امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
The Last Guardian | Official Thread
#1
[تصویر:  uav2lgq6ehyatc6m9sxd.jpeg]

The Last Guardian پس از معرفیش در سال 2009 تبدیل به یکی از مورد انتظارترین بازی‌های PS3 شد. این عنوان از سال 2007 در دست ساخت بوده و در ابتدا قرار بود که در سال 2011 منتشر شود، اما خب این اتفاق هرگز رخ نداد و سرنوشت بازی از آن موقع به بعد در هاله‌ای از ابهام قرار داشته است. با توجه به اطلاعاتی که قبل از تاخیرات بازی و وارد شدن سرنوشت آن به هاله‌ای از ابهام منتشر شده بود، The Last Guardian توسط استودیو Team Ico، استودیو سازنده بازی محبوب Shadow of the Colossus که انحصاری PS2 بود، ساخته می‌شد. کارگردان آن نیز آقای Fumito Ueda، کارگردان عنوان Shadow of the Colossus، بود. متاسفانه پیش‌تر نیز اعلام شد که ایشان دیگر یکی از کارمندان شرکت سونی محسوب نمی‌شوند و این شرکت را ترک کرده‌اند، اما خب هنوز هم در پروژه ساخت دخیل هستند و به تیم توسعه دهنده بازی مشاوره می‌دهند. پس از چنین اتفاقاتی شایعات زیادی مبنا بر کنسل شدن پروژه ساخت بازی منتشر شد، اما خب سونی بارها آن‌ها را رد کرد و حتی در فوریه سال 2015 نیز اعلام کرد که پروژه ساخت و توسعه بازی همچنان ادامه دارد. شایعاتی که به تازگی منتشر شده‌اند نیز خبر از معرفی بازی در E3 2015 می‌دهند، چیزی که واقعا امیدواریم که حقیقت داشته باشد، چرا که هر بار قبل از E3 شایعاتی این چنینی راجع به بازی منتشر شده‌اند، اما خب هیچکدام از آن‌ها به حقیقت نپیوسته‌اند. همچنین شایعات دیگری نیز منتشر شده‌اند که می‌گویند که بازی در مراحل پایانی ساخت به سر می‌برد و Mark Cerny و تیمش در حال کمک کردن به Team Ico و پایان دادن پروژه ساخت هستند.
The Last Guardian هنوز کنسل نشده و حتی همان‌طور که خواندید در فوریه 2015 تایید شد که همچنان در دست ساخت قرار دارد، از این رو حضور داشتن آن در E3 2015 چندان دور از ذهن نیز به نظر نمی‌رسد.

با توجه به اطلاعاتی که در سال 2009 به انتشار رسیده بودند، داستان بازی راجع به یک پسر بچه است که سعی دارد که از خرابه‌های یک قصر بزرگ فرار کند و در این راه با یک موجود غول پیکر گریفین مانند به نام Trico (که می‌تواند به معنای زندانی باشد) آشنا شده و بینشان یک رابطه دوستی به وجود می‌آید. بعضی از افراد نیز می‌گویند که با توجه به حالتی که تریلر معرفی بازی و بازی‌های قبلی Team Ico داشتند، ما قرار است شاهد پایان ناراحت کننده‌ای باشیم که یا به مرگ پسر بچه و یا Trico می‌انجامد.

تریلر معرفی بازی در E3 2009:

پاسخ
#2
آقا من جریان این بازی رو نفهمیدم
ابتدا قرار بود سال 2011 عرضه بشه ولی نشد، کسی دلیلش رو میدونه؟
تو متن نوشته در هاله ای از ابهام، ولی خواستم بدونم شاید یه سری شایعاتی منتشر شده باشه در خصوص منتشر نشدن بازی
پاسخ
#3
ویدئویی از بازی در E3 نشون داده شد. اعلا شد که بازی به صورت انحصاری برای PS4 در سال 2016 منتشر میشه.
پاسخ
#4
تصاویری جدید از بازی منتشر شد

[تصویر:  TLG_E315_07_1434429410-250x141.jpg] [تصویر:  TLG_E315_06_1434429409-250x141.jpg] [تصویر:  TLG_E315_05_1434429407-250x141.jpg] [تصویر:  TLG_E315_04_1434429405-250x141.jpg]

[تصویر:  TLG_E315_01_1434429402-250x141.jpg] [تصویر:  TLG_E315_02_1434429403-250x141.jpg] [تصویر:  TLG_E315_03_1434429404-250x141.jpg][تصویر:  TLG_E315_01_1434429402-250x141.jpg]

باکس ارت رسمی بازی معرفی شد

[تصویر:  CS_SW_BB_PCKFRNT_ANGLE_001B_1434429449-130x200.jpg][تصویر:  CS_SW_BB_PCKFRNT_FRONT_ART_001B_1434429451-161x200.jpg]
پاسخ
#5
آقای Shuhei Yoshida (رئیس بخش سرگرمی های سونی) در مصاحبه ای که چند روز پیش با Game Informer داشته، گفته که Mark Cerny در پروژه ی TLG هیچ دخالتی نداشته. (چند هفته قبل از E3 شایعه ای پخش شد که می گفت مارک سرنی پروژه ی TLG رو به دست گرفته.)

صحبت کاملش اینه:

نقل‌قول: The rumor is not true that Mark Cerny came in and is finishing the project. Mark is giving consultation on the project. He’s been doing it for many of our projects. He’s been working with many of our studios, especially technically, he knows the ins and outs of the PS4. He’s giving lots of technical advice to The Last Guardian team. The team is primarily in the Japan Studio, but creative direction is done by Ueda-san and members of GenDesign. It’s a new studio.

dualShockers
پاسخ
#6
ترجمه مصاحبه وب سایت Game Informer با Fumito Ueda

Fumtio Ueda کارگردان بازی هست. البته الان از سونی جدا شده، اما خب هنوزم وظیفه کارگردانی بازی رو برعهده داره و در این زمینه داره همکاری میکنه. خب بریم سراغ مصاحبه و پرسش و پاسخ های Game Informer و Fumito Ueda.
نقل‌قول: دلایل تاخیر های متوالی بازی بر روی PS3 چه بود؟ آیا دلایل آن تاخیر ها مشکلات تکنیکی بودند؟ آیا میتوانید راجع به آن تاخیر بزرگ (همان تاخیری که باعث شد عده ای گمان کنند که بازی به کل کنسل شده است) به ما بگویید؟
همان طور که میدانید همیشه در طول پروژه توسعه بازی تاخیر وجود دارد. تاخیر خوردن The Last Guardian نیز دلایل مختلفی داشت و مشکلات تکنیکی نیز یکی از آن ها بود، اما خب دلایل و مشکلات دیگری نیز بودند که کنترلشان از دست من خارج بود. البته در حال حاضر دیگر همه چیز تغییر کرده و بازی تنها برای PS4 در دست ساخت است. بازی همان طور که در نمایش E3 دیدید به خوبی بر روی این سیستم (PS4) اجرا میشود. من فکر میکنم که ما هم اکنون در وضعیت خوبی قرار داریم. معذرت میخوام که کاملا جواب سوالاتتان را ندادم.
به نظر میاید که بسیاری از ایده های که برای ساخت بازی به کار رفته بودند، دست نخورده باقی مانده اند. میتوانید به ما راجع به مشکلات و سختی های مهاجرت از یک سیستم به یک سیستم قوی تر و باقی گذاشتن و تغییر ندادن ایده های قدیمی به ما بگویید؟ آیا مهاجرت به یک سیستم دیگر کار سختی بود؟
در ابتدا باز هم باید بگویم که پروژه ساخت بازی بسیار طولانی شد. البته طراحی محیط بازی، داستان آن و تمام عناصر موجود در بازی کاملا دست نخورده و بدون تغییر باقی مانده اند. با این که از PS3 به PS4 نقل مکان کردیم، اما توانستیم تا به اصولی که از همان ابتدا در ذهن داشتیم پایبند بمانیم. ایده هایی که ما در ذهن داشتیم تغییر نکرده اند و فکر نکنم که هم اکنون تغییر پیدا کنند.
آیا مواردی خارج از استودیو شما، مثل دیگر بازی ها و یا بعضی فیلم ها، وجود داشته اند که بتوانند شما را تحت تاثیر قرار داده و باعث شوند که عناصر جدیدی را به بازی اضافه کنید و یا عناصر پیشین را تغییر دهید؟
در واقع عناصر آن چنان ویژه ای در آن ها وجود نداشته اند که باعث شوند که ما در قرار دادن بعضی از ویژگی ها درون بازی ازشان الهام بگیریم و یا تغییرشان دهیم. من فکر میکنم که همان ایده هایی که از همان ابتدا داشتیم بسیار محکم و خوب بده اند و نیازی به تغییر ندارند. از طرفی دیگر عرضه فیلم ها و بازی های بسیار خوب در طی این مدت باعث شد که انگیزه ما نیز برای به پایان رساندن پروژه ساخت بازی افزایش پیدا کرده و ما را مصمم به ادامه دادن پروژه ساخت، پایبند بودن به اصولمان و رساندن بازی به دست طرفداران کرده است.
نظر شما در رابطه با کار کردن با کنسول PS4 چیست؟ آیا غافلگیری هایی در طی این مدت که بازی را برای PS4 میساختید برای شما وجود داشته است؟ آیا مواردی بوده اند که در PS3 توانایی انجامشان را نداشتید اما PS4 به شما قدرت لازم برای انجام آن کار را میدهد؟
مشکلات رندرینگ، نرخ فریم و در کل بهینه سازی بازی تقریبا برای تمامی سازندگان وجود دارند. مدت زمانی که ما بر روی PS4 صرف بهینه سازی بازی کردیم بسیار کم تر از مدت زمانی بود که ما بر روی PS3 برای انجام این کار صرف کردیم.
اگر بازی همانگونه که برنامه ریزی شده بود برای PS3 منتشر میگشت، آیا از محصول منتشر شده راضی بودید؟ آیا بازی همان چیزی میشد که میخواستید؟
من احتمالا از نتیجه ای که به دست میاوردیم راضی بودم، البته هرگز چنین اتفاقی نیافتاد و چیزی که هم اکنون راجع به آن میگویم تنها نظر من است. The Last Guardian برای عرضه برای PS3 برنامه ریزی شده بود. با در نظر گرفتن این مسئله که تمامی محیط بازی همان طوری بود که من میخواستم و میتوانست همان تجربه ای را که من در ذهن داشتم را منتقل کند، بازی بدون شک تبدیل به یک محصول خوب میشد.
برای این که جوابم کسی را گمراه نکند، باید بگویم که به نظر من مشکلات و محدودیت های تکنیکی در نسل ششم و کنسول PS2 وجود داشتند. PS3 و PS4 به خوبی میتوانند احساسات را به بازیکن منتقل کنند و چگونگی و یا خوب بودن آن ها تنها به شیوه طراحی بازی بستگی دارد. PS3 برای کاری که میخواستم انجام دهم یک مانع محسوب نمیشد.
چگونه توانستید یک تیم توسعه دهنده جدا که متشکل از اعضای تیم توسعه دهنده بازی های Ico و Shadow of the Colossus است به وجود آوردید (GenDesign) و واکنش Japan Studios نیز به آن چه بود؟
همان طور که پیش تر گفته ایم، ما با آن ها همکاری کاملی داریم. Japan Studios استودو اصلی و سرپرست ما محسوب میشود. من کارگردان بازی هستم و تیم GenDesign بیش تر بر روی قسمت های هنری بازی تمرکز دارد. 
آیا Mark Cerny در انتقال بازی از PS3 به PS4 کمک کرد؟
من Mark Cerny را تنها سه یا چهار بار مقلاقات کرده ام. موضوع اصلی صحبت های ما هم سایه زنی در بازی ها و این که او یک طراح سخت افزار است، بودند.
احساس شما نسبت واکنش و سخنان طرفداران نسبت به بازی چه بوده است؟
من نگران بودم که ممکن است که مردم بازی را فراموش کرده و یا آن را بیخیال شده باشند، اما واکنش آن ها در واقع خیلی مثبت بوده است و من بسیار از این بابت ممنونم. من همچنین احساس میکنم که آن طرفداران با احساساتشان نسبت به بازی انگیزه خوبی برای ادامه دادن پروژه ساخت آن به ما دادند و باعث شدند که ما به سختی بر روی به اتمام رساندن آن کار کنیم.
پس از انتشار بازی، قصد انجام چه کاری را در ذهن دارید؟
بین بالا و پایین های پروژه ساخت The Last Guardian، من ایده های جدیدی به ذهنم رسید. البته در حال حاضر آن ها تنها در حد یک سری ایده تازه هستند. ما در حال حاضر بر روی به اتمام رساندن پروژه ساخت The Last Guardian تمرکز کرده ایم. شاید پس از انتشار بازی آن ایده ها را بررسی کردم.
چه کسی تصمیم گرفت که پروژه ساخت بازی چنین مدت زمان طولانی را به خودش اختصاص دهد؟ شما یا Sony؟
این تصمیم با Sony بود.
آیا بازی در معرض خطر کنسل شدن قرار داشت، یا این که شما هرگز به این گزینه فکر نکردید؟

لحظاتی بود که من با خودم میگفتم که "شاید این بازی منتشر نشود"، اما خب همان طور که قبلا گفتم، این طرفداران بودند که بازی را به خاطر سپردند و به ما یادآوری میکردند که هنوز قصد تجربه کردن آن را دارند و هیمن مسئله انگیزه ما برای ادامه دادن بوده است. شاید سخت افزاری که بازی بر روی آن اجرا میشود تغییر کرده است، اما خب من به شدت مشتاق هستم تا بتوانم فرصت تجربه The Last Guardian را برای طرفداران به ارمغان بیاورم. 
http://www.gameinformer.com/b/features/a...-ueda.aspx
پاسخ
#7
به نظر میاد که سونی از فروش دو عنوان قبلی استودیو Team Ico، یعنی Shadow of the Colossus و Ico، چندان راضی نبوده و میگه که The Last Guardian باید خیلی بهتر از اون دو عنوان قبلی در این زمینه عمل کنه. سونی گفته که پول های بسیار زیادی صرف ساخت و توسعه بازی های این چنینی میشن و The Last Guardian باید سودده باشه و به خوبی بفروشه.
http://ps4daily.com/2015/06/sony-the-las...-colossus/
پاسخ
#8
سونی معمولا همیشه پایان هاش غم انگیز هست ولی فکر نکنم پایان بازی یک از دو عنصر و شخصیت های اصلی بازی بمیرند...!

چون اگه واقعا پول زیادی صرف این عنوان شده باشه و تحت انحصاری PS4 هم که هست اگر فروش و سود بالا باشه دستشون برای ساخت نسخه دوم با داستان جدید به مشکل دچار میشه!
[تصویر:  w0r_cool-wallpapers-cat_l0hvkmy.jpg]
>نیازمند همکاری شما در بازی SplinterCell:Black List می باشم!<
:)


پاسخ
#9
بازتایید انتشار The Last Guardian در سال ۲۰۱۶

  امیرحسین دهنوی
۲۹ اسفند ۱۳۹۴ | ۰:۱۴
[تصویر:  The-Last-Guardian-PS4-e1441011902479.jpg]
تاریخ عرضه The Last Guardian در E3 سال ۲۰۱۵، امسال اعلام شد؛ اما ما بارها شاهد تاخیر و عدم انتشار تاریخ دقیقی برای این بازی نفرین شده بودیم، حتی لطیفه‌ای نیز برای تاخیرهای عنوان The Last Guardian ساخته بودند که در E3 بعد فومیتو اودا، خالق بازی، به روی صحنه خواهد آمد و تک‌تک صحنه‌های بازی را در جلوی تماشاگران پاک می‌کند! اما این بار سونی به طرفداران اطمینان داد که سال ۲۰۱۶، سال موعود است. سونی در کنفرانس سان‌فرانسیسکوی خود باری دیگر تاریخ انتشار عنوان The Last Guardian را بازتایید کرد و اطمینان داد که شاهد عرضه بازی در کنار Uncharted 4 و Horizon: Zero Dawn هنگام سال ۲۰۱۶ خواهیم بود. The Last Guardian عنوانی بود که در سال ۲۰۰۹ به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن ۳ معرفی شد و حال به عنوان یکی از عناوین انحصاری پلی استیشن ۴ شناسایی می‌شود. پس از هفت سال در دست توسعه بودن، The Last Guardian هنگام سال ۲۰۱۶ به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۴ منتشر می‌شود.

[تصویر:  Wolves_ofThe_North.jpg]
پاسخ
#10
E3 2016 | طرح روی جلد و تصاویر زیبایی از The Last Guardian منتشر شد
[تصویر:  TLG_Jewelcase_PS4_ENG_Right_1465877806-123x150.jpg] [تصویر:  TLG_Jewelcase_PS4_ENG_Right_1465877806-1...00x127.jpg] [تصویر:  TLG_Screen_PS4_001_1465877725-200x113.jpg] [تصویر:  TLG_Screen_PS4_002_1465877726-200x113.jpg] [تصویر:  TLG_Screen_PS4_003_1465877726-200x113.jpg] [تصویر:  TLG_Screen_PS4_004_1465877727-200x113.jpg] [تصویر:  TLG_Screen_PS4_005_1465877728-200x113.jpg] [تصویر:  TLG_Screen_PS4_006_1465877728-200x113.jpg]


E3 2016| نمایش تریلر بازی انحصاری The Last Guardian + اعلام تاریخ عرضه آن

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p
دانلود با کیفیت ۷۲۰p
دانلود با کیفیت ۴۸۰p

[تصویر:  Wolves_ofThe_North.jpg]
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  Outlast 2 | Official Thread HardCore Gamer 10 6,355 04-29-2017, 01:53 PM
آخرین ارسال: adams-khersi
  Final Fantasy XV | Official Thread Old Snake 73 26,391 04-29-2017, 01:50 PM
آخرین ارسال: adams-khersi
  The Witcher 3: Wild Hunt | Official Thread Tyrion 486 88,126 04-23-2017, 09:32 PM
آخرین ارسال: amir_rs75
  The Climb | Official Thread Station 7 3,627 04-20-2017, 01:23 PM
آخرین ارسال: S.T.A.R.S
  Destiny 2| Official Thread Station 0 1,911 04-04-2017, 08:14 PM
آخرین ارسال: Station

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان