امتیاز موضوع:
  • 3 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Uncharted 4: A Thief's End | Official Thread
#31
دوره زمونه خیلی بدی شده اصلاً! [img]images/smi/s0 (25).gif[/img] به N@ghty Dog هم نمی شه دیگه اطمینان کرد! [img]images/smi/s0 (43).gif[/img]
Anthony Vacaaro هم با تمام احترامی که واسش قائل هستم، چرت و پرت زیاد میگه! [img]images/smi/s0 (25).gif[/img][img]images/smi/s0 (43).gif[/img] (به خدا خودم طرفدار این استودیو هستم! [img]images/smi/s0 (43).gif[/img])
نقل‌قول: ۱- زمان روز در این دو تریلر متفاوت هستند؛ تریلر اول ما در شب و با نور ماه بود و ویدئو گیم پلی ما در اوایل صبح بود. پس نور ماه کمی اغراق آمیز حضور دارد که باعث می شود کمی رنگ زمینه به محیط داده شود و نور کافی نیز برای بازیکنان در شب وجود داشته باشد. طلوع خورشید زمانی نیست که در آن، این رنگ زمینه وجود داشته باشد.
ایشون هنوز نفهمیده که بیشتر تریلر ها رو در زمان طلوع می دن که قدرت نورپردازی رو به شیوه بهتری نشون بدن! در ضمن، از نورپردازی که بگذریم، تکسچرها چی؟ [img]images/smi/s0 (43).gif[/img] حتماً اونم مربوط به اینه که Nathan تو تریلر اول کِرِم زده! [img]images/smi/s0 (25).gif[/img]
نقل‌قول: ۲- در تصویر اولی (اشاره به تصویر طنز منتشر شده)، صورت بسیار براق است؛ آیا اصلا تریلر را دیده اید؟ او از آب خارج می شود پس صورت، سینه و پیراهنش خیس هستند پس درخشندگی زیادی دارند. در تصویر پایینی، بدن او خشک است.
Really?? [img]images/smi/s0 (45).gif[/img]
درخشندگی چه قدر تاثیر تو کیفیت بافت ها داشته و ما نمی دونستیم! [img]images/smi/s0 (43).gif[/img]
نقل‌قول: ۳- تریلرها در هر فریم با کارگردانی هنری همراه هستند. یک تریلر (سینماتیک) گیم پلی نیست، پس ما می توانیم در آن از کارگردانی هنری بهره ببریم و تریلر را بیشتر تاثیرگذار کنیم.
جمله بسیار فلسفی هست! [img]images/smi/s0 (43).gif[/img] هضمش فقط کار افلاطون و خود برادر آنتونی هست! [img]images/smi/s0 (43).gif[/img][img]images/smi/s0 (25).gif[/img]
ـــــــــــــــــــ
پ.ن: من اصلاً قصد ترول کردن ندارم و خودم هم طرفدار این بازی هستم و به شاهکار بودنش ایمان دارم، فقط این آنتونی همش میاد می پره وسط و با آبروی گیم بازی می کنه. [img]images/smi/s0 (43).gif[/img]
[تصویر:  h9pacwys58r03u326n3a.png]
پاسخ
#32
Adam Boyes در مورد Uncharted 4 و ناتی داگ صحبت می کند 


[تصویر:  date.png] آذر ۲۷ام, ۱۳۹۳| ۰۰:۰۹ [تصویر:  user.png] عرفان استادی [تصویر:  1412964155-bpfull.jpg&w=48&id=21456&random=1412964155] 

[تصویر:  Uncharted-4-A-Thiefs-End-250x140.jpg]

Adam Boyes از شرکت سونی صحبت هایی در رابطه با نمایش گیم پلی Uncharted 4، استدیو ناتی داگ و… داشته است. ایشان اعلام نمودند که بازی جدید فوق العاده به نظر می رسد و شکست دادن ناتی داگ کار سختی است. برای مشاهده صحبت های ایشان و جزئیات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.
 
او اعتراف کرد که قبل از نمایش گیم پلی و در بخش مرور ذهنی قبل از کنفرانس، بخش هایی از بازی را دیده بود و با مشاهده گیم پلی کامل و بعضی از مکانیک های جدید از جمله استفاده ناتان دریک از قلاب چنگکی، هیجان زده شده است. همچنین ایشان اظهار داشتند که نسخه جدید “فوق العاده به نظر می رسد” و در وصف استدیو سازنده گفتند “شکست دادن ناتی داگ سخت است. آن ها پراستعدادترین و بهترین سازندگانند.”
همچنین او صحبتی جالب در مورد تیم سونی کرد؛ Adam Boyes (معاون روابط سازندگان و ناشران PS) و Scott Rhode (رئیس بخش ساخت نرم افزارهای SCE آمریکا) اغلب همدیگر را با نمایش ها و رونمایی ها غافلگیر می کنند و هر کدام سعی می کند از دیگری برتر باشد.
Uncharted 4: A Thief’s End یکی از بزرگترین و شاید بزرگترین انحصاری کنسول نسل هشتمی سونی یعنی PS4 تا به امروز بوده که در سال ۲۰۱۵ منتشر می شود و این روزها بازار اخبار و مطالب مرتبط با این بازی داغ است.
[تصویر:  56sc_the_north_remembers_by_ertacaltinoz...-_copy.jpg]
                                  

پاسخ
#33
N@ughty Dog در پی جذب نیروی متخصص در بخش های گرافیک و گیم پلی 

[تصویر:  date.png] آذر ۳۰ام, ۱۳۹۳| ۰۰:۰۹ [تصویر:  user.png] مهدی مرادی [تصویر:  34ef24d70b7a3404446cacb9ac2b5390?s=48&d=...s%3D48&r=G] 

[تصویر:  Uncharted4-670x376-250x140.jpg]

Uncharted 4: A Thief’s End قرار است عنوانی تماشایی باشد و اگر چه استدیوی سازنده یعنی N@ughty Dog برای دستیابی به گرافیکی هم تراز با تیزر تریلر به نمایش در آمده در جریان مراسم E3 2014 کار سخت تری در پیش دارد اما ما می توانیم اطمینان دهیم که این استدیو بیشترین تلاش را برای رسیدن به حداکثر کیفیت در کنسول PS4 انجام خواهد داد.استخدام نیروی جدید از سوی این استدیو نشان می دهد که آنها واقعا در پی دستیابی به این هدف هستند و به نظر می رسد که هدف N@ughty Dog تبدیل عنوان Uncharted 4 به نماد گرافیکی صنعت گیم است.یکی از فرصت های شغلی مورد نیاز این استدیو نشان می دهد که آنها در پی یک برنامه نویس جهت “تولید و پیاده سازی تکنیک های رندرینگ جدید” و “پیاده سازی سطح کیفی ای خیره کننده جهت تبدیل شدن به نماد گرافیکی صنعت گیم” هستند.ظاهرا این استدیو همچنین در پی بهبود عملکرد ابزارهای توسعه بازی هایشان نیز هستند چرا که در لیست فرصت های شغلی همچینن به “طراح جهت حصول اطمینان از کارکرد درست ابزار” نیز اشاره شده است. از سوی دیگر به نظر می رسد که گرافیک تنها بخشی نباشد که N@ughty Dog در پی ارتقای آن است، آنها قرار است یک برنامه نویس گیم پلی را نیز به خدمت گیرند که وظیفه “پیاده سازی ایده ها و ویژگی های جدید در گیم پلی از طریق برنامه نویسی در بخش هایی نظیر حرکت های بازیکن، انیمیشن ها، هوش مصنوعی، سلاح ها و اسکریپت ” را به عهده خواهد داشت.عنوان Uncharted 4: A Thief’s End سال ۲۰۱۵ منتشر خواهد شد.
 

 
پاسخ
#34
انتشار تصاویری با کیفیت از مدل شخصیت Nathan Drake در Uncharted 4 

[تصویر:  date.png] آذر ۳۰ام, ۱۳۹۳| ۲۳:۰۹ [تصویر:  user.png] مهدی مرادی [تصویر:  34ef24d70b7a3404446cacb9ac2b5390?s=48&d=...s%3D48&r=G] 

[تصویر:  U4-2-250x158.jpg]

شکی نیست که Uncharted 4: A Thief عنوانی تماشایی است و اگر چه که در حال حاضر زمان زیادی به انتشار آن باقی مانده، تیم سازنده علاوه بر اینکه برای بهبود هر چه بیشتر سطح کیفی آن به سختی تلاش می کند، در پی ارتقا گیم پلی و پیاده سازی مکانیک های جدید در این نسخه نیز است.دو هفته قبل و در جریان مراسم PlayStation Experience بود که استدیوی Naughty Dog از تکنولوژی های استفاده شده در مدل شخصیت Nathan Drake و ارتقاهای گرافیکی آن در عنوان Uncharted 4 پرده برداری کرد. با این وجود در جریان آن جلسه، تصاویر با کیفیتی از سوی Na.ughty.Dog به اشتراک گذاشته نشد اما اکنون آقای Frank Tzeng طراح ارشد شخصیت این استدیو تعدادی تصویر با کیفیت از چهره و مدل شخصیت Nathan Drake منتشر کرده که جزئیات دقیق به کار رفته در آن را به خوبی به نمایش می گذارد. در زیر می توانید شاهد این تصاویر باشید. (پیشنهاد  می شود که تصاویر را در یک تب جدید باز کرده و مشاهده نمایید.)

[تصویر:  U4-191x200.jpg]
[تصویر:  U4-2-250x158.jpg]
 

 

 

 
پاسخ
#35
کاور ماه فوریه مجله Game Informer مشخص شد | Uncharted 4: A Thief’s End در Game Informer



[تصویر:  date.png] دی ۱۶ام, ۱۳۹۳| ۲۲:۱۰ 
[تصویر:  uncharted-4-ps4-2-250x141.jpg]


بر هیچ کسی پوشیده نیست که یکی از مورد انتظار ترین بازی های سال ۲۰۱۵ برای بازیبازان و به ویژه دارندگان و طرفداران کنسول PS4 بازی در دست ساخت Naughty Dog یعنی Uncharted 4: A Thief’s End  می باشد. حال مشخص شده است کاور ماه فوریه مجله Game Informer  این بازی می باشد تا نگاه ویژه تری به بخش های مختلف آن صورت بگیرد.
بر اساس اطلاعات بدست آمده Uncharted 4 روایت گر وقایع سه سال بعد از نسخه ی Drake’s Deception می باشد و انگیزه ی Nathan Drake برا بازگشت به ماجراجویی هایش در کشف گنج ها را نشان می دهد. همچنین یک نسخه ی بهبود یافته از نمایشی که در  PSX  نشان داده شد نیز وجود دارد که، احتمالا جزئیات جدیدی را در باره ی داستان نشان خواهد داد و می بایست صبر کرد و دید Naughty Dog چه اسراری را مخفی کرده است و قرار است چه چیزی را به PS4 بیاورد موضوعی که Game Informer وعدی انتشار اطلاعاتی از آن را داده است. شایان به ذکر است که بازی Uncharted 4: A Thief در تاریخی  نامشخص از سال ۲۰۱۵ به صورت انحصاری برای PS4 منتشر می شود.
تصویر کاور مجله:
[تصویر:  uncharted-4-a-thiefs-end-gameinformer-fe...r-back.jpg]
[تصویر:  uncharted-4-a-thiefs-end-gameinformer-fe...-front.jpg]
[تصویر:  56sc_the_north_remembers_by_ertacaltinoz...-_copy.jpg]
                                  

پاسخ
#36
Uncharted 4: A Thief’s End دارای بخش چندنفره می باشد


[تصویر:  date.png] دی ۱۷ام, ۱۳۹۳| ۰۱:۱۰


[تصویر:  2755988-screen-shot-2014-12-10-at-3.28.5...50x140.jpg]



ممکن است این موضوع چندان تعجب بر انگیز نباشد اما هم اکنون استودیوی Nau.ghty Dog تاکید کرده است که بازی در دست ساخت Uncharted 4: A Thief’s End دارای بخش چندنفره ( multiplayer ) خواهد بود. همچنین ساعاتی پیش مشخص  شد این بازی کاور شماره ی بعدی مجله ی Game Informer می باشد و اینک بر روی بخش چند نفره ی بازی تاکید شده است اما استودیو سازنده تمایل به صحبت بیشتر در باره ی آن را ندارد.

همانطور که در جریان می باشید نخستین نسخه از این سری تحت عنوان Uncharted: Drake’s Fortune در سال ۲۰۰۷ منتشر شد که فاقد بخش چند نفره بود در ادامه شاهد انتشار نسخه های  Uncharted 2: Among Thieves و Uncharted 3: Drake’s Deception به ترتیب در سال های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۱ بودیم که این بازی ها از این بخش بهره مند بودند. همچنین در اوایل سال ۲۰۱۳ استودیو  Nau.ghty Dog بخش چند نفره ی Uncharted 3 را طی طرحی به صورت رایگان و مستقل در اختیار هواداران قرار داد و به نظر از آن طرح در Uncharted 4 استفاده کرده اند. همچنین این استودیو یک نسخه ی بتای عمومی از  Uncharted 3 را که برای عرضه در سال ۲۰۱۱ در نظر گرفته شده بود را نیز منتشر نمود اما هنوز هم دلیل انتشار این نسخه ی بتا از جانب  Nau.ghty Dog مشخص نشده است. در پایان شایان به ذکر است که بازی Uncharted 4 در تاریخ نا مشخصی از سال ۲۰۱۵ برای PS4 روانه ی بازار می شود و احتمالا اطلاعات جالبی پیرامون بخش های مختلف آن در شماره ی جدید مجله ی GI قرار بگیرد.
پاسخ
#37
هوش مصنوعی همراهان شما در Uncharted 4 به مانند Ellie خواهد بود – اطلاعات جدید


[تصویر:  date.png] دی ۱۷ام, ۱۳۹۳| ۰۹:۱۰ [تصویر:  user.png] آرش سعادتمند [تصویر:  1408346485-bpfull.jpg&w=48&id=16607&random=1408346485]


[تصویر:  uncharted-4-a-thiefs-end-gameinformer-fe...50x138.jpg]


در اخبار قبلی اعلام کردیم که بازی Uncharted 4: A Thief’s End به عنوان کاور مجله Gameinformer انتخاب شده است. کمی بعد متوجه شدیم که این بازی ا[font=tahoma]ز بخش چند نفره هم پشتیبانی می کند. انتشار اطلاعات تازه از جدیدترین ساخته استدیو ناتی داگ هنوز به پایان نرسیده است و ما شاهد پخش مطالب جدیدی در فضای اینترنت هستیم. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم.[/font]

داستان بازی Uncharted 4: A Thief’s End سه سال پس از پایان وقایع Uncharted 3: Drake’s Deception آغاز می شود، جایی که ما شاهد قهرمان بازی یعنی Drake در یک جزیره هستیم و Sam به عنوان برادرش سراغ او می آید تا اینکه در نهایت باز هم ماجراجویی های این دو برای کشف گنج آغاز شود.

شخصیت Sam موقعی که همراه شما است با هوش مصنوعی کنترل خواهد شد و نحوه عملکرد این هوش مصنوعی هم به مانند Ellie از بازی The Last of Us تشبیه شده است. هوش مصنوعی Ellie در گذشته به دفعات مورد تحسین قرار گرفته بود. ناتی داگ با این کار خواسته است تا اینکه تجربه ای جدید را حاصل کند، تجربه ای که نشان می دهد اگر فردی به همان اندازه Nathan مهارت داشته باشد و او را همراهی کند چه خواهد شد؟ در این میان حسادت Sam به قابلیت های Nathan نیز تنش هایی را به وجود می آورد.

این دو برادر سفرهای خود را به یک جامعه در جزیره ماداگاسکار، که توسط تیم دزدان دریایی Libertalia کشف شده است آغاز می کنند. ماجراجویی های برادران Drake از این جزیره واقع در اقیانوس هند آغاز می شود و تا مناطق شهری و برفی نیز کشیده خواهد شد. این دو نفر در ادامه شاهد رقبایی به نام های Rafe و Nadine نیز خواهند بود.

Nathan Drake لوازم های جدیدی را در Uncharted 4 دارد که باعث می شود او را در شکار آثار باستانی یاری دهد. برخی از این آثاری که کشف می شوند، دارای یادداشت هایی خواهند بود که شما را به اثر تاریخی بعدی هدایت می کنند. محیط های بازی هم کمتر خطی هستند و همین مسئله قابلیت های جدید Drake را توجیه می کند.

ساخت Uncharted 4 از زمانی که بازی Uncharted 3 منتشر شده بود کلید خورد اما پس از انتشار The Last of Us: Left Behind بود که یک تیم کامل بالاخره پای ساخت Uncharted 4: A Thief’s End نشست.

انتظار می رود Uncharted 4 که یک بازی انحصاری برای کنسول Playstation 4 می باشد در همین سال ۲۰۱۵ منتشر شود.
پاسخ
#38
[font=tahoma]لیستی کامل از تمامی اطلاعات جدید Uncharted 4: A Thief’s End | با جدیدترین اثر ناتی داگ بیشتر آشنا شوید[/font]

[تصویر:  date.png] دی ۱۷ام, ۱۳۹۳| ۲۰:۱۰ [تصویر:  user.png] آرش سعادتمند [تصویر:  1408346485-bpfull.jpg&w=48&id=16607&random=1408346485]


[تصویر:  Uncharted-4-A-Thiefs-End-250x140.jpg]


[font=tahoma]بازی Uncharted 4: A Thief’s End به عنوان یکی از مهمترین موضوعات شماره جدید مجله محبوب Gameinformer انتخاب شده است. این مسئله بدین معنی است که اطلاعات زیادی از این عنوان منتشر خواهد شد و همینطور هم هست. ما امروز با اخباری از جزئیات جدید این عنوان انحصاری به میان شما آمدیم و حال شما می توانید تمامی اطلاعات منتشر شده، ریز و درشت را در اینجا مشاهده کنید. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.[/font]

یکی از کاربران انجمن NeoGAF موفق به تهیه شماره جدید مجله Gameinformer شده است و لیست ارزشمند زیر را منتشر کرده:
  • پورت The Last of Us برای Playstation 4 به ساخت Uncharted 4 کمک شایانی کرده است.
  • Uncharted 4 دارای بخش چند نفره است.
  • ساخت Uncharted 4 از زمانی که بازی Uncharted 3 منتشر شده بود کلید خورد اما پس از انتشار The Last of Us: Left Behind بود که یک تیم کامل بالاخره پای ساخت Uncharted 4: A Thief’s End نشست.
  • داستان بازی Uncharted 4: A Thief’s End سه سال پس از پایان وقایع Uncharted 3: Drake’s Deception آغاز می شود.
  • در آغاز Uncharted 4، قهرمان بازی یعنی Drake زندگی شاد و خوبی با Elena داشته است که سر و کله Sam پیدا می شود.
  • Drake فکر می کرده است که Sam مرده بود.
  • زندگی Sam به او بستگی دارد تا اینکه یک اثر تاریخی را از Henry Avery پیدا کند.
  • Drake حس مدیون بودن را به برادر خود دارد و نمی تواند از یک ماجراجویی دیگر برای شکار گنج صرف نظر کند.
  • این دو برادر سفرهای خود را به یک جامعه در جزیره ماداگاسکار تحت عنوان Libertalia شروع می کنند. گروهی که گفته می شود توسط دزدان دریایی کشف شده اند.
  • این دو نفر در ادامه شاهد رقبایی به نام های Rafe و Nadine نیز خواهند بود.
  • Rafe یک شکارچی گنج کاملا متفاوت در مقایسه با Drake است و اعتقادات خاص خود را دارد.
  • Nadine یک شرکت نظامی خصوصی در آفریقای جنوبی دارد.
  • شخصیت های منفی اینبار نقش بسیار مهمی را ایفا خواهند کرد.
  • طبق توضیحات سازندگان “نبود Sam برای دراز مدت در زندگی Nathan باعث شده بود که چنین داستان هایی را در عناوین قبلی برای خود رقم بزند”.
  • Sam پنج سال از Drake بزرگتر است.
  • Elena و Sully احتمالا بازخواهند گشت.
  • Sam حتی از Drake هم چابکتر است.
  • Sam به Drake حسودی می کند و او را به چشم “برادر کوچکتری می نگرد که در همه چیز بهتر از اوست”.
  • بین این دو برابر ما شاهد درگیری و رقابت های زیادی خواهیم بود.
  • ناتی داگ از صحبت کردن پیرامون گذشته Sam و Drake خودداری کرده است.
  • برخی آثار باستانی که کشف می شوند، دارای یادداشت هایی خواهند بود که شما را به اثر تاریخی بعدی هدایت می کنند.
  • اگر سعی کنید دشمنان را از لبه اماکن مختلف به پایین پرت کنید، آنها هم سعی می کنند که پای شما را بگیرند.
  • شما شاهد لوازم جدیدی بجز Rope و Piton خواهید بود. سازندگان فعلا نمی خواهند که در رابطه با آن صحبت کنند.
  • ناتی داگ می خواهد که ابزارها در حل معماهای مختلف کاربردی باشند.
  • محیط های بازی کمتر خطی هستند و همین مسئله قابلیت های جدید Drake را توجیه می کند.
  • مسیرهای شما دارای راه های مختلفی خواهد بود. از یک غار اضافه گرفته تا گذر از دشمنان و غیره.
  • در صورتی که خودتان بخواهید، داستان های فرعی بسیاری وجود دارند.
  • در دمویی که به نمایش در آمده است، سازندگان یک مسیر خطرناک را برای عبور Drake انتخاب می کنند که احتمال سقوط او را در دریا رقم می زند.
  • انتخاب هر مسیری نتیجه خاص خود را دارد. هیچ “راه طلایی” در کار نیست.
  • سیستم هوش مصنوعی به کلی دستخوش تغییراتی شده است.
  • سازندگان هوش مصنوعی Sam را به مانند Ellie تشبیه کرده اند اما Sam یک شکارچی گنج قحار است که قدرت بسیار بیشتری نسبت به Ellie دارد.
  • ناتی داگ با این کار خواسته است تا اینکه تجربه ای جدید را حاصل کند، تجربه ای که نشان می دهد اگر فردی به همان اندازه Nathan مهارت داشته باشد و او را همراهی کند چه خواهد شد؟
  • ناتی داگ تایید نکرده است که آیا این بازی پایان ماجراجویی های Drake خواهد بود یا نه.
  • طنز این سری همچنان حفظ شده است و شما شاهد صحنه های خنده دار بسیار خواهید بود.

انتظار می رود Uncharted 4 که یک بازی انحصاری برای کنسول Playstation 4 می باشد در همین سال ۲۰۱۵ منتشر شود.
پاسخ
#39
توسعه دهندگان Uncharted 4: دستیابی به ۶۰ فریم در ثانیه دشوار است



[تصویر:  date.png] بهمن ۱۵ام, ۱۳۹۳| ۱۳:۱۱ [تصویر:  user.png] ابراهیم ثمرصفا [تصویر:  1422809799-bpfull.jpg&w=48&id=9152&random=1422809799]
[تصویر:  uncharted-4-a-thiefs-end-huge-hero-01-ps...50x125.jpg]




Bruce Straley وNeil Druckmann، کارگردانان عنوان مورد انتظار Uncharted 4: A Thief’s End جزو افرادی هستند که PS4 را بهترین کنسول می دانند.  آنها در یکی از بهترین استدیو های جهان، در حال کار بر روی بهترین پلتفرم دنیا هستند. این دو در پادکستی در سایت Game Informer نکاتی را بیان کرده اند. برای خواندن ادامه مطلب با گیمفا همراه باشید.
 Straley با بیان عقیده خودش شروع کرد:
PS4 به مانند یک کره، لذیذ و روان است.
این واقعا شگفت انگیز است. حقیقتش را بگویم، مواردی وجود داشتند که در گذشته یک مشکل بودند اما در حال حاظر دیگر مشکل محسوب نمی شوند. این خنده دار به نظر می رسد زیرا شما به سرعت چیزی را که در گذشته یک مشکل بود، فراموش می کنید.
در این لحظه Druckmann وارد گفت و گو شد: همیشه منابع محدودی وجود دارند.
Straley این جمله را تایید کرد و ادامه داد: بله، اما بیشتر مشکلاتی که زمانی وجود داشتند، اکنون دیگر وجود ندارند. ما تنها با مشکلات جدیدی رو به رو شده ایم.
وقتی از آنها درباره میزان سختی رسیدن به ۶۰ فریم در ثانیه برای Uncharted 4 پرسش شد، جوابشان کاملا روشن بود: بسیار سخت! منظورم این است که این برای بازی های دیگر هم صدق می کند. ما در  The Last Of Us Remastered هم کار دشواری انجام دادیم. کار ما با آن بازی تمام شده است و ما می دانیم که نتیجه نهایی چگونه به نظر خواهد رسید. ما تلاش می کنیم تا مرز های بازی های رایانه ای را جلو ببریم و تعریف جدیدی از اینکه یک بازی چگونه می تواند به نظر برسد را به نمایش بگذاریم و کات سین ها را به صورت Real Time تهیه کنیم. رسیدن به ۶۰ فریم بر ثانیه واقعا سخت است.
زمانی که پرسیده شد هدف نهاییشان اجرای بازی در چنین FPS ایست، گفتند: نمیدانیم. وظیفه ما تنها ساختن بهترین تجربه ممکن است. اکنون ما سعی داریم جنبه های دیداری بازی را باز هم بهتر کنیم. ما به طور مداوم در طول تولید بازی انتخاب های متفاوتی را انجام می دهیم. ما به سمتی حرکت می کنیم که بازی بهترین احساس را منتقل کند و همچنین ظاهر خوبی داشته باشد.
همچنین نحوه پیاده سازی Photo Mode در UC4 هنوز نهایی نشده است، اما به گفته سازندگان فوقوالعاده خواهد بود.
Drucmann گفت آنها در موقعیتی نیستند که بگویند این آخرین بازی سری آنچارتد خواهد بود. به این علت که این فرنچایز به ناتی داگ و سونی تعلق دارد. اما تیم ما در حال پایان دادن به داستان ناتان است. آنها به سختی در حال کار بر روی بازی هستند تا محصول رضایت بخشی را به طرفداران تحویل دهند.
[تصویر:  56sc_the_north_remembers_by_ertacaltinoz...-_copy.jpg]
                                  

پاسخ
#40
ناتی داگ می گوید کیفیت UC4 به فیلم های سینمایی نزدیک شده است




[تصویر:  date.png] بهمن ۱۹ام, ۱۳۹۳| ۱۵:۱۱ [تصویر:  user.png] ابراهیم ثمرصفا [تصویر:  1422809799-bpfull.jpg&w=48&id=9152&random=1422809799]
[تصویر:  yibing-jiang-12-11-2014-3-06-35-am-670x252-250x94.jpg]



آقای Frank Tzeng طراح شخصیت اصلی ناتی داگ، زمانی کوتاهی از کارش دست کشید تا درباره صنعت بازیسازی، انیمیشن CG و خودش گفت و گویی انجام دهد. در ادامه خبر با گیمفا همراه باشید.
در طول این مصاحبه یک ساعته، سازنده the Uncharted 4: A Thief’s End بیان کرد که فاصله بین فیلم ها و بازی ها بسیار کمرنگ شده و اکنون بازی های رایانه ای شبیه به فیلم های بلاک باستر هستند.
نقل‌قول: کیفیت بازی اکنون بسیار به فیلم نزدیک شده است. به کارهایی که در ناتی داگ انجام می دهیم نگاه کنید، این شخصیت به مانند یک شخصیت واقعی در فیلم است. بر اساس کیفیت، جزییات، رنگ و هر چیزی که ما روی شخصیت ناتان دریک قرار دادیم، این برای من به مانند شخصیت یک فیلم سینمایی است. بنابراین از نظر من، بازی های ویدیویی به فیلم ها نزدیک شده اند و این موضوع دقیقا همان چیزی است که می خواستم.
Tzeng توضیح می دهد که قدرت PS4 به آنها اجازه تولید تصاویر واقعی تر را داده است و در فاصله کوتاهی فاصله بین بازی های رایانه ای و فیلم های سینمایی به طور کامل از بین خواهد رفت:
نقل‌قول: از زمانی که ما با کنسول های جدیدی رو به رو می شویم، مثلا اکنون PS4 عرضه شده است، آن بسیار قدرتمند تر از PS3 است و این مورد اجازه می داد تا پولیگان های بیشتری در بازی داشته باشیم. می توانیم از نقشه های با کیفیت تر و رزولوشن بالاتری در بازی استفاده کنیم. احساسات را بهتر می توانیم منتقل کرد. همه این موارد ما را به فیلم های سینمایی نزدیک کرده است و تا چند سال دیگر کاملا به این نقطه می رسیم.
این رویایی است که سازندگان مدت زیادی به دنبال آن بوده اند. پیشرفت بزرگ صنعت در این مدت جالب است و تنها در ۲۵ سال شاهد پیشرفت زیادی هستیم. Frank Tzeng اکنون بر روی یک پروژه AAA معرفی نشده کار می کند، در این مدت می توانیم نتایج کارش را با انتشار Uncharted 4: A Thief’s End برای PS4 مشاهده کنیم.
[تصویر:  56sc_the_north_remembers_by_ertacaltinoz...-_copy.jpg]
                                  

پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  Outlast 2 | Official Thread HardCore Gamer 10 6,697 04-29-2017, 01:53 PM
آخرین ارسال: adams-khersi
  Final Fantasy XV | Official Thread Old Snake 73 28,181 04-29-2017, 01:50 PM
آخرین ارسال: adams-khersi
  The Witcher 3: Wild Hunt | Official Thread Tyrion 486 98,629 04-23-2017, 09:32 PM
آخرین ارسال: amir_rs75
  The Climb | Official Thread Station 7 3,868 04-20-2017, 01:23 PM
آخرین ارسال: S.T.A.R.S
  Destiny 2| Official Thread Station 0 2,013 04-04-2017, 08:14 PM
آخرین ارسال: Station

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان