10-01-2015, 07:04 PM
طراحی و ساخت مدلهای اولیه عنوان Scalebound از سال ۲۰۰۶ شروع شده بود. در واقع بسیاری از نمونههای اولیهای بودند که هیچوقت انتشار نیافتند. در ادامه با ما همراه باشید.
Hideki Kamiya کارگردان Scalebound به این نکته اشاره کرد که طراحی جدیدترین عنوان خود سالها طول کشیده است و حتی بعضی از طرحهای اولیه این عنوان به زمان ساخت Bayonetta برمیگردد.
Kamiya در مصاحبه با گیماسپات گفت:
منبع
Hideki Kamiya کارگردان Scalebound به این نکته اشاره کرد که طراحی جدیدترین عنوان خود سالها طول کشیده است و حتی بعضی از طرحهای اولیه این عنوان به زمان ساخت Bayonetta برمیگردد.
Kamiya در مصاحبه با گیماسپات گفت:
نقلقول:Kamiya ادامه داد:بار اولی که ما قصد ساخت این بازی را داشتیم، هدفمان عنوانی برای کنسول Wii بود. شما با کنترلر Wii به دایناسور خود دستور میدادید. شما به دایناسور دستور میدادید و او نیز اطلاعات کرد و کارهای باحالی انجام میداد. پس از اتمام ساخت Bayonetta ما شروع به بررسی طرحهای اولیه خود در رابطه با Scalebound کردیم و اولین تغییری که من در آن ایجاد کردم تبدیل دایناسور به اژدهها بود. ما از اژدهها به جای دایناسور استفاده کردیم اما هنوز تغییر بزرگی دیگری مانده بود.
نقلقول:عنوان Scalebound در تعطیلات ۲۰۱۶ به صورت انحصاری برای کنسول Xbox One منتشر میشود.شخصیت اصلی بازی در طرحهای اولیهی ما، دختر بچهای ضعیف بود که با این اژدهها همسفر شده بود. پس از آن تصمیم گرفتم که شخصیت اصلی را قویتر کنم، طوری که بتواند شمشیر در دست بگیرد و در آخر تبدیل به شخصیت حال خود شد.
منبع