امتیاز موضوع:
  • 4 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MGS V: The Phantom Pain | Official Thread
#31
مصاحبه جدید Hideo Kojima درباره ی بازی MGS V: The Phantom Pain 

[تصویر:  date.png] مهر ۲۲ام, ۱۳۹۳| ۰۰:۰۷ [تصویر:  user.png] محمد زمانی [تصویر:  1410255386-bpfull.jpg&w=48&id=20640&random=1410255386] 


[تصویر:  93848527966808837740-250x79.jpg]

مدتی پیش در هنگام برگزاری نمایشگاه ۲۰۱۴ Tokyo Game Show وب سایت GameSpot مصاحبه ای با سازنده ی مشهور و محبوب سری MGS یعنی استاد کوجیما انجام داد. اکنون شما می توانید در ادامه مطلب این مصاحبه را مشاهده کنید که اطلاعات جالب از بازی MGS V: TPP به شما می دهد.در این مصاحبه آقای هیدئو کوجیما از ویژگی های افراد کمکی اسنیک و ارتباط بین آن ها صحبت می کند. همچنین توضیحاتی درباره ی نمایشات اجرا شده در نمایشگاه TGS و دو شخصیت کمکی اسنیک که تاکنون معرفی شده اند، یعنی Quiet و DD می دهد.  در اتفاقات این نسخه Big Boss به شیطانی برای دشمنانش تبدیل شده است که پس از همه ی زجر هایی که در این سال ها کشیده است، اکنون به فکر انتقام است. انتقام از کسانی که باعث شدند او عزیز ترین فرد زندگی اش را به دستان خودش بکشد، انتقام از کسانی که او را بازیچه دست خودشان کردند و ۹ سال او را به کما فرستادند و بلا های زیادی را بر سر او آوردند.در پایین می توانید مصاحبه سایت GameSpot با استاد کوجیما را مشاهده کنید.
[تصویر:  rt.png]
 GameSpot: بر اساس اطلاعات منتشر شده و آن چیزی که ما می دانیم، در بین شخصیت های بازی Metal Gear Solid V: The Pantom Pain شخصیت Quiet تنها کسی است که دارای قابلیت های ویژه و مافوق انسانی می باشد. آیا به غیر از شخصیت Quiet افراد دیگری در بازی Metal Gear Solid V وجود دارند که قابلیت های ویژه و مافوق انسانی را داشته باشند؟
نقل‌قول:
Hideo Kojima : بله. Quiet تنها شخصیتی در بازی نیست که قابلیت های ویژه و مافوق انسانی دارد. همچنین اگر شما به خاطر بیاورید، در عنوان های قبلی سری MGS هم رئیس ها و شخصیت هایی با این ویژگی ها وجود داشتند و این چیز جدیدی در این سری نیست. بازی Metal Gear Solid V: The Pantom Pain هم تفاوتی در این موضوع با عناوین قبلی ندارد. اسنیک با شخصیت هایی با قدرت های ویژه از انواع مختلف رو به رو خواهد شد.
 آیا می توانید رابطه ی بین دو شخصیت Quiet و Snake را توصیف کنید و درباره ی آن توضیحاتی بدهید؟
نقل‌قول:
این ارتباط و رابطه بین دو شخصیت Quiet و Snake به خود بازی باز بستگی دارد. این بازی یک عنوان خطی نیست، بنابراین هنگامی که بازی باز با شخصیت Quiet ملاقات می کند و رابطه خوبی با او برقرار می کند او به شما می پیوندد و دیگر بقیه شخصیت ها نمی توانند آن کار را انجام دهند. همانطور که ما در نمایشات بازی در نمایشگاه Tokyo Game Show نشان دادیم، اگر شرایط خاصی ایجاد شود شخصیت Quiet راه خود را برای ورود به Mother Base )پایگاه مادر) انتخاب می کند. اما این کار لزوماً برای همه اتفاق نمی افتد و ممکن است تفاوت هایی وجود داشته باشد که بستگی به خود بازی باز و بازی دارد. یک بار دیگر اشاره می کنم که این بازی، یک بازی خطی نیست و ممکن است تفاوت هایی درون بازی وجود داشته باشد، برای مثال امکان دارد بعضی از بازیکنان هرگز Quiet را در بازی پیدا نکنند و شرایط طوری پیش نرود که Quiet به بازی باز بپیوندد و در ماموریت ها به Snake کمک کند و این هیچ مشکلی در بازی پیش نمی آورد. در این شرایط باز هم همه چیز به خوبی قبل ادامه دارد و داستان بازی بدون شخصیت Quiet ادامه پیدا می کند. طبیعتاً بازیکنانی که با او رو به رو می شوند و با او همکاری می کنند، قادر خواهند بود که در مراحل از قدرت های ویژه او استفاده کنند و هیجان و لذت بازی را برای خود بیش تر کنند. اما این یک نکته الزامی و مورد نیاز برای همه نیست. در واقع امکان دارد بازی را بدون شخصیت Quiet به پایان برسانید.
 [تصویر:  fg.jpg]
آیا افراد کمکی Snake ، نقش مهمی در بازی را ایفا می کنند؟ آیا بازی باز در بازی می تواند از سربازان معمولی درون Mother Base به خوبی در قالب یک  buddy system استفاده کنید؟
نقل‌قول:
با توجه به آن نمایشاتی که در نمایشگاه Tokyo Game Show 2014 نشان دادیم، بازیکن می تواند با یک توله سگ در طول انجام یکی از ماموریت هایش رو به رو شود و آن را نجات دهد. با این وجود اگر بازیکن آن توله سگ را به Mother Base ببرد، آسلات او را آموزش می دهد و سپس پس از بزرگ شدنش تبدیل به یکی از یاران Snake می شود و می تواند در ماموریت ها به Snake کمک کند. باید بار دیگر بگویم خیلی از بازی بازان شاید DD (نام همان توله سگ که برگرفته از Diamond Dogs است) را پیدا نکنند و یا او را نجات ندهند، در این صورت این سگ هرگز به Mother Base نخواهد آمد و به عنوان یار شما نخواهد شد. این واقعاً به تصمیم خود بازی باز بستگی دارد، چون در بازی کاملاً آزاد هستید.برای بازی بازانی که این توله سگ را به Mother Base بیاورند، DD می تواند به Snake در طول بازی به وسیله حس بویایی اش کمک کند. توانایی های او کاملاً با Quiet فرق دارد و به همین خاطر می توان گفت نحوه گیم پلی بازی به افراد کمکی که شما انتخاب می کنید هم بستگی زیادی دارد. به عنوان یک نکته باید بگویم طی این چند مدت افراد زیادی عاشق شخصیت DD شده اند.به طور کلی این افراد کمکی در داستان اصلی بازی نقش مهمی ندارند. بنابراین ممکن است برخی از بازیکنان تصمیم بگیرند که در تمام بازی هیچ یار کمکی نداشته باشند. اما این بازیکنان قطعاً قسمت های ویژه و خاص و برخی از حوادثی که در بازی فقط با حضور افراد کمکی رخ می دهد، را از دست خواهند داد. ولی همچنان بازیکنان در بازی آزاد هستند و می توانند هر طور که بخواهند بازی کنند.در مورد سوال دوم هم باید بگویم که سربازان معمولی درون Mother Base به عنوان یار کمکی در دسترس نخواهند بود. 
 اگر یکی از یاران و افراد کمکی Snake در طول بازی بمیرد، چه اتفاقی برای او خواهد افتاد؟
نقل‌قول:
آن ها می میرند و به صورت مرده هم باقی می مانند و در ادامه، داستان بازی هم بدون آن ها دنبال می شود.
 آیا بازی باز درون بازی می تواند به غیر از Big Boss، کنترل شخصیت Quiet و دیگر شخصیت های کمکی را به عهده بگیرد؟
نقل‌قول:
بازی باز نمی تواند به صورت کامل کنترل شخصیت Quiet و دیگر شخصیت های همراه را در اختیار بگیرد. شخصیت اصلی داستان و بازی Snake می باشد و او در بازی قابل کنترل است.
[تصویر:  kjh.jpg]
 آیا ارتباطی بین مکانیک های Mother Base و دوستان شما وجود دارد؟
نقل‌قول:
