12-21-2014, 02:07 AM
(آخرین ویرایش: 12-21-2014, 02:07 AM، توسط mehran basiri.)
N@ughty Dog در پی جذب نیروی متخصص در بخش های گرافیک و گیم پلی
آذر ۳۰ام, ۱۳۹۳| ۰۰:۰۹ مهدی مرادی
آذر ۳۰ام, ۱۳۹۳| ۰۰:۰۹ مهدی مرادی
Uncharted 4: A Thief’s End قرار است عنوانی تماشایی باشد و اگر چه استدیوی سازنده یعنی N@ughty Dog برای دستیابی به گرافیکی هم تراز با تیزر تریلر به نمایش در آمده در جریان مراسم E3 2014 کار سخت تری در پیش دارد اما ما می توانیم اطمینان دهیم که این استدیو بیشترین تلاش را برای رسیدن به حداکثر کیفیت در کنسول PS4 انجام خواهد داد.استخدام نیروی جدید از سوی این استدیو نشان می دهد که آنها واقعا در پی دستیابی به این هدف هستند و به نظر می رسد که هدف N@ughty Dog تبدیل عنوان Uncharted 4 به نماد گرافیکی صنعت گیم است.یکی از فرصت های شغلی مورد نیاز این استدیو نشان می دهد که آنها در پی یک برنامه نویس جهت “تولید و پیاده سازی تکنیک های رندرینگ جدید” و “پیاده سازی سطح کیفی ای خیره کننده جهت تبدیل شدن به نماد گرافیکی صنعت گیم” هستند.ظاهرا این استدیو همچنین در پی بهبود عملکرد ابزارهای توسعه بازی هایشان نیز هستند چرا که در لیست فرصت های شغلی همچینن به “طراح جهت حصول اطمینان از کارکرد درست ابزار” نیز اشاره شده است. از سوی دیگر به نظر می رسد که گرافیک تنها بخشی نباشد که N@ughty Dog در پی ارتقای آن است، آنها قرار است یک برنامه نویس گیم پلی را نیز به خدمت گیرند که وظیفه “پیاده سازی ایده ها و ویژگی های جدید در گیم پلی از طریق برنامه نویسی در بخش هایی نظیر حرکت های بازیکن، انیمیشن ها، هوش مصنوعی، سلاح ها و اسکریپت ” را به عهده خواهد داشت.عنوان Uncharted 4: A Thief’s End سال ۲۰۱۵ منتشر خواهد شد.