ارسالها: 6,662
موضوعها: 683
تاریخ عضویت: Sep 2013
06-03-2015, 08:30 PM
(آخرین ویرایش: 06-04-2015, 08:38 PM، توسط Station.)
به نام خدا
تا شروع بزرگترین نمایشگاه صنعت بازی در دنیا، یعنی نمایشگاه E3 مدت زیادی باقی نمانده و طبیعی است که برخی از ناشران و سازندگان عناوین جدید خود را پیش از شروع E3 معرفی کنند تا بتوانند در این نمایشگاه نمایش خوبی از خودشان به جای بگذارند. بعد از معرفی Need for Speed و FIFA 16 نوبت به Fallout 4 رسید که چند ماه پیش نیز شایعاتی مبنی بر وجود ی نبود این نسخه در فضای مجازی منتشر شد که سرانجام امروز Bethesda به تمام حرف و حدیث ها پایان داد و این عنوان را معرفی کرد. این یعنی شروعی دوباره برای یک بازی با سبک RPG دیگر!
سایت رسمی Fallout 4 با این که کار نمی کند اما امکان وارد شدن به آن نیز برای کاربران وجود دارد. Bethesda اطلاعاتی از جمله تاییدحضور این عنوان در نمایشگاه E3 پیش رو، عرضه بازی برای پلتفرم های نسل فعلی(PC, PS4 و Xbox One) و رد عرضه برای پلتفرم های نسل قبل و آماده بودن پیش خرید بازی از طریق وب سایت رسمی بازی و رخ دادن بازی در Boston را منتشر کرد.
معرفی این عنوان با چندین تصویر از بازی و یک تریلر 3 دقیقه ای و باکس آرت رسمی آن همراه بود که در زیر توضیحات گنجانده شده اند.
تریلر معرفی بازی
باکس آرت بازی
تصاویر منتشر شده
(گرفته شده از تریلر)
ارسالها: 1,025
موضوعها: 14
تاریخ عضویت: Jan 2015
پلتفرم های شما:
- PC
- Xbox 360
- Playstation 4
- xbox one
- Wii U
- Mobile
06-03-2015, 09:32 PM
(آخرین ویرایش: 06-03-2015, 09:33 PM، توسط Yesman4Ever.)
نمي دونم دقت كردين يا نه ولي باكس آرت بازي همون باكس آرت Fallout 3 هستش و فقط زاويه ي ديدش تغيير كرده
اين موضوع هم خوبي داره هم بدي چون بعضيا خيلي Fallout 3 رو دوست دارن و با اون خاطره دارن
اين از خوبي
اما بديش اينه كه ناشر و سازنده حتي به خودشون زحمت ساخت يك باكس آرت رو ندادن!
اشتباه نكنيد من خودم عاشق اين سري هستم ولي بازي كه سر باكس آرتش زحمت نكشيدن سر خودش چقدر كار مي كنن؟
ارسالها: 6,662
موضوعها: 683
تاریخ عضویت: Sep 2013
تصاویر با کیفیت 1080 در پست اول قرار داده شدند.
ارسالها: 1,147
موضوعها: 220
تاریخ عضویت: Sep 2013
گیمپلی نسخه قبلی برای زمان خودش خیلی خوب و عالی بود، اما خب اگه بتسدا باز هم بخواد همون گیمپلی مشابه رو در Fallout 4 قرار بده، فکر نکنم که بتونه موفقیت های زیادی کسب کنه. امروزه دیگه بازیکن ها چیزایی بیش تر از یک سری مبارزات راحت که اون قدر خودت به دشمنت شلیک کنی و اون قدر دشمنت به خودت شلیک کنه تا در آخر یکی بمیره و اونی که زنده میمونه برنده باشه، میخوان (حداقل من که بیش تر میخوام). البته گیپملی Fallout 3 در این زمینه خیلی بهتر از معروف ترین بازی بتسدا یعنی سری The Elder Scrolls هست و همواره یه سری ویژگی هایی داشته و به بازیکن اجازه میداده که تاحدودی حملاتش رو با برنامه ریزی و استراتژی پیش ببره، اما خب عنصر اصلی گیمپلی باز هم همونه و فرق چندانی نداره. سیستم V.A.T.S. خیلی خوب و نوآورانه بود و امیدوارم که بتسدا این سیستم رو در Fallout 4 بهتر و پیشرفته تر کرده باشه. برای این که مبارزات تاحدودی حس واقعی تری به بازیکن بدن، به نظرم بهتره که هنگام استفاده از سیستم V.A.T.S. به جای این که همه چی کاملا متوقف بشه، فقط آهسته باشه و محیط پیرامون و دشمنان همچنان در حال حرکت باشن، تنها با سرعتی کم تر و همچنین این که پس از انتخاب هدفمون در سیستم V.A.T.S. و پذیرفتنش، به جای این که همه چی آهسته بشه و اسلحه به صورت خودکار شلیک کنه، همه چی به حالت عادی برگرده و سرعت محیط دوباره مثل قبل بشه، با این تفاوت که اسلحه روی اون قسمت از بدن دشمن که ما انتخاب کرده بودیم لاک شده باشه و ما خودمون اسلحه رو شلیک کنیم. اگه اشتباه نکنم توی Fallout 3 و هنگامی که داشتیم از این سیستم استفاده میکردیم، توانایی انتخاب پنج قسمت از بدن دشمن رو برای شلیک داشتیم. امیدوارم که بتسدا تعداد گزینه هامون رو افزایش بده.
همون طور که در بالا اشاره کردم توی Fallout 3 هم تاحدودی ما تونایی مبارزه با برنامه ریزی و استراتژی و استفاده از عوامل موجود در محیط بر علیه دشمنان و... رو داشتیم، اما خب به نظر من که بتسدا باید اون ها رو در Fallout 4 خیلی بهینه تر کنه. خیلی عالی میشه اگه عناصر مخفی کاری هم به بازی اضافه بشن و بازیکن توانایی های ساده ای مثل کاورگیری رو هم داشته باشه، یه چیزی مثل گیمپلی The Division. گیمپلی The Division به نظر من واقعا عالیه (تریلر هایی که از بازی منتشر شدن که چنین چیزی رو نشون میدن) و کاملا مناسب یه دنیای آخرالزمانی این شکلی هست. البته برای این کار بتسدا باید محیط هایی با جزییات و عوامل محیطی خیلی زیادی رو بسازه و به نوعی محیط هایی که میسازه باید خیلی شلوغ باشن و اون مواردی هم که محیط رو شلوغ کردن باید در مبارزات ما تاثیر بزارن و تا جای امکان به اون ها واکنش نشون بدن. نه صرفا بیاد و یه صحرای بزرگ درست و ما رو توش قرار بده (در این صورت باز هم ما بازیکن ها مجبور میشیم که از همون شیوه قدیمی که هر دو طرف اون قدر شلیک میکنن تا بالاخره یکیشون بمیره استفاده کنیم)، اما خب عکس ها رو که نگاه میکنم کمی ناامید و نگران میشم، چون با توجه به اونا به نظر میاد که بتسدا باز هم از همون شیوه قدیمیش داره استفاده میکنه.
دوستان اگه حرف های من راجع به نسخه قبلی در بعضی جا ها اشتباه هستن، اون ها رو تصحیح کنید، چون حدودا سه سال پیش بازی رو انجام دادم و با توجه به خاطراتی که داشتم و چیز هایی که در ذهنم باقی مونده بود داشتم این حرف ها رو میزدم. D:
ارسالها: 641
موضوعها: 0
تاریخ عضویت: Oct 2014
پلتفرم های شما:
نسخه 2 که فوقلعاده بود چون اولین بار بود که تجربش کردم
نسخه 3 این عنوان که خیلی خشک بود زیاد باحاش حال نکردم خیلی هم تکراری بود
ولی نسخه 4 خیلی بهتره شده یخورده رنگ و لعابش عوض شده یه جور به فضای شاد آخر الزمانی تبدیل شده فعلا که راضیم ازش
گیم پلیش هم اصلا شکی درش نیست که تکراریه خخخ شوخی خودم عاشق این بازیم :)
ارسالها: 4,049
موضوعها: 281
تاریخ عضویت: Feb 2014
«طبق آخرین اطلاعات منتشر شده این نسخه برای کنسولهای نسل هفتمی منتشر نخواهد شد.»
البته حق هم دارن. الان تو نسل هشتم هستیم بالاخره ...
ارسالها: 4,049
موضوعها: 281
تاریخ عضویت: Feb 2014
06-07-2015, 05:00 PM
(آخرین ویرایش: 06-07-2015, 05:01 PM، توسط Old Snake.)
ارسالها: 1,147
موضوعها: 220
تاریخ عضویت: Sep 2013
06-08-2015, 05:37 PM
(آخرین ویرایش: 06-12-2015, 11:46 PM، توسط Blue Sun.)
دوستان همون طور که احتمالا اطلاع دارید، وقایع Fallout 4 در شهر بوستون که در ایالت ماساچوست آمریکا واقع شده، جریان دارن. یه عده تونستن با بررسی دقیق تریلر معرفی بازی، اندازه نقشه بازی رو تخمین بزنن و احتمال بدن که Fallout 4 چه مقدار از شهر بوستون رو در خودش جا داده. این افراد تخمین زدن که مساحت نقشه Fallout 4 حدودا 30 مایل مربع، یعنی چیزی حدودا 2 برابر Skyrim، هستش. همچنین این افراد تونستن جایگاه یک سری از مکان های مهم در بازی، مثل vault 111، رو هم تحمین بزنن.
ارسالها: 1,147
موضوعها: 220
تاریخ عضویت: Sep 2013
تاریخ انتشار بازی اعلام شد= 10 نوامبر 2015
موتور بازی سازی= نسخه آپگرید شده از Creation Engine
ویدئو های بازی هم که در کنفرانس نشون داده شد فوق العاده بودن. اون همه جزییات عالی بود. اون همه آزادی.
توی بازی شما توانایی توسعه دادن محیطی که توش هستید رو دارید و میتونید خیلی کار ها انجام بدید. فوق العاده هست.