01-16-2013, 11:55 PM
در همین کلام اول بگم بازی Injustice: Gods Among Us یکی از بهترین عنوان های فایتینگ در سال آینده هست من اینو بهتون قول میدم چون هرچی یک بازی فایتینگ میخواد این بازی داره و مطمئن باشید سوپر من با لیزرش بتمن رو به دو قسمت تقسیم نمیکنه چون درجه سنی بازی M است! حالا من پیش نمایشی کوتاه از این بازی آماده کردم که امید وارم خوشتون بی یاد.
به نام خدا
نام بازی: Injustice: Gods Among Us
سبک: Fighting
سازنده: Warner Bros. Interactive
تهیه کننده: Netherrealm
تاریخ انتشار: فروردین 92
پلتفرم ها: PlayStation 3 , Xbox 360 , Wii: U
بازی Injustice جدید ترین عنوان مبارزه ای استدیو Netherrealm است که مراحل ساخت خود را برای کنسول های ایکس باکس 360 ، پلی استیشن 3 و Wii U پشت سر می گذارد. هرچند بیشتر بازی کننده ها Netherrealm را با مجموعه بازی های مورتال کامبت می شناسند، اما در این بازی خبری از اسکرپیون و ساب زیرو نخواهد بود و شخصیت های شناخته شده دنیای DC هستند. گیم پلی Injustice بر مبنای یک در برابر یک طراحی شده است؛ فرمولی که اخیرا سازندگان بازی های مبارزه ای اعتقاد زیادی به آن ندارند و ترجیح میدهند بازی هایشان را در حالت تیمی بسازند.
از سوی دیگر مشابه بیشتر بازی های مبارزه ای یک سال اخیر شخصیت ها و زمین های مبارزه ی آن در حالت کاملا سه بعدی طراحی شده اند، اما مبارزه ها در حالت دو بعدی و در راستای سه محور اصلی انجام می شوند. اِد بوون، موسس و مرد شماره ی یک Netherrealm بار ها در مصاحبه اش تاکید کرده است او و تیم طراحی بازی ابدا قصد ندارند تجربه مورتال کامبات سال گذشته را در Injustice تکرار کنند و تمام تلاششان را به کار بسته اند تا محصولی کاملا متفاوت از حیث بصری و محتوایی تولید کنند.
هکتور سانچز، تهیه کننده ی بازی هم در تایید سخنان بوون بار ها گفته است که ابدا قصد ندارند پارامتر های امتحان پس داده ی مورتال کامبات را در بازی جدید اعمال کنند و ترجیح می دهند طراحی همراه با ریسک را در پروژه ی ساخت Injustice تجربه کنند. بازی Injustice قصه دارد؛ از آن قصه های بی سر و ته بازی های مبارزه ای، بلکه چیزی شبیه به مورتال کامبات پارسال و شاید فراتر از آن. دو تیم نویسنده از استدیو ی Netherrealm و مجموعه ی DC Comics روی بخش داستانی بازی کار می کنند. جان ادواردز، طراح ارشد بازی در مصاحبه های اش قصه در این بازی اهمیت دارد، چون توجهی خواهد بود بر مکانیک های گیم پلی و اینکه چگونه شخصیت هایی که تا به حال با هم مبارزه نکرده اند رو در روی هم قرار می گیرند.
برای محکم کاری هم جاستین گری و جیمی پالمیوتی از تیم نویسندگان DC به کمک
Netherrealm تا نتیجه کار از هر حیث راضی کننده باشد. همچنین Injustice قرار است بخش چند نفره ی آنلاین پروپیمانی داشته باشد و اِد بوون قول داده است با تغییر زیر ساخت های شبکه ی بازی دیگر شاهد تاخیر های آزار دهنده مورتال کامبات نخواهیم بود. برای ساخت بازی هم از جدید ترین نسخه ی موتور پایه آنریل انجین 3 استفاده شده است.
بوون پس از عرضه ی مورتال کامبات اعلام کرد که موتور گرافیکی داخلی استدیو ی Netherrealm برای ساخت بازی جدید کاملا به سازی شده است و شاهد سیستم نور پردازی پویاتری خواهیم بود. همچنین موتور پردازش گیم پلی بسیار سریع تر از نسخه قبلی خواهد بود. با این تفاسیر می توان امیدوار بود که یک بازی مبارزه ای خوش ساخت دیگر در پیش داریم که در فروردین ماه سال آینده عرضه خواهد شد.
