Destiny توانست سه جایزه 1.بهترین بازی مولتی پلیر آنلاین2 .بهترین بازی کنسول playstation 3.بهترین بازی اکشن را برای Activision کسب کند.
_برای ساخت بازی Destiny از دو بازی borderalnds و farcry الهام گرفته شده است.واین خبر را آقای Joe Staten در مصاحبه ی خود گفته است.
_بازی Destiny برای pc منتشر نمی شود جناب Eric Osborne طی مصاحبه ی خود با IGN چنین گفته اند:
"این واقعا چالش بزرگی است که یک بازی را برای 4 پلتفرم بسازیم و همچنین فرصتی بی نظیر برای بدست آوردن مخاطبان بیشتر می باشد.میدانیم که افراد زیادی میخواهند این بازی برای PC عرضه شود و حاضرند به خاطر این بازی پول خرج کنند ولی ما باید مطمئن باشیم که تمرکز ما بر پلتفرم های موردنظرمان کافی است یا خیر.
نمیخواهیم کاری کنیم که انتشار بازی برای یک پلتفرم،به نسخه های دیگر آن صدمه بزند.به همین دلیل فقط بر روی 4 پلتفرم کار میکنیم و به اندازه روی آنها تمرکز داریم."
_نویسنده و کارگردان هنری Destiny استدیو Bungie را ترک کرد:
joseph estate بعد از 15 سال کار در شرکت Bungie را ترک کرد و همچنین گفته اند که من از 4سال پیش رو این بازی (Destiny) کارکرده ام و امید وارم که بعد از عرضه بازی لذت کافی را برده باشید.
joseph estate از سال 1998 در این استدیو کار کرده بود و نمونه کارای او قسمت دوم یا سوم Halo  را نام برد.
 
همچنین مدیر روابط عمومی بانجی یعنی آقای eric Osborne طی محاسبه ی خود با mmorpg به سوال هایی پاسخ دادند که بعضی از سوال و جواب ها را بری شما آماده کردم:
سوال:حالت بازی اول شخص است. ولی ما در گیم پلی بازی در E3 دیدیم که گاهی اوقات دوربین به سوم شخص تبدیل میشد آیا ما از مکانیک در بازی زیاد خواهیم دید؟
جواب: Destinyیک عنوان اول شخص خوش ساخت است.اما به جز آن تم نقش آفرینی در بازی زیاد است و خود بازی کننده ها دوست دارند شخصیتی که ساعت ها دارن با هاش بازی میکنند و آن را در کنترل دارند را ببینند.برای همین هم در اجرای برخی از فنون و مکانیک ها دوربین بازی به حالت سوم شخص تغیر پیدا میکند.
سوال:نمایش اولین گیم پلی بازی را در جریان E3 2013 چگونه ارزیابی میکنید؟
جواب:این قسمت خیلی نگران کننده بود نشان دادن اولین گیم پلی بازی آن هم به صورت زنده کار ساده ای نبود زیرا میان چشم میلیون ها بیننده کار سختی است ولی در نهایت ما این کارو در کنفرانس سونی انجام دادیم آن هم با هفت بازی کننده.
تا به حال خبرهایی که از اسلحه منتشر شده این ها هستند و اینکه هرکدامشان نام های متفاوتی دارد و در داستان بسیار اهمیت و تاثیر گذارهستند.مثلا:
 نام اسلحه ی  pulse rifle در بازی Red Death می باشد.
نام اسلحه ی hand cannon در بازی Duke MK.44 می باشد.
نام اسلحه ی heavy machine-gun در بازی Thunderlord می باشد.
نام اسلحه ی sniper rifle در بازی Closing Time می باشد.
نام اسلحه ی rocket launcher در بازی با  Gjallarhorn می باشد.  
تصاویری از برخی اسلحه ها در بازی و نوع گرفتنشان در دست و هدف گیری آنها:

[تصویر:  74651337588933791516.jpg]

[تصویر:  36953752033678867506.jpg]

[تصویر:  88875037724506814989.jpg]

[تصویر:  21237903166761137188.jpg]

[تصویر:  19937474659123787772.jpg]

[تصویر:  86220431386630490672.jpg]

[تصویر:  55154157462224208389.jpg]

[تصویر:  07963264104147783217.jpg]

[تصویر:  47895326352789222762.jpg]

[تصویر:  34370779552424565036.jpg]

