08-14-2014, 09:13 PM
بازیسازان میگویند که رزولوشن و فریم ریت دو موضوع مهم هستند، اما در حدی نیستند که بخواهند ارزش یک بازی را تعیین کنند. مدیر بخش Xbox، آقای Phil Spencer، بارها نظرش را در این رابطه گفته و توضیح داده است که رزولوشن و فریم ریت اهمیت آن چنانی ندارند که طرفداران آنها را این قدر بزرگ کردهاند. او باری دیگر نیز نظرش را راجع به این موضوع اعلام کرده است که در ادامه میتوانید آن را بخوانید.
Phil Spencer در پی مصاحبهای که داشته گفته است که:
نقلقول: من فریم ریت بیشتر را به رزولوشن بالاتر ترجیح میدهم. مشخصا رزولوشن 1080p اهمیت بالایی دارد، تنها چیزی که من میگویم این است که به سازندگان برای گرفتن تصمیم درست برای بازیشان اعتماد دارم. من فکر نمیکنم که طراحی یک بازی بزرگ فقط به رزولوشن و فریم ریت محدود شده باشد.او همچنین گفته است که:
نقلقول: ما در حال کار بر روی ویژگی Share برای Xbox One هستیم، اما هماکنون تاریخ انتشاری را برای آن مشخص نکردهایم.Phil Spencer در ادامه نیز گفته است که:
نقلقول: من فکر نمیکنم که ما شاهد رزولوشن 4K در این نسل باشیم. در رابطه با موضوع IP نیز موافقم. ما باید IPهای بیشتری را بدست بیاوریم.
منبع