07-20-2016, 04:55 PM
بهتازگی، سایونکس، سازنده و ناشر عنوان موفق و جذاب Rocket League در توئیتر اعلام کرده که تعداد بازیکنان این عنوان به ۱۹ میلیون رسیده و از تمامی طرفداران تشکر کرده است. در ادامه همراه گیمفا باشید.
سایونکس در توئیتر چنین گفته است:
در ۸ ژوئیه (۱۸ تیر)، Rocket League رسما یکساله شد و سایونکس به این مناسبت، تصاویر اینفوگرافیکی بهنمایش گذاشت که نشاندهندهی آمار باورنکردنی و جالب بازی بود. در آن زمان، Rocket League بیش از ۱۸ میلیون بازیکن به خود جذب کرده بود که در ۵۴۵ میلیون مسابقه شرکت کرده بودند. ۶٫۲ میلیون نسخه از بازی با ۵٫۵ میلیون بستهی محتویات دانلودی از آن بهفروش رسیده بودند. علاوهبر این، پلتفرم برتر این عنوان، پلیاستیشن۴ انتخاب شد که احتمالا بهلطف عرضهی آن در ژوئیهی ۲۰۱۵ بهعنوان بازی رایگان سرویس پلیاسیتشن پلاس است که مدتی بعد برای رایانههای شخصی و ایکسباکسوان هم منتشر شد. همچنین هنوز روزانه حد متوسط ۱٫۱ میلیون بازیکن به تجربهی Rocket League میپردازند.
با اینکه Rocket League در اول بهصورت دیجیتالی منتشر شد، اما کمی بعد نسخهی فیزیکی آن روانهی بازار شد. سایونکس هم از زمان عرضهی بازی با پشتیبانی و ارائهی بهروزرسانیها و محتویات دانلودی مختلف، آن را ثابت و پایدار نگه داشته تا بازی تکراری نشود و همچنان جذابیت خود را داشته باشد.
یکی از بزرگترین بهروزرسانیهای Rocket League، قابلیت بازی میانپلتفرمی را به این عنوان برای بازیکردن بین بازیکنان ایکسباکسوان و رایانههای شخصی، اضافه میکند. سایونکس گفته بود که آماده است تا به بازیکنان ایکسباکسوان و پلیاستیشن۴، اجازهی بازی با همدیگر را بدهد، اما اول از همه، این موضوع نیازمند توافق بین سونی و مایکروسافت بوده که ظاهرا هنوز موافقتی بین دو شرکت صورت نگرفته است.
سایونکس در توئیتر چنین گفته است:
نقلقول: تبریک به همه! ما رسما به ۱۹ میلیون بازیکن برای Rocket League دست یافتهایم! ما از شور و شوق شما فروتن هستیم، ممنون از شما!
در ۸ ژوئیه (۱۸ تیر)، Rocket League رسما یکساله شد و سایونکس به این مناسبت، تصاویر اینفوگرافیکی بهنمایش گذاشت که نشاندهندهی آمار باورنکردنی و جالب بازی بود. در آن زمان، Rocket League بیش از ۱۸ میلیون بازیکن به خود جذب کرده بود که در ۵۴۵ میلیون مسابقه شرکت کرده بودند. ۶٫۲ میلیون نسخه از بازی با ۵٫۵ میلیون بستهی محتویات دانلودی از آن بهفروش رسیده بودند. علاوهبر این، پلتفرم برتر این عنوان، پلیاستیشن۴ انتخاب شد که احتمالا بهلطف عرضهی آن در ژوئیهی ۲۰۱۵ بهعنوان بازی رایگان سرویس پلیاسیتشن پلاس است که مدتی بعد برای رایانههای شخصی و ایکسباکسوان هم منتشر شد. همچنین هنوز روزانه حد متوسط ۱٫۱ میلیون بازیکن به تجربهی Rocket League میپردازند.
با اینکه Rocket League در اول بهصورت دیجیتالی منتشر شد، اما کمی بعد نسخهی فیزیکی آن روانهی بازار شد. سایونکس هم از زمان عرضهی بازی با پشتیبانی و ارائهی بهروزرسانیها و محتویات دانلودی مختلف، آن را ثابت و پایدار نگه داشته تا بازی تکراری نشود و همچنان جذابیت خود را داشته باشد.
یکی از بزرگترین بهروزرسانیهای Rocket League، قابلیت بازی میانپلتفرمی را به این عنوان برای بازیکردن بین بازیکنان ایکسباکسوان و رایانههای شخصی، اضافه میکند. سایونکس گفته بود که آماده است تا به بازیکنان ایکسباکسوان و پلیاستیشن۴، اجازهی بازی با همدیگر را بدهد، اما اول از همه، این موضوع نیازمند توافق بین سونی و مایکروسافت بوده که ظاهرا هنوز موافقتی بین دو شرکت صورت نگرفته است.