امیدوارم از این پیش نمایش لذت برده باشد74:
گفتنی است که این پیش نمایش از اطلاعات قبلی خودم و سایت های Vg247 و GameInformer گرفته شده است.
نام بازی: Injustice: Gods Among Us
سبک: Fighting
سازنده: Warner Bros. Interactive
تهیه کننده: Netherrealm
تاریخ انتشار: فروردین 92
پلتفرم ها: PlayStation 3 , Xbox 360 , Wii: U
بازی Injustice جدید ترین عنوان مبارزه ای استدیو Netherrealm است که مراحل ساخت خود را برای کنسول های ایکس باکس 360 ، پلی استیشن 3 و Wii U پشت سر می گذارد. هرچند بیشتر بازی کننده ها Netherrealm را با مجموعه بازی های مورتال کامبت می شناسند، اما در این بازی خبری از اسکرپیون و ساب زیرو نخواهد بود و شخصیت های شناخته شده دنیای DC هستند. گیم پلی Injustice بر مبنای یک در برابر یک طراحی شده است؛ فرمولی که اخیرا سازندگان بازی های مبارزه ای اعتقاد زیادی به آن ندارند و ترجیح میدهند بازی هایشان را در حالت تیمی بسازند.
از سوی دیگر مشابه بیشتر بازی های مبارزه ای یک سال اخیر شخصیت ها و زمین های مبارزه ی آن در حالت کاملا سه بعدی طراحی شده اند، اما مبارزه ها در حالت دو بعدی و در راستای سه محور اصلی انجام می شوند. اِد بوون، موسس و مرد شماره ی یک Netherrealm بار ها در مصاحبه اش تاکید کرده است او و تیم طراحی بازی ابدا قصد ندارند تجربه مورتال کامبات سال گذشته را در Injustice تکرار کنند و تمام تلاششان را به کار بسته اند تا محصولی کاملا متفاوت از حیث بصری و محتوایی تولید کنند.
هکتور سانچز، تهیه کننده ی بازی هم در تایید سخنان بوون بار ها گفته است که ابدا قصد ندارند پارامتر های امتحان پس داده ی مورتال کامبات را در بازی جدید اعمال کنند و ترجیح می دهند طراحی همراه با ریسک را در پروژه ی ساخت Injustice تجربه کنند. بازی Injustice قصه دارد؛ از آن قصه های بی سر و ته بازی های مبارزه ای، بلکه چیزی شبیه به مورتال کامبات پارسال و شاید فراتر از آن. دو تیم نویسنده از استدیو ی Netherrealm و مجموعه ی DC Comics روی بخش داستانی بازی کار می کنند. جان ادواردز، طراح ارشد بازی در مصاحبه های اش قصه در این بازی اهمیت دارد، چون توجهی خواهد بود بر مکانیک های گیم پلی و اینکه چگونه شخصیت هایی که تا به حال با هم مبارزه نکرده اند رو در روی هم قرار می گیرند.
برای محکم کاری هم جاستین گری و جیمی پالمیوتی از تیم نویسندگان DC به کمک
Netherrealm تا نتیجه کار از هر حیث راضی کننده باشد. همچنین Injustice قرار است بخش چند نفره ی آنلاین پروپیمانی داشته باشد و اِد بوون قول داده است با تغییر زیر ساخت های شبکه ی بازی دیگر شاهد تاخیر های آزار دهنده مورتال کامبات نخواهیم بود. برای ساخت بازی هم از جدید ترین نسخه ی موتور پایه آنریل انجین 3 استفاده شده است.
بوون پس از عرضه ی مورتال کامبات اعلام کرد که موتور گرافیکی داخلی استدیو ی Netherrealm برای ساخت بازی جدید کاملا به سازی شده است و شاهد سیستم نور پردازی پویاتری خواهیم بود. همچنین موتور پردازش گیم پلی بسیار سریع تر از نسخه قبلی خواهد بود. با این تفاسیر می توان امیدوار بود که یک بازی مبارزه ای خوش ساخت دیگر در پیش داریم که در فروردین ماه سال آینده عرضه خواهد شد.
امیدوارم از این پیش نمایش لذت برده باشد74:
گفتنی است که این پیش نمایش از اطلاعات قبلی خودم و سایت های Vg247 و GameInformer گرفته شده است.