07-10-2013, 02:42 AM
(آخرین ویرایش: 07-10-2013, 03:20 AM، توسط nathan drake.)
کارگردان PAYDAY2 آقای DAVID GOLDFARB طی صحبتهای اخیری که داشته اعلام کرده است که شما برای سرگرم کردن یک گیمر احتیاجی به ساختمانهای ویران و انفجارهای بزرگ ندارید.ایشان همچنین اعلام کرده اند که ما بسیار هیجان زده بودیم که شما نباید یک شوتر باز با علایق به ساختمانهای لرزان باشید تا بتوانید از بازی ما لذت ببرید.دنیا به چیزهای جدید احتیاج دارد.مقدار کشش این بازی بسیار بالا و منحصر به فرد است.
البته ایشان اشتباه نمیکند که میگوید PAYDAY با همه ی بازی های شوتر متفاوت است.با تریلرها و تصاویری که تا بحال از این بازی منتشر شده انتظار میرود که این بازی کمی از تکراری بودن بازی های شوتر امروزی فاصله گرفته باشد.نظر شما چیست؟
منبع http://www.vg247.com/2013/07/09/payday-s...s-golfarb/
البته ایشان اشتباه نمیکند که میگوید PAYDAY با همه ی بازی های شوتر متفاوت است.با تریلرها و تصاویری که تا بحال از این بازی منتشر شده انتظار میرود که این بازی کمی از تکراری بودن بازی های شوتر امروزی فاصله گرفته باشد.نظر شما چیست؟
منبع http://www.vg247.com/2013/07/09/payday-s...s-golfarb/