03-15-2015, 12:46 AM
(03-14-2015, 11:20 PM)Dexter morgan نوشته است: نظر خاصی در رابطه با نکات نگارشی مقاله ندارم! ولی از مفهوم چرا...دوست عزیز ممنون که مقاله را خوندی.
شما مطمئنا منظورتون مخاطب ایرانی و همینطور کاربران گیمفا هست! چونکه من مطمئن هستم که هیچ گونه از سایت های خارجی و کاربراشون اینگونه نیستند و صد البته من خودم خیلی هارو میشناسم که گیمپلی خیلی براشون مهم باشه که توی این سایت نیستند! بعدش قسمت اول مقاله خیلی جالب بود واقعا خیـــلی:| عزیز من اون تریلر 30 ثانیه ای که هیچی توش گیمپلی وجود نداشت رو شما میخواید بیان در رابطه ی گیمپلی صحبت کنند؟ ولی اگر شما اون تریلر 15 دقیقه ای psx رو ببینید میفهمید که گیمپلی این بازی چقدر خوب کار شده بسیاری کارهای جدید مثل از صخره بالا رفتن و همینطوری بزرگ تر شدن محیط که به گیمپلی کمک شایانی میکنه رو میتونید ببینید!
من نظری در رابطه با رایز ندارم ولی اوردر رو چون بازی کردم میگم! بازی اوردر به صراحت میتونم بگم گیمپلی خوبی داشت! مشکلش کمی گیمپلی بود! به قول معروف بازی ای که توی یک روز (حدود ده ساعت) تموم بشه واقعا ارزش 60 دلار نداره با احتساب اینکه تازه بازی قسمت انلاین نداشت! اوردر گان پلی واقعا جالب و همینطوری تفنگ های جالبی داشت و گیمپلی و کاورگیری خوبی نیز داشت! ولی تا اونجایی که از کسایی که رایز رو بازی کردن علاوه بر کم بودن گیمپلی مشکلات گیمپلی زیادی داشت!
در کل قبول دارم که به قسمت داستان و گیمپلی به حد کافی توجه نمیشه (به جز چند شرکت) ولی با مثال هاتون موافق نبودم که دلایلش هم گفتم!
موفق باشید.
درباره حرفات باید بگم که مخاطب من فقط ایرانی ها و سایت گیمفا نیست بلکه منظورم کلی هستش و به شما باید بگم که رفتار ها و فن بازی هایی که اینجا می بینید مطمن باشید که در همه جا وجود داره و در بعضی کشور ها حتی بیشتر.و من نمی گم که هیچ کسی خواهان گیم پلی نیست اگه نبود که بازی هایی مثل رایز شکست نمی خوردن و من دارم میگم که تعداد این افرادی که گرافیک را به گیم پلی ترجیح میدن و یا اون شرکتایی که گیم پلی را فدای گرافیک می کنند دارن روز به روز زیاد میشن.
درباره سوال دوم هم باید بگم که شما زه کل منظورمو نفهمیدید برای این میگم که اصلا من بحثم در مثال اول بدی گیم پلی نبود بلکه کم اهمیت دادن گیم پلی از سوی گیمر ها بود حالا می خواد این انچارتد گیم پلی شاخی داشته باشه یه نه من منظورم چیز دیگست.در ضمن من هر دو تریلر و بازخورد ها و نطرات اون ها را دیدم و بر اساس حقیقت نوشتم.
و در مثال دوم دقیقا منظورم فدا کردن گیم پلی بود.دوست عزیز هر دو می دونیم که اگه دو بازی اوردر و رایز شکست خوردن فقط و فقط برای ضعیف بودن در گیم پلی بود پس این بحث که من چرا گیم پلی این دو بازی را مثال زدم دیگه خودت بهتر میدونی.
ولی من احساس میکنم این مثال های خوبی بودند که گفتم،اول یه بازی را مثال زدم که منتشر نشده و هایپ ها شرکت و نظرات کاربران را براش گفتم.که با این حساب میشه فهمید کسی به گیم پلی انچارتد فکر نمیکنه و در مثال دوم هم دو بازی را مثال زدم که منتشر شده بودند و دلیل عدم موفقیت انها فدا کردن گیم پلی بود.
زندگی یک قاتــــل