امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Detroit: Become Human | Official Thread
#1
به نام خدا

[تصویر:  5qy_detroit-become-human.jpg]
Detroit: Become Human

نام: Detroit: Become Human
ناشر: Sony Computer Entertainment
توسعه دهنده: Quantic Dream
پلتفرم: PlayStation 4
تاریخ انتشار: نامعلوم

انسان بودن چه احساسی دارد?! ربات بودن چطور?! اگر رباتی باشیم که عواطف و احساسات یک انسان را درک کنیم، آن وقت چه حسی دارد?! زندگی از دیدگاه یک ربات چگونه می تواند باشد?!.... . این ها همگی سوالاتی هستند که ذهن ما را به سمت عنوان تازه معرفی شده Detroit: Become Human می برد.
دیوید کیج خالق آثاری چون Heavy Rain  و Beyond: Two Souls برای بار دیگر، بازیبازان را شگفت زده کرد. طی مراسم Paris Games Week 2015 بود که دیوید کیج، بنیان گذار و رئیس استدیو فرانسوی Quantic Dream با حضور بر روی صحنه، شروع به صحبت کردن راجع به Kara همان شخصیتی که در سال 2012 دموی آن بر روی PS3 پخش شد، کرد. Kara شخصیت رباتی است که گویا دچار بحران عواطف و احساسات شده است. بازیی که به گفته خود کیج یک بازی داستان محور بوده و هرگز علمی تخیلی هم نیست. چیزی که مشخص است، خلق عنوان پرطرفداری دیگر از سوی کیج می باشد. بازی هایی که بر محوریت هوش مصنوعی و احساسات و عواطف ساخته شده اند و می شوند، دارای طرفداران خاص خود هستند.
امیدواریم شاهد گیم پلی نابی در این عنوان باشیم چراکه به عقیده خیلی ها، ساخته های دیوید کیج دارای ضعف در گیم پلی هستند; اما ظاهرا در این بازی، اتفاقات غیرقابل پیش بینی در انتظار بازیباز هست.  از طرفی هم داستانی غنی، مزیتی منحصربفرد برای کیج و آثار خلق شده ی وی است. شاید بگویید چرا دیترویت?! به عقیده کوانتیک دریم، دیترویت شهری رباتی خواهد بود که در آینده قرار است صنعت ربات و تولیدات آن در دیترویت توسعه یابند.
در حال حاضر باید به همین چند خط اطلاعات جزئی و تصاویر و تریلر بسنده کنیم چراکه جزئیات بیشتری در دسترس نیست.

تصاویر اولیه
[تصویر:  DETROIT_ANDROID_CLOSEUP01_1445975005-250x141.jpg] [تصویر:  DETROIT_ANDROID_DOCK01_1445975007-250x141.jpg] [تصویر:  DETROIT_ANDROID_VIEW_01_1445975009-250x141.jpg] [تصویر:  DETROIT_ANDROID_VIEW_02_1445975010-250x141.jpg] [تصویر:  DETROIT_CITY01_HD_1445975014-250x141.jpg] [تصویر:  DETROIT_FACTORY_CLOSEUP01_HD_1445975015-250x106.jpg] [تصویر:  DETROIT_KARA_CLOSEUP01_HD_1445975018-250x141.jpg] [تصویر:  DETROIT_KARA_HD_02_1445975154-250x141.jpg] [تصویر:  DETROIT_KARA_HD_1445975139-250x141.jpg] [تصویر:  DETROIT_KARA_WINDOW02_1445975019-250x141.jpg] [تصویر:  DETROIT_RIOT_HD_1445975022-250x141.jpg] [تصویر:  DETROIT_URBANFIELDS02_1445975024-250x141.jpg] [تصویر:  DETROIT_VITRINE_01_HD_1445975027-250x141.jpg] [تصویر:  DETROIT_VITRINE_02_HD_1445975029-250x141.jpg] [تصویر:  DETROIT_WINDOWSHOP01_1445975029-250x141.jpg]

[تصویر:  Wolves_ofThe_North.jpg]
پاسخ
#2
حاج امیر ما شما رو نداشتیم چی کار میکردیم تو گیمفا؟ :D
فقط به خاطر بعضی از مدیران اینجاس که دلم نمیاد سر نزنم. امروز که دوتا خبر خوندم (یدونش درباره همین بازی بود) کلا به سایت گفتم **FU. چقدر طرفدار احمق داریم تو سایت. چه PC چه PS4 چه XBOX
از دم نفهم و بی شعورن. (همتون بریزید سرم S0 (25) ) چهار نفر آدم به زور پیدا میشه که اونا هم دیگه ترجیح میدن اصلا نظر ندن.
باز تو اینجا چهارتا آدم درست حسابی که بازی براشون ارزش داره پیدا میشه.
به قول محمود بلالی (میدونم نمیشناسیدش ولی اصلا برام مهم نیست S0 (25)) صنعت بازیسازی سه تا استاد تو زمینه داستان نویسی و ترکیب بازی با فیلم داره که هر سه تاشون بازی های بی نظیر تولید میکنن:
David cage (داوود قفس S0 (25))
Sam lake (دریاچه مسموم S0 (25) )
و Hideo kojima (چیز خاصی به ذهنم نمیرسه S0 (25))

فرقی هم نمیکنه بازیشون واسه کدوم کنسول و شرکت باشه. همیشه دوستشون داشتم (گرچه دیوید تو "ماورا" یه ذره ناامیدم کرد) ودارم. کوجیما که داریم از دستپختش لذت میبریم. سم هم معلوم نیست بازیش کِی برای PC بیاد، (اگه بیاد) این دیوید هم که ما رو نابود کرد S0 (41) 
یعنی اگه من به همه انحصاری های PS4 حتی آنچارتد بگم **FU، به این یدونه، "نه" نمی گم. بخاطر همینم که شده یه روز PS4 میخرم.
[تصویر:  8f3_sfv_ed.jpg]
?So who you gonna be when the reaper come knocking
Actions speak louder than words, so stop talking
So watch me break out of this cage
I fight now, I wont change
پاسخ
#3
(10-29-2015, 06:54 PM)PWLG نوشته است: حاج امیر ما شما رو نداشتیم چی کار میکردیم تو گیمفا؟ :D
فقط به خاطر بعضی از مدیران اینجاس که دلم نمیاد سر نزنم. امروز که دوتا خبر خوندم (یدونش درباره همین بازی بود) کلا به سایت گفتم **FU. چقدر طرفدار احمق داریم تو سایت. چه PC چه PS4 چه XBOX
از دم نفهم و بی شعورن. (همتون بریزید سرم S0 (25) ) چهار نفر آدم به زور پیدا میشه که اونا هم دیگه ترجیح میدن اصلا نظر ندن.
باز تو اینجا چهارتا آدم درست حسابی که بازی براشون ارزش داره پیدا میشه.
به قول محمود بلالی (میدونم نمیشناسیدش ولی اصلا برام مهم نیست S0 (25)) صنعت بازیسازی سه تا استاد تو زمینه داستان نویسی و ترکیب بازی با فیلم داره که هر سه تاشون بازی های بی نظیر تولید میکنن:
David cage (داوود قفس S0 (25))
Sam lake (دریاچه مسموم S0 (25) )
و Hideo kojima (چیز خاصی به ذهنم نمیرسه S0 (25))

فرقی هم نمیکنه بازیشون واسه کدوم کنسول و شرکت باشه. همیشه دوستشون داشتم (گرچه دیوید تو "ماورا" یه ذره ناامیدم کرد) ودارم. کوجیما که داریم از دستپختش لذت میبریم. سم هم معلوم نیست بازیش کِی برای PC بیاد، (اگه بیاد) این دیوید هم که ما رو نابود کرد S0 (41) 
یعنی اگه من به همه انحصاری های PS4 حتی آنچارتد بگم **FU، به این یدونه، "نه" نمی گم. بخاطر همینم که شده یه روز PS4 میخرم.

عجب نظر سنگینی بود کمرم شکست  Eee 
این سازنده هایی که گفتی  ماشالله تو خلق کاراکتر و ایده پردازی پرچم صنعت گیم رو بالا بردن  ولی تنها نکات ازار دهنده درمورد بازیاشون گیم پلی یکنواختی هستس که تو عنواینشون بکار گرفته میشه  106
پاسخ
#4
باز هم داوود قفس سر این بازی گل کاشت 
مورد انتظار ترین بازی برای من اینه 
دوستانی که من رو میشناسن میدونن که من عاشق انچارتدم 
ولی این یک تجربه ی جدیدی بهم داد که هیچ بازی نداد 
حتی خیلی از دوستان پی سی فن و ایکس باکس فن هم عاشق بازی شدن 
با یک تریلر سه دقیقه ای عاشق شخصیت اصلی شدم و باهاش ارتباط برقرار کردم 
چیزی که شاید خیلی از بازی ها نتونن تو هشت ساعت انجام بدن 
یک رباطی که اگاهایش نسبت به رباط های بیشتر بالاتره 
میره تو جمع مردم تا ببینه انسان بودن یعنی چی 
ولی میگه دنیا اون چیزی نیست که فکر میکردم 
دنیا سرد و تاریکه

من از شما میپرسم 
انسان بودن یعنی چی ؟؟(سوال داوود تو نمایشگاه پاریس )
یعنی صحبت کردن ؟؟
از نظر من انسان بودن یعنی احساسات و افکار بیشتر نسبت به حیوان 
انسان بودن یعنی درک کردن 
مگرنه ما چه فرقی با یک حیوون یا یک رباط  داریم ؟؟
این چیزی هست که دترویت میخواد بگه 
واقعا به نظر بازی شاهکاره 
راستی دوستان قبل معرفی بازی 
یه اطلاعاتی بیرون اومده بود که انگار اب وهوای بازی داینامیکه و هوش مصنویی در حد انسان واقعیه 
My name is Kara 
This is our story 
راستی این بازی به جز داوود دو تا نویسنده ی دیگه هم داره
[تصویر:  VabQe.jpg]
اصلا مگه داریم؟؟؟مگه میشه؟؟؟
بقیه استودیو ها یاد بگیرن
psn id : amir110111112
پاسخ
#5
نقل‌قول: باز هم داوود قفس سر این بازی گل کاشت 

باز هم سر این بازی گل کاشت ؟ مگه قبلا هم سرش گل کاشته بود ؟!


نقل‌قول: مورد انتظار ترین بازی برای من اینه 

والا تا میفهمی یه بازی انحصاری شده میشه مورد انتظار ترین عنوانت !!!


نقل‌قول: دوستانی که من رو میشناسن میدونن که من عاشق انچارتدم 

ولی این یک تجربه ی جدیدی بهم داد که هیچ بازی نداد 

آنچارتد هم اگه مولتی پلتفرم بود یه دید دیگه داشتین بهش
در ضمن مگه تجربش کردی ؟ هنو معلوم نیست کی میاد اونوقت چجوری تجربه ای که این بازی بهت داد رو هیچ بازی ای نداده ؟ بازی های کیج که اصن گیم پلی ندارن (غیر از اون قدیمیاش مثل فارنهایت)


نقل‌قول: حتی خیلی از دوستان پی سی فن و ایکس باکس فن هم عاشق بازی شدن 


کی کجا چی ؟؟!


نقل‌قول: با یک تریلر سه دقیقه ای عاشق شخصیت اصلی شدم و باهاش ارتباط برقرار کردم 

باو تو که عاشق از تریس گرفته تا الی و شخصیت های آنتیل دان شدی 
چنتا چنتا !؟


نقل‌قول: چیزی که شاید خیلی از بازی ها نتونن تو هشت ساعت انجام بدن 

آنتیل دان تونست ؟


نقل‌قول: یک رباطی که اگاهایش نسبت به رباط های بیشتر بالاتره 

منظورت ربات هست دیگه ؟ رباط به سیستم های عصبی بدن میگن !


نقل‌قول: میره تو جمع مردم تا ببینه انسان بودن یعنی چی 

خودت داری میگی رباته اونوقت انسان بودن به چه دردش میخوره !؟


ماموریت تکمیل شد : تخریب یک فن بوی  :cool:
پاسخ
#6
(10-30-2015, 05:06 PM)BadBoy4Ever نوشته است:
نقل‌قول: باز هم داوود قفس سر این بازی گل کاشت 

باز هم سر این بازی گل کاشت ؟ مگه قبلا هم سرش گل کاشته بود ؟!


نقل‌قول: مورد انتظار ترین بازی برای من اینه 

والا تا میفهمی یه بازی انحصاری شده میشه مورد انتظار ترین عنوانت !!!


نقل‌قول: دوستانی که من رو میشناسن میدونن که من عاشق انچارتدم 

ولی این یک تجربه ی جدیدی بهم داد که هیچ بازی نداد 

آنچارتد هم اگه مولتی پلتفرم بود یه دید دیگه داشتین بهش
در ضمن مگه تجربش کردی ؟ هنو معلوم نیست کی میاد اونوقت چجوری تجربه ای که این بازی بهت داد رو هیچ بازی ای نداده ؟ بازی های کیج که اصن گیم پلی ندارن (غیر از اون قدیمیاش مثل فارنهایت)


نقل‌قول: حتی خیلی از دوستان پی سی فن و ایکس باکس فن هم عاشق بازی شدن 


کی کجا چی ؟؟!


نقل‌قول: با یک تریلر سه دقیقه ای عاشق شخصیت اصلی شدم و باهاش ارتباط برقرار کردم 

باو تو که عاشق از تریس گرفته تا الی و شخصیت های آنتیل دان شدی 
چنتا چنتا !؟


نقل‌قول: چیزی که شاید خیلی از بازی ها نتونن تو هشت ساعت انجام بدن 

آنتیل دان تونست ؟


نقل‌قول: یک رباطی که اگاهایش نسبت به رباط های بیشتر بالاتره 

منظورت ربات هست دیگه ؟ رباط به سیستم های عصبی بدن میگن !


نقل‌قول: میره تو جمع مردم تا ببینه انسان بودن یعنی چی 

خودت داری میگی رباته اونوقت انسان بودن به چه دردش میخوره !؟


ماموریت تکمیل شد : تخریب یک فن بوی  :cool:
الان هدف شما از اینکار چی بود؟؟؟
صرفا جهت اطلاع بگم که وقتی آنچارتد شد بازی مورد علاقم من نمیدونستم انحصاریه
بازی دیوید کیج همون چیزی هست که میخوام و حتی از گیم پلی دکمه زنی شون هم لذت میبرم
داستان و گرافیک فوق العاده دارن
با همین تریلر تجربه ای بهم داد که هیچ بازی نداد
بهتره یه ذره دور و ورتون رو ببینید
الان احسان خوشش اومده
علیرضا یا مارویل دیمون خوشش اومده
تو سایت هم بهتره نگاه بندازید که این بازی چیکار ها کرده
تریس کیلو چنده؟؟؟
من فقط از الی و سامانتا و بقیشون خوشم اومد چون شخصیت پردازی غولی داشتن
اره آنتیل تا حدودی تونست
اشتباه از من بود ولی
رباط برای سیستم عصبیه؟؟؟مطمینی؟؟؟
احیانا اون مایع محکم از جنس بافت پیوندی نیست که استخوان هارو به هم  وصل میکنه؟؟؟
من کنسولی رو انتخاب کردم که عاشق بازی هاشم و تقریبا همشون به سلیقم میخوره و ربطی به فن بازی نداره
من از توم ریدر و کوانتوم هم لذت میبرم همراه با گرز


هدف تکمیل شد
نابودی یک هیتر
[تصویر:  VabQe.jpg]
اصلا مگه داریم؟؟؟مگه میشه؟؟؟
بقیه استودیو ها یاد بگیرن
psn id : amir110111112
پاسخ
#7
Detroit: Being Human در E3 حضور خواهد داشت

  آرش سعادتمند ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۰
[تصویر:  630x.jpg]
استودیو کوانتیک دریم که به عنوان سازنده عناوین Heavy Rain و Beyond: Two Souls شناخته می‌شود، در نمایشگاه E3 2016 حضور خواهد داشت تا جدیدترین بازی خود یعنی Detroit: Being Human را نمایش دهد.
این خبر را گرگ میلر از Kinda Funny در توئیتر اعلام کرده است. حتی گیوم د فوندیمیر  یکی از مدیران کوانتیک دریم هم گفته است که کنفرانس سونی را “از دست ندهید”. پس با این حساب احتمال خیلی زیادی وجود دارد که ما شاهد Detroit: Being Human باشیم.
البته مشخص نیست که این بار ما شاهد یک نمایش گیم‌پلی خواهیم بود یا دوباره یک تریلر سینمایی نشان داده می‌شود؛ عنوانی که کوانتیک دریم آن را “درام تعاملی” خطاب می‌کند. هر اتفاقی که بیفتند، باز هم این خبری خوشحال کننده برای هواداران بازی‌های داستان محور ساخته شده توسط کوانتیک دریم است.
Detroit: Being Human عنوان انحصاری کنسول پلی‌استیشن  ۴ است و فعلا تاریخ انتشار دقیقی برای عرضه ندارد.

[تصویر:  Wolves_ofThe_North.jpg]
پاسخ
#8
E3 2016| تریلر بازی Detroit: Become Human نمایش داده شد

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p
دانلود با کیفیت ۷۲۰p
دانلود با کیفیت ۴۸۰p

[تصویر:  Wolves_ofThe_North.jpg]
پاسخ
#9
[تصویر:  image_detroit_become_human-32149-3428_0008-768x432.jpg]

روز جاری دیوید کیج به عنوان کارگردان Detroit: Become Human اطلاعات جالبی را در رابطه با گیم‌پلی و تصمیمات بازی‌بازان در عنوان نامبرده منتشر کرد.

نمایش Detroit: Become Human در کنفرانس سونی شامل تریلر بسیار زیبایی می‌شد که می‌توانید آن را به‌صورت کامل در این بخش تماشا یا دانلود کنید. علاوه بر این، خلاصه‌ای از اطلاعات منتشر شده توسط دیوید کیج هم در ادامه قرار دارد:
  • به‌طوری می‌توان گفت گیم‌پلی بازی کاملا معمولی است اما بازی‌بازان قادر به ارتباط بر قرار کردن با محیط هستند تا تصمیماتی بگیرند. داستان بازی بر اساس نحوه گیم‌پلی و تصمیمات شما رقم می‌خورد.

  • هدف سازندگان بازی، این است که تحت تاثیر تصمیمات بازی‌بازان در طول روایت داستان، Detroit: Become Human به عنوان یکی از جاه‌طلبانه‌ترین بازی این استودیو شناخته شود.

  • بازی‌بازان در نقش شخصیت‌های مختلفی قرار می‌گیرند و داستان را از دیدگاه‌های مختلفی مشاهده خواهند کرد. بازی فقط پایان‌های مختلف ندارد بلکه این سفرهای مختلف هستند که پایان‌ها و نتایج متفاوتی را رقم می‌زنند.

  • داستان شخصیت‌های مختلف بازی به‌صورت موازی آغاز خواهد شد و سناریوهای بزرگ‌تری را ایجاد می‌کنند.

  • صحنه‌ قابل بازی در E3 که اولین صحنه در بازی است، دارای ۶ پایان مختلف خواهد بود و عواقب آن در ادامه بازی مشخص می‌شود.

  • شما از راه‌های مختلفی تحت تاثیر نتایج کارهای‌تان قرار می‌گیرد که ساده‌ترین آن‌ها از بازی کردن یا صحبت کردن با افراد و ایجاد تصمیمات هستند.

  • این بازی به روشی جدید از سبک نوآر هیجان انگیز طراحی شده است. داستان در آینده‌ای نزدیک روایت می‌شود؛ جایی که هوش مصنوعی جای انسان‌ها را در بسیاری از کارها گرفته‌اند. تعداد آن‌ها در سراسر کشور، میلیونی است. برخی از هوش مصنوعی‌ها حتی با وجود اینکه قرار نیست هیچ حسی داشته باشند، سعی دارند با غرق شدن در احساسات، خود را پیدا کنند. Connor، شخصیت جدیدی که در تریلر بازی معرفی شد، یک شکارچی منحرف است و هوش مصنوعی‌هایی را که از پروتکل‌های خود منحرف شده‌اند را شکار می‌کند.
علاوه بر این، تصاویری هم از بازی منتشر شد که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید:
[تصویر:  image_detroit_become_human-32149-3428_0001-200x100.jpg] [تصویر:  image_detroit_become_human-32149-3428_0002-200x100.jpg] [تصویر:  image_detroit_become_human-32149-3428_0003-200x100.jpg]
[تصویر:  image_detroit_become_human-32149-3428_0004-200x100.jpg] [تصویر:  image_detroit_become_human-32149-3428_0005-200x100.jpg] [تصویر:  image_detroit_become_human-32149-3428_0006-200x100.jpg]
[تصویر:  image_detroit_become_human-32149-3428_0007-200x100.jpg] [تصویر:  image_detroit_become_human-32149-3428_0008-200x100.jpg]


[font=yekan, Arial]۲۵ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۰:۰۳[/font]
[تصویر:  bazb_thevideogamegallery_29143_1200x1697.jpg]
پاسخ
#10
E3 2016| اطلاعات جدیدی از Detroit: Become Human منتشر شد
  سعید شیخی‌پور ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۵۹
[تصویر:  image_detroit_become_human-32149-3428_0007-768x432.jpg]

در طول کنفرانس زنده سونی در E3 2016 دیوید کیج به عنوان کارگردان Detroit: Become Human، اطلاعات جالبی را از گیم‌پلی، داستان‌سرایی، ویژگی‌های موتور بازی، جلوه‌های بصری پیشرفته و سایر موارد به اشتراک گذاشت.
علاوه بر این، دیوید کیج در گذشته هم جزئیات جالبی را از گیم‌پلی ارائه داده بود که می‌توانید در این بخش مروری بر آن‌‌ها داشته باشید.
  • در بازی شما فقط کنترل هوش مصنوعی‌ها را به عهده می‌گیرید. آن‌ها افراد خوب و انسان‌ها افراد بد هستند.
  • Kara و Connor هر دو قابل بازی هستند و احتمالا این تعداد بیشتر هم شود.
  • داستان از طریق میان‌پرده‌ها (کات‌سین) قابل بازی نیست اما بازی‌بازان داستان را با اقدامات و تصمیمات خود می‌سازند.
  • تمام شخصیت‌ها می‌توانند بمیرند. هیچ چیزی به نام Game Over برروی صفحه نخواهید دید و اگر به یکی از شخصیت‌ها به اندازه کافی توجه نکنید یا تصمیمات بد بسیار زیادی بگیرید، ممکن است یکی از شخصیت‌های‌تان را از دست بدهید.
  • با توجه به گفته‌های کیج، کوانتوم دریم بسیار خوش‌شانس است که به مدت ۱۰ سال توسط سونی پشتیبانی می‌شود. آن‌ها در E3 سال ۲۰۰۶ با The Casting شروع کردند و این یک رویایی بود که آن را در کنفرانس سونی نمایش دهند و برای‌شان به حقیقت هم تبدیل شد.
  • افراد درون کوانتوم دریم، توسعه بازی برروی موتورها را دوست می‌دارند و هر بازی جدید از موتور متفاوتی استفاده می‌کند. آن‌ها یکی از چند استودیویی هستند که چنین کاری را انجام می‌دهند چون احتمالا دیوانه‌اند.
  • سازندگان می‌خواهند با Detroit: Become Human یک نگاه خاصی را فراهم کنند و برای ایجاد حس فیلمبرداری در موتور بازی، نیاز به ساخت ویژگی‌های خاصی هم در بخش نورپردازی، سایه‌زنی که اساس فیزیکی دارد و چیزی که سازندگان آن را نورپردازی کلوز آپ می‌نامند است. کلوزآپ نورپردازی اینگونه تعریف شده که هر زمان دوربین را به شخصیت‌ها نزدیک می‌کنید، آن‌ها همیشه مجموعه خاصی از نورپردازی را با خود به‌همراه دارند بنابراین همیشه عالی به‌نظر می‌رسند.
  • بازی همچنین از دوربین‌های فیزیکی استفاده می‌کند؛ یعنی لنز دوربین بازی بر اساس فیزیک‌ها و اپتیک‌های واقعی ساخته شده است.
  • Kara” فقط یک نمایش فنی در زمانی که ساخته شد بود. نویسندگان کوانتوم دریم در بخش داستان قصد دارند چیزهایی را برای آزمایش احساسات مختلف بنویسند. این کار بسیار موفقیت‌آمیز شد و مردم می‌پرسیدند پس از آن چه اتفاقی برای Kara می‌افتد. نقطه شروع Detroit اینگونه بود که سازندگان دنیای خارج از کارخانه‌ها را تصور می‌کردند و پس از آن بر سر هوش مصنوعی‌ها چه می‌آید.
  • رابط کاربری در مقایسه با Beyond: Two Souls و Heavy Rain سنتی‌تر شده است. تیم سازنده، رابط کاربری بسیار ساده و کلاسیکی را می‌خواست چراکه آن‌ها می‌خواهند ذهن بازی‌بازان را به چالش بکشانند.
  • بازی فقط به مجموعه‌ای از میان‌پرده‌ها خلاصه نمی‌شود. شما شخصیت‌ها را کنترل کرده و با محیط ارتباط برقرار می‌کنید.
  • کیج واقعیت مجازی را امتحان کرد و از حس حضوری که در بازی دست می‌داد سوپرایز شده بود. او فکر نمی‌کند که فقط می‌توان بازی‌ها را برروی آن پورت کرد بلکه باید طراحی‌های زیادی را انجام داد، پاسخ‌های جدیدی را پیدا کرد و سیستم‌های جدیدی را برای آن اختراع نمود.
  • کوانتوم دریم از سالها پیش، داستان‌سرایی را باور دارد و شاید کمی بتوان گفت تنها کسانی بودند که فکر می‌کردند داستان‌سرایی و احساسات می‌توانند بهترین چیزها در بازی‌ها باشند. برخی از مردم به چنین طرز فکری می‌خندیدند اما امروزه وضعیت تغییر کرده است؛ نه به خاطر آن‌ها بلکه به‌خاطر تکامل طبیعی این صنعت! داستان‌سرایی بسیار خوب است چراکه باعث می‌شود مردم احساس گرفتاری و علاقه‌مندی را از ثانیه اول تا آخرین لحظه به آن پیدا می‌کنند و هر بازی می‌تواند از شخصیت و داستان خوب و قوی بهره‌مند شود. کیج هم واقعا از این موضوع که بازی‌های بیشتری دارای داستان خوب هستند خوشحال است.
  • کیج یکی از طرفداران بزرگ خالق بازی The Last Guardian، یعنی فیمتو اودا است و در حالی که سبک او با دیوید کیج بسیار متفاوت بوده، می‌تواند بدون هیچ‌گونه دیالوگ در بازی‌های خود، داستانی را مدیریت کند که بسیار جالب، عمیق و عاطفی است.
[تصویر:  Wolves_ofThe_North.jpg]
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  Outlast 2 | Official Thread HardCore Gamer 10 6,763 04-29-2017, 01:53 PM
آخرین ارسال: adams-khersi
  Final Fantasy XV | Official Thread Old Snake 73 28,423 04-29-2017, 01:50 PM
آخرین ارسال: adams-khersi
  The Witcher 3: Wild Hunt | Official Thread Tyrion 486 99,841 04-23-2017, 09:32 PM
آخرین ارسال: amir_rs75
  The Climb | Official Thread Station 7 3,889 04-20-2017, 01:23 PM
آخرین ارسال: S.T.A.R.S
  Destiny 2| Official Thread Station 0 2,024 04-04-2017, 08:14 PM
آخرین ارسال: Station

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان