06-10-2016, 07:07 PM
Torment: Tides of Numenera باری دیگر تاخیر خورد، این عنوان که انحصاریِ رایانههای شخصی است، انتظار میرفت که در ۲۰۱۵ منتشر شود ولی اکنون حتی تا ۲۰۱۷ تاخیر خورد است. در ادامه با گیمفا همراه باشید.
Torment: Tides of Numenera که قبلا تا ۲۰۱۶ تاخیر خورده بود؛ اکنون باری دیگر انتشار آن به ۲۰۱۷ موکول شده است. دیروز سازندهی بازی، InXile در وبسایت کیکاستارتر گفته که بازی در وضعیتِ ” محتوای کامل ” است؛ یعنی اینکه آن را میتوان از اول تا آخر انجام داد و به اتمام رساند. با این حال، هنوز ” مقدار زیادی کار پیش رو ” است؛ که شامل ارائهی بهتر و جذابتر بازی، کارهای هنری و ماموریتهای بیشتر و تلاش برای تضمین کیفیت میشود.
به این ترتیب، انتشارِ Torment: Tides of Numenera به ۲۰۱۷ موکول شد. InXile، سازندهی بازی توضیح داده است:
در مطلب وبلاگیای که منتشر شد، سازنده نشان داده است Torment: Tides of Numenera شامل بیشاز ۱ میلیون کلمه میشود که بیشتر آنها از کتاب مقدس انجیل است. یکی دیگر از دلایل تاخیر؛ ارائهی تیم بومیسازی حرفهای برای تکمیل این فرایند است. InXile در این مورد گفته است:
InXile میگوید که کار سختی دارد و با بحران و جنگ میتواند بازی را در نوامبر منتشر کند. همچنین در ادامه میگوید:
برایان فارگو هم گفته که میداند صبرکردن خستهکننده است. او در ادامهی حرفهایش گفته است:
در تلاش برای تشکر از طرفداران به دلیل صبرشان، InXile بتای بازی را برای حمایتکنندگان آن در کیکاستارتر موجود کرده است. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا این تاخیرها واقعا تاثیری بر روی کیفیت بازی خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
Torment: Tides of Numenera که قبلا تا ۲۰۱۶ تاخیر خورده بود؛ اکنون باری دیگر انتشار آن به ۲۰۱۷ موکول شده است. دیروز سازندهی بازی، InXile در وبسایت کیکاستارتر گفته که بازی در وضعیتِ ” محتوای کامل ” است؛ یعنی اینکه آن را میتوان از اول تا آخر انجام داد و به اتمام رساند. با این حال، هنوز ” مقدار زیادی کار پیش رو ” است؛ که شامل ارائهی بهتر و جذابتر بازی، کارهای هنری و ماموریتهای بیشتر و تلاش برای تضمین کیفیت میشود.
به این ترتیب، انتشارِ Torment: Tides of Numenera به ۲۰۱۷ موکول شد. InXile، سازندهی بازی توضیح داده است:
نقلقول: ارائهی یک تجربهی عالی به همه جالب است. ما Torment را در نیمهی اولِ سال ۲۰۱۷ منتشر خواهیم کرد.
در مطلب وبلاگیای که منتشر شد، سازنده نشان داده است Torment: Tides of Numenera شامل بیشاز ۱ میلیون کلمه میشود که بیشتر آنها از کتاب مقدس انجیل است. یکی دیگر از دلایل تاخیر؛ ارائهی تیم بومیسازی حرفهای برای تکمیل این فرایند است. InXile در این مورد گفته است:
نقلقول: این بومیسازی کار کوچکی نیست ( بدون اشاره به هزینه )، ما سلاح سریِ خود را داریم و در حال همکاری با ناشری مسلم برای کمک در این زمینه هستیم. اما این همکار کیست؟ ما نمیتوانیم چیزی بگوییم ولی بهزودی خواهید فهمید.
InXile میگوید که کار سختی دارد و با بحران و جنگ میتواند بازی را در نوامبر منتشر کند. همچنین در ادامه میگوید:
نقلقول: اما انجام این کار ( اشاره به انتشار در نوامبر ) یعنی فداکردن کیفیت و بومیسازیِ بازی و باعث ارائهی کم زرقوبرقتر آن میشود.
برایان فارگو هم گفته که میداند صبرکردن خستهکننده است. او در ادامهی حرفهایش گفته است:
نقلقول: این نوعِ تاخیر در تجارت اصلا آسان نیست؛ اما هدف ما ار روز اول، اهدای شاهکار به شما است.
در تلاش برای تشکر از طرفداران به دلیل صبرشان، InXile بتای بازی را برای حمایتکنندگان آن در کیکاستارتر موجود کرده است. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا این تاخیرها واقعا تاثیری بر روی کیفیت بازی خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
منبع: Gamespot