امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پوشش خبری انجمن از فستیوال گیمزکام ۲۰۱۶ آلمان
#21
تصاویر جدیدی از بازی Metal Gear Survive منتشر شد

[تصویر:  Metal-Gear-Survive-1-250x141.jpg]

پس از معرفی عنوان Metal Gear Survive از سری Metal Gear توسط کونامی، حال تصاویر جدیدی در جریان نمایشگاه گیمزکام امسال از این بازی منتشر شده که در ادامه شاهد این تصایر هستیم:

[تصویر:  88545c56-1b4e-4880-8622-15dcab841989-187x125.jpg] [تصویر:  814db971-7e30-49d9-99c0-af7a07b817a0-187x125.jpg] [تصویر:  5aef9bf7-6d25-4aed-a9e5-ac790c7dc914-187x125.jpg] [تصویر:  71a04427-003d-467b-ad19-beb457cdb533-187x125.jpg] [تصویر:  b0537915-5cca-45d2-b6e8-ed572c352d39-187x125.jpg] [تصویر:  09984e81-035a-476e-8ae9-04611e6f95e4-187x125.jpg] [تصویر:  3eb45e5f-214e-45ae-a590-029f8390b49d-187x125.jpg] [تصویر:  c7b259d4-9426-4c92-b346-2f5701bfb56f-187x125.jpg] [تصویر:  e2d79ad8-a0ea-46e3-b60a-157676742d7a-187x125.jpg] [تصویر:  4f79f391-9784-453c-b176-152b2b975e16-187x125.jpg]
[تصویر:  u2u6lkk2gtcs.gif]
پاسخ
#22
Titanfall 2 – نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه برای تمامی پلتفرم‌ها درنظر گرفته شده است

[تصویر:  TitanFall2-2-ds1-670x377-constrain-250x141.jpg]

در نمایشگاه گیمزکام آلمان، وب‌سایت دوال‌شاکرز با کارگردان هنری Titanfall 2، جوئل امسلی، صحبتی داشته و وی اطلاعاتی از نرخ فریم و رزولوشن مورد نظر این بازی به‌اشتراک گذاشته که در ادامه می‌توانید از جزئیات آگاهی یابید.

آن‌طور که دوال‌شاکرز گفته، رزولوشون مورد نظر هنوز نهایی نشده، اما تیم سازنده، ویژگی‌هایی را نهایی کرده که به کمک رزولوشن و کیفیت بازی می‌آیند و آماده‌ی اعلام کردن روزولوشن نیستند، زیرا از کافی و درست‌بودن میزان رزولوشن حال حاضر اطمینان ندارند و در آینده شاید بهبود یابد.

یکی از دلایلی که می‌تواند باعث اعلام‌نکردم میزان رزولوشن تا کنون شود، اطمینان‌یافتن از اجرای بازی با نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه است. طبق صحبت‌هایی که با دوال‌شاکرز شده، Titanfall 2 در هر دو بخش تک‌نفره و چندنفره، با نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه اجرا می‌شود و شاهد سرعت عمل بالایی خواهیم بود که برای چنین عنوانی بسیار عالی است. امسلی همچنین گفته که تیم ریسپاون برای نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه واقعا تلاش کرده و برای آن‌ها “هدف بزرگی” است.

تیم ریسپاون، احساس می‌کند که Titanfall 2 قطعا برروی ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد، پس این موضوع جزو اولویت‌هاست. Titanfall 2 که تاریخ آغاز بتایش به‌تازگی اعلام شد، قرار است تا در ۲۷ اُکتبر (۶ آبان) برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن۴ عرضه شود.



توضیحاتی از کارگردان هنری Titanfall 2 درمورد بخش تک‌نفره ارائه شد

[تصویر:  Titanfall_2-ds1-670x377-constrain-250x141.jpg]

وب‌سایت دوال‌شاکرز، گفت و گویی با کارگردان هنری Titanfall 2 در کلن آلمان و نمایشگاه گیمزکام داشته که از آن، اطلاعاتی نظیر نرخ فریم درنظرگرفته‌شده‌ی این بازی به‌اشتراک گذاشته شده است. علاوه‌بر این، جوئل امسلی، توضیحاتی درمورد بخش تک‌نفره‌ی این عنوان ارائه کرده که در ادامه می‌توانید مطالعه‌ی‌شان کنید.

با توجه به صحبت‌های امسلی، در Titanfall 2 شاهد مکان‌های متنوع و مناطق عجیب و غریبی خواهیم بود. تیم سازنده‌ی بازی، ریسپاون، با دقت سنجیده که چگونه ارتباط‌تان با تایتان را ایجاد کند، پس او یک شخصیت یک‌بارمصرف و ساده نیست و چیزی خواهد بود که واقعا به آن اهمیت می‌دهید، اما درهمان زمان، آن‌ها می‌خواستند تا پارکور پرسرعت را با خلبانان حفظ کنند. این یک مسئولیت و تعهد بزرگ بود.

درحالی که امسلی مدت‌زمان دقیق بخش تک‌نفره‌ی Titanfall 2 را اعلام نکرد، اشاره کرد که بیشتر از آن چیزی خواهد بود که همه انتظار دارند. این بخش، کاملا از قسمت چندنفره جداست و هردو بخش تک‌نفره و چندنفره، توسط دو تیم کاملا مجزای ریسپاون ساخته می‌شوند و با کار پشت سر هم، از ایده‌های دیگر که به‌اشتراک گذاشته می‌شود هم استفاده کرده و آن‌ها را مورد اهمیت قرار می‌دهند.



نسخه ۲۷۰ دلاری بازی Final Fantasy 15 شامل سیزن پس نمی‌باشد

[تصویر:  final-fantasy-xv-box-art3-250x139.png]

گرانترین نسخه از بازی Final Fantasy 15 نسخه کلکسیونی نهایی نامیده می‌شود و حدود ۲۷۰ دلار قیمت دارد اما این نسخه شامل سیزن پس این بازی نشده و در صورت تمایل به داشتن سیزن پس باید هزینه مازادی را پرداخت کنید.

با آنکه انتظار می‌رود در کامل‌ترین و گرانترین مجموعه بازی، سیزن پس آن نیز وجود داشته باشد اما بنظر می‌رسد که عدم وجود سیزن پس بزرگترین نقص این مجموعه می‌باشد.

در یکی از رویدادهای نمایشگاه گیمزکام، هاجیمی تاباتا به عنوان کارگردان بازی و توموهیرو هاسگاوا به عنوان کارگردان هنری این بازی به سوالات برخی از طرفداران پاسخ دادند. در میان موضوعات مختلفی که در میان سوالات به چشم می‌خورد، موضوعات مربوط به نسخه کلکسیونی نهایی این بازی جالب بنظر می‌رسیدند. این نسخه که در اوایل سال جاری معرفی شده بود در موج فروش اولیه خود با محدودیت ۳۰۰۰۰ نسخه‌ای روبرو بود که با اتمام آن، شرکت اسکوئر انیکس موج فروش دوم خود را با آماده سازی ۱۰۰۰۰ نسخه انجام داد اما بنظر می‌رسد که موج فروش دیگری در کار نباشد و تا بدین لحظه می‌توان گفت که تنها ۴۰۰۰۰ واحد از این نسخه خاص در سراسر دنیا وجود دارد. تاباتا و هاسگاوا اعلام کردند که آنها بدنبال ساخت مقادیر بیشتری بوده‌اند اما ظاهراً امکان این کار ممکن نبوده است.

این دو نفر همچنین اعلام کردند که حتی با وجود تاخیر دو ماهه این بازی، نسخه کلکسیونی نهایی آن شامل سیزن پس نخواهد بود. حذف سیزن پس از این مجموعه عجیب است چراکه هر فردی انتظار دارد زمانیکه عنوان کلکسیون نهایی و نه حتی کلکسیونی آورده می‌شود، با یک مجموعه کامل روبرو باشد. موضوعی که قضیه را از این هم عجیب‌تر می‌کند آن است که نسخه دیجیتالی ویژه این بازی که ۸۵ دلار قیمت دارد شامل سیزن پس این بازی می‌شود اما حتی نسخه فیزیکی Deluxe که ۹۰ دلار قیمت دارد هم شامل آن نمی‌شود!

نبود سیزن پس در برخی نسخه‌های این بازی زمانی مورد توجه قرار گرفت که در ماه اوت استور پلی‌استیشن لیستی از محتویات آن را منتشر کرد و اعلام شد که سیزن پس، تنها شامل نسخه دیجیتالی ویژه این بازی می‌شود. هنوز مشخص نیست که محتویات دقیق بسته‌های دانلودی اعلام شده چه چیزی هستند اما در حال حاضر می‌دانیم که یکی از بسته‌های گسترش دهنده بازی یک “new way to play” را معرفی خواهد کرد.

براساس تاخیر اعلام شده، اکنون بازی Final Fantasy 15 در تاریخ ۲۹ نوامبر (۹ آذر ماه) برای کنسول‌های نسل هشتمی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

در ادامه تصویری از محتویات نسخه کلکسیونی نهایی این بازی را مشاهده خواهید کرد:




 اجرای بازی Quake Champions بدون وجود توانایی‌های قهرمانان امکان‌پذیر است

[تصویر:  Quake-Champions-620x349-250x141.jpg]

اگر چه بازی Quake Champions بسیاری از ویژگی‌های این سری را حفظ کرده است که شامل سرعت زیاد، محدوده نبرد باز و مهارت‌های تکنیکی می‌شود اما این بازی شخصیت‌های منحصر بفردی را نیز شامل می‌شود که هر یک از آنها توانایی مخصوص به خود را دارند.

تیم ویلیتز، رئیس استودیوی آی‌دی سافت ور و سرپرست پروژه Quake Champions در مصاحبه اخیر خود با سایت گیم‌اسپات اعلام کرد که حضور قهرمانان در این بازی کم اهمیت است و آنها را قابلیتی اضافه شده تلقی کرد اما بسیاری از طرفداران در مورد این موضوع نگران‌اند چراکه وجود لیبل قهرمانان در عنوان این بازی خود عاملی بر پایه‌ای بودن حضور آنها می‌باشد.

در پاسخ به این سوال که آیا استودیوی آی‌دی سافت ور توجهی به قرار دادن قابلیتی برای دادن این اجازه به بازیکنان که قابلیت‌های منحصر بفرد قهرمانان را غیرفعال کنند و همچون بازی Quake اصلی به اجرای بازی بپردازند آقای ویلیتز گفت:

نقل‌قول:
بله، در حالت custom game این قابلیت وجود خواهد داشت.

ما قصد داریم تا اطمینان حاصل کنیم که افراد چیزی را که دوست دارند بدست می‌آورند. اگر شما از حالت custom بازی استفاده کنید قادر خواهید بود که بازی را آنگونه که دوست دارید اجرا کنید. اگر دوست دارید قابلیت‌های قهرمانان غیرفعال شود، آن را غیرفعال کنید، مشکلی وجود نخواهد داشت.

گرچه حالت مسابقه‌ای بازی همچنان از توانایی‌های قهرمانان بهره کامل را خواهد برد اما مسابقات حالت custom حداقل این امکان را فراهم خواهند نمود که طرفداران بازی Quake بر پایه توانایی‌های خود از بازی لذت ببرند. اما آقای ویلیتز فکر می‌کند که اکثر بازیکنان نگاهی به قابلیت قهرمانان خواهند انداخت. او گفت:


نقل‌قول:
من واقعاً معتقد هستم که این تجربه جدیدی خواهد بود، چون شما اساساً با تغییرات زیادی مواجه نخواهید شد، شما همچنان می‌دوید، شلیک می‌کنید و سلاح‌ها را جمع می‌کنید اما تغییرات جدید موجب اضافه شدن استراتژی و عمق بیشتری خواهد شد که فکر می‌کنم گام بعدی است که به آن نیاز داریم.

بازی Quake Champions در مدت همایش بتسدا در نمایشگاه E3 امسال معرفی شد و اولین نمایش از گیم‌پلی بازی در رویداد اخیر QuakeCon صورت گرفت.
این بازی در سال ۲۰۱۷ پس از سپری شدن یک دوره مربوط به نسخه بتا عرضه خواهد شد.




شرکت اسکوئر انیکس برنامه‌ای برای سه‌گانه ساختن بازی Final Fantasy 15 ندارد

[تصویر:  Final-Fantasy-XV-Wallpaper-Images-250x140.jpg]

زمانیکه شرکت اسکوئر انیکس بازی Final Fantasy 13 را منتشر نمود شاهد گسترش آن و سه‌گانه نمودن آن بودیم. برخی بازیکنان این احتمال را می‌دهند که اتفاق مشابهی برای بازی Final Fantasy 15 روی خواهد داد اما طبق اعلام کارگردان بازی یعنی آقای هاجیمی تاباتا شرکت اسکوئر انیکس برنامه‌ای برای چنین کاری ندارد.

آقای تاباتا اعلام نمود:
نقل‌قول: در پاسخ به این سوال که آیا تمایلی برای ساخت بازی بیشتری براساس Noctis پس از انتشار بازی Final Fantasy 15 داریم یا خیر باید گفت که در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای این کار نداریم.

شاید امکان این کار وجود داشته باشد، اما از جایی که ایستاده‌ام و نظاره‌گر هستم باید بگویم که مردم برای مدت زمان طولانی در انتظار این بازی بوده‌اند و قصد داریم که امکان فرا گیری لذت بیشتری را فراهم کنیم.

بازی Final Fantasy 15 در مدت بیش از یک دهه در دست ساخت قرار داشته است. اولین نشانه‌های این بازی در سال ۲۰۰۶ دیده شد و پس از آن بصورت پی در پی با تاخیراتی همراه بوده است و به تازگی نیز شاهد تاخیر تقریباً ۲ ماهه آن بوده‌ایم.

در حالیکه آقای تاباتا اعلام نمود که برنامه‌ای برای گسترش بازی Final Fantasy 15 همچون Final Fantasy 13 وجود ندارد، در مورد رویکرد آینده خود گفت:

نقل‌قول: ما قصد داریم تا از تکنولوژی موجود که در ساخت بازی Final Fantasy 15 مورد استفاده قرار گرفت برای کار برروی چیز کاملاً جدیدی استفاده کنیم. بوسیله دانش و این تکنولوژی ما بدنبال مسیر جدیدی هستیم.


معلوم نیست که این حرف آقای تاباتا به معنی یک بازی دیگر از سری Final Fantasy است یا خیر. در حال حاضر می‌دانیم که بازی Final Fantasy 15 دارای محتویات اضافه‌ای خواهد بود.  که در بازی مراحل جدید با قابلیت‌های متفاوتی برای هر شخصیت ایجاد خواهد کرد، بطور مثال در مورد یکی از بسته‌های گسترش دهنده می‌دانیم که یک راه کاملاً جدید را برای اجرای بازی ایجاد خواهد کرد.



آیا Final Fantasy 14 بالاخره برای ایکس‌باکس‌وان منتشر خواهد شد؟

[تصویر:  FFXIV_CG_XboxOne-ds1-670x388-constrain-250x145.jpg]

وب‌سایت دوال شاکرز که چند روز پیش هم شاهد صحبت‌هایش با یکی از سازندگان Titanfall 2 بودیم، گفت و گویی با کارگردان و تهیه‌کننده‌ی Final Fantasy 14: A Realm Reborn، نائوکی یوشیدا، درمورد احتمال انتشار نسخه‌ی ایکس‌باکس‌وان داشته که می‌توانید در ادامه جزئیاتش را مرور کنید.


درطی صحبت‌های یوشیدا با دوال‌شاکرز، وی گفته که هفته‌ی گذشته ملاقاتی با مایکروسافت راجع به بازی میان‌پلتفرمی Final Fantasy 14 داشته است، اما با این حال، مایکروسافت دارای مقرراتی برای این دست از بازی‌ها، یعنی میان‌پلتفرمی‌هاست که به‌خوبی با یک MMORPG جور در نمی‌آیند و آن‌چنان سازگار نیستند. اگر هم مایکروسافت قوانینش را با خواسته‌های توسعه‌دهندگان FF14 منطبق کند، ارائه‌ی این بازی برروی ایکس‌باکس‌وان واقعا سخت است. یوشیدا و مایکروسافت درباره‌ی این موضوع بارها گفت و گو داشته‌اند و با وجود این همه بحث‌ و مشاجره، باز هم قرار است تا در ماه آینده و نمایشگاه توکیو گیم شو، یوشیدا با تیم مایکروسافت که از دفتر مرکزی در سیاتل آمریکا می‌آیند، جلسه‌ای داشته باشد. درطی این جلسه، یوشیدا دوست خواهد داشت تا به جزئیات بیشتری از گیم‌پلی میان‌پلتفرمی بپردازد.




تهیه‌کننده‌ی NieR: Automata از مراحل فرعی و مدت‌زمان بازی می‌گوید

[تصویر:  Nier-6-ds1-670x377-constrain-250x141.jpg]

در گیمزکام ۲۰۱۶ که شهر کلن آلمان میزبانش بود، وب‌سایت دوال‌شاکرز از فرصت استفاده کرد و صحبت‌هایی با تهیه‌کننده‌ی NieR: Automata یعنی یوسوکه سایتو داشت و وی اطلاعاتی از مدت‌زمان گیم‌پلی و مراحل فرعی این عنوان به‌اشتراک گذاشت که در ادامه می‌توانید نظاره‌گرشان باشید.

سایتو در گفت و گو با دوال‌شاکرز، اشاره کرده که در مصاحبه‌های قبلی گیمزکام، درمورد ۲۵ساعته‌بودن مدت‌زمان گیم‌پلی حرف زده، اما ظاهرا وقتی باری دیگر در ژاپن از کارکانان استودیوی سازنده‌ یعنی پلاتینیوم گیمز پرسیده، آن‌ها گفته‌اند:

نقل‌قول: نه، احتمالا طولانی‌تر خواهد بود.

علاوه‌بر این، سایتو گفته که برای رسیدن به پایان داستان NieR: Automata، حتما نیاز به تمام‌کردن مراحل فرعی ندارید، ولی پایان‌های مختلفی وجود دارند و پس اگر می‌خواهید که پایان درست را ببینید، باید مراحل فرعی را انجام دهید.

با توجه به صحبت‌های سایتو، مراحل فرعی کوتاهی در بازی وجود دارند که در آنان، شما باید به پیداکردن یک آیتم یا چیزهای ساده‌ی مشابه‌ی این‌ها بپردازید، اما به همین‌ ختم نمی‌شود و شاهد مراحل فرعی طولانی‌تری هم خواهیم بود که شامل چندین قسمت می‌شوند و داستان طولانی‌تری را روایت خواهند کرد.
سایتو همچنین اشاره داشته که اردوگاه مقاومتی‌ای که قبلا از بازی نمایش داده شده بود، تنها مکان بازی نیست و شاهد نمایش چیزهای جدید و دیگری در آینده خواهیم بود.

پاسخ
#23
برنامه‌ای برای انتشار بازی NieR: Automata برای ایکس‌باکس وان و ان‌ایکس وجود ندارد اما احتمال آن صفر نیست
[تصویر:  nier-automata-250x141.jpg]
شرکت اسکوئر انیکس در جریان نمایشگاه گیمزکام اعلام کرد که بازی NieR: Automata که پیش از این تنها برای کنسول پلی‌استیشن ۴ معرفی شده بود در اوایل سال آینده برای رایانه‌های شخصی برروی استیم منتشر خواهد شد. انتشار این خبر موجب شد که سوالاتی پیرامون برنامه احتمالی اسکوئر انیکس برای انتشار این بازی برروی کنسول‌های ایکس‌باکس وان و ان‌ایکس شرکت نینتندو نیز ایجاد شود.

تهیه کننده این بازی پیرامون موضوع مطرح شده اعلام کرد که در حال حاضر برنامه‌ای برای پورت این بازی برروی ایکس‌باکس وان و ان‌ایکس وجود ندارد اما اگر عملکرد بازی Nier: Automata موفقیت آمیز باشد، امکان آن وجود خواهد داشت. در هر صورت امکان آن صفر نیست.
تهیه کننده بازی همچنین اعلام کرد که انتشار این بازی برروی استیم از ابتدای شروع پروژه مورد توجه تیم سازنده قرار داشته است. نسخه مربوط به رایانه‌های شخصی ابن بازی توسط پلاتنیوم گیمز ساخته خواهد شد بنابراین نیازی به نگرانی طرفداران پیرامون کیفیت پورت آن وجود ندارد.
[تصویر:  Serv5.jpg]
Negan
پاسخ
#24
از تنظیمات گرافیکی نسخه رایانه‌های شخصی Gears of War 4 رونمایی شد

[تصویر:  Gears-of-War-4_hero_JD_Kait_Del-938x528-250x141.jpg]

در طول گیمزکام ۲۰۱۶، مایکروسافت نسخه رایانه‌های شخصی Gears of War 4 را به نمایش گذاشت و یکی از یوتیوبرها به نام HomeCinema-FR، قادر به تهیه تصاویری از تنظیمات گرافیکی آن بود.

خبر خوب این است که استودیوی کووالیشن نه تنها تعداد زیادی گزینه را برای تنظیم در دسترس قرار داده، بلکه Gears of War 4 از موارد دیگری هم مانند Async Compute ،Tiled Resources، چند کارت گرافیک و رزولوشن پویا هم پشتیبانی می‌کند. سیستم مورد نیاز بازی هم در چند روز گذشته مشخص شد.

در ادامه می‌توانید تصاویر تنظیمات گرافیکی نسخه رایانه‌های شخصی Gears of War 4 را مشاهده کنید:

[تصویر:  1-3-1-200x100.jpg] [تصویر:  2-3-1-200x100.jpg] [تصویر:  3-3-200x100.jpg]

[تصویر:  4-2-1-200x100.jpg] [تصویر:  5-2-1-200x100.jpg]

Gears of War 4 در ۱۱ اکتبر (سه‌شنبه ۲۰ مهر) برروی دو پلتفرم ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. این بازی از برنامه Xbox Play Anywhere هم پشتیبانی می‌کند؛ یعنی شما نسخه دیجیتالی بازی را برروی ایکس‌باکس وان خریداری کرده و نسخه رایانه‌های شخصی را به رایگان دریافت می‌کنید یا برعکس.

همچنین به‌تازگی اعلام شد برای اتمام بخش داستانی آن به ۱۰ ساعت زمان نیاز خواهید داشت البته این موضوع با توجه به سطح توانایی بازی‌باز و درجه سختی بازی تغییر خواهد کرد.



برترین‌های گیمزکام ۲۰۱۶ مشخص شدند؛ The Legend of Zelda: Breath of the Wild می‌درخشد!



[تصویر:  WiiU_TheLegendofZeldaBreathoftheWild_E32...50x146.jpg]



سازمان‌دهندگان گیمزکام در مطلبی مطبوعاتی، رسما بهترین‌های گیمزکام ۲۰۱۶ که در آن شاهد خبرهای خوبی بودیم را مشخص کردند و می‌توانید در ادامه لیست منتشرشده را ببینید.

در لیست منتشرشده، The Legnd of Zelda: Breath of the Wild خوش می‌درخشد و جایزه‌ی بهترین در گیمزکام ۲۰۱۶ را دریافت کرده، درحالی که پلی‌استیشن وی‌آر هم دربرابر بقیه‌ی سخت‌افزارها پیروز شده است. همچنین Battlefield 1 جایزه‌ی محبوب‌ترین بازی را برای الکترونیک آرتز به ارمغان آورده است. اکنون می‌توانید لیست کامل برترین‌های گیمزکام ۲۰۱۶ را مشاهده کنید.

دسته: جوایز سراسری گیمزکام
  • بهترین اضافات/محتوای دانلودی: Destiny: Rise of Iron (اکتیویژن بلیزرد)
  • بهترین پیش‌نمایش/چشم‌انداز: Horizon: Zero Dawn (سونی)
  • بهترین غرفه: Mafia 3 (توکی)
دسته: پلتفرم
  • بهترین بازی پلی‌استیشن۴: For Honor (یوبی‌سافت)
  • بهترین بازی ایکس‌باکس‌وان: Sea of Thieves (مایکروسافت)
  • بهترین بازی Wii U: عنوان The Legend of Zelda: Breath of the Wild (نینتندو)
  • بهترین بازی رایانه‌های شخصی: For Honor (یوبی‌سافت)
  • بهترین بازی گوشی‌های هوشمند: Mario Party Star Rush (نینتندو)
دسته: ژانر
  • بهترین بازی نقش‌آفرینی: Final Fantasy 15 (اسکوئر اینکس)
  • بهترین بازی ریسینگ: Forza Horizon 3 (مایکروسافت)
  • بهترین بازی اکشن: Battlefield 1 (الکترونیک آرتز)
  • بهترین بازی شبیه‌سازی: NBA 2K17 (توکی)
  • بهترین بازی ورزشی: Steep (یوبی‌سافت)
  • بهترین بازی خانوادگی: Skylanders Imaginators (اکتیویژن)
  • بهترین بازی استراتژی: Sid Mier’s Civilization 6 (توکی)
  • بهترین بازی پازلی/مهارتی: Dragon Quest Builders (اسکوئر اینکس)
  • بهترین بازی اجتماعی/آنلاین: GWENT: The Witcher Card Game (سی‌دی پراچکت‌رد)
  • بهترین بازی تفریحی: Battlezone (ربلیون)
  • بهترین بازی چندنفره: Sea of Theives (مایکروسافت)
  • بهترین بازی واقعیت مجازی: Wilson’s Heart (توئیستد پیکسل)
  • بهترین سخت‌افزار: پلی‌استیشن وی‌آر

دسته: مستقل‌
  • بهترین بازی مستقل: Little Nightmares (باندای نامکو)
دسته: مصرف‌کننده
  • محبوب‌ترین بازی: Battlefield 1 (الکترونیک آرتز)
دسته: بهترین در گیمزکام
  • The Legend of Zelda: Breath of the Wild (نینتندو)
پاسخ
#25
30 دقیقه گیمپلی از Forza Horizon 3 در gamescom

[تصویر:  ForzaHorizon3_Gamescom_AudiJungleRoad_WM-638x359.jpg]



پاسخ
#26
 دو تریلر جدید از Gran Turismo Sport به‌نمایش گذاشته شدند

[تصویر:  01_BMW_M6_GT3_Walkenhorst_Motorsport_201...strain.jpg]

در گیمزکام ۲۰۱۶، سونی دموی جدیدی از Gran Turismo Sport را برای طرفداران مشتاقش به‌ارمغان آورد و در آن، علاوه‌بر چیزهای جدیدی که قبلا مشاهده نکرده بودیم، جاده‌ی جدیدی به‌نام Fisherman’s Ranch به‌نمایش گذاشته شد. در ادامه همراهگیمفا باشید تا دو تریلر جدید از این عنوان ریسینگ را تماشا کنید.

در دو تریلر جدید، دو جاده‌ی جدید هم به‌نمایش گذاشته شده‌اند! یکی از آن‌ها جاده‌ی جدید Fisherman’s Ranch و دیگری جاده‌ی کلاسیک Nürburgring Nodschleife .متاسفانه، ویدئوهای این دمو از فاصله‌ی دور از آن ضبط شده‌اند و به‌صورت مستقیم نیستند و حتی اجازه‌ی فیلم‌برداری نزدیک‌تر هم داده نشده است. اکنون می‌توانید دو تریلر جدید که به‌ترتیب برای جاده‌های Nürburgring Nodschleife و Fisherman’s Ranch هستند را تماشا کنید.

پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  Gamescom | پوشش زنده‌ی کنفرانس Nintendo Indie Direct White Beard 0 1,512 08-19-2019, 05:24 PM
آخرین ارسال: White Beard
  به احتمال زیاد سونی در گیمزکام امسال نیز حضور نخواهد داشت The Last King On The Earth 1 2,426 06-22-2016, 09:25 AM
آخرین ارسال: The White Witcher

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان