ارسالها: 1,203
موضوعها: 77
تاریخ عضویت: Jan 2013
عنوان Star Citizen که قرار است در سبک سوم شخص شبیه ساز فضاپیما (MMO)استراتژیک با قابلیت آنلاین بسیار وسیع در سال ۲۰۱۴ فقط برای پلتفرم PC عرضه شود. لازم به ذکر است که این بازی از موتور قدرتمند Cry Engine 3 استفاده می کند. در بازی Star Citizen بازیکن در نقش یک بازیکن در اسکادران ۴۱ ارتش باید ایفای نقش کند و این بازی به صورت آنلاین در تقابل با دیگر بازیکنان در فضایی بی نهایت کیلومتر و منظومه ها و کهکشان های وسیع قرار می گیرد و بازیکن می تواند علاوه بر کسب پول و درآمد که صرف خرج در بازی، سفینه یا جوخه ی خود میشود،می تواند با پول واقعی نیز آیتم های خود را خریداری کند.
ارسالها: 1,654
موضوعها: 26
تاریخ عضویت: Apr 2014
پلتفرم های شما:
این اعجوبه تا الان 50 میلیون دلار جمع کرده [img]images/smi/s0 (43).gif[/img] ببین چقدر پول جمع آوری کردند که دارند یک زبان مخصوص موجودات فضایی اختراع می کنند برای بازی!
PC گیمینگ مرده اصلا کی گفته بازار خوبی داره [img]images/smi/s0 (25).gif[/img] ....
ارسالها: 915
موضوعها: 79
تاریخ عضویت: Feb 2014
یک ویدئو تبلیغاتی از Star Citizen منتشر شد | به دنبال حیات در دیگر سیارات
مرداد ۲۵م, ۱۳۹۳| ۱۶:۰۵
آرش سعادتمند
بازی Star Citizen به معنای واقعی عالی عمل کرده است. عنوانی که تماما توسط کمک های مردمی تامین می شود و تا کنون مبالغی را کسب کرده که همگان را حیرت زده کرده است. سازندگان هم البته کم نگذاشته و مسلما در حال ساخت یکی از با کیفیت ترین عناوین PC هستند. بالاخره باید دلیلی هم باید وجود داشته باشد که یک بازی از سوی مردم برای گذراندن مراحل ساخت ۴۸ میلیون دلار دریافت می کند. به تازگی یک ویدئو تبلیغاتی برای بازی نامبرده منتشر شده که می توانید آن را در ادامه مطلب دانلود یا تماشا کنید. آقای Chris Roberts که به عنوان خالق بازی Wing Commander و موسس استدیو Cloud Imperium شناخته می شوند، در اواسط سال ۲۰۱۲ یک کمپین Kickstarter برای بازی Star Citizen با هدف کسب ۵۰۰,۰۰۰ دلار ایجاد کردند اما به قدری بازخوردها خوب از آب در آمد که عوض مبلغ ذکر شده، ۲,۱۳۴,۳۷۴ دلار جمع آوری شد. ایشان درباره پروژه خود گفته بودند:
نقلقول: اگر قرار بود پیش هرگونه ناشری بروم و بگویم که به من ۵۰ میلیون دلار پول بدهید تا اینکه یک شبیه ساز فضا به صورت انحصاری برای PC بسازم مسلما پاسخ می داند که از اینجا بروم.حال ما در موقعیتی هستیم که چنین کاری را خودمان انجام می دهیم. بیشترین فشار از سمت خود من متوجه کار می شود. من این بازی را مشاهده می کنم و ایده کاملا واضحی در رابطه با محصول نهایی دارم. هرگاه کار به همان سرعتی که می خواهم پیش نمی رود، خسته می شوم. من می خواهم که این عنوان بهترین بازی عمرم باشد که تجربه کرده ام.
ارسالها: 6,658
موضوعها: 683
تاریخ عضویت: Sep 2013