امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بوش
#1
Photo 
نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بوش
با سالها تجربه در زمینه تعمیر ساید بای ساید، تعمیر یخچال فریزر، تعمیر لباسشویی، تعمیر ظرفشویی، تعمیر مایکروفر (ماکروفر – ماکرویو)، تعمیر جاروبرقی تلاش نمود. خدمات استاندارد و دقیقی را به مشترکین و هموطنانی که به هر شکلی با خرابی لوازم خانگی بوش مواجه شده و نیاز به تعمیر دارند، ارائه نموده و همچنین در صورت نیاز به راهنمایی تلفنی جهت آموزش دستگاه-های بوش یا نحوه تعمیرات لباسشویی بوش، تعمیرات ظرفشویی بوش، تعمیرات یخچال فریزر بوش، تعمیرات ساید با ساید بوش و تعمیرات جاروبرقی بوش از هر گونه کمکی کوتاهی نخواهد کرد و تلاش می-کند رضایت مشتریان نمایندگی تعمیرات بوش و تعمیرگاه و نمایندگی مجاز مرکزی لوازم خانگی بوش را جلب نموده و در این راستا پرسنل های مجرب و با تجربه جهت جوابگویی تلفنی به صورت شبانه روزی آماده جوابگویی و راهنمایی تلفنی مشتریان محترم نمایندگی تعمیرات بوش می باشد.
درضمن خدمات دهی در تعمیرگاه مجاز بوش و خدمات پس از فروش بوش و نمایندگی تعمیرات بوش بدون تعطیلی و 24 ساعته بوده و این مرکز آماده سرویس دهی در کلیه نقاط شهر تهران به صورت شبانه روزی بوده و در سریع ترین زمان ممکن تعمیرات انجام خواهد شد.
[تصویر:  wm-01.jpg]
[img=855x0]https://www.boschcenterco.com/images/content/wm-01.jpg[/img]
نحوۀ ارائه خدمات در نمایندگی تعمیرات بوش و تعمیرگاه مرکزی بوش
شما می توانید جهت ارتباط با نمایندگی تعمیرات بوش با یکی از تلفن های مندرج در این صفحه و یا تکمیل فرم ثبت خرابی با مرکز تعمیرات بوش ارتباط برقرار نموده و کلیه اوپراتورها این مرکز آماده پاسخگویی و در صورت نیاز اعزام کارشناسان به محل شما می باشند و البته کارشناسان نمایندگی تعمیرات بوش و تعمیرگاه مجاز مرکزی بوش جهت تعمیر لوازم خانگی در اسرع وقت به محل شما مراجعه نموده و پس از عیب یابی دقیق دستگاه در طی گزارش کامل مشترکین نمایندگی تعمیرات بوش را در جریان نوع خرابی – علت خراب شدن دستگاه و چگونگی تعمیرات دستگاه و در صورت نیاز به تعویض قطعه، نوع قطعه مصرفی و حدود هزینه (طبق لیست تعرفه) و حدود زمان تعمیر قرار داده و با توجه به صلاح دید مشترکین تعمیرگاه مرکزی لوازم خانگی بوش، تعمیر دستگاه انجام خواهد شد. پس از تعمیرات ماشین لباسشویی – تعمیرات ماشین ظرفشویی – تعمیرات یخچال فریزر – تعمیرات ساید بای ساید و یا تعمیرات جاروبرقی، دستگاه به طور کامل جهت رؤیت مشتریان محترم خدمات پس از فروش تست و راه اندازی و کنترل شده تا از صحت تعمیر دستگاه اطمینان حاصل شود البته پس از انجام تعمیرات توسط پرسنل CRM نمایندگی تعمیرات بوش، تعمیرگاه مرکزی بوش جهت حسن انجام کار – رفتار مناسب تکنسین و مراجعه به موقع و جلب رضایت مشترکین به صورت تلفنی نظرسنجی Happy Call خواهد شد.
[تصویر:  wm-02.jpg]
[img=855x0]https://www.boschcenterco.com/images/content/wm-02.jpg[/img]
نمایندگی تعمیرات بوش در تهران
این شرکت، دارا بودن پرسنل مجرب و دوره دیده و کلیه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و نیز شعب متعدد در زمینه خدمات پس از فروش محصولات بوش و همچنین تعمیرات لوازم خانگی به عنوان تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات بوش (BOSCH) مفتخر است به طور شبانه روزی در راستای تعمیر لباسشوئی بوش نمایندگی مجاز مرکزی بوش و تعمیرگاه مجاز یخچال فریزر بوش، تعمیر لوازم خانگی بوش و خدمات پس از فروش لوازم خانگی بوش، ارائه دهنده بهترین سرویس با کیفیت مطلوب در کمترین زمان بوده است و با ارائه گارانتی 6 ماهانه، به طور شبانه روزی به صورت 24 – 7 یعنی هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی نیازهای مشترکین عزیزمان باشد.
توضیح اینکه: اگر مدت ضمانت دستگاه شما به پایان نرسیده حتماً با شماره های مندرج بر روی کارت گارانتی خود تماس حاصل فرمائید، در غیر اینصورت نمایندگی تعمیرات بوش و تعمیرگاه مرکزی تعمیرات لوازم خانگی بوش به عنوان نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات بوش در تهران، همچنین تعمیرگاه مجاز بوش در کمتر از 2 ساعت تعمیرات دستگاه شما را به پایان خواهد رساند.
منبع
پاسخ
#2
[color=var( --e-global-color-29d76d6 )]ویژگی‌های بهترین تعمیرکار بوش[/color]
ممکن است دستگاه شما خراب شده باشد و برای تعمیر آن نیاز به تعمیرکار داشته باشید اما یک تعمیرکار خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ یکی از مهمترین ویژگی‌های تعمیرکار خوب داشتن مهارت و تجربه بالاست. مهم است که لوازم خود را به دست افرادی ماهر و کارآزموده بسپارید. ویژگی دیگری که سبب متمایز شدن یک تعمیرکار خوب از سایرین میشود منظم بودن و دقیق بودن او است. وقت شناس باشد، مجهز باشد و به طور دقیق مشکل را بررسی کند. مورد دیگری که حتما باید مد نظر قرار دهید امنیت شماست. حتما در نظر داشته باشید که تعمیرکار مد نظر را از نمایندگی‌های مجاز درخواست کنید تمام تکنسین های ما در بوش 24 دارای گواهی اخلاقی و تایید شده از سوی مراجع نیروهای انتظامی هستند و از بابت این مورد اصلا نگرانی نداشته باشید.
 
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  آموزش تعمیرات مادربرد ایسوس tarahi2025 1 1,408 05-22-2022, 03:19 PM
آخرین ارسال: sama01
  قیمت خدمات تعمیر لوازم خانگی در سال 1401 Amirarsalan1370 0 913 04-04-2022, 09:33 AM
آخرین ارسال: Amirarsalan1370
  در اسپانیا به عنوان تعمیرکار لوازم خانگی چه حقوقی خواهید داشت؟ tibaomid 0 877 12-01-2021, 12:53 PM
آخرین ارسال: tibaomid
  نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بوش farnazi 0 1,110 05-31-2017, 11:25 AM
آخرین ارسال: farnazi
  چرا به کاربران خانگی، اینترنت بیش از 128 کیلوبیت ارائه می‌شود؟ Yashar 7 2,043 01-03-2013, 11:39 AM
آخرین ارسال: Ruthless

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان