امتیاز موضوع:
  • 6 رأی - میانگین امتیازات: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
یکی برای همه و همه برای یکی: نقد و بررسی عنوان ghost recon future soldier
#11
به خدا دلم واست می سوزه تو رو خدا تو تحریریه قبولش کنید[img]images/smi/s0 (41).gif[/img][img]images/smi/s0 (41).gif[/img][img]images/smi/s0 (41).gif[/img][img]images/smi/s0 (41).gif[/img]
پاسخ
#12
(07-20-2013, 04:03 AM)'Admin' نوشته است: نقد خوبی بود. رو بخش مقدمه بیشتر کار کن. یه چیز هیجانی تر بنویس یارو با کله تا ته متنت رو بخونه. پیاز داغش رو زیاد کن [img]images/smi/s0 (43).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (25).gif[/img]
خوب درحقیقت نقدم برگرفته از نقدای انگلیسی زبان سایتای معروف زمینه بازی بود.یقینا مقدمه میتونه سبب افزایش علاقه مخاطب درخواندن بشه ولی خوب کسی که حالا حوصله خوندن نداره براش مهم نیست که مقدمه چجوری باشه،سعی کردم عین نقدای انگلیسی زبان معتبر پاراگراف بندی منظمی براش طرحی کنمو از عنوان بندی های بی مورد هم پرهیز کنم.گرافیک و صداگذاری رو هم که عینا در نقاط مختلف نقد عین بازم نقدای انگلیسی معتبر تزریق کردم،گرافیک و صداگذاری یقینا نباید پارامترهای جدایی از گیم پلی محسوب بشن.والا بازم طبق استاندارد نقدای انگلیسی زبان چیزی به اسم زیاد کردن پیاز داغو براش در نظر نگرفتم،سعی کردم جاهای بی معنی و گنگ متن رو بشدت باز کنم عین همین سختی بازی.در نهایت بیش تر سعی کردم تقلیدی باشه تا ابتکاری،راستش بنظر من سبک خاص داشتن برای هر نویسنده عجیب نیست ولی بهتره که نقد براساس استانداردهای روز جهان باشه،مثلا میگم نقد مترو رو شاید تویه فروم بازخورد دیدنی ای داشت ولی از هم گسیخته و پراکنده بود:
https://forum.gamefa.com/Thread-%D8%AA%D...last-light
اما سعی می کنم مقدمه های جذاب تری طرحی کنم تا نقد از همون ابتدا خودشو نشون بده.[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
پاسخ
#13
بازی خوبی بود گرچه باگ زیاد داشت ولی من این بازیو خیلی دوست داشتم و دوبار روی ایکس باکس تمومش کردم[img]images/smi/s0 (25).gif[/img][img]images/smi/s0 (25).gif[/img]
در ضمن مرسی بابت نقد[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
 خوشحالم که برگشتم S0 (2)
پاسخ
#14
(07-20-2013, 06:24 PM)'kian' نوشته است: بازی خوبی بود گرچه باگ زیاد داشت ولی من این بازیو خیلی دوست داشتم و دوبار روی ایکس باکس تمومش کردم[img]images/smi/s0 (25).gif[/img][img]images/smi/s0 (25).gif[/img]
در ضمن مرسی بابت نقد[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
من که یه باگ خنده دار بیشتر ندیدم اونم این بود که می خواستم یه نفر رو take down کنم دیدک داره سایشو take down می کنه[img]images/smi/s0 (43).gif[/img]
پاسخ
#15
پوشش ظاهری اعضای تیم اکشن می باشد ؟؟؟ یعنی چی ....
مطمئنا پوشش هیچ وقت بازیبازو به ادامه ی بازی کردن جذب نمی کنه ، یعنی این قسمت متن که اشاره کردی پوشش باعث جذاب شدن بازی میشه اشتباهه ....
ادامه ی متنت از نچسب بودن داستان تو عناوین شوتر اشاره کردی و به اینکه گیم پلی باید جذاب باشه رسیدی ، بعدش یکدفعه پریدی رو گرافیک ، اگه قرار بود گرافیک بررسی بشه چرا واسه گیم پلی مقدمه آوردی ؟ ( پرش نا متعارف متن )
" از همان ابتدا شاهد یکی از پرجزئیات ترین گرافیک ها درfuture soldier  خواهیم بود،گرافیکی که اوج آن را می توان در طرحی بشدت ریزبینانه ی سلاح های عجیب بازی احساس کرد.در قسمت طرحی سلاح های بازی شاهد یکی از پرجزئیات ترین طرحی ها هستیم،از تعیین کلاس گرفته تا تعیین نوع و مدل ماشه ی  اسلحه که قطعا پرجزئیات ترین مدل طرحی سلاح را به رخ گیمر می کشاند. " ....
پرش دوباره از گرافیک به گیم پلی .... هنوز دلیل توضیح جزییات گرافیکی اون وسط مشخص نیست ، انگار جاشو اشتباه گذاشتی ...
___________
بند اول : متاسفانه پرش بیش از حد بین چند موضوع و توضیح ندادن کامل بخش هایی که بهشون پرداختی ، دید درسیتو به گیمر نمیده ... 
___________
دلیل پرداختن به یک اسم و توضیح اینکه چرا ، باید ، نباید ، برای چه ، بیشتر برای زیاد کردن متن به کار رفته وگرنه دلیل خاصی برای بررسی یه اسم تو نقد نیست و همچنین بررسی این اسم تو بخش گیم پلی و بعد از توضیحات مربوط به قابلیت ها اصلا کار جالب و مورد پسندی نیست ...
گفتی صدای بازی تو قسمت شنود ها نا مفهومه ، و واقعا فکر کردی تو این قسمت ها صدا گذاری باید شبیه صدایی باشه که تو دو متری تو ، و رو به روی تو داره صحبت می کنه ؟ نه عزیز باید صدا نا مفهوم باشه ، چون از یه سنسور کوچیک داره بهت میرسه و دلیل اینکه زیرنویس نمی شدم همینه ... ( فقط کافیه خودت یه بار خودت با این دستگاها و یا مثلشون شنود کنی ، درکش واست راحت تر میشه ... )
گفتی هوش مصنوعی ضعیفه ... ولی این ضعف با توضیحاتت نمی خونه و سعی کردی فقط اشکال بگیری ... ضعیف بودن یا نبودنشو من نظری نمی دم ولی گفتی " بعنوان مثال هنگامی که یک نارنجک به سمتشان پرتاب می کنید گاهی جای عقب نشینی به دل تیم شما وارد می شوند و باحالتی بی قرارانه به دنبال سرپناهی برای حفظ جانشان می گردند " خودت تصور کن این صحنرو ، به دل تیم حرف زدن و سر پنا گرفتن ؟؟؟ وقتی به دل حریف بزنن ، سرپناه نمی تونن بگیرن و اگر سرپناه بگیرن ، نشون میده هوش مصنوعی دقیق کار کرده ...
یا در ادامه گفتی " .گاهی با اینکه سنگر گرفته اید و بنابر تصورتان خودتان را در بهترین حالت ممکن احساس می کنید شاهد برخود گلوله های متعدد به کاراکتر قابل کنترلتان خواهید بود،شلیک هایی که در نهایت به مرگ گیمر منجر می شوند و در بیش تر مواقع علت این موضوع قرارگیری یکی از دشمنانتان در پشت سرتان می باشد،دشمنی که خودش را از جبهه ی مافوقتان به پشت جبهه ی تحت کنترلتان رسانده است " 
محیط های این بازی به نوعی طراحی شده بودن که از هر طرف بهت حمله میشد و اینکه شما سنگر گیری درستی نداشتین دلیل بر بد بودن هوش مصنوعی بازی نیست .... اگر هم فردی بیاد پشت شما و تیر بزنه ، این نشون میده که هوش مصنوعی اینقدر بالا بوده که تو ندیدیشو اونم از پشت تو رو زده ، یعنی اول بهتر بود شما یکم بازیو در دست میگرفتین و بهش مسلط میشدین ، بعدش به هوش مصنوعی می گفتین بد ...
تنها مشکل این بخش جذاب نبود جنگهاشه و توجه نکردن درست حسابی بهشون و اینکه بیش از حد آسون بودن و اینکه گفتین بازی سخته نشون دهنده ی همین موضوعه که بازی هنوز برای شما گیرا نیست و هیج قسمتشو درست درک نکردین ...
__________________

تا همین جاشم زیاد حرف زدم ، من تا همین جای نقدتو خوندم و اینم چیزایی بودن که از نظرم رعایت نشده بود ... مهم ترین مساله دید نادرست تو به بازی به خاطر درک نکردن بازیه .... مشکلات زیادیو گرفتی چون خودت نتونستی از پسشون تو بازی بربیای و اینا هیچ ربطی به بد بودن بازی ندارن .... پرش از یه موضوع به موضوع دیگه همچنان تو نوشته هات جولان میده .... بررسی نکردن بخش های مهم و در عوض پرداختن به یه موضوع واقعا بی اهمیت مثل اسم .... 
باقی نقدو متاسفانه وقت نکردم بخونم ... امیدوارم بهتر از این دو سه بند باشن ... من چند بار بهت گفتم تو هنوز نمی دونی چه بازی ای واسه نقد کردن توسط تو خوبه و بیشتر به فکر نظراتی هستی که کاربرا میدن تا پیشرفت خودت ... بعضی نکات یه بازی بزرگو نمی بینی چون هنوز فقط به باقی کاربرا و توجهشون نسبت به خودت فکر می کنی تا یه نقد خوب ( بیش از ده بار بهت گفتم ) .... به نظر من اگه با بازی های کوچیک شروع کنی پیشرفتت پر سرعت تر میشه و اینهمه موردو تو یه نقد جا نمیندازی ....  و اینکه هیچ وقت ارزش نقد اون بازی کوچیک که تعداد کامنتاش کمه ، کمتر از این بازیای بزرگ نیست .... در ضمن مطمئنا اونطوری تسلطت بر موضوع هم بیشتر میشه ...
[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]

 
به نام خدای خاکستری ....
Grey Pen
BLOG: Gpen.ir
Y! ID: Grey_joker
FB ID: Hadi.Jourbonyan1
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  نقد و بررسی بازی مافیا officialamir 1 2,004 05-10-2023, 04:01 PM
آخرین ارسال: برنا زرین
  بررسی بازی The Quarry : فیلم خوب، بازی معمولی علی امینی 0 1,112 06-14-2022, 03:46 PM
آخرین ارسال: علی امینی
  بررسی بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga ساسان گیمر 0 1,146 04-18-2022, 11:40 AM
آخرین ارسال: ساسان گیمر
  زنگ ورزش | نقد و بررسی FIFA 14 White Fang 23 8,652 02-28-2022, 03:36 PM
آخرین ارسال: alireza663
  نقد و بررسی گوشی سامسونگ a51 pishrotech 0 1,295 10-20-2021, 07:48 PM
آخرین ارسال: pishrotech

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان