05-26-2012, 10:48 PM
کی داستان بازی F.E.A.R رو کامل فهمیده؟ به من هم بگید41:
کی داستان بازی F.E.A.R رو کامل فهمیده؟ به من هم بگید
|
05-27-2012, 09:41 PM
پوینمن و پانتون فتل دو برادر با پیشینهای تقریباً پیچیده هستند. پوینمن شخصیت اصلی بازی اول بود، یک ابر سرباز که دستور داشت فتل را بکشد. فتل یک نابغه بود که با استفاده از تله پاتی و قدرتی که داشت مردم بیگناه را قتل عام و قصابی میکرد. پوینمن بدون توجه به رابطه خویشاوندی در پی کشتن فتل بود. در این قسمت از بازی فتل به شکل یک کالبد روح مانند! که همه جا با برادر خود است و علاوه بر کمک به برادر خود از او برای پیدا کردن آلما، شخصیت زن راز آلود کل قصه فیئر، کمک میخواهد.
اینو از ویکی کپی کردم..25:
06-21-2012, 12:21 AM
(آخرین ویرایش: 06-21-2012, 12:44 AM، توسط Maximum-Dev.)
سلام به همه چند وقتی میشه این پستو گذاشتم که خبر خاصی نشد. مطلبی بسیار جالب پیدا کردم میتونید وخونیدش!!!
F.E.A.R یا First Encounter Assault Recon شوتر اول شخصی است که در سال 2005 بوسیله کمپانی Monolith ساخته شد.پس از موفقیت نسخه اول بازی ، استودیو Timegate در سال 2006 دست به ساخت یک بسته الحاقی از این بازی زد.سر انجام این بسته در اکتبر 2006 با نام F.E.A.R Extraction Point منتشر شد.به دنبال انتشار این بسته الحاقی ، در نوامبر سال 2007 ، بسته دیگری با نام F.E.A.R Perseus Mandate ساخته شد و سر انجام پس از ساخته شدن دو Expansion از این بازی بوسیله کمپانی های بیگانه ، مونولیث تصمیم به ساخت نسخه دوم از بازی گرفت که بعنوان یک ادامه رسمی بر نسخه اصلی شناخته میشد.از موفقیت های نسخه اول بازی میتوان به کسب نمره 89 درصد از Game Rankings اشاره کرد.ضمن این که نیویورک تایمز این بازی را از لحاظ هیجان انگیز بودن با شاهکاری چون Half Life مقایسه کرده است و این 2 را از این حیث در یک رده می داند ! • پیوست | Monolith Productions در سال 1994 ساخته شد.این سازنده بازیهای مشهوری چون No One Lives Forever, Aliens Versus Predator 2, SHOGO: Mobile Armor Division , سری Condemned و البته سری مشهور F.E.A.R را در کارنامه درخشان خود دارد.لازم به ذکر است که در سری F.E.A.R ، تنها نسخه اول (اصلی) و نسخه دوم با نام Project Origin توسط این کمپانی ساخته شده اند.در بین سالهای 1997 تا 1999 این کمپانی نقش خود را بعنوان یک ناشر انجام داد تا آن جا که با خرید این استودیو توسط Warner روابط مونولیث با کمپانی Vivendi Universal قطع شد. **** • پیوست | F.E.A.R کلمه مخفف برگرفته از The First Encounter Assault Recon است که در سال 2002 تشکیل شد و از زیر شاخه های نیروی ویژه ارتش آمریکا محسوب میشود.در واقع این گروه مخفی ، وظیفه مقابله با اتفاقات و عوامل ماوراء الطبیعی را دارد.این در حالی است که اعضای این تیم مهم را افراد زیادی تشکیل نمیدهند.تیم F.E.A.R یک تیم ویژه است و قادر می باشد از ارگان هایی نظیر ارتش هوایی آمریکا کمک دریافت کند.همچنین اعضای این تیم اجازه دارند تا از اسلحه های فوق العاده خطرناک و سنگین استفاده کنند.از جمله این سلاح ها میتوان به سلاح های خودکار , شاتگان ها , راکت لانچر , سلاح آزمایشی انرژی و همچنین ماهواره جاسوسی هانیبال 3 اشاره کرد که بار ها و بار ها از آنها در مقابل سو*پر سربازهای Replica , مامورین امنیتی ATC و روح های تحت فرمان Alma استفاده شده است. **** • انجین بازی F.E.A.R نخستین بازی بود که توسط انجین پیشرفت یافته مونولیث به نام Lithtech ساخته میشد.این انجین که به نام جدید "ژوپیتر" شناخته میشود بوسیله DirectX 9 اجرا میشد و شامل هر دو انجین فیزیک و کیت اتومبیل Havok میشد.البته انجین کیت اتومبیل در F.E.A.R چندان استفاده نشد , چرا که در این بازی تنها شاهد حضور اتومبیل ها در صحنه های برنامه ریزی شده و سینماتیک بودیم.از نظر گرافیکی F.E.A.R در 2 حالت پارالکس و معمولی نقشه کشی شده است که بوسیله آن تکسچرهای بازی طبیعی تر بنظر میرسند.در درجه دوم میتوان به نقشه کشی تصادم اشاره کرد که باعث میشود گلوله ها با عمق و حالت طبیعی بیشتری به دیوار و یا اجسام وارد شوند و پس از برخورد جای واقعی تری از خود به جای گذارند. • استقبال از بازی F.E.A.R قبل از انتشار نظر بسیاری از خبرنگاران و منتقدان را به سوی خود متوجه کرد.پس از انتشار نیز این بازی با استقبال شدیدی از سوی منتقدین روبرو بود.تا جایی که CGW این بازی را بعنوان "یکی از بهترین اول شخص های سال خود" معرفی کرد و Pc Gamer جمله "نخستین بازی که توانسته است خشونت فیلم های جان وو را به سبک اول شخص وارد کند" را به بازی نسبت داد.سایت IGN نیز مونولیث را در ساخت بازی تحسین کرد.GameSpy نیز تحت تاثیر داستان پرقدرت بازی قرار گرفت و جایزه "بهترین داستان سال" را به F.E.A.R تقدیم کرد.علی رغم عملکرد سایتهای بالا , New York Times داستان بازی را مبهم دانست ! نویسنده این سایت اظهار داشت "من همیشه از هدف خود در بازی با خبر بودم و در آن ابهامی وجود نداشت ! پسر دوم آلما را دنبال کن و یک کارمند کمپانی آرماکام را پشتیبانی کن ! اما من هیچ گاه نفهمیدم تمام این کارها چه لزومی داشت و یا برای چه بود ؟!؟!؟ همچنین سایتهایی بودند که این بازی را به دلیل سیستم مورد نیاز بالا مورد سرزنش قرار دادند چرا که در سال تولید این بازی برای اجرای روان نیاز به یک PC قدرتمند داشت ! منتقدین Maximum PC صداگذاری بازی را تحسین کردند و آن را طبیعی و پویا خواندند..مونولیث از طریق صداگذاری طبیعی بازی خود جوایز بسیاری را دریافت کرد چرا که به گفته منتقدان صداهای داخل بازی و همچنین موزیک ها بسیار هوشمندانه و زیبا تهیه شده بودند.صدای شکستن شیشه ها , بطری های سفالی و یا خرد شدن کانال های کولر از اسپیکر شما شنیده میشود ولی شما حس میکنید که شیشه خانه و یا ظرف سفالی روی میز خود را شکسته اید ! در کنار این تحسین ها انتقادهایی وجود دارد که بر تکراری شدن بازی پس از 8 ساعت انجام آن حکایت دارد.گیم اسپات در این رابطه اظهار دارد که بازی پس از مدتی تکراری میشود و همان دشمنان همیشگی را مشاهده میکنیم اما با این وجود هنوز هم F.E.A.R را یک اول شخص آتشین و موفق در مبحث اتمسفر میداند.میتوان گفت پورت نسخه XBOX360 به خوبی انجام شد و این نسخه نمرات خوبی را دریافت کرد.البته این نمرات در برابر نسخه PC قابل مقایسه نبودند ! با وجود این که مالتی پلیر بازی با هدف بهبود یافتن گیم پلی به بازی وارد شده بود بسیاری از سایتها F.E.A.R را در بخش کنترل گیم پلی ناموفق دانستند.پورت نسخه XBOX 360 با وجود یک نسخه جدید و یک اسلحه جدید (کلت اتوماتیک) همراه بود.لازم به ذکر است که گیم اسپات به این نسخه نمره 8.6 را اهدا کرد و این در حالی است که IGN نمره 9.1 را مناسب تر دید.پورت نسخه PS3 نسبت به نسخه XBOX360 ناموفق بود و نتوانست نمرات چندان جالبی را دریافت کند.این نسخه نیز همراه با یک ماموریت ویژه جدید عرضه شد.البته منتقدین نقاط ضعف نسخه PS3 را در زمان لود طولانی و افت گرافیکی بازی دیدند.گیم اسپات نمره 7.1 را به این نسخه داد که کمترین نمره دریافتی F.E.A.R از سوی این سایت بود. • سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی جهت اجرای بهینه و روان Windows XP, X64 or 2000 with latest service pack installed DirectX 9.0c (August edition) or higher Pentium 4 1.7GHz or equivalent processor 512 MB of RAM or more 64 MB GeForce 4 Ti or Radeon 9000 video card Monitor that can display in 4:3 aspect ratio 5.0 GB free hard drive space for installation Additional hard drive space for swap file and saved game files DVD-ROM drive 16-bit DirectX 9.0 compliant sound card with support for EAX 2.0 Broadband or LAN connection for multiplayer games Mouse Keyboard - سیستم پیشنهادی Pentium 4 3.0 GHz or equivalent processor 1 GB RAM A GeForce 6600 or 256MB Radeon 9800 Pro or equivalent supported DirectX 9 compliant video card with hardware T&L and pixel shader 2.0 support Sound Blaster X-Fi series sound card - چیپست های قابل پشتیبانی NVIDIA GeForce 4 Ti series, GeForce FX 5900 series, 6600 series, 6800 series, 7800 series ATI Radeon 9000 series, Radeon 9500 series, Radeon 9600 series, Radeon 9700 series, Radeon 9800 series, Radeon X600 series, Radeon X700 series, Radeon X800 series, Radeon X850 series ضمن این که این بازی از ورژن آگوست DirectX 9 پشتیبانی میکند و مانند بازیهای قدیمی تر نسخه جدیدتر از DirectX را چک نمیکند.علاوه بر این در هنگام نصب بازی , لغو نصب DirectX تنها با لغو نصب کلی بازی ممکن است. در واقع F.E.A.R مبارزات سخت و نفس گیر خود را در قالب یک شوتر اول شخص به بازیکن ارائه میدهد.در نمای اول شخص این بازی بدن شخصیت اصلی قابل دید است.همچنین در صحنه هایی به جز صحنه های برنامه ریزی شده چون پایین آمدن از هلیکوپتر بوسیله طناب بدن شخصیت اصلی قابل رویت است.از قسمت های جالب گیم پلی بازی میتوان به قابلیت Slow Motion شخصیت اصلی اشاره کرد که بوسیله آن میتوان زمان را آهسته کرد و کارهایی را انجام داد که انجام آنها در صحنه معمولی به مراتب سخت تر خواهد بود.لازم به ذکر است که با ورود به قابلیت اسلو موشن چهره بصری صفحه بازی نیز تغییر کرده و رنگ تیره تری به خود میگیرد.همچنین در این موشن میتوانید گلوله های در حال پرواز را به خوبی مشاهده کنید و حتی از برخورد آنها با خود جلوگیری کنید ! طراح ارشد بازی در این باره میگوید "سازنده قصد داشته است که هیجان شوتر خود را به آثار جان وو نزدیک کند.از جمله این الگو گیری ها میتوان به اسلو موشن بازی اشاره کرد که وظیفه خود را به خوبی انجام داده است.در اصل سعی شده است سلاح های درون بازی ساختگی نباشند و از جمله وسایلی باشند که مشابه آنها را در فیلم ها و یا در زندگی واقعی دیده ایم.Pistol ها , مسلسل های سنگین و سبک در بازی شواهد خوبی برای اثبات این مسئله هستند.ضمن این که هر اسلحه کاربر خاص خود را دارد و مطمئنا تمامی آنها در بُرد , پوشش آتش و سرعت با یکدیگر تفاوت دارند.و ما شخصیت اصلی بازی تنها قادر به حمل 3 اسلحه در یک زمان است ! حال تمام این 3 اسلحه میتوانند از کلاس سنگین , سبک و یا متفاوت باشند.ضمن این که مبارزه تن به تن از طریق تمامی سلاح های بازی ممکن است و همچنین شخصیت اصلی در طی بازی از برخی ضربه های پا نیز استفاده میکند ! علاوه بر این میتوان به رفتار طبیعی دشمنان اشاره کرد . سو*پر سربازهای رپلیکا و یا مامورین امنیتی کمپانی ATC قادر هستند از صحنه مبارزه فرار کنند , شما را دور بزنند , از زیر محیط های بسته حرکت کنند , خود را از پنجره محیط مبارزه به بیرون پرتاب کنند و یا حتی از اجسام اطرافشان به عنوان جایگاه مناسبی برای پناه گرفتن استفاده کنند.رفتار طبیعی دشمنان در این بازی به حدی زبان زد سایت های گیم شد که نتیجه آن انتخاب این بازی از دید سایت گیم اسپات به عنوان بهترین هوش مصنوعی سال 2005 بود. F.E.A.R بر پایه هیجان و المان های ترس ساخته شده است.بنابراین یک بازی که هدف القای ترس را دنبال میکند به یک اتمسفر تاریک و پر ترس و هیجان نیاز خواهد داشت.واضح است که سازنده بازی قصد داشته است انتقال ترس از بازی به مخاطب را بوسیله اعتقادات روان شناسانه انجام دهد.بازیکن در تمام مدت بازی خود در محیط پا به قدم میگذارد و هر لحظه منتظر حضور موجودات عجیب و غریب و ظاهر شدن ناگهانی آنان است.ترس یک عنصر شکننده و انعطاف پذیر است.این عنصر میتواند در مسیری قرار گیرد که بعنوان یک عامل شناخته شده از آن یاد شود , پس در این صورت ترس به معنای "ظاهری" به کار میرود و در واقع تبدیل به یک واقعه قابل پیش بینی میشود.و ما همین عنصر میتواند در مسیر مخالف قرار گیرد و تبدیل به یک عامل پر از ابهام و سر در گمی شود.در این صورت واژه "ترس" در معنای حقیق خود به کار میرود و در واقع تبدیل به همان عنصری میشود که ما از آن انتظار داریم.F.E.A.R بازیکنان را در موقعیتی قرار میدهد که با ابهامات موجود در بازی ارتباط برقرار کنند و خود تئوری هایی را از این ابهامات ارائه کنند.تیم مونولیث با بررسی های روان شناسانه یک دختر کوچک را به بازی وارد میکند که پایه گذار اصلی ترس در این بازی است.حضور یک دختر بچه کوچک و در عین حال با ظاهری معصوم در بازی باعث میشود بازیکنان به تجربه جدیدی از حس ترس دست یابند.البته شاید یک مرد قوی و تنومند و ساطور در دست هم بتواند باعث ترس برخی مخاطبان شود.اما شما با خود تفکر میکنید که گاهی میتوانید این مرد قوی را به یک اشاره از صحنه روزگار محو کنید , اما در F.E.A.R قابلیت های آن دختر کوچک را مشاهده میکنید که به او اجازه میدهد یک تیم دلتا را در مدت زمان کوتاهی به پودر تبدیل کند ! حال قصد دارید چطور با این دخترک به مبارزه بپردازید ؟! آیا میتوان او را هم در یک چشم به هم زدن نابود کرد ؟! شخصیت این دختر کوچک از جهاتی با شخصیت Samara از فیلم The Ring مقایسه شده است که البته با استناد بر شرایط شخصیت این دختر پی به آن میبریم که با یک شخصیت مستقل و منحصر به فرد روبرو هستیم.شخصیتی که از بدو تولد یک موجود خبیث نبوده بلکه با گذشت زمان به شخصیت آرمانی خود میرسد.صداگذاری این بازی بر پایه الگو گیری از فیلم های ژانر وحشت ژاپنی قرار گرفته است.این صداگذاری در عمق معنای بالای خود توسط متود های ارزان و کم هزینه صورت گرفته است.صداگذاران این بازی سعی داشته اند از هر گونه پیش بینی در صداگذاری بازی جلوگیری کنند چرا که با باز گزاشتن این مسیر شنوندگان زیرک میتوانند به عمق فرمول ساخت صدا ها پی ببرند و این مسئله از بوجود آمدن حس ترس جلوگیری میکند.صدا ها فضای بازی را به گونه ای پر کرده اند که به بازیکن اجازه میدهند خود ترس را در بازی بوجود بیاورد.موسیقی های بازی به گونه ای طراحی شده اند که در هر مکان و زمان خاص حس متفاوتی را به بازیکن منتقل کنند.گاهی موسیقی بازی به حدی شدت میگیرد که کنترل خود را در مبارزه با سربازان رپلیکا از دست میدهید و گاه به قدری ساکت و آرام میشود که هر لحظه میتوانید با حضور دخترک مواجه شوید ! مونولیث به حدی کار خود را خوب انجام داد که بسیاری از منتقدین و سایت های معروف F.E.A.R را بعنوان ترسناک ترین شناختند.این بحث ها تا جایی ادامه داشت که سایت مشهور گیم اسپات اظهار داشت ترس در این بازی واقعا تاثیر گذار است و میتواند پس از مدتی بر احساسات بازیکن نیز موثر شود. Alma Wade "I Know Who You Are" Alma In F.E.A.R جنسیت : زن وزن : نامعلوم قد : نامعلوم رنگ مو : مشکی رنگ چشم : در بازی > مشکی , زرد و یا آبی مایل به سفید ! در آرت وورک > قرمز شاید بتوان به جرات گفت هسته اصلی بازی F.E.A.R دختر کوچک و به ظاهر معصومی است که Alma نام دارد.زندگی آلما در طول بازی به صورت معمولی نشان داده میشود.البته در طول بازی لپ تاپ هایی وجود دارند که میتوانید بوسیله آپلود اطلاعات آنها از ابهامات داستان بازی پرده بر دارید و پی به راز و رموز داستان پردازی مونولیث ببرید.آلما برای نخستین بار در ظاهر یک دختر بچه 8 ساله و در لباس قرمز رنگ و آشفته ظاهر میشود.دخترک در طول تمام بازی با موی بلند و مشکی رنگ ظاهر میشود.در تمام طول ماجرا هیچ گاه مشخص نشد که آلما وجود خارجی دارد یا این که تنها در ذهن مشاهده کنندگانش دیده میشود ! برخی عقیده دارند آلما یک روح است که در ذهن افراد نقش میبندد و پدیدار میشود.از طرفی بارها در بازی دیده ایم که او با راه رفتن بر محیط از خود رد پای خونی به جای میگذارد و علاوه بر این چندین بار در دوربین های امنیتی مشاهده شده است.بهر حال شواهد نشان گر آن هستند که آلما دارای یک شخصیت کاملا "روح" و یا کاملا "جسم" نیست. She Never Had A Normal Life " Harlan Wade " آلما هیچ گاه فرصتی نیافت که بتواند به طور طبیعی از زندگی خویش لذت ببرد.تنها گناه این دختر بچه آن بوده است که با قدرت های فرا انسانی و ذهنی متولد شده است.در تمام زندگی خود با کابوس های متعدد و وحشتناک روبرو بود و هیچ گاه نتوانست با اطرافیان خود ارتباط عاطفی بر قرار کند چرا که احساسات و عواطف را درک نمیکرد.در حالی که تنها 3 سال از زندگی اش میگذشت توسط کمپانی ATC به پروژه Paragon وارد شد.پروژه ای که طی مراحل آن تمامی قابلیت های فیزیکی آلما به مرحله آزمایش گذاشته شدند و این دختر بچه کوچک با موفقیت تمامی تست ها را پشت سر گذاشت.پدرش هارلان وید بر تمامی آزمایشات او نظارت داشت.هارلان قصد داشت آلما را بدون خستگی تا جایی همراهی کند که او قادر باشد بر قدرت های ذهنی خود تسلط یابد.در سن 5 سالگی آلما تمام تست های خود را با شکست پشت سر گذاشت.پس از تحقیقات دانشمندان موسسه Armacham مشخص شد این دختر از عمد این کار را انجام داده است. پیوست | Armacham Technology Corporation و به مخفف ATC موسسه ای است که کار خود را از سال 1964 آغاز کرد. به گفته گزارشات در زمان وقوع اتفاقات F.E.A.R فرزندان جهش یافته آلما (مخلوقین آرماکام) 30 و 31 سال دارند.مرکز عملیاتی این موسسه در شهر Fairport قرار دارد که پس از مدتی بوسیله سربازان رپلیکا نابود میشود.این کمپانی خدمات ارزنده ای را به ارتش آمریکا عرضه داشته و بر روی بسیاری از پروژه های بزرگ مهرمانه ارتشی کار کرده است.همچنین این کمپانی در طول فعالیت خود دست به ساخت ماهواره های فوق پیشرفته جاسوسی زد که از بهترین و مهمترین آنان میتوان به ماهواره هانیبال 3 اشاره کرد.این موسسه همچنین در ساخت رآکتور های هسته ای و بدست آوردن انرژی از طریق آنها مهارت دارد.شخصیت اصلی در طول بازی با اختراعات فوق پیشرفته این کمپانی روبرو میشود که از جمله مهمترین آنها میتوان به سو*پر ربات های غول پیکر این کمپانی اشاره کرد. تصاویری از این روبات پیشرفته و مقایسه آن با یک سرباز معمولی رپلیکا * کارکنان و دانشمندان موسسه آرماکام Aldus Bishop • Alice Wade • Bill Moody • Brett • Carson Salyers • Charles Habegger • Dr. Green • Dr. York • Harlan Wade • Iain Hives • Marshall Disler • Mr. Bristol • Norton Mapes • Phil Vecchio • Richard Vanek • Samuels • Scott Rasmussen • Terry Halford • Walt Gragg * پروژه های این موسسه Project Harbinger • Project Icarus • Project Origin • Project Paragon • Project Perseus • Project Pythagoras * کارخانه ها Armacham Technology Corporation Bio-Research Facility • Harbinger Facility • Origin Facility • Perseus Compound • Still Island • Valkyrie Tower • The Vault • Wade Elementary School * سلاح های ساخته شده بوسیله این کمپانی Type-7 Particle Weapon • Type-12 Pulse Weapon • XS Shock Grenade • HV Penetrator • Armacham HV Hammerhead **** پس از مدتی آلما باعث وقوع یک آتش سوزی در آزمایشگاه آرماکام شد.پس از این واقعه مشاهده شد که دانشمندان این موسسه حالات عجیب روانی پیدا کرده اند , در خواب شکنجه میشوند و کابوس میبینند , حالت توهم دارند و . . . ! پس از تحقیقات انجام شده مشخص شد آلما توانسته است با حملات روحی خود این تاثیرات را بر روی دانشمندان آرماکام بگذارد.مدتی بعد کمپانی آرماکام با طرح نقشه های متعدد تصمیم گرفت آلما را زنده نگاه دارد اما از آسیب رساندن به دیگران توسط او جلوگیری کند.پس از این قضایا Armacham Technology Corporation آلما را در سن 7 سالگی به پروژه منشاء (Origin) وارد کرد که از قابلیت های ذهنی او استفاده کند البته به شرطی که از سوی او هیچ آسیبی به دانشمندان و کارکنان این موسسه نرسد.در حالی که تنها 2 روز به تولد سن 8 سالگی اش مانده بود آرماکام او را در درون Vault قرار داد.جایگاهی که در عمیق ترین قسمت مخفی کارخانه منشاء قرار دارد.در این حال قابلیت های ذهنی فرا انسانی آلما متوقف شدند.در طی این زمان آلما به صورت مصنوعی بار دار شد و اولین موجود جهش یافته را بوجود آورد و آن هم در حالی که فقط و فقط 15 سال سن داشت.پس از آن در سن 16 سالگی دومین بچه جهش یافته آلما بدنیا آمد.اما آلما به این وضعیت راضی نشد و در حالی که پسر دومش 10 سال داشت با او ارتباط ذهنی پیدا کرد.این امر باعث شد که موسسه ATC فورا پروژه منشاء را متوقف کند و سعی کند آلما را نابود کند.دستگاه های مورد نیاز آلما برای زندگی در محفظه اش بوسیله آرماکام از کار افتادند و به گزارش پدرش هارلان وید آلما پس از 6 روز و در سن 26 سالگی جان خود را از دست داد.همانطور که گفته شد آلما از طریق ذهنیات خود با پسر دومش ارتباط داشت.این بدان معنا است که او قصد دارد بوسیله پسرش انتقام بگیرد.این تصور با صحنه ی نخست بازی تحقق می یابد که آلما به پسر خود میگوید "آنها را بکش , همه آنها را نابود کن" و او را از سلول خود آزاد میکند.علاوه بر قدرت های ذهنیتی آلما , او قادر است در مدت زمان کوتاهی جسم دشمنانش را پودر کند و از آنها تنها یک اسکلت خونی و بدون نام و نشان به جا گذارد . . . اتفاقی که بارها و بارها در طول انجام بازی رخ داد.علاوه بر این آلما قادر است تصورات ذهنی وحشتناک را در یک انسان بوجود آورد و بارها شاهد آن بودیم که آلما شخصیت اصلی بازی را به درون توهم و رویاهای خویش برد , جایی که روح های سرگردان آلما بسر میبرند. • پیوست | Nightmare ها . . . موجوداتی غیر طبیعی که بوسیله آلما و در گاهی موارد بوسیله فرد جهش یافته دوم (پسر دوم آلما) ساخته میشوند.این موجودات روح مانند در هوا معلق هستند و از نشانه های آنان میتوان به جیغ های تند و گوش خراش آنها اشاره کرد.در هنگام حمله تنها هدف خود را دنبال میکنند و سعی دارند با او برخورد کنند.در لحظه برخورد صدمه زیادی وارد میکنند و خود نیز محو میشوند.از نقاط ضعف آنها میتوان به مقاومت کم آنها اشاره کرد چرا که با سبک ترین اسلحه ها و ضعیف ترین مدل گلوله ها نیز به راحتی نابود میشوند. عکسی از این موجودات **** در یکی از صحنه های بازی شاهد نزدیک شدن آلما به شخصیت اصلی بودیم و در آن لحظه تمامی اطراف منفجر شد.بنظر میرسد آلما بر اجسام اطرافش نیز کنترل دارد.لازم به ذکر است که شخصیت اصلی داستان از آزار ذهنی آلما تاثیرات طولانی مدت دریافت نمیکند و به نسبت مقاومت بیشتری دارد. آلما در تک تک نقاط نسخه اصلی بازی دیده شده است . . . گاهی در میان صحنه نبرد و گاهی در گوشه تاریک یک اتاق شاهد حرکات او بودیم.هر گاه که آلما به شخصیت اصلی نزدیک شود , شخصیت اصلی سیگنالی را تحت عنوان "منشاء نامعلوم" دریافت میکند که تا حدودی پارازیت گونه است ! این سیگنال در صحنه های پر خشونت و گاهی اوقات در تنهایی شخصیت اصلی پدیدا میشود.آلما در طول بازی قصد دارد با شخصیت اصلی ارتباط بر قرار کند و هر از گاهی در گوش او سخنانی را زمزمه میکند.در لحظات پایانی بازی هارلان وید این دختر را از محفظه اش آزاد میکند و اکنون دیگر آلما را به صورت یک دخترک با لباس قرمز نمیبینیم بلکه او مقداری بزرگ تر شده است و بدون لباس ظاهر میشود ! در همین لحظات است که شخصیت اصلی بازی متوجه میشود که جهش یافته نخستین و پسر اول آلما است !!!!! شخصیت اصلی به درون رویایی میرود که درون یک بیمارستان به تصویر کشیده است و آلما به طور متوالی میگوید "بچه من را به من باز گردان" پس از آن آلما بارهای دیگر به شخصیت اصلی میگوید "من میدانم تو چه کسی هستی" و گاهی اوقات در خطاب او از عبارت "فرزند من" استفاده میکند. منبع: http://isgamers.com
06-23-2012, 12:03 PM
(05-27-2012, 09:41 PM)Behzad SH نوشته است: پوینمن و پانتون فتل دو برادر با پیشینهای تقریباً پیچیده هستند. پوینمن شخصیت اصلی بازی اول بود، یک ابر سرباز که دستور داشت فتل را بکشد. فتل یک نابغه بود که با استفاده از تله پاتی و قدرتی که داشت مردم بیگناه را قتل عام و قصابی میکرد. پوینمن بدون توجه به رابطه خویشاوندی در پی کشتن فتل بود. در این قسمت از بازی فتل به شکل یک کالبد روح مانند! که همه جا با برادر خود است و علاوه بر کمک به برادر خود از او برای پیدا کردن آلما، شخصیت زن راز آلود کل قصه فیئر، کمک میخواهد. یه لحضه کف کردم بهزاد!05: Never Compromise. Not even in the face of Armageddon ...
09-21-2012, 10:06 AM
دوستمون توضیح خوبی دادند ولی نه از fear3 در ادامه توضیح دوستمون باید بگم در واقع مادر دو شخصیت اصلی یعنی پوینتمن و پکستون در حال به دنیا اوردن بچه دیگری است با به دنیا آمدن این بچه جهان از هم میپاشد و رو به نابودی میرود که در اخر بازی هم شامل دو قسمت داستانی هستیم که خود بازیباز انتخاب میکند در واقع پوینتمن و پکستون در بچگی تحت یک سری آزمایشات قرار میگیرند و بیشتر این آزمایشات رو پکستون انجام میگرد و وی خیلی کارهای عجیبی از خود نشان میدهد که در منوی بازی قابل مشاهده است
|
|
موضوعهای مشابه… | |||||
موضوع | نویسنده | پاسخ | بازدید | آخرین ارسال | |
حل مشكل اجرا نشدن بازی Call Of Duty : Black Ops 2 + كرک و فيكس های بازی | GamerStation | 88 | 78,021 |
03-13-2021, 03:04 PM آخرین ارسال: amir2r |
|
رفع مشکل بیرون پریدن از بازی ( ارور stopped working) در بازی pes 2013 مشکل تصویر | nimah | 114 | 208,853 |
01-05-2017, 06:42 PM آخرین ارسال: Booker_Dewitt |
|
لطفا اگر آشنایی در این بازی دارید اسمش رو بگید | mosafer1994 | 1 | 1,421 |
03-20-2016, 02:18 PM آخرین ارسال: مجیدنصر |
|
داستان کامل بتمن آرخام سیتی : Arkham City (قسمت دوّم ) | blackfire | 5 | 3,821 |
06-30-2013, 03:55 PM آخرین ارسال: blackfire |
|
آموزش بازی ماین کرفت از بازی خورها | amirnoroozi | 1 | 2,933 |
10-10-2012, 03:39 PM آخرین ارسال: kiyan lord |