04-25-2014, 12:17 PM
سایت PCGamesHardware اخیرا مصاحبه بسیار جالبی را با سازندگان The Vanishing of Ethan Carter داشته است. اینطور که نظر میرسد استدیو The Astronauts برنامه ای ندارد بازی The Vanishing of Ethan Carter را که با موتور Unreal Engine 3 در دست ساخت است به Unreal Engine 4 پورت کند. تنها این نیست و عنوان مذکور از DX10 یا DX11 هم پشتیبانی نمی کند. طبق گفته های تیم سازنده نیازی به استفاده از این API ها وجود نداشت و آنها نمی خواستند چون یک تکنولوژی جدید وجود دارد الزما آن را وارد بازی خود کنند. پاسخ این استدیو چنین است.
همچنین The Astronauts اعلام کرده است که بازی آنها از CPU های چند هسته ای پشتیبانی خواهد کرد و در این میان VRAM و حافظه سیستم از همه مهمتر جلوه می کند. سازندگان سیستم های رده متوسط را برای بازی خود در نظر گرفته اند که به حداقل VRAM برابر با 512MB نیازمند است تا به خوبی از آن لذت ببرید.
نقلقول: ما در حال حاضر از DX9 فقط استفاده می کنیم. دلیل آن هم بسیار ساده است: سازگاری. DX9 در مقایسه با DX11 همچنان بی رقیب باقی مانده است و ما واقعا نیازی به استفاده از قابلیت های DX11 نمی دیدیم. نمی خواستیم فقط آن را به مقاصد بازاریابی اضافه کنیم.
همچنین The Astronauts اعلام کرده است که بازی آنها از CPU های چند هسته ای پشتیبانی خواهد کرد و در این میان VRAM و حافظه سیستم از همه مهمتر جلوه می کند. سازندگان سیستم های رده متوسط را برای بازی خود در نظر گرفته اند که به حداقل VRAM برابر با 512MB نیازمند است تا به خوبی از آن لذت ببرید.
نقلقول: حافظه PC یا حافظه کارت های گرافیکی شما برای بازی ما مهم تر هستند تا تعداد هسته های موجود در CPU. منظور من این است که به چیزی غیر از یک سیستم متوسط نیاز نخواهیم داشت اما اگر میزان حافظه کارت گرافیک شما حدود نیم گیگابایت است نمی توانید از جزئیات و گرافیکی بهره ببرید که مردم دیگر با VRAM بالاتر در گرافیک خود شاهد هستند.The Vanishing of Ethan Carter در سال 2014 عرضه خواهد شد.