کلام آخر:
Destiny در نهم سپتامبر 2014 برای پلتفرم های PS4,PS3,Xbox One,Xbox 360 منتشر میشود واز همین الآن میشود قضاوت کرد که این بازی میشود به یکی از مورد انتظار ترین بازی سال آینده تبدیل شود و جز کارنامه ی درخشان Bungie به غیر از این انتظار نمی رود و این را هم بگم که اگر شما طرفدار بازی های آنلاین هستید Destiny به جز بخش تک نفره یه بخش آنلاین پرو پیمان خواهد داشت و راحت میشود شما را ساعت ها کنار کنسول نشاند ودر گیر جنگ های چند نفره کرد.
دانلود اولین دموی گیم پلی بازی در E3 2013
دانلود با کیفیت بالا (740 MB) 
دانلود با کیفیت متوسط (271 MB)
دانلود با کیفیت پایین (68 MB) 
 
دانلود تریلر بازی در VGX
دانلود تریلر با کیفیت :HD 
دانلود تریلر با کیفیت SD:
 
برخی از اسکرین شات های بازی

[تصویر:  index.php?module=thumbnail&file=85169123...754117.jpg][تصویر:  index.php?module=thumbnail&file=47384363...924975.jpg][تصویر:  index.php?module=thumbnail&file=04661370...692868.jpg][تصویر:  index.php?module=thumbnail&file=93446737...121146.png]
[تصویر:  index.php?module=thumbnail&file=59498642...369212.png][تصویر:  index.php?module=thumbnail&file=82863878...024948.jpg][تصویر:  index.php?module=thumbnail&file=14132684...019631.jpg][تصویر:  index.php?module=thumbnail&file=29004305...812493.jpg][تصویر:  index.php?module=thumbnail&file=97461282...742238.png]

 

 


 

 

 

 

 

 
[تصویر:  90062409511201326600.jpg]
 
پاسخ
#2
مرسی، نسبت به مقالات قبلیتون، پیشرفت خیلی زیادی داشتید.
با اینکه طرز بیانتون خیلی بهتر شده، ولی همچنان بعضی جملاتتون محاوره ای هستند. [img]images/smi/s0 (43).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
به یک نقطه دیگه هم اشاره کنم؛ سعی کنید نه تنها جملات جذاب، بلکه از کلمات جذابی هم استفاده کنید. [img]images/smi/s0 (24).gif[/img] مثلاً:
مقدمتون رو یک کمی تغییر میدم:
نوشته شما:
[font=tahoma]"استدیو بانجی را که دیگه همه ی شما میشناسید.استدیوای که چند سال در انحصار ماکروسافت بود و  Haloهای مختلف برای xbox می ساخت و بعد از آخرین قسمت این بازی از این شرکت که halo: reach نام داشت را ساخت و ساخت بقیه قسمت ها  به استدیو  industries 343 واگذار شد."
متن اصلاح شده:
مطمئناً آوازه استودیو موفق Bungie به گوشتان خورده و از موفقیت های پی دی پی آن با عناوینی چون سری Halo با کنسول نسل هفتمی Microsoft، یعنی Xbox 360، شنیده اید.
[/font] این استودیو موفق، بعد از ساخت چندین نسخه از یکی از موفقترین عناوین Xbox 360، ساخت ادامه این سری را به استودیو Industries 343 سپرده و راه خود را از مسیر شرکت Microsoft جدا کرد و به استودیویی مستقل بدل شد تا سرنوشت خود را خودش رقم زده و به خودمختاری کامل برسد.

البته مال من هم زیاد جالب نشد؛ چون چند روزی بود که با باز نشدن فروم دست به قلم نمی زدم! [img]images/smi/s0 (25).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
خسته نباشید. [img]images/smi/s0 (24).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
 
[تصویر:  h9pacwys58r03u326n3a.png]
پاسخ
#3
(12-12-2013, 11:03 PM)'a.gamer' نوشته است: مرسی، نسبت به مقالات قبلیتون، پیشرفت خیلی زیادی داشتید.
با اینکه طرز بیانتون خیلی بهتر شده، ولی همچنان بعضی جملاتتون محاوره ای هستند. [img]images/smi/s0 (43).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
به یک نقطه دیگه هم اشاره کنم؛ سعی کنید نه تنها جملات جذاب، بلکه از کلمات جذابی هم استفاده کنید. [img]images/smi/s0 (24).gif[/img] مثلاً:
مقدمتون رو یک کمی تغییر میدم:
نوشته شما:
[font=tahoma]"استدیو بانجی را که دیگه همه ی شما میشناسید.استدیوای که چند سال در انحصار ماکروسافت بود و  Haloهای مختلف برای xbox می ساخت و بعد از آخرین قسمت این بازی از این شرکت که halo: reach نام داشت را ساخت و ساخت بقیه قسمت ها  به استدیو  industries 343 واگذار شد."
متن اصلاح شده:
مطمئناً آوازه استودیو موفق Bungie به گوشتان خورده و از موفقیت های پی دی پی آن با عناوینی چون سری Halo با کنسول نسل هفتمی Microsoft، یعنی Xbox 360، شنیده اید.
[/font] این استودیو موفق، بعد از ساخت چندین نسخه از یکی از موفقترین عناوین Xbox 360، ساخت ادامه این سری را به استودیو Industries 343 سپرده و راه خود را از مسیر شرکت Microsoft جدا کرد و به استودیویی مستقل بدل شد تا سرنوشت خود را خودش رقم زده و به خودمختاری کامل برسد.

البته مال من هم زیاد جالب نشد؛ چون چند روزی بود که با باز نشدن فروم دست به قلم نمی زدم! [img]images/smi/s0 (25).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
خسته نباشید. [img]images/smi/s0 (24).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
 

 
خیلی ممنون از شما[img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
مقاله با کمک و راهنمایی شما بهتر شده.
متن شما هم خوب بود و سعی میکنم تو بعدی ها این چنین باشه[img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]


 
[تصویر:  90062409511201326600.jpg]
 
پاسخ
#4
همیشه عاشق سبک نوشتاری شما بودم و هستم.این مقاله هم خیلی زیبا کار شده فقط چندتا نکته:
لطفا سعی کنید تعداد عکس هارو در متن کاهش بدید چرا که زیبایی متن شما رو تا حدودی بر هم زده[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]می تونید تصاویر رو در آخر متن بگذارید و توضیحات رو در قسمت پایین عکس انجام بدید[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
نکته دیگه هم اینکه حروف اول کلمات لاتینو به صورت کپتال بکار ببرید[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
آخرین نکته هم اینکه چون زمان زیادی به انتشار این بازی مونده پس بهتر بود که این مقاله اولین نگاه به این بازی بود تا پیش نمایش چرا که دست خودتون باز می موند و می تونستید خودتون پیش نمایش این بازی رو بنویسید(با داشتن اطلاعات قبلی که در این مقاله ذکر کردید)
موفق و موید باشید[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
پاسخ
#5
(12-13-2013, 12:11 AM)'AMIR M13' نوشته است: همیشه عاشق سبک نوشتاری شما بودم و هستم.این مقاله هم خیلی زیبا کار شده فقط چندتا نکته:
لطفا سعی کنید تعداد عکس هارو در متن کاهش بدید چرا که زیبایی متن شما رو تا حدودی بر هم زده[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]می تونید تصاویر رو در آخر متن بگذارید و توضیحات رو در قسمت پایین عکس انجام بدید[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
نکته دیگه هم اینکه حروف اول کلمات لاتینو به صورت کپتال بکار ببرید[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
آخرین نکته هم اینکه چون زمان زیادی به انتشار این بازی مونده پس بهتر بود که این مقاله اولین نگاه به این بازی بود تا پیش نمایش چرا که دست خودتون باز می موند و می تونستید خودتون پیش نمایش این بازی رو بنویسید(با داشتن اطلاعات قبلی که در این مقاله ذکر کردید)
موفق و موید باشید[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]

 

خیلی ممون[img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
چشم نکته ها را یادداشت کردم تا مقاله های بعد جبران بشه[img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (29).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (29).gif[/img]

 
[تصویر:  90062409511201326600.jpg]
 
پاسخ
#6
خیلی خوب آفرین[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
به نظر من برای یک پیشنمایش (یا بهتره گفت اولین نگاه) مقدار مطالب خیلی خوب بود همچنین قرار دادن تریلر و ... خیلی نوشته رو غنی تر کرد.
به نظر من تعداد عکس ها با مقدار مطالب تناسب نداشت یکم زیاد بود تعدادشون البته شما اومدی هر عکس اسلحه رو به دو صورت گذاشتی که یک چیز جالب بود فقط تعدادش یکم زیاد بود.[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
امیدوارم تجربه زیبایی باشه برای دارندگان کنسول[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
ممنون بابت پیش نمایش.[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
پاسخ
#7
ممنون خیلی عالی بود [img]images/smi/s0 (74).gif[/img]، خسته نباشید [img]images/smi/s0 (74).gif[/img]، با توجه به اطلاعات نسبتاً کمی که از این بازی هست پیش نمایش خوبی نوشتین.
بازی خیلی عالی ـیی هست و امیدوارم بانجی یه بازی خفن مثل هیلو بسازه، خیلی خوبه که بازی Multi-Platform هست، امیداوارم دیگه بانجی هر چی میسازه مولتی پلتفرم باشه.
فقط به نظرم برای مقاله یکمی زیاد عکس میزاری [img]images/smi/s0 (25).gif[/img] میتونستی برای توضیح هر بخش بالاسرش یک عکس بزاری اینطوری بنظرم مقاله منظم تر به چشم میاد.
 
پاسخ
#8
خوب نوشتی داداشم ! [img]images/smi/s0 (25).gif[/img]
مشکلاتی هم که برو بچه های تحریریه برات مشخص کردن درسته . [img]images/smi/s0 (24).gif[/img] سعی کن برطرفشون کنی . [img]images/smi/s0 (24).gif[/img]
( راستی فکر کنم باعجله نوشتی . چون کلآ موقعی که یه مقاله رو نویسنده اش تند تند مینویسه معمولآ نمیتونه جملاتش رو با اون هدفی که میخواد تموم کنه . پیش میاد عادیه ![img]images/smi/s0 (25).gif[/img][img]images/smi/s0 (83).gif[/img] )
ولی متآسفانه من هیچ نوع اطلاعات کاملی درمورد این بازی ندارم  .[img]images/smi/s0 (67).gif[/img][img]images/smi/s0 (43).gif[/img]
ممنون [img]images/smi/s0 (24).gif[/img][img]images/smi/s0 (29).gif[/img]

[img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
 
Seize the day or die regretting the time you lost


It's empty and cold without you here, too many people to ache over

Avenged sevenfold - Size the day
پاسخ
#9
گرافیکش خیلی به Crysis 3 شبیه هست، PC رو به لیست پلتفرم هاش اضافه کن، بانجی نسخه ی PC رو میزنه ولی با کمی تاخیر[img]images/smi/s0 (29).gif[/img]
تصویر چهارم از بالا برای اسلحه ها عین مال Crysis 3 هست[img]images/smi/s0 (5).gif[/img]
موتور گرافیکیش چی هست؟
پاسخ
#10
(12-15-2013, 09:08 AM)'Ronan' نوشته است: گرافیکش خیلی به Crysis 3 شبیه هست، PC رو به لیست پلتفرم هاش اضافه کن، بانجی نسخه ی PC رو میزنه ولی با کمی تاخیر[img]images/smi/s0 (29).gif[/img]
تصویر چهارم از بالا برای اسلحه ها عین مال Crysis 3 هست[img]images/smi/s0 (5).gif[/img]
موتور گرافیکیش چی هست؟

 
[img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
بازی با موتور گرافیکی جدید داخلی (In-house)  بانجی و تکنولوژی  Umbra 3 در حال ساخت است


 

(12-15-2013, 01:08 AM)'javad.speed 5' نوشته است: خوب نوشتی داداشم ! [img]images/smi/s0 (25).gif[/img]
مشکلاتی هم که برو بچه های تحریریه برات مشخص کردن درسته . [img]images/smi/s0 (24).gif[/img] سعی کن برطرفشون کنی . [img]images/smi/s0 (24).gif[/img]
( راستی فکر کنم باعجله نوشتی . چون کلآ موقعی که یه مقاله رو نویسنده اش تند تند مینویسه معمولآ نمیتونه جملاتش رو با اون هدفی که میخواد تموم کنه . پیش میاد عادیه ![img]images/smi/s0 (25).gif[/img][img]images/smi/s0 (83).gif[/img] )
ولی متآسفانه من هیچ نوع اطلاعات کاملی درمورد این بازی ندارم  .[img]images/smi/s0 (67).gif[/img][img]images/smi/s0 (43).gif[/img]
ممنون [img]images/smi/s0 (24).gif[/img][img]images/smi/s0 (29).gif[/img]

[img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
 

 
ممنون بابت مطالعتون.[img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
بله حتما جبران میکنم من قبلا چیزی از نویسندگی بلد نبودم ولی با کمک شما ها چیز هایی فهمیدم .[img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
شما هم این مقاله رو بخونی اطلاعاتت میره بالا چون تقریبا تمامی اطلاعات ذکر شده[img]images/smi/s0 (25).gif[/img][img]images/smi/s0 (24).gif[/img]


 
[تصویر:  90062409511201326600.jpg]
 
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  بررسی بازی The Quarry : فیلم خوب، بازی معمولی علی امینی 0 958 06-14-2022, 03:46 PM
آخرین ارسال: علی امینی
  زمین بازی خدایان،نقد بازی INJUSTICE GODS AMONG US Funny Man 29 13,689 11-28-2020, 06:39 AM
آخرین ارسال: saeid15
  نقد و بررسی بازی Shadow of Destiny peyman_eun 1 2,106 04-12-2020, 06:40 AM
آخرین ارسال: PC FAN
  دنیای خمیری (نقدی کوتاه از بازی بیاد ماندنی neverhood)+دانلود بازی ALAN PAYNE 14 9,151 04-11-2020, 02:31 PM
آخرین ارسال: peyman_eun
  مدیریت بازی مدیریت زندگی است .نقد بازی قهرمانان دیوار قرون وسطی mghnlolo 0 1,733 06-22-2017, 04:49 PM
آخرین ارسال: mghnlolo

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان