امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ناتی داگ: ما هایپ نمی‌کنیم، Uncharted 4 هیچ‌گاه شکست نخواهد خورد!
#11
(08-16-2015, 05:25 PM)BadBoy4Ever نوشته است:
(08-16-2015, 05:23 PM)ALIREZA A.T.A نوشته است:
(08-16-2015, 05:21 PM)BadBoy4Ever نوشته است:
(08-16-2015, 05:13 PM)ALIREZA A.T.A نوشته است: همینه ناتی داگ و شاهکاراش این دنیای گیم رو همش متحول میکنن اون از انچارتد یک که تحولی در عرصه گیم بود اون از کرش و تلو
اینم باید ببینیم چی میشه البته از گوتی کمتر فکر نکنم بشه

تحول رو شرکتی مثل راک استار انجام میده که تا به حال 4 تا از بازی هاش هم گوتی شدن
یه شرکت به من بگین که 4 تا گوتی داشته باشه 
تنها شرکتی که از لحاظ کیفی بتونه با راک استار گیمز رقابت کنه شاید همین ناتی داگ باشه که اگه 2016 راک استار سکوتشو بشکونه و یه بازی معرفی کنه آنچارتد از صفحه روزگار کنار میره
منظور از تحول فقط گوتی نیست مهم اینه که بتونه طرفدارهایی رو بیار سمت اون بازی
سبک جدیدی از بازی رو بوجود بیاره که ماشاالله ناتی این حرکت رو زده راکستار هم چیزی معرفی نمیکنه مگر اینکه فقط تاریخ انتشار red dead رو بگه که اونم تا 2 یا 3 سال دیگه فکر نکنم بیاد چون رو هر بازی 4 سالی کار میکنه

این حرف درست نیست چون فاصله 2 از شاهکاراش که گوتی هم شدن فقط 2 سال بوده
جی تی ای آی وی و رد دد که بین 2008 تا 2010 اومدن تازی این وسط یه دی ال سی هم واسه آی وی داد
بله ولی قبلش معرفی شده بود الان که نمیتونن بازی رو بسازن قرار بود بسازن الان باید منتشر شه چون وی سال 2013 اومد و الان 2015 و اگه الان معرفی کنه بازی قشنگ 2 تا 3 سال وقت میبره


 [تصویر:  Screen_Shot_2016-06-12_at_5.02.41_PM.0.png]
پاسخ
#12
اوکی
هر دو شرکت موفق باشن
هر چند که...
پاسخ
#13
گرچه بابام به خاطر کنکور و درسام نمیذاره از پاییز امسال بازی کنم ولی هر جور شده این یکیو 100 درصد بازی میکنم از بازیای امسال فقط امیدم به این یکیه کالاف و اساسینز هم که معلومه چیکارن !!! nfs هم آنلاین شد رفت دیگه محروم شدیم استار وارز هم که اصلا تک نفرش مسخرست مافیا 3 هم ص*نه داره میخوام راحت بازی کنم پس فقط میمونه همین دیگه  Ghelion Ghelion
پاسخ
#14
خبرنگار محترم ایراد نداره ازتون درخواست کنم کلمه "هایپ" رو تو منبع به بنده نشون بدید؟
پاسخ
#15
(08-16-2015, 09:44 PM)Unreal نوشته است: خبرنگار محترم ایراد نداره ازتون درخواست کنم کلمه "هایپ" رو تو منبع به بنده نشون بدید؟

شما در کل خبر هایی که در گیمفا وجود داره و حاوی لغت"هیپ"باشن، اگر منابعشون رو چک کنین، لغتی به نام هایپ یافت نمیشه دوست من! گاهی اوقات برای پروردن نوشته و انتقال مفاهیم از انگلیسی به فارسی، لازمه که معانی استعاری ترجمه بشن. شما برهان نقل قول رو چه جوری معنی میکنید؟!
بعضی وقتا چیزی به اسم ترجمه تحت الفظی معنی پیدا نمیکنه برادر. بار ها پیش اومده که هرچی معنی میکنی به یک استدلال منطقی نمیشه رسید تا خواننده مفهوم مطلب رو درک کنه! 
اگر شما در حال ساخت اثری این‌چنینی باشید، تمام راه و روش های ممکن را به کار خواهید گرفت و اگر احساس کنید که چیزی و یا گفته کسی باعث بهتر شدن اثر شما می‌شود، تلاش خواهید کرد که آن ها را بشنوید و این دقیقا کاری است که ما انجام می‌دهیم؛ بازخورد ها به بهتر شدن بازی کمک خواهند کرد و این امر، انگیزه ای را بوجود آورده است که همه افراد تیم تمایل دارند درباره بازی صحبت کنند. به این خاطر است که آقای Neil Druckmann درباره داستان بازی صحبت ‌می کند و همه طراحان ارشد خواهان سخن گفتن درباره بخش های خاص پروژه هستند
 

در کل این مطلب سعی شده تا به خواننده القا بشه که همه صحبت های سازندگان برای دریافت بازخورد ها بوده نه بالا بردن انتظار و یا هایپ. خوب معلومه که من در ترجمه باید این مضمون رو به هایپ ترجمه کنم! اسمشو میذارم صداقت در نوشته +قریحه نویسندگی و پرورش مطلب! 
[img=0x0]http://i.jeuxactus.com/datas/jeux/t/h/the-last-of-us-2/xl/the-last-of-us-2-artwork-536968c63eb18.jpg[/img]

...Be The Love Everlasting
پاسخ
#16
(08-17-2015, 12:01 AM)الوند فایقی نوشته است: بعضی وقتا چیزی به اسم ترجمه تحت الفظی معنی پیدا نمیکنه برادر. بار ها پیش اومده که هرچی معنی میکنی به یک استدلال منطقی نمیشه رسید تا خواننده مفهوم مطلب رو درک کنه! 

این دقیقا درسته که خیلی وقت ها ممکنه ترجمه تحت الفظی برای مخاطب مفهوم نداشته باشه و باید تغییر کنه، اما تغییر به شرطی درسته که همون مفهوم اصلی خبر رو برسونه!

نقل‌قول: در کل این مطلب سعی شده تا به خواننده القا بشه که همه صحبت های سازندگان برای دریافت بازخورد ها بوده نه بالا بردن انتظار و یا هایپ. خوب معلومه که من در ترجمه باید این مضمون رو به هایپ ترجمه کنم! اسمشو میذارم صداقت در نوشته +قریحه نویسندگی و پرورش مطلب!

اما اینطور که پیداست، شما مفهوم کلی خبر رو اشتباه متوجه شدید!
اینکه سعی در ترجمه خبر به صورت تحت الفظی نداشتید به هیچ وجه ایراد نیست، اتفاقا تو این خبر خیلی هم لازمه اما تو این مورد نکته اینه که شما مفهوم کلی خبر رو اشتباه به مخاطب رسوندید!

صحبت های Arne Meyer اینجا اصلا به هایپ و بالا بردن انتظار ارتباط نداره، ایشون اینجا داره در مورد اتحادی که ناتی داگ وجود داره و آزادی سازندها صحبت می کنه.

داره میگه همه اعضای استدیو می تونند با Neil [Druckmann] که نویسنده ارشد هست، در مورد داستان صحبت کنند، بازخورد هاشون رو بگند، پیشنهاد بدند و ...
برداشت شما از این قسمت اشتباه بود:

به این خاطر است که آقای Neil Druckmann درباره داستان بازی صحبت ‌می کند

متن انگلیسی : It improves the game and that ability for anyone in the studio to come to Neil [Druckmann] to talk about story


این قسمت :  و همه طراحان ارشد خواهان سخن گفتن درباره بخش های خاص پروژه هستند

اینجا باز داره تاکید میکنه که اعضای استدیو می تونند با تمام سازنده های ارشد بازی صحبت کنند نظرشون رو بگند باخوردهاشون و چیزهای دیگه .

متن انگلیسی : to come to any of the lead designers to talk about a particular section they are working on for feedback

همونطور که مشخصه چیزی در مورد بازخوردهای گیمرها و هایپ و از این دست برداشت ها وجود نداره.
پاسخ
#17
(08-17-2015, 12:39 AM)Unreal نوشته است:
(08-17-2015, 12:01 AM)الوند فایقی نوشته است: بعضی وقتا چیزی به اسم ترجمه تحت الفظی معنی پیدا نمیکنه برادر. بار ها پیش اومده که هرچی معنی میکنی به یک استدلال منطقی نمیشه رسید تا خواننده مفهوم مطلب رو درک کنه! 

این دقیقا درسته که خیلی وقت ها ممکنه ترجمه تحت الفظی برای مخاطب مفهوم نداشته باشه و باید تغییر کنه، اما تغییر به شرطی درسته که همون مفهوم اصلی خبر رو برسونه!

نقل‌قول: در کل این مطلب سعی شده تا به خواننده القا بشه که همه صحبت های سازندگان برای دریافت بازخورد ها بوده نه بالا بردن انتظار و یا هایپ. خوب معلومه که من در ترجمه باید این مضمون رو به هایپ ترجمه کنم! اسمشو میذارم صداقت در نوشته +قریحه نویسندگی و پرورش مطلب!

اما اینطور که پیداست، شما مفهوم کلی خبر رو اشتباه متوجه شدید!
اینکه سعی در ترجمه خبر به صورت تحت الفظی نداشتید به هیچ وجه ایراد نیست، اتفاقا تو این خبر خیلی هم لازمه اما تو این مورد نکته اینه که شما مفهوم کلی خبر رو اشتباه به مخاطب رسوندید!

صحبت های Arne Meyer اینجا اصلا به هایپ و بالا بردن انتظار ارتباط نداره، ایشون اینجا داره در مورد اتحادی که ناتی داگ وجود داره و آزادی سازندها صحبت می کنه.

داره میگه همه اعضای استدیو می تونند با Neil [Druckmann] که نویسنده ارشد هست، در مورد داستان صحبت کنند، بازخورد هاشون رو بگند، پیشنهاد بدند و ...
برداشت شما از این قسمت اشتباه بود:

به این خاطر است که آقای Neil Druckmann درباره داستان بازی صحبت ‌می کند

متن انگلیسی : It improves the game and that ability for anyone in the studio to come to Neil [Druckmann] to talk about story


این قسمت :  و همه طراحان ارشد خواهان سخن گفتن درباره بخش های خاص پروژه هستند

اینجا باز داره تاکید میکنه که اعضای استدیو می تونند با تمام سازنده های ارشد بازی صحبت کنند نظرشون رو بگند باخوردهاشون و چیزهای دیگه .

متن انگلیسی : to come to any of the lead designers to talk about a particular section they are working on for feedback

همونطور که مشخصه چیزی در مورد بازخوردهای گیمرها و هایپ و از این دست برداشت ها وجود نداره
درود بر شما ... بله اشتباه از بنده بوده! بنده for "anyone in the studio" to come to Neil اون قسمتشو توجه نکردم
با عجله ترجمه کردم. جوری که برای ویرایشش فرصت نداشتم و تصحیح متن و غلط هایی املایی رو به اقای زاهدی سپردم. از ایشون بپرسید که شاهد بودن. خیلی عجله ای شد عذر میطلبم! تشکر
[img=0x0]http://i.jeuxactus.com/datas/jeux/t/h/the-last-of-us-2/xl/the-last-of-us-2-artwork-536968c63eb18.jpg[/img]

...Be The Love Everlasting
پاسخ
#18
(08-16-2015, 05:21 PM)BadBoy4Ever نوشته است: تحول رو شرکتی مثل راک استار انجام میده که تا به حال 4 تا از بازی هاش هم گوتی شدن
یه شرکت به من بگین که 4 تا گوتی داشته باشه 
تنها شرکتی که از لحاظ کیفی بتونه با راک استار گیمز رقابت کنه شاید همین ناتی داگ باشه که اگه 2016 راک استار سکوتشو بشکونه و یه بازی معرفی کنه آنچارتد از صفحه روزگار کنار میره
[تصویر:  3yljrvrt31kdqb78ud1s.gif]
پاسخ
#19
(08-17-2015, 01:14 AM)The Last Resort نوشته است:
(08-16-2015, 05:21 PM)BadBoy4Ever نوشته است: تحول رو شرکتی مثل راک استار انجام میده که تا به حال 4 تا از بازی هاش هم گوتی شدن
یه شرکت به من بگین که 4 تا گوتی داشته باشه 
تنها شرکتی که از لحاظ کیفی بتونه با راک استار گیمز رقابت کنه شاید همین ناتی داگ باشه که اگه 2016 راک استار سکوتشو بشکونه و یه بازی معرفی کنه آنچارتد از صفحه روزگار کنار میره
[تصویر:  3yljrvrt31kdqb78ud1s.gif]

بله منم با اون دوستمون موافقم.. راک استار و ناوتی داگ واقعا به کیفیت بازی هاشون اهمیت می دهند و کیفیت رو فدای پول نمی کنند
هر دو‌ شرکت هم شاهکار می سازند اما خب راکستار در زمینه گوتی موفق تر عمل کرده S0 (37)
یک چیز اعتیادآور تَر از مواد مخدر کشف شد:


[تصویر:  ltrpgtvu2c85p9m4mesm.jpg]
پاسخ
#20
(08-17-2015, 01:18 AM)Big Snake نوشته است: بله منم با اون دوستمون موافقم.. راک استار و ناوتی داگ واقعا به کیفیت بازی هاشون اهمیت می دهند و کیفیت رو فدای پول نمی کنند
هر دو‌ شرکت هم شاهکار می سازند اما خب راکستار در زمینه گوتی موفق تر عمل کرده S0 (37)

به غیر از رد دد بازی دیگه‌ای هم ازش گوتی شده و من خبر ندارم؟   Confused0 (28):
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  وقتی هک شدیم چیکار کنیم ؟ mahsamohamadi 3 5,788 12-11-2023, 10:57 AM
آخرین ارسال: cobacobms
  قابلیت شخصی‌سازی آپارتمانتان در Cyberpunk 2077 وجود نخواهد داشت White Beard 1 6,140 11-09-2021, 02:57 PM
آخرین ارسال: ibath
  بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 تاخیر خورد White Beard 0 1,120 10-17-2019, 12:32 AM
آخرین ارسال: White Beard
  بازی Payday 3 زودتر از سال ۲۰۲۲ منتشر نخواهد شد White Beard 0 1,400 10-12-2019, 10:25 PM
آخرین ارسال: White Beard
  صداپیشه‌ی اصلی شخصیت بتمن در بازی جدید آن حضور نخواهد داشت White Beard 2 1,799 10-10-2019, 10:54 AM
آخرین ارسال: Sarakhani

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان