02-13-2017, 07:17 PM
مجله رسمی ایکسباکس در انگلستان مطلب اصلی و کاور این ماه خود را به عنوان Mass Effect Andromeda اختصاص داده، و اطلاعات جدیدی از این عنوان منتشر کرده است.
در ادامه میتوانید بخشی از اطلاعات منتشر شده از Mass Effect Andromeda در این مجله را مطالعه کنید.
در ادامه میتوانید بخشی از اطلاعات منتشر شده از Mass Effect Andromeda در این مجله را مطالعه کنید.
- چندین نژاد پیشرفته در کهکشان اندرومدا وجود داشته که بازیکنان با آنان روبرو خواهند شد.
- حصارها (Barrier) حال قابلیت بازگرداندن تیر به سمت دشمنان را دارند.
- هر قدرت پس از استفاده زمانسنج مخصوص خود را خواهد داشت.
- بازیکنان میتوانند به واسطه Crafting، برای خود شمشیرهای هولوگرامی درست کنند.
- پس از چندین بار روبرویی با Kettها، شما قابلیت آن را خواهید داشت تا بخشی از تکنولوژی آنها را از طریق Crafting برای خود درست کنید (به عنوان مثال آنها از سلاحهای پلاسمایی استفاده میکنند)
- Crafting کاملا اختیاری بوده و نقشی در داستان ندارد.
- بسته به دیالوگهای انتخابی شما، ممکن است در میان اعضای گروه تنش وجود داشت باشد.
- شما از اتاق مرکزی Tempest میتوانید عبور سریع سیارات و ستارهها را مشاهده کنید. پنجرههای موجود در سفینه، نمایی از مکان فعلی و واقعی شما در کهکشان را نشان میدهند.
- قابلیت قطع کردن صحبت دیگران در بازی وجود داشته، اما بجای نسخههای قبلی که این اعمال در دسته تصمیمهای خوب و بد قرار میگرفتند، اینبار ماهیت استراتژیک دارند. (همانند تصمیم خلع سلاح کردن دشمن)
- Kett به عنوان یک نژاد دشمن از تنوع بیشتری برخوردار بوده و شما قادر به درک انگیز آنها خواهید بود.
- در ابتدا قرار بود Kettها به طور کامل بدون لباس باشند، اما به نظر تیم سازنده آن مورد باعث ناخوشایندی میان پردههای میشده، پس لباس تن آنها کردند.
- در کنار جریانات مربوط به نژاد Kett، یک خط داستانی کاملا مجزا نیز در بازی وجود خواهد داشت.
- تمامی اعضای گروه (همانند Mass Effect 2) ماموریتهای وفاداری داشته، هرچند بحای آنکه این ماموریتها فقط یک مرحله باشند، چندین هدف دنبالهدار و متوالی خواهند بود.
- ماموریتهای وفاداری انگیزه هر یک از اعضای گروه برای ترک کهکشان راه شیری را بیان میکنند.
- Tempestنیازی به سوخت گیری ندارد.
- به گفته شرکت بایوور ماموریتهای فرعی جذاب و متنوعتر از همیشه خواهند بود.
- قدرتهای کاربردی (مثل Overload)، یک حالت شلیک دوم نیز دارند.
- هیچ محدودیتی برای سطح پیشرفت (Level) شما در بازی وجود ندارد. بازیکنان میتوانند تا بدست آوردن تمام تواناییهای موجود در بازی پیشرفت کنند.
- ۵ درجه مختلف سختی در بازی وجود داشته که یکی از آنها صرفا برای دنبال کردن داستان است. (درجه سختی Very Easy)
- سرعت Nomad حداکثر ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.
- Tempestمیتواند با سرعت ۱۳ سال نوری در روز حرکت کند.
- شما قابلیت ارتقای سلاحهای سرد خود (همانند شمشیر) را خواهید داشت.
نقلقول:Mass Effect Andromeda قرار است در تاریخ ۲۱ مارس (۱ فروردین ۱۳۹۶)، برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی منتشر شود.من مطمئنا به Andromeda یک بازی دنیای باز نمیگویم. ما دوست داریم آن را یک عنوان طراحی شده برای گشت و گذار بخوانیم. بعضی اوقات این گشت و گذار در محیطهای باز رخ میدهد، اما همیشه اینگونه نیست. شما میتوانید با Nomad در تعدادی از این سیارات جابجا شوید، اما این یک عنوان سنتی دنیای باز نیست.