امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Until Dawn | Official Thread
#1
[تصویر:  k5sd4wswarnrko3cfvfm.png]
سال گذشته بازی در سبک horror برای کنسول PS3 معرفی شد ولی پس از مدتی اخبار مربوط به بازی بسیار کم شد تا این که بازی به فراموشی سپرده شد. اما به تازگی در مراسم Gamescom این بازی بزای کنسول PS4 معرفی شد و باعث خوشحالی فن های Playstation. در این ترد قصد داریم تا تمامی اخباری که از این بازی منتشر می شود را تحت بررسی قرار دهیم و در مورد این بازی با یکدیگر بحث و تبادل اطلاعات کنیم.
دقایقی پیش تریلری از این عنوان که در کنفرانس سونی به نمایش در آمده بود در سایت قرار گرفت؛ حال اطلاعاتی از این بازی را در اختیار شما قرار می دهیم. داستان این عنوان بدین گونه است که شما با هفت نفر از دوستانتان برای فرار از کوهستانی که خطر های بسیاری در آن قرار داده شده است، تلاش می کنید. Larry Fessenden و Graham Reznick نویسندگانی بودند که به تیم سازنده کمک کردند تا داستان بازی شکل بگیرد؛ داستانی که در آن بازیبازان باید راز Blackwood Pines را کشف کنند.این عنوان دو سال گذشته برای PS3 و PS Move معرفی شد که به دلیل فیدبک های مثبت بازیبازان، سازندگان تصمیم گرفتنتد بازی را برای این نسل بازسازی کنند. در عنوان قبل استفاده از دسته محدود بود اما در این نسل به لطف DualShock 4 این مشکل نه تنها برطرف شده است بلکه به بازیبازان اجازه می دهد در داستان بازی در حالی که دسته در دست دارند غرق شوند و از آن لذت ببرند.Pete Samuels در رابطه با این بازی در کنفرانس می گوید:
نقل‌قول: ما بازی را بازسازی، بازنویسی و دوباره طراحی کردیم تا بازی بیش از پیش در PS4 به واقعیت نزدیک باشد؛ تاریکی ها و محیط بهبود یافته اند و حس ترس را به خوبی به بازیباز القا می کنند. یکی از اولین تفاوت هایی که جدای از بحث زیباسازی و تغییر فضای بازی احساس می کنید تغییر دوربین از اول شخص به سوم شخص است که در نوبه خود تحولی عظیم در بازی ایجاد کرده است.این تغییر به شما اجازه می دهد تا صحنه های سینماتیک را بهتر مشاهده کنید و بیش از پیش در داستان غرق شوید.
نظر شما در رابطه با این بازی چیست؟ آیا این عنوان را بار دیگر این بار بر روی PS4 خریداری خواهید کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

گیمفا
[تصویر:  5b7th9dl7afci0p5zblo.jpg]
پاسخ
#2
در روند پیشروی داستان ممکن است به Heavy Rain شباهت داشته باشد[تصویر:  date.png] شهریور ۳م, ۱۳۹۳| ۱۴:۰۶ [تصویر:  user.png] رامین مبشری [تصویر:  1408296120-bpfull.jpg&w=48&id=15576&random=1408345916] [تصویر:  until_dawn_5-250x140.jpg]Until Dawn جایی است که ماجراهای پیش آمده برای هیچ کس کاملاً شبیه به دیگری نخواهد بود. شاید با در نظر گرفتن این ویژگی بازی همه به یاد بازی Heavy Rain افتاده باشند اما فضای حاکم بر Until Dawn بسیار ترسناک تر و پایان های بازی بسیار بیشتر می باشند.در این بازی شما کنترل یکی از هشت نوجوان آمریکایی برای نجات پیدا کردن از شرایط غیر منتظره ای که برایشان پیش آمده را به دست می گیرید که به همراه دسته بندی دیالوگ ها، سر نخ های مخفی و وسایل یافت شده و مورد استفاده قرار گرفته شده، بخش داستانی بازی با اعمال شما سازگاری پیدا می کند. صد ها پایان برای این بازی وجود خواهد داشت که بعضی از آن ها به این گونه خواهد بود که تمامی افراد این گروه هشت نفره نجات پیدا کنند یا با پایانی وحشتناک مواجه شوند یا حتی در میانه ی راه سرنوشت آن ها به مرگ ختم شود.Until Dawn سبک و سیاقی شبیه به فیلم های ترسناکی دارد که در آن ها برای گروهی نوجوان که به مکانی دور افتاده سفر کرده اند و درگیر اتفاقاتی غیر منتظره می شوند. شاید این سبک فیلم ها بسیار تکراری شده باشند اما این سبک بازی بسیار می تواند جذابیت داشته باشد. همان طور که یکی از جذاب ترین و هیجان انگیزترین صحنه های تریلر بازی زمانی بود که در نقش Ashley سایه ای از جلوی چشم هایش رد شده بود و از طرفی Chris در را به سختی باز نگه داشته بود و Ashley باید تصمیم می گرفت که با Chris به راه خود ادامه دهد یا مسیر خود را از او جدا کند. شاید اگر در یک فیلم این اتفاق رخ می داد نمی توانست آن قدر هیجان انگیز باشد تا در حالتی که بازیباز بر سر این دو راهی ها و گاهی چند راهی ها قرار می گیرد. این بازیباز است که در چند لحظه باید تصمیم بگیرد در کنار Chris بماند یا ریسک کند و تنهایی به مسیر خود ادامه دهد. یکی از ویژگی های این نوع بازی ها این است که فردی که کنترل کاراکتر بازی را به دست دارد نمی تواند از زیر بار تصمیم گرفتن و متحمل شدن طبعات آن تصمیم شانه خالی کند. بازی بدون بازیباز پیش نمی رود اما در مورد فیلم این گونه نیست، در فیلم اگر بیننده هم توجهی نداشته باشد، صحنه های فیلم به پیشروی خود ادامه می دهند.[تصویر:  until-dawn-2-250x140.jpg]به وجود آمدن این صحنه یا صحنه های شبیه این، ناشی از تصمیم هایی خواهد بود که شما در طول بازی می گیرید. پس مراقب اعمال خود باشید.با در کنار هم قرار دادن تصمیم های گوناگون و نتایج آن ها و حالت های پیش آمده به علاوه دیالوگ های مختلف و تأثیر احتمالی آن ها در ادامه ی داستان می توان به این نتیجه رسید که هیچ ماجرای رخ داده ای برای هیچ فردی با فرد دیگر کاملاً شباهت نداشته باشد. این واقیت که بازیباز بداند تصمیم های او تغییرات مهمی در روند بازی ایجاد می کند، به او هیجان خاصی می دهد. چیزی که در بازی هایی غیر از ساخته های David Cage کمتر دیده شده است و از این منظر می توان Until Dawn را شبیه به Heavy Rain دانست اما با فضایی ترسناک تر و داستانی کاملاً متفاوت. این ساخته ی Supermassive Games که بعد از لغو شدن عرضه آن برای نسل هفتم کنسول سونی تبدیل به انحصاری PS4 شد، قابلیت این را دارد که گیمر ها را به اوج هیجان برساند و آن ها را عمیقاً در داستان بازی درگیر کند.
[تصویر:  5b7th9dl7afci0p5zblo.jpg]
پاسخ
#3
TGA 2014:عنوان Until Dawn در تابستان سال ۲۰۱۵ برای PS4 عرضه خواهد شد 

[تصویر:  date.png] آذر ۱۵ام, ۱۳۹۳| ۱۰:۰۹ [تصویر:  user.png] امین سکاکی [تصویر:  1417680008-bpfull.jpg&w=48&id=18671&random=1417680008] 

[تصویر:  until-dawn-announced-for-ps3-survive-you...-movie.bmp]

عنوان Until Dawn یکی از عناوینی است که توسط استودیو انگلیسی Supermassive Games در دست ساخت است. برای اولین بار عنوان Until Dawn برای کنسول PlayStation 3 معرفی شد، اما در Gamescom 2014 سازندگان این عنوان پلتفرم بازی را تغییر دادند و تصمیم گرفتند تا این عنوان را برای کنسول جدید شرکت سونی یعنی PS4 در دست ساخت قرار دهند. عنوان Until Dawn را از نظر محتوا می توان با عناوینی همچون Beyond: Two Souls. و Heavy Rain مقایسه کرد. با این حال بعد از مدت ها جناب آقای Scott Rohde رییس بخش Sony Computer Entertainment America تاریخ انتشار عنوان Until Dawn را در رویداد TGA اعلام کرد، البته تاریخ ذکر شده فقط فصل و سال عرضه را مشخص کرده و هنوز مشخص نیست که این بازی در چه روزی روانه ی بازار خواهد. تاریخ انتشار این بازی تابستان سال ۲۰۱۵ اعلام شده است. با این وجود طرفداران عنوان Until Dawn برای تجربه ی این بازی باید تا تابستان سال بعد صبر کنند.نظر شما در رابطه با این عنوان چیست؟  
 

 
پاسخ
#4
با تریلر ۸ دقیقه ای از بازی Until Dawn همراه ما باشید 


[تصویر:  date.png] آذر ۲۵ام, ۱۳۹۳| ۱۷:۰۹ [تصویر:  user.png] حامد زاهدی [تصویر:  1406290291-bpfull.jpg&w=48&id=2204&random=1408345914] 

[تصویر:  Until-Dawn_12-15-14-250x140.jpg]

نام Until Dawn برای اولین بار در نمایشگاه Gamescom 2014 مطرح شد.عنوانی که با ارائه گیم پلی زیبا و چالش بر انگیز، ذهن بازیباز را درگیر خود کرد.Sony Computer Entertainment و Supermassive Games ساعاتی پیش اقدام به انتشار تریلری جدید از این عنوان کرده اند که در ادامه مطلب می توانید مشاهده کنید. آقای Pete Samuels تهیه کننده بازی در خصوص این عنوان به وب سایت Playstation گفته است:
نقل‌قول: ما بسیار هیجان زده هستیم و به وجد آمده ایم چرا که قصد داریم چیزی فراتر از آن چه که تاکنون از Until Dawn دیده اید، نشان شما دهیم.دموهایی که ما در Gamescom، PAX و سایر رویدادها و نمایشگاه های دیگر به نمایش گذاشتیم صرفا به کاوش ها و دشواری ها خلاصه می شد.امروز قصد داریم نگاهی عمیق تر به گیم پلی بازی داشته باشیم و توانایی های شخصیت درون بازی را معرفی کنیم.شما خواهید فهمید که انتخاب هایتان در ادامه مسیر و روند بازی تاثیر گذار است و در این بین آدرنالین زیادی خواهید سوزاند!
در این ویدیو می توانید نسخه دمو بازی Until Dawn ( یک دقیقه ای که در PlayStation Experience به نمایش در آمد ) به طور کامل در ۸ دقیقه مشاهده کنید.
 
 
  
 
 بازی Until Dawn دارای سبک ترسناک و ماجراجویی می باشد و در تابستان سال ۲۰۱۵ به صورت انحصاری برای کنسول Playstation 4 منتشر خواهد شد. 
[تصویر:  56sc_the_north_remembers_by_ertacaltinoz...-_copy.jpg]
                                  

پاسخ
#5
از باکس آرت های نسخه PS4 بازی رونمایی شدند.
[تصویر:  UntilDawn-32-150x150.jpg]

[تصویر:  UntilDawn-12-150x150.jpg]
[تصویر:  UntilDawnUK-150x150.jpg]
[تصویر:  UntilDawn-22-150x150.jpg]


[تصویر:  Wolves_ofThe_North.jpg]
پاسخ
#6
مدتی پیش وب سایت PlayStation Asia گفته بود که Until Dawn از یه بخش چند نفره که از 2 الی 12 بازیکن رو پشتیبانی میکنه بهره میبره. اما خب حالا همین وب سایت اعلام کرده که اون موضوع یه اشتباه بوده و بازی فقط دارای بخش تک نفره هست. 
بازی در 28 آگوست به صورت انحصاری برای PS4 عرضه میشه.
http://www.videogamer.com/ps4/until_dawn...ies_2.html
پاسخ
#7
(07-07-2015, 10:32 AM)Blue Sun نوشته است: مدتی پیش وب سایت PlayStation Asia گفته بود که Until Dawn از یه بخش چند نفره که از 2 الی 12 بازیکن رو پشتیبانی میکنه بهره میبره. اما خب حالا همین وب سایت اعلام کرده که اون موضوع یه اشتباه بوده و بازی فقط دارای بخش تک نفره هست. 
بازی در 28 آگوست به صورت انحصاری برای PS4 عرضه میشه.
http://www.videogamer.com/ps4/until_dawn...ies_2.html
یعنی چی سرکارمان گذاشته S0 (43)
هی بهتر بخش چند نفره نداشته باشه، لذت به تک نفره است.
پاسخ
#8
تریلر جدیدی از Until Dawn منتشر شد

HD
[تصویر:  game_of_thrones__a_clash_of_kings_by_stm...5ntv92.jpg]
پاسخ
#9
تریلر جدید بازی Until Dawn منتشر شد.

[تصویر:  game_of_thrones__a_clash_of_kings_by_stm...5ntv92.jpg]
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  Outlast 2 | Official Thread HardCore Gamer 10 6,370 04-29-2017, 01:53 PM
آخرین ارسال: adams-khersi
  Final Fantasy XV | Official Thread Old Snake 73 26,474 04-29-2017, 01:50 PM
آخرین ارسال: adams-khersi
  The Witcher 3: Wild Hunt | Official Thread Tyrion 486 88,384 04-23-2017, 09:32 PM
آخرین ارسال: amir_rs75
  The Climb | Official Thread Station 7 3,635 04-20-2017, 01:23 PM
آخرین ارسال: S.T.A.R.S
  Destiny 2| Official Thread Station 0 1,915 04-04-2017, 08:14 PM
آخرین ارسال: Station

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان