امتیاز موضوع:
  • 4 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MGS V: The Phantom Pain | Official Thread
#1
[تصویر:  i3bsk8r5mumf0pcmx1h7.jpg]
 ( آرت منتشر شده در E3 سال 2014 )
 
عنوان : Metal Gear Solid V The Phantom Pain
نویسنده و کارگردان : Hideo Kojima
طراحان : Hideo Kojima , Yoji Shinkawa
سازنده : Kojima Productions
ناشر : Konami
پلتفرم : PS4 , PS3 , Xbox One , Xbox 360
سبک : Stealth Action / Open World
آهنگساز ها : Harry Gregson-Williams , Ludvig Forssell , Akihiro Treut
تاریخ انتشار : نامشخص : از 2015 تا ؟
 
[تصویر:  88902869608642564788.jpg]
Punished Snake  :
 Jack و John صدا زده شده است . او پدر Solid Snake و Solidus Snake و Liquid Snake است که اولی به یک کلون کامل , دومی یک کلون شبیه مادر و سومی یک کلون کاملا متفاوت تبدیل شد.این سه فرزند زمانی به دنیا آمدند که اسنیک در کما بود و Cipher ها به رهـ ب ر ی  Major Tom در سال 1972 برای نابودی Big Boss از آنها استفاده کردند. در نسخه پنچم بار دیگر کنترل او را بر عهده می گیریم. مردی که خود یکی از بنیانگذاران The Patriots " میهن پرستان واقعی " بود و Major Zero که قبلا به عنوان یکی از دوستان او شناخته می شد طی یک جاه طلبی تبدیل به دشمن اصلی او در سری می شود و مطمئنا بار دیگر اسنیک را در برابر زیرو خواهیم دید.در سال 1974 و در نسخه MGS Ground Zeroes  او یعنی Snake متوجه می شود که Paz و Chico زنده هستند و در کمپ امگا نگه داری می شوند , هدف او نجات این دو می باشد اما این حرکت پایان خوشی نخواهد داشت Cipher با کمک XOF در پی حمله به Mother Base هستند. با توجه به پایان Ground Zeroes ، اسنیک دلایل قانع کننده ای دارد تا به فکر انتقامی سخت از دشمنان خود باشد. در ابتدای TPP او از کمای نه ساله بیدار و متوجه می شود که دست چپ او با یک دست مصنوعی مکانیکی عوض شده است پس از ساعاتی کوتاه سربازانی به آن بیمارستان حمله می کنند و اینطور که پیداست هدف آنها از بین بردن اسنیک است. شخصیت او از همیشه تاریک تر شده است کوجیما او را به والتر وایت از سریال Breaking Bad تشبیه می کند که فقط به فکر هدف خونین خود است و هیچ توجهی به اطرافیان ندارد.

 
[تصویر:  02758198385712095538.jpg]
Kazuhira Miller  :
او از یک پدر آمریکایی و مادری ژاپنی در سال 1946 متولد شد.صمیمی ترین دوست اسنیک بعد از اینکه تمام دنیا بر علیه او شدند. کاز در این مقدمه نقش دست راست اسنیک را دارد و راهنمای او شناخته می شود دقیقا مثل همان کاری که Colonel Campbell برای Solid Snake انجام می داد.نقش او در این نسخه نسبت به نسخه های قبلی بسیار مهم تر است , به حدی که در چهره ی او بر روی کاور ( ژاپنی ) بازی نقش بسته است . او و اسنیک به کمک هم و با ***** Mother Base در پی ایجاد اختلال در سیستم Cipher و XOF هستند که نتیجه ای ناخوشایند را در پیش دارد. صدا پیشه او در این نسخه Robin Atkin Downes است. او و اسنیک سربازان بی حد و مرز را تشکل می دهند , سربازانی که برای منافع خود نمی جنگند آنها می جنگند چون از آن ساخته شده اند.هدف او کمک به اسنیک برای نجات Paz  و Chico بود چون او به آنها بر علیه Cipher و Major Zero  کمکی فراوان می کند. اما این حرکت آنها را درون گودالی می اندازد که انتقام تنها راه بیرون آمدن از آن است. او در نسخه The Phantom Pain در یک کمپ در افغانستان زندانی شده بود اما اسنیک او را نجات می دهد و با کمک اسلات گروهی با نام Diamond Dogs را تشکیل می دهند.

 
[تصویر:  46148928710148217595.jpg]
Ocelot  :
نام واقعی او ( روسی ) Adamska و همچنین به Revolver Ocelot معروف است ، فرزند Boss و Sorrow می باشد. او در زندگی خود با تمامی اعضای خانواده ی اسنیک ملاقات داشته است : برای Big Boss یک دوست دروغین بود تا به اهداف شوم خود برسد – برای Liquid و Solidus هم نقش دست راست آنها را بازی می کرد – اما او برای Solid Snake یک دشمن خطرناک به حساب می آمد. او در The Phantom Pain نقش پررنگ تری خواهد داشت. ابتدا او اسنیک را از شر دشمنان نجات می دهد و با هم به افغانستان سفر می کنند تا میلر را نجات دهند. همانطور که در تریلر ها مشاهده شد ، اسلات و میلر بعد از تشکیل Diamond Dogs به شکنجه Huey Emmerich و همچنین Quiet می پردازند _ هدف آنها در بازی مشخص خواهد شد.
 
 
[تصویر:  65032694927183775138.jpg]
Ishmael :
او بیمار آن بیمارستانی بود که اسنیک در آن حضور داشت و تمامی صورت او باندپیچی شده بود و بعد از حمله ی XOF ، به اسنیک برای فرار کمک می کند اما بنا به دلایلی موفق نمی شوند. او به اسنیک گفت که تمامی این نه سال که او در کما بود از او مراقبت می کرد و هچنین فاش کرد که قبلا یکی از سربازان زیر نظر Big Boss نیز بوده است. عاقبت این شخصیت هنوز کاملا مشخص نیست اما به نظر می رسد که مرده باشد.
 
 
[تصویر:  24273841242985506223.jpg]
Dr.Huey Emmercih :
دکتر H.Emmerich یک مهندس مکانیک بود که برای اولین بار توانست در MGS PW فن آوری های حرکتی را در سال 1974 خلق کند. او همچنین پدر Hal Emmerich می باشد که در نسخه های قبلی با Solid Snake او را ملاقات کردیم. او به عنوان یک مهندس فنی بار دیگر به سری برگشته است اما نه برای Snake و گروهش بلکه او اینبار برای شخصیت های منفی داستان کار می کند البته به اجبار. Huey توانایی راه رفتن ندارد اما در یکی از تریلر ها دیدیم که او از تکنولوژی خودش استفاده و یک جفت پای مصوعی برای راه رفتن برنامه ریزی می کند. کوجیما اعلام کرد که او در Ground Zeroes نقش به سزائی داشت و فقط از طریق نوار ها و دست نوشته ها اطلاعاتی جزئی از او به اشتراک گذاشته شد ولی در The Phantom Pain بیشتر او را می بینیم و در بخشی از بازی اسلات و میلر او برای هدفی مشخص شکنجه می کنند.
 
[تصویر:  44708182752883449725.jpg]
Quiet :
او یک تک تیرانداز مونث است که توانایی حرف زدن ندارد. توانایی فوق العاده ای در استفاده از اسلحه های دوربین دار دارد و اینطور که در تریلر ها دیده میشد ، او یک توانایی خاص نیز دارد و می تواند نور خورشید را کاهش دهد تا بهتر تیر اندازی کند. این قابلیت شبیه قابلیت The End در MGS Snake Eater است. امکان داشت که این دو با یکدیگر و حتی با Sniper Wolf نسبتی داشته باشند اما با توجه به ملیت آنها این فرضیه فعلا غلط است. حرکات او از Stefanie Joosten گرفته شده و به دلیل اینکه Quiet نمی تواند حرف بزند برای Motion Capture برای این بازی بسیار مهم است و کوجیما عقیده دارد که Stefanie Joosten برای این نقش عالیست. Quiet توسط اسلات و میلر شکنجه می شود.
 
[تصویر:  69328044414702093205.jpg]
Skull Face :
Skull Face یک مرد نظامی با چهره ی به شدت زخمی و سوخته است. اینطور که از تریلر ها پیداست , او فرمانده ی گروه XOF در طول دهه 1970 است. ظاهرا او در گذشته ی خود سختی بسیار زیادی کشیده و شکنجه های فراوانی را متحمل شده است ; زخم های متعدد بر روی صورت و پوست سوخته ی او و دماغ شکسته اش این را آشکار می کنند. علاوه بر این رنگ پوست او از رنگ طبیعی فاصله گرفته و به رنگی شبیه به آبی تیره تبدیل شده است. او در کمپ امگا , Chico را زندانی کرده بود و از او به عنوان یک طعمه برای بیرون کشیدن اسنیک از پناهگاهش استفاده کرد. در آخرین تریلر بازی او یک " شبح بدون گذشته " توصیف داده شده است. قبلا به نظر می رسید که او با Zero همکاری می کند اما بعد از وقایع Ground Zeroes به نحوی مشخص شد که یکی از آرزوهای او انتقام از Zero و Snake است. همچنین احتمالا او یکی از بیماران Dr.Clarke یا ParaMedic بود.
 
 
[تصویر:  53166286726968036064.png]
Eli :
یکی از راز آلود ترین شخصیت های Metal Gear Solid V The Phantom Pain است. بسیاری معتقدند که او همان Liquid Snake است. او ، اسنیک را زمانی ملاقات می کنند که  اسنیک در پی نجات میلر از افغانستان بود. به نظر می رسد که او فرمانده ی تمام آن بچه های سربازی است که در افغانستان دیده می شدند.
 
[تصویر:  42812204593368599239.jpg]
Code Talker :
Code Talker یک مرد بسیار مسن و باهوشی است که Big Boss در دهه ی 80 او را ملاقات می کند. از او اطلاعات زیادی در دسترس نیست اما به نظر می رسد که یکی از شخصیت های مهم بازی باشد و به اسنیک کمک فراوانی می کند.
 
[تصویر:  68750663411882869947.png]
Those Who " Don't Exist " :
شاید عجیب ترین کارکتر های The Phantom Pain باشند. اولین بار اسنیک با یکی از آنها در بیمارستان مواجه می شود که بسیار شبیه Colonel Volgin از نسخه سوم است. بعد یک نوجوان که به شدت به Psycho Mantis شباهت دارد. سربازانی نیز دیده می شدند که توانایی های عجیب داشتند. در این بین یک نهنگ بزرگ نیز دیده شد که یک هلی کوپتر را بلعید ( [img]images/smi/s0 (43).gif[/img] ).
_________________________________________________________________________
فقط برای انتقام
داستان The Phantom Pain، پس از نسخه Ground Zeroes رخ می دهد. جایی که Big Boss/Snake مقر اصلی خود و گروه خود یعنی  MSFرا از دست می دهد و طی این جریانات به مدت 9 سال به کما می رود. بیگ باس پس از 9  سال (در سال 1984( به هوش می آید. طی این مدت طولانی که در کما بوده قوای قبلی خود را از دست داده است. زمانی که بیگ باس به هوش می آید، سربازانی شبیه ارتشی که به Mother Base مقر اصلی MSF حمله کردند، به این بیمارستان نیز حمله می کنند و در صدد کشتن بیگ باس هستند. اما بیگ باس با کمک یک شخص باندپیچی شده به نام Ishmael، از بیمارستان با یک ماشین فرار می کنند. اما ماشین در بین راه تصادف می کند. ولی بیگ باس توسط Ocelot نجات پیدا می کند. اینکه چرا آسلات که عضوی از میهن پرستان است به بیگ باس کمک می کند نکته عجیبی است که پاسخی برای آن وجود ندارد.
 
 
[تصویر:  94496757936088185921.jpg]

بیگ باس پس از این واقعه، گروهی به نام Diamond Dogs را پایه گذاری می کند. اطلاعات زیادی از این گروه منتشر نشده و  خود بیگ باس رییس آن است و میلر و آسلات به او در این امر کمک میکنند. بیگ باس پس از بیرون آمدن از بیمارستان توانسته باز هم مثل قدیم همان سرباز افسانه ای و حرفه ای شود و دستی مصنوعی جایگزین دست از دست داده خود کند. البته با یک چیز فلزی شاخ مانند که روی صورتش به دلایلی نا معلوم به وجود آمده است. بیگ باس و آسلات این بار برای نجات Kazhuhira Miller به افغانستان می آیند؛ معلوم نیست کاز توسط چه کسانی دستگیر شده اما بیگ باس در آخر کاز را با دست و پایی که از دست داده نجات می دهد. سایفر همچنان به دنبال تحقیقات و اطلاعات  از بین رفته در Mother Base می باشد به نظر می رسد که قصد ساخت متال گیری جدید را دارند و عملیات آنها در افغانستان تکه ی گم شده ی پازل است.

تم کلی The Phantom Pain بر پایه انتقام بنا شده. بیگ باس در این نسخه وضعیتی شبیه Walter White درBreakind Bad پیدا کرده است و نسبت به قبل سرد تر شده و در مقابل دشمان خود خشم بیشتری قرار است نشان دهد بعد از گذشت سالها او هنوز خود را برای مردن همراهان خود مقصر میداند. در تریلر E3 در سال 2014 مشخص شد که آن جسمی که بر روی سر اسنیک قرار دارد رشد می کند البته مشخص نیست چگونه اما هرچه اسنیک خشمگین تر می شود ، این تکامل صورت میگیرد و اسنیک در دره ی خشم سقوط می کند.

نکته : اما هنوز یک حفره ی داستانی برای تمامی بازیبازان وجود دارد ، Solid Snake  و Liquid Snake و Solidus Snake  ( آخرین پسر کمتر از این قضیه پیروی می کند ) . این سه فرزند در سال 1972 به دنیا آمده اند در حالی که اسنیک در سال 1975 به کما می رود. در ابتدا تصور می شد که او دو بار در زندگی خود به کما می رود اما کوجیما اعلام کرد که Big Boss تنها یک بار به کما می رود و شما برای دانستن آن حقیقت باید The Phantom Pain را به پایان برسانید. این مسئله سوالات زیادی را به وجود آورده است و ممکن است که اسنیک در سال 1975  اصلا در حالت کما نبوده و ... . و یا ممکن است Punished Snake با آن Snake قبلی فرق کند و یک شخص جدید باشد ( البته این مقداری بعید به نظر می رسد ) , همه ی اینها باعث می شوند که با پایانی کاملا عجیب روبرو شویم و برای دیدن آن فقط می توانیم صبر کنیم.

____________________________________________________________________________________________________________________________________

آرت ( احتمالی ) برای باکس آرت :
[تصویر:  is05taqbwq9usip72m9n_thumb.jpg]

[تصویر:  5rnickm4wdj6q2rkj620_thumb.jpg]  [تصویر:  cp3sha5ym9vzc6d4s1zu_thumb.jpg]
همانطور که در آرت ورک مشاهده می کنید اینبار به جای میلر ، اسلات در سمت راست قرار دارد و احتمالا ما شاهد درگیری هایی بین اسنیک و میلر خواهیم بود.
ScreenShots :
 
[تصویر:  65247260815619575011_thumb.jpg]  [تصویر:  96515091307400971886_thumb.jpg]  [تصویر:  hm9usa6dejrb5nu8ngsy_thumb.jpg]  [تصویر:  pox5fodjk5i9trfu0a8r_thumb.jpg]

[تصویر:  alp2hp9j300le0wkcqd2_thumb.jpg]  [تصویر:  3m5j10cq6758dt230rws_thumb.jpg]  [تصویر:  33993495508592575210_thumb.jpg]  [تصویر:  23575867233418308921_thumb.jpg]

[تصویر:  duqhbi3bu11hgibs29g3_thumb.jpg]   [تصویر:  erwrxvs2wn68h8klsy8i_thumb.jpg]  [تصویر:  8ezejpbssdyrbyyes01p_thumb.jpg] [تصویر:  9p4pme2xj4nq9zqxy5s7_thumb.jpg]

تریلر منتشر شده در E3 2014 :
[تصویر:  dwt3rlss3ais3vem40p9.jpg]

با تشکر از Punished Snake عزیز برای نوشتن داستان

(برای عضو شدن در این تاپیک کافیست تا موضوع رو لایک کنید)
| آپدیت خواهد شد |
 

 

 

 
پاسخ
#2
خیلی منتظر تاییدش برای PC هستم. شاید بخوان دو نسخه رو باهم بعد از انتشار برای pc تایید کنن.
ممنون بابت مطلب. 
[تصویر:  8f3_sfv_ed.jpg]
?So who you gonna be when the reaper come knocking
Actions speak louder than words, so stop talking
So watch me break out of this cage
I fight now, I wont change
پاسخ
#3
گراند زیروس که نمرات خوبی نگرفت هرچند پیش درآمدی برای فانتوم پین بود . ( یک دلیلش بخاطر گیمپلی دوساعتی بود )
در کل کارهای کوجیما رو میپسندم و تریلر ای3 فانتوم پین خیلی جالب و ابتکاری بود ..
ممنون [img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
[تصویر:  g5nd2nmhfgnpwp7ylnrh.jpg]
پاسخ
#4
[تصویر:  02758198385712095538.jpg]

طبق آخرین گزارش از Metal Gear Solid V The Phantom Pain ، مشخص شد که Robin Atkin Downes ، کسی که صدا پیشگی Kazuhira Miller را بر عهده دارد ، کار خود را به اتمام رسانده است. او همچنین اعلام کرد که صدا گذاری بقیه ی شخصیت ها هم رو به اتمام است و بازی احتمالا در سال 2015 عرضه خواهد شد.

http://www.metalgearinformer.com/?p=13938
پاسخ
#5
خب اینجا از غرفه ی EA توی E3 خلوت تره ( loL )
پست اول آپدیت شد

 
پاسخ
#6
دومین روز نمایش MGS V در E3 + اطلاعاتی جدید از بازی :

MGS 5 در E3 امسال بسیار بهتر از قبل ظاهر شده و توانست نظر بسیاری را به خود جلب کند. هیدئو کوجیما ، کاگردان بازی ، یک نمایش از گیم پلی که به مدت 30 دقیقه بود را پشت در های بسته برای افرادی به نمایش در آورد. امروز اطلاعاتی از آن نمایش و از دومین روز آنها در E3 منتشر شده است :
[تصویر:  a4bh8i0xy1e9whoqrfrc.jpg]
سالن نمایش

[تصویر:  i6o65ro7m0igrvmu2988.jpg]
به گفته ی کوجیما فقط دو تا از این نوع ساعت در دنیا وجود داره

[تصویر:  zb1ydcohd2tz6lzsgvya.jpg]
قابلیت Fulton Recovery

[تصویر:  mhl219pejenvt79j1re9.jpg]
خب ، در GDC 2013 جمله ی " V Has Come To " در تریلر دیده می شد. V یعنی Venom !
اطلاعاتی از افراد حاضر در نمایش :

- طنز قدیمی هم به بازی برگشته است.
- بازی به شدت خیره کننده توصیف شده است.
- موسیقی بازی هنگامی که به مکانی خطرناک نزدیک می شوید ، تند تر می شود.
- شما می توانید با سربازانتان مبارزه کنید تا سطح آنها را بالاتر ببرید.
- اسنیک می تواند با دست مصنوعی خود دشمنان را بیهوش یا حتی در مواردی بکشد.
- تمامی قابلیت های نسخه Peace Walker ، که در Ground Zeroes وجود نداشتند ، همگی به The Phantom Pain برگشتند.
- شما می توانید با استفاده از نوعی مارک کردن ، سربازان خود را به منطقه ای که دشمنان در آن حضور دارند بفرستید و آنجا را پاک سازی یا اطلاعاتی از آن بدست آورید.
- اینبار از جعبه استفاده های فراوانی صورت می گیرد برای گول زدن دشمانی که قبلا شما را در آن دیده اند یا فرار از دشمنانی که اولین بار است آن را می بینند.
- با استفاده از سیگار زمان بازی تندتر می شود. شما با استفاده از IDroid می توانید اطلاعاتی از حضور دشمنان پیدا کنید.
- به Mother Base حمله هم می شود و برای آسان تر کردن دفاع از آن راه های بسیاری وجود دارد به عنوان مثال جمع کردن سرباز برای MB.
- آن قسمت از بازی که باید با Ocelot برای نجات Miller بروید ، مقداری بعد از بیدار شدن Snake از کماست.
- گاهی اوقات اسب شما موادی هم از خود خارج می کند ( مدفوع ) و این ویژگی بازیست ، می توانید آن را با درازکشیدن زیر اسب برای نیم ساعت امتحان کنید ( loL ).
- به علاوه برای انسانها ( که در تصویر بالا مشاهده می کنید ) از قابلیت Fulton Recovery برای ماشین ها و جعبه ها و تانک ها و حتی حیوانات از جمله گوسفند ( ! ) که در تصاویر پست اول قرار دارد ، استفاده کنید.
- در این نسخه شما نمی توانید فقط به اتمام بازی و پایان آن فکر کنید و برای آن دشمنان را بکشید ، بلکه باید از بسیاری از این دشمنان ( با استفاده از FR ) برای ارتش خود استفاده کنید. هر چند وقت یکبار باید به Mother Base سر بزنید. درجه ای هم برای میزان موفقیت این عمل وجود دارد که حول 80 است.
- در یکی از میان پرده ها ، Ocelot یک بطری آب را به Snake می دهد اما او به سختی می تواند آن را بگیرد چون هنوز به دست مصنوعی عادت نکرده و ابتدا بازی شما هم همین احساس را خواهید داشت ( [img]images/smi/s0 (25).gif[/img] ).
- محیط بازی به شدت زیباست و شما می توانید در تمام نقاط آن گردش کنید البته به همان حالت مخفی ( اگه خیلی علاقه دارید ) و به شدت بزرگ است به حدی که ممکن است احساس کنید نامحدود است.
- Ocelot به Snake می گوید که فقط 3 روز برای نجات Miller فرصت دارد البته این 3 روز به زمان واقعی است نه به زمان بازی. بعد از این گفتگو Ocelot به MB می رود و از طریق رادیو بیسیم به اسنیک کمک می کند.
- وقتی به Mother Base می رسید بقیه سربازان به شما احترام می گذارند و درصد موفقیت شما ، قدرت های آنان را افزایش می دهد. MB برای هر بازیباز متفاوت خواهد بود. شما می توانید با سربازان خود صحبت کنید.

 http://www.metalgearinformer.com/?p=14579
پاسخ
#7
معلوم نیست استاد چه آشی برامون پخته بدمصبا هنوز برا PC تاییدش نکردن[img]images/smi/s0 (41).gif[/img]
پاسخ
#8
اینی که میذارم صرفا جهت آپ کردن ـه [img]images/smi/s0 (25).gif[/img]

یک مجسمه از Raiden البته این بار کاملا رنگ ـی ( [img]images/smi/s0 (25).gif[/img] ) برای عنوان جدید سری MGS با نام The Phantom Pain در حال توسعه است و هنوز آماده نشده است.به نظر می رسد که فعلا برای مردم ژاپن در دسترس باشد و امکان دارد برای کسانی که این عنوان را پیش خرید کرده اند نیز قابل دریافت باشد.
[تصویر:  ecprqguz4fpmvtdvul1r.jpg]

http://www.metalgearinformer.com/?p=15063

 

 
پاسخ
#9
برترین بازی دنیا بدون شک همین بازی است...
چرا که مرز های تمام عناوین بزرگ را می شکند و تجربه ای فوق العاده به همگان هدیه می کند!
[img]images/smi/s0 (29).gif[/img][img]images/smi/s0 (29).gif[/img][img]images/smi/s0 (29).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
[تصویر:  xkpv6dutvrec.jpg]
یاد اون روزگاری که نه رو اسماشون خط خورده بود و نه رنگ اسماشون انقدر کم رنگ بود به خیر...
پاسخ
#10
کوجیما : منتظر یک ویژگی جدید در Metal Gear Solid V : The Phantom Pain باشید.
هیدو کوجیما یکی از توسعه دهندگانی است که همواره با کار های عجیب خود رسانه ها و طرفداران را اذیت می کند. صرف نظر از اینکه او این کار برای هیجان هر چه بیشتر انجام می دهد، همواره چیز هایی که به نمایش می گذارد مورد استقبال واقع می شوند. Metal Gear Solid 5 : Ground Zeroes یک گام بحث بر انگیز برای این سری مخفی کاری بود.
 
این بازی خشونت های حقیقی جنگ و تابو های آن را به نمایش می گذاشت هر چند به علت زمان کم مورد انتقاد قرار گرفت ولی دورن مایه ی بازی بی نقص بود. کوجیما در تویتر خود خبر از یک چیز جدید از Metal Gear Solid V : The Phantom Pain داده است که تا کنون هیچ فردی آن را ندیده است. از آنجایی که کوجیما حتی در صورت فاش شدن افکارش نیز طوری آن ها را نمایش می دهد که هیچ کسی آن را درک نکند، حدس زدن در رابطه با این ویژگی جدید سخت است ولی چیزی که مشخص است این است که این ویژگی به Metal Gear Solid V : The Phantom Pain مربوط است :
نقل‌قول:
این چیزی است که من نمی خواهم آن را باور کنم ولی نیرو های منفی اغلب می توانند جای رابطه های طولانی را بگیرند. این اتفاق زمانی می افتد که ما یک پروژه جدید را شروع کنیم. من باید آن را ببینم.
همان طور که می بیند هیچ استدلالی نمی توان از حرف های کوجیما داشت ولی به نظر می رسد حرف های او درباره ی نیرو های منفی مربوط به بخش داستانی باشد.
در Metal Gear Solid V : The Phantom Pain حدود ۹ سال از وقایع Ground Zeroes گذشته است و Snake در این ۹ سال در کما به سر می برده است. حال او به هوش آمده و سعی دارد انتقام خود را از کسانی که او را به این وضع درآوردند بگیرد. این بازی در سبک اکشن ماجراجویی-مخفی کاری می باشد، توسط استودیوی اختصاصی Kojima ، یعنی Kojima Productions در حال ساخت است و وظیفه ی نشر آن را Konami بر عهده دارد. این بازی از موتور قدرتمند Fox Engine بهره می برد و قرار است  تاریخی نامعلومی برای  X360 , PS3 , PS4 , Xbox one خواهد آمد. نسخه PC هم بعد از انتشار نسخه های کنسولی، عرضه می شود.

منبع: گیمفا
مترجم: محمد حسین صفری

 
[تصویر:  56sc_the_north_remembers_by_ertacaltinoz...-_copy.jpg]
                                  

پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  Outlast 2 | Official Thread HardCore Gamer 10 6,353 04-29-2017, 01:53 PM
آخرین ارسال: adams-khersi
  Final Fantasy XV | Official Thread Old Snake 73 26,378 04-29-2017, 01:50 PM
آخرین ارسال: adams-khersi
  The Witcher 3: Wild Hunt | Official Thread Tyrion 486 88,091 04-23-2017, 09:32 PM
آخرین ارسال: amir_rs75
  The Climb | Official Thread Station 7 3,624 04-20-2017, 01:23 PM
آخرین ارسال: S.T.A.R.S
  Destiny 2| Official Thread Station 0 1,909 04-04-2017, 08:14 PM
آخرین ارسال: Station

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان