08-09-2015, 08:16 PM
استودیو Ghost Games، سازنده عنوان Need for Speed، توضیح داد که به چه دلیل باید این بازی را به صورت آنلاین تجربه کرد و کاربران را مجبور به این کار کرده اند. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
طبق گفته سازندگان Need for Speed آنگونه نیست که در یک جهان آنلاین ساخته شده باشد ولی برخی ویژگی های اجتماعی این عنوان باعث میشود نیاز به ارتباطات بیش از پیش احساس شود. ویژگی هایی مانند Autolog و نرم افزار اجتماعی تلفن همراه که در سال ۲۰۱۰ همراه Need for Speed Hot Pursuit منتشر شد برخی از دلایل این استودیو برای اجبار کاربران به استفاده از اینترنت هنگام تجربه این عنوان میباشد.
Autolog اطلاعات اجتماعی را یکپارچه میکند و اطلاعات دوستان شما با اطلاعات شخصی شما وفق داده میشود و بر سرگذشت شما در بازی تاثیر خواهد گذاشت. علاوه بر اینها یک سیستم عکس برداری فوری نیز برای این عنوان طراحی شده است که با این سیستم به نظر میرسد باعث شود بازیبازان علاقه بیشتری به تجربه Need for Speed از خود نشان دهند. این سیستم هنگامی که شما در حال بازی هستید از بازی عکس گرفته و آن را به صورت آنلاین پست میکند و طبق معمول دیگر کاربران تصاویر شما را لایک میکنند. نکته جالب توجه این است که شما میتوانید از این لایک ها به عنوان پول درون بازی استفاده کنید و در این صورت این سیستم عکس برداری فوری باعث پیشرفت شما در بازی خواهد شد.
Ghost Games همچنین از سیستم استریم ویدیو های اکس باکس وان نیز استفاده میکند که کسانی که علاقه مند به استفاده از آن باشند را خوشحال کرده باشد. آن ها ادعا میکنند که تجربه سنتی Need for Speed هنوز سر جای خودش است و مسابقات زیرزمینی در شب و تبدیل شدن سطح شهر به صحنه مسابقات غیرقانونی خیابانی با یک داستان قانع کننده این بازی را تبدیل به یک بازی کامل خواهند کرد.
نظر شما در مورد اینکه باید برای تجربه این بازی ریسینگ همیشه آنلاین باشید چیست؟ آیا این ویژگی ها ارزش این کار را دارند و یا Ghost Games راه اشتباهی را در پیش گرفته است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.
عنوان Need for Speed در تاریخ ۴ نوامبر سال ۲۰۱۵ میلادی مصادف با ۱۳ آبان سال ۱۳۹۴ هجری شمسی برای اکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.منبع