07-05-2015, 05:01 PM
(آخرین ویرایش: 07-05-2015, 06:13 PM، توسط AA-Revenger.)
یکی از ویژگی های بارز نسل هشتم، از بین رفتن سیستم بارگذاری (Loading)می باشد. این امر بسیار مورد تحسین قرار گرفت اما اکثر عناوینی که قول عدم وجود زمان بارگذاری را دادند، نتوانستند به خوبی این کار انجام دهند. آیا Fallout 4 موفق به انجام این کار می شود؟ برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
نظر شما در این باره چیست؟ به نظر شما بتسدا از اشتباهات گذشته خود درس گرفته و سعی دارد دیگر آن ها را تکرار نکند؟
نظرتان را با ما در میان بگذارید.
کارگردان عنوان Fallout 4، یعنی Todd Howard، تایید نمود که بازی جدید بتسدا از صفحه های بارگذاری، همچون عنوان Skyrim رنج نمی برد که در همه جا حضور داشته باشد و روند گیم پلی بازی شما را مختل سازد. در واقع ایشان بسیار تاکید داشتند که زمان بارگذاری در عنوان Fallout 4 وجود نخواهد داشت.
در طول مصاحبه اخیر Digital Spy با Todd Howard از چندین ویژگی بازی صحبت کرد و به نکته ای بسیار مسرت بخش اشاره نمود که وی حدس می زند نقشه عنوان Fallout 4 هم اندازه Skyrim بوده و به همان اندازه بزرگ می باشد. البته شایان به ذکر است که وی اذعان داشت، این اندازه بزرگ بدون موانع طبیعی هم چون کوه ها محسابه شده است. چرا که وسعت نقشه عنوان Skyrim همراه با کوه هایی غیر قابل دسترس به آن اندازه رسیده بود.
هنگامی که از وی درباره فشردگی اندازه نقشه سوال شد، گفت:
نقلقول:من از پاسخ دادن به این سوال اجتناب می کنم و به شما دلیل این اجتناب را خواهم گفت. اگر شما به کار های گذشته ما نگاهی کنید، متوجه می شوید که نقشه عنوان جدید ما همانند آن ها است. در واقع ما نمی خواهیم که مانند آن ها اندازه گیری کنیم. زیرا Skyrim حاوی یک اندازه معین است اما کوه ها حجم زیادی از این اندازه را می گیرند. پس این اندازه را نمی توان اندازه اصلی قلمداد کرد، چرا که شما باید بتوانید در طول اندازه اصلی حرکت کنید. نه این که تنها به دور آن بچرخید. بنابراین ما دیگر این اشتباه را تکرار نمی کنیم. شهر ها بسیار متراکم هستند اما مانند Fallout 3 از هیچ نوع زمان بارگذاری رنج نمی برند، چرا که در Fallout 3 تمامی مکان ها از یک بارگذاری خاص بهره مند بودند. پس ما دیگر این اشتباه را هم تکرار نمی کنیم.
وی در ادامه افزود:
نقلقول:عنوان Fallout 4 در تاریخ ۱۰ نوامبر سال جاری برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی منتشر می شود.نقشه ما بسیار متراکم است، ساختمان ها بلند بوده و بسیاری از آن ها باز و قابل دسترس هستند. پس تنها کافی است که وارد آن ها شوید و به گشت و گذار بپردازید. بنابراین … بزرگ است. حتما متوجه هستید که نمی توانم چیز زیادی بگویم اما در کل اگر شما Skyrim را تجربه کرده باشید، من نمی توانم به شما بگویم که نقشه آن X برابر بزرگ تر است. بنابراین در حال حاضر ما فقط می توانیم بگوییم که دو نقشه هم اندازه هستند.
نظر شما در این باره چیست؟ به نظر شما بتسدا از اشتباهات گذشته خود درس گرفته و سعی دارد دیگر آن ها را تکرار نکند؟
نظرتان را با ما در میان بگذارید.