امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
یکی از توسعه دهندگان Cyberpunk 2077 از منابع الهام بازی می‌گوید
#1
یکی از توسعه دهندگان Cyberpunk 2077 از منابع الهام بازی می‌گوید

نویسنده: مرصاد قدیری

[تصویر:  Cyberpunk_Gamescom_2-250x141.jpg]

پس از پایان سه‌گانه‌ی The Witcher، حال استودیوی سی‌دی‌ پراجکت رد (CD Project Red) با ساخت بازی Cyberpunk 2077، مسیر بسیار متفاوتی را در مقایسه با آثار پیشین خود انتخاب کرده است. شاید یکی از مهم‌ترین تغییرات، دید اول شخص بازی باشد اما مهم‌ترین آن‌ها در واقع فضا و لحن دنیای سایبرپانک است.
اخیراً در طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت COG Connected، آقای فیلیپ وبر (Philipp Weber)، طراح ارشد ماموریت‌های بازی، در مورد این تغییر صحبت کرد و توضیح داد که علاوه بر بازی رومیزی Cyberpunk 2020، تیم توسعه دهنده از آثاری مانند Blade Runner و Ghost in the Shell نیز الهام گرفته‌ است.
نقل قول:
 هسته‌ی اصلی الهام: تمام اعضای استودیو بازی Cyberpunk 2020، مدل قلم و کاغذ و به طور کلی سبک سایبرپانک، فیلم‌هایی مانند Ghost in the Shell Blade Runner و کتاب‌هایی همچون Neuromancer را دوست دارند.
ما به همین دلیل The Witcher را ساختیم؛ برای این‌که واقعاً آن را دوست داشتیم و می‌خواستیم یک بازی ویدئویی خوب از روی آن بسازیم که خودمان بخواهیم تجربه کنیم.
سپس وی در مورد حرکت از فضای فانتزی به سمت سایبرپانک توضیح داد و اضافه کرد که برای توسعه‌ی Cyberpunk 2077، آن‌ها به مشاهده‌ی برخی از فیلم‌ها و مطالعه‌ی کتاب‌های خاصی پرداختند.
نقل قول:
اگر شما می‌خواهید داستان‌های واقعاً خوبی را روایت کنید، باید این دنیا را به خوبی بشناسید.
پس ما به تیم‌های مسئول بخش داستان – نویسندگان، طراحان ماموریت و طراحان بخش سینمائی – اعلام کردیم این‌ها کتاب‌هایی هستند که باید مطالعه کنید؛ این‌ها قوانین Cyberpunk 2020 هستند که باید بدانید؛ این فیلم‌ها را باید تماشا کنید؛ ما باید خودمان را در آن فضا غرق می‌کردیم.
البته بسیاری از افراد که طرفدار سایبرپانک بودند، آن‌ها را از قبل می‌دانستند.
ما باید به همان اندازه که از The Witcher شناخت داشتیم، با سایبرپانک هم آشنا می‌شدیم. از طرف دیگر، ما بازی‌های با محتوای بزرگسالانه می‌سازیم. ما می‌خواهیم داستان‌هایی جالب با مضامین جالب را تعریف کنیم؛ این موضوع تغییر نکرده است. روایت داستان‌های جالب همان چیزی است که پیش‌تر انجام داده‌ایم. پس از این نظر، این مانند چیزی است که با آن آشنا هستیم.
طبق چیز‌هایی که تاکنون در تریلر‌های بازی مشاهده کرده‌ایم، فضا و ظاهر بازی تحسین برانگیز بوده است. حال باید دید که آیا این موضوع برای نسخه‌ی نهایی بازی نیز صادق خواهد بود یا خیر.
با این‌که در حال حاضر اطلاعاتی در مورد تاریخ انتشار بازی وجود ندارد، اما  برای آشنایی بیشتر با جدیدترین ساخته‌ی سی‌دی پراجکت رد، شما می‌توانید  به قلم سعید آقابابایی و 

بازی  در تاریخی نامشخص برای کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.


منتظر نظرات شما هستیم...
  

[تصویر:  WhiteBeard.jpg]
پاسخ


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  شخصیت Kotal Khan در بازی Mortal Kombat 11 قابل بازی خواهد بود White Beard 0 68 03-21-2019, 09:18 PM
آخرین ارسال: White Beard
  فروشندگان ترد پارتی پس از انتشار بازی The Division 2، قادر به فروش این بازی نخواهند ب White Beard 0 114 03-10-2019, 08:45 PM
آخرین ارسال: White Beard
  توسعه‎‌ی بازی Diablo Immortal به زودی به اتمام خواهد رسید White Beard 0 66 03-04-2019, 05:49 PM
آخرین ارسال: White Beard
  بازی Cyberpunk 2077 دارای نسخه‌ی آزمایشی نخواهد بود White Beard 0 100 02-26-2019, 05:38 PM
آخرین ارسال: White Beard
  تریلر جدید بازی Left Alive برروی شخصیت‌های قابل بازی تمرکز دارد White Beard 0 120 02-23-2019, 05:08 PM
آخرین ارسال: White Beard

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان