08-12-2016, 12:17 PM
![[تصویر: images-2-250x140.jpg]](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2016/08/images-2-250x140.jpg)
نسخه اول Titanfall بخش داستانی نداشت و حالتهای بخش چندنفره، تمام محتوای بازی بودند که البته بهخوبی خود را نشان داد اما بخش قابل توجهی از مخاطبان هم بخش داستانی را میخواستند (همچنین در Titanfall میتوان گفت فرصت بسیار خوبی برای کشف افسانهها و روایت قومی آن با قرار دادن یک بخش داستانی خوب از بین رفت). با این حال، بهنظر میرسد سازندگان در Titanfall 2 نمیخواهند آن اشتباه را مجددا تکرار کنند.
استودیوی ریسپاون در بهروزرسانی سایت خود توضیحاتی را از این بخش ارائه داد. در این توضیحات، پنج عنصری که باعث میشود بخش داستانی Titanfall 2 بتواند ایستادگی کند و به عنوان یک بخش کاملا تکامل یافته و مسقل از چندنفره خود را نشان دهد، مشخص شدهاند.
توضیحات آنها را در ادامه مشاهده میکنید:
نقلقول:Titanfall 2 در واقع دو بازی در یکی است که به دقت بالانس شدهاند. یک Pilot زرنگ و یک Titan قدرتمند؛ اینها سوال جالبی را بهوجود میآورند: رابطه بین Pilot و Titan چیست؟ با آن به کجا میتوانیم برویم؟ از این سولها بود که بخش داستانی Titanfall 2 شروع به شکل گرفتن کرد.
طراح ارشد Titanfall 2 همچنین گفت از بازیهای ولو الهام گرفته شده است:
نقلقول: ما از چیزهای زیاد مختلفی الهام گرفتهایم. سلیقههای زیادی در سراسر استودیو وجود دارد. بازیهای ولو برای مدت طولانیای الهامبخش تیم طراحی ما بودهاند. ما همیشه قصد داشتیم حس گام بر داشتن در بازیهایمان را فراهم سازیم.وی در ادامه افزود:
نقلقول: در حالی که همچنان جنبه نظامی در بازی وجود دارد، تمرکز داستان برروی رابطه بین یک Pilot و Titan او است؛ این یعنی شخصیتهای زیادی در اطراف شما وجود ندارد که باعث انحراف خط داستانی شوند. ظبط مدل حرکات، با آزادی که برایمان به ارمغان میآورد، نمیگذارد که در کارهای خود محدودیتی را در نظر بگیریم. میزان بسیاری از کارها صرف این شده چگونه مدل حرکتی که ساختهایم را وارد زمینه بخش داستانی کنیم.علاوه بر این، بهنظر میرسد مبارزات Pilotها در مقایسه با Titanها بیشتر است و ماموریتها نسبت بهیکدیگر بسیار متفاوت خواهند بود.
شما در ویدیوی زیر میتوانید مشاهده کنید که بخش داستانی بازی چگونه بهنظر میرسد:
![[تصویر: u2u6lkk2gtcs.gif]](http://s6.uplod.ir/i/00808/u2u6lkk2gtcs.gif)