02-14-2016, 01:06 AM
(آخرین ویرایش: 02-14-2016, 01:25 AM، توسط Edge And Christian.)
(02-14-2016, 12:00 AM)ERFAN RP نوشته است: خب بتای بازی رو تجربه کردم و باید بگم یکم ناامیدم کرد!
چندسال از عرضه نسخه Absolution میگزره و خیلی توی مکانیک های گیم پلی بازی و حتی انیمیشن ها تغییری ایجاد نکردند.
گرافیک بازی متوسط رو به خوب هستش، نورپردازی بازی و انعکاس نور داخل بازی نسبتا خوب دراومده.کیفیت سایه پردازی بازی در روز به شدت ضعیف هستش، درحالی که در شب این کاستی جبران شده و بهتر عمل میکنه.1 کیفیت بافتها در سطح خوبی قرار دارند و توی بازی، افت فریم محسوسی دیده نشد.
باگ های گرافیکی بازی با توجه به اینکه بتا هستش، قابل چشم پوشیه، بازی فیزیک خاصی برای آیتمهای مختلف داخل بازی نداره، حتی ماشین ها هم به درستی منفجر نمیشود و گلدان ها هم نمیشکند که این موضوع برای یک بازی نسل 8 واقعا بد هستش.
گیم پلی دقیقا همونیه که توی نسخه قبل دیدیم، تغییرات بازی خیلی ریز و کم هستند؛ ولی همین تغییرات کوچیک خیلی بازی رو بهتر کرده.
توی این بازی وقتی لباس یک گارد رو میپوشید، دیگه همه به شما شک نمیکنند و فقط بعضی از افراد خاص با توجه به موقعیتتون به شما شک میکنند.
سیستم مخفی کاری بازی دقیقا مثل نسخه قبل هستش، ولی با این تفاوت که هرچی دستتون اومد نمیتونید پردت بکنید تا توجه دشمن رو جلب بکنید و فقط یکسری آیتم های خاص قابل پرتاب هستند.یک مورد جدید اضافه شده، اینه که میتونید اسلحه هارو در جای جای نقشه بازی بزارید تا گاردها با پیدا کردنشون، اونهارو توی جعبه مهمات بگذارند تا شما هرموقع خواستید، به اونجا برگردید و اسلحه و آیتم موردنیازی که گزاشتید رو بردارید.
توی این نسخه اصلا نباید به فکر آتیش بازی باشید، چون توی این مورد حتی از نسخه قبل هم ضعیف تر کار شده!
صداگزاری بازی واقعا ضعیف کار شده! صدای اسلحه ها تقریبا شبیه به هم هستند و تفاوت خاصی ندارند و اصلا حس نمیکنید که مثلا دارید یک شاتگان رو حمل میکنید و باهاش تیراندازی میکنید.صداگزاری محیط هم مثل نسخه قبل، تقریبا خوب از آب در اومده.
درکل امیدوارم موفق بشه، باوجود اینکه امید خاصی به بازی ندارم7/10
حرفای عرفان عزیز رو تایید می کنم جز چند موارد که در ادامه خدمتتون میگم.
اول اینکه بر خلاف نظر عرفان جان نور پردازی بازی (چه در صبح و چه در شب ) بسیار خوب کار شده و از این نظر هیچ ضعفی رو من نمی بینم.
بحث انفجار ماشین ها رو به شدت مخالفم و همون بهتر که روش کار نکردن چون این بازی یه بازی مخفی کاری (گهگداری اکشن ) هست و قرار نیست انفجار آنچانی ایجاد شه. توی نسخه آزمایشی هم کسی از ماشین استفاده نکرد که دلیلی بر ترکوندنش باشیم ( تا اونجایی که من دیدم) در واقع بیش از 90 درصد بازیکن ها توی این بازی به فکر ترکوندن ماشین نمی رن پس اگه بخوایم خیلی درست نقدش کنیم باید از این قضیه چشپوشی کرد. ( چون اگه بحث سر ترکیدن ماشین باشه دیویژن هم چیزی از این کم نداشت تو نسخه آزمایشی و توی نقدی که بردم روی سایت این نکته رو منفی حساب نکردم.)
قضیه گلدون و از این موارد هم نمی گم مخالف نیستم ولی موافق هم نیستم...
ببیند من یه نکته ای رو بگم ( با اینکه خیلی از دوستان عزیزم چه مدیر انجمن و...سابقه نویسندگی دارن) ولی لازم میدونم این نکته رو بگم... این بحث انفجار و گلدون و چه میدونم سوراخ نشدن کف کشتی و... یه دلیل بیهوده هستش. البته نظر شما کاملا محترمه و هرکسی برای خودش نظری داره ولی مطمئن باشید همون طور که گفتم 90 درصد بازیکنا توی این بازی فقط به فکر کشتن تارگت ها هستن( به صد روش مختلف) و انقدر توی بازی غرق خواهند شد که دیگه به این نکات توجهی نمی کنند. چرا مثلا تکراری بودن گیم پلی ( که من شاکی ام از دستش) خودش یه نکته منفی و دیگه نیازی نیست کارشناسانه نقد بشه و خود بازیکن اون رو بخواد و نخواد متوجه میشه توی طول بازی...
البته میگم شما فقط نظر خودتون رو گذاشتید که قابل احترامه ولی بعضا بد برداشت میشه.
بگذریم
درباره بخش صداگذاری حق با شماست ضعیف کار شده ولی این قضیه رو من همیشه به خودم میگم که توی بتا هیچ چیزی معلوم نیست. نقد نسخه آزمایشی UFC 2 هم آمادس به زودی میره روی سایت شما زمانی که اون نقد رو مطالعه کنید می بینید که من 3-4 خط بیشتر از صداگذاری و موسیقی بازی( روی هم) چیزی نگفتم چون چیزی مشخص نیست. ببینید همونطور که میدونید بتا یه مانور از طرف شرکت سازنده روی بخش گیم پلی که بازیکنا بازی کنند، نظراتشون رو بگن و مشکلاتشو گزارش کنند وگرنه خود سازنده روی بخش مثلا موسیقی و ... زیاد کار کرده که در نسخه نهایی بهتر از این عمل میکنه.
با این حال باز هم تشکر می کنم از اینکه بتا رو برای دوستان تعریف کردی، عکس تهیه کردی، منم نظر شخصیمو گفتم که دیگه مشکلی نباشه
ممنون