اگر بازیکن افراد کمکی در بازی را به Mother Base نفرستند، آن ها هرگز تبدیل به یار Snake نخواهند شد. این نشان دهنده این است که ارتباط بین دوستان شما در بازی و Mother Base، ارتباطی قوی می باشد. برای مثال شخصیت Quiet در ابتدا به عنوان یک زندانی به Mother Base خواهد آمد. به همین خاطر در اوایل او همیشه تحت نظارت است و نمی تواند به صورت آزادانه در پایگاه فعالیت کند و یا با کسی ارتباط برقرار کند. با این وجود اگر شما در آینده با او ارتباط مثبتی برقرار کنید، داستان بازی به تدریج به نقطه ای می رسد که او یکی از یاران شما در بازی خواهد شد.به همین ترتیب اگر می خواهید DD تبدیل به یک یار کمکی برای شما شود باید به وسیله ی Ocelot او را آموزش دهید.بنابراین قطعاً ارتباط زیادی بین یاران کمکی شما در بازی و Mother Base وجود دارد اما این ویژگی در تمام بازی استفاه نشده است. اگر بازیکن از این ویژگی استفاده نکند، می تواند بازی را خودش به صورت تک نفره و تنها ادامه دهد. 
 چگونه Snake اندام جدید مکانیکی ( دست مکانیکی) را بدست آورده است؟ آیا آن توسط امکانات ویژه و توسعه اسلحه های ویژه در Mother Base به دست آمده است؟
نقل‌قول:
بله. دقیقاً از توسعه سلاح های ویژه در Mother Base بوده است. این بسیار شبیه سیستم استفاده شده در بازی Peace Walker است. هنگامی که بازی باز یک ماموریت را به اتمام برساند، امتیازات و پاداش هایی را دریافت می کند. همچنین بازی باز می تواند با انجام ماموریت های فرعی هم پول و امتیاز دریافت کند و یا منابع گران بها و قیمتی مثل الماس را جمع آوری کند.با استفاده از قابلیت Fulton می توانید منابع مالی زیاد، افراد و مهارت های بسیاری را کسب کنید. همه ی سلاح ها و تجهیزات شما به وسیله ی واحد های R&D قابل توسعه خواهند بود.دست مصنوعی Snake فقط یک مثال برای چیز هایی است که تیم R&D شما می تواند آن ها را توسعه دهد و انواع زیادی از آن وجود دارد که هر کدام امکانات منحصر به فرد خود را دارند و باعث کمک به شما در ماموریت های بازی می شوند.
[تصویر:  MGSV-TPP-E3-2014-Screeng.jpg]
 می توانید برخی از تفاوت های اصلی و کلیدی گیم پلی بازی در محیط افغانستان و آفریقا را توضیح دهید؟
نقل‌قول:
در افغانستان به طور کلی بازی از محیط باز و بزرگی برخوردار است و بازیکن دید خوبی از محیط دارد. به همین دلیل پیدا کردن موقعیت و محل دشمن برای شما آسان است، البته عکس این موضوع هم وجود دارد و دشمنان هم می توانند شما را راحت تر شناسایی کنند. از طرفی دیگر در آفریقا مناطق سر سبز و جنگلی بسیار زیادی وجود دارد. پوشش این مناطق را درخت ها تشکیل داده اند و همچنین باران های شدیدی هم در این مناطق می بارد. به همین دلایل دید بازیکن در آفریقا کمتر است. دید کم به این معنا است که بازیکن به علت پوشش محیط آفریقا در مکان های زیادی می تواند مخفی بشود اما از سوی دیگر شما هرگز نمی دانید که تهدید ها و دشمنانتان در کجا کمین کرده اند.هر منطقه ماموریت های خاص خودش را دارد و همین باعث می شود مناطق مختلف گیم پلی های متفاتی را رقم بزنند. این عوامل بازی باز را مجبور می کند از بهترین استراتژی های خود در هر لحظه و در شرایط مختلف محیطی در ماموریت ها استفاده کند.
بازی MGS V:The Phantom Pain در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۵ برای کنسول های PS4, PS3, Xbox One, Xbox 360 و PC عرضه خواهد شد.
 

 
پاسخ
#32
کوجیما درباره ساختار گیم پلی MGS V: The Phantom Pain توضیح می دهد 

[تصویر:  date.png] آبان ۳ام, ۱۳۹۳| ۱۵:۰۸ [تصویر:  user.png] رامین مبشری [تصویر:  1408296120-bpfull.jpg&w=48&id=15576&random=1408345916] 

[تصویر:  NLSrkMa-250x140.jpg]

هیدئو کوجیما، خالق سری Metal Gear Solid، طی مصاحبه ای با Kojima Station در مورد نحوه ی انجام مأموریت ها در بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain و ارتباط چگونگی انجام آن ها با جهان آزاد بازی توضیح داده است.طبق صحبت های کارگردان بازی، در دنیای MGS V: The Phantom Pain بازیکنان می توانند آزادانه هرجایی بروند اما زمانی که در حال انجام یک مأموریت هستند، محدوده ی تعریف شده ای به عنوان محدوده انجام مأموریت به وجود می آید که بازیکنان باید در همان منطقه مأموریت خود را تکمیل کنند و در صورت ترک کردن این محدوده مأموریت به صورت ناتمام مانده و در صورت تلاش مجدد از ابتدا شروع خواهد شد. اما در مواقعی غیر از انجام مأموریت های اصلی، بازیکنان می توانند در جهان آزاد بازی کارهایی مانند مأموریت های فرعی یا موارد دیگری را به دلخواه خود انجام دهند.این موارد بیان شده توسط هیدئو کوجیما در اکثر عناوین جهان آزاد دیگر نیز رایج است. در جریان این برنامه رادیویی مجری برنامه درباره موضوعی که در Tokyo Game Show نیز مورد بحث قرار گرفت صحبت کرد و اظهار کرد که زبان در این بازی نقش مهمی ایفا خواهد کرد، همان طور که در دنیای واقعی و روزمره انسان ها ارتباط بیشتر به صورت نوشتاری انجام می شود تا گفتاری.بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain در سال ۲۰۱۵ برای پلتفرم های PlayStation 4، PlayStation 3، Xbox One، Xbox 360 و PC عرضه خواهد شد.
 
پاسخ
#33
یکی از بهترین بازی ها که اگر uncharted4نبود قطعا این گوتی میشد(سال2015[img]images/smi/s0 (83).gif[/img])
واقعا عاشق این بازیم و حتما تجربش میکنم[img]images/smi/s0 (24).gif[/img]
Im Back Baby 
After 3 Years 
S0 (2)
پاسخ
#34
(10-25-2014, 05:26 PM)'AmirrezA_V' نوشته است: یکی از بهترین بازی ها که اگر uncharted4نبود قطعا این گوتی میشد(سال2015[img]images/smi/s0 (83).gif[/img])
واقعا عاشق این بازیم و حتما تجربش میکنم[img]images/smi/s0 (24).gif[/img]

 
حتی با وجود Uncharted 4 هم قطعاً یکی از بهترین بازی ها می شه.


 
[تصویر:  56sc_the_north_remembers_by_ertacaltinoz...-_copy.jpg]
                                  

پاسخ
#35
دست همتون درد نکند  [img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
متاسفانه جوانان این  دوره با بازی متال گیر اشنایی چندانی ندارند بیشتر بازیکنان با تجربه با این بازی بزرگ اشنا هستند یادمه زمابن م ا چقدر منتظر ماندیم و لحظه شماری می کردیم که یک نسخه متال گیر منتشر بشود با شور و عشق برویم بازی کنیم دیگه این هیجان در بر و بچه های این دوره نیست[img]images/smi/s0 (43).gif[/img][img]images/smi/s0 (43).gif[/img]
 
پاسخ
#36
اطلاعات جدیدی از حیات وحش بازی MGS V: The Phantom Pain منتشر شد 

[تصویر:  date.png] آبان ۲۳ام, ۱۳۹۳| ۱۸:۰۸ [تصویر:  user.png] رامین مبشری [تصویر:  1408296120-bpfull.jpg&w=48&id=15576&random=1408345916] 

[تصویر:  MGSV-DD-Intro-250x140.jpg]

هیدئو کوجیما، خالق فرانچایز Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain، طی آخرین برنامه پخش شده از طریق ایستگاه Kojima Station اقدام به صحبت درباره حیات وحش و حیوانات موجود در بازی MGS V: TPP کرد.بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain اولین عنوانی در سری MGS می باشد که دارای جهان آزاد بوده و در آن بازیکنان می توانند محیط بازتر و آزادتری را به نسبت عناوین پیشین این فرانچایز تجربه کنند و به موجب همین محیط بازی از نظر حیوانات و حیات وحش نیز متناسب با جهان باز بازی خواهد بود که تا به حال برخی از این حیوانات در تریلرهای منتشر شده از بازی مشاهده شده اند.کوجیما در اذعانات خود راجع به حیوانات بازی MGS V: TPP به این موضوع اشاره می کند که حیوانات می توانند به بازیکنان یا دشمنان آن ها حمله ور شوند. او عنوان کرد که در بررسی که از بازی داشته است در قسمتی به این مورد برخورد داشته که یک حیوان وحشی به یک سرباز حمله ور می شود و او را می خورد.علاوه بر موضوع حمله حیوانات به انسان ها، زمانی که از او سؤال شد که آیا حیوانات به یکدیگر هم حمله می کنند یا خیر، کوجیما این موضوع را تأیید کرد. بنابراین بازیکنان باید علاوه بر سربازان دشمن، مراقب حیات وحش موجود در بازی نیز باشند. همچنین با استفاده از ترفندهایی امکان سود بردن از حیوانات برای بازیکنان وجود دارد. برای مثال بازیکنان می توانند با استفاده از سیستم تسخیر اشیا و حیوانات در بازی، حیوانات وحشی را تسخیر کنند و دستور رها کردن آن ها را در نزدیکی دشمنان بدهند تا باعث ایجاد دردسر برای دشمنان بشوند.یکی از موارد دیگری که در سیستم حیات وحش بازی مد نظر قرار گرفته شده، چرخه ی زمانی و روز و شب است که باعث تأثیر بر روی حیات وحش بازی می شود.بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain در سال ۲۰۱۵ برای پلتفرم های PlayStation 4، PlayStation 3، Xbox One، Xbox 360 و PC عرضه خواهد شد.
 
پاسخ
#37
نقل‌قول:
هیدئو کوجیما، خالق فرانچایز Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain، طی آخرین برنامه پخش شده از طریق ایستگاه Kojima Station اقدام به صحبت درباره حیات وحش و حیوانات موجود در بازی MGS V: TPP کرد.

[تصویر:  ?sesid=QXVrRE9OTlpBczF4d2VWRlo0VGpRTnFrR...xpMXlzVQ==]


 
پاسخ
#38
کوجیما: به کار گرفتن سربازهای چند زبانه در MGS V: The Phantom Pain اهمیت دارد 

[تصویر:  date.png] آبان ۳۰ام, ۱۳۹۳| ۱۷:۰۸ [تصویر:  user.png] رامین مبشری [تصویر:  1408296120-bpfull.jpg&w=48&id=15576&random=1408345916] 

[تصویر:  rsz_screen_shot_2014-11-21_at_022312-720...50x128.jpg]

هیدئو کوجیما، کارگردان و خالق سری Metal Gear Solid، در اذعانات خود در Kojima Station تا به حال نکات جالبی را از ویژگی های لحاظ شده در بازی مورد انتظار Metal Gear Solid V: The Phantom Pain در اختیار طرفداران خود قرار داد. یکی از این نکات به کارگیری سربازهای چند زبانه در Mother Base است.در جریان آخرین قسمت پخش شده از Kojima Station، این سازنده ژاپنی عنوان کرد که بازیکنان باید سربازهای چند زبانه را برای کار در Mother Base به منظور فعالیت به عنوان مترجم در تشکیلات Big Boss’ Diamond Dogs به کار گیرند.
نقل‌قول: “در صورتی که مترجم در Mother Base برای ترجمه زبان های مختلف نداشته باشید، نه تنها صحبت های سربازانی که به یک زبان بیگانه حرف می زنند را متوجه نمی شوید، بلکه این امر موجب می شود نتوانید آن ها را بازجویی کنید.”
با انتشار این پیام در توییتر یکی از طرفداران در پاسخ به این توییت اذعان کرد که با توجه به توانایی Big Boss برای صحبت به زبان روسی، برای این زبان نیاز به در اختیار داشتن سرباز روس نداریم که کوجیما در ارتباط با این موضوع عنوان کرد:
نقل‌قول: “به موجب تصادفی که برای Snake رخ داده است، این قسمت از مغز او متأثر از تصادف واقع شده است”
بنابراین دیگر Big Boss به زبان روسی تسلط ندارد.

 Kojima Station راه ارتباطی هیدئو کوجیما با طرفداران خود و جایی است که کارگردان MGS بیش تر اطلاعات مربوط به بازی خود را از آن طریق در اختیار دیگران قرار می دهد.

 بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain در سال ۲۰۱۵ (طبق شایعات در ۳ ماهه اول این سال) و برای پلتفرم های PlayStation 4، PlayStation 3، Xbox One، Xbox 360 و PC عرضه خواهد شد.
[تصویر:  56sc_the_north_remembers_by_ertacaltinoz...-_copy.jpg]
                                  

پاسخ
#39
ببخشید نسخه phantom pain با نسخه ground zeroes چه فرقی داره ؟
پاسخ
#40
(11-22-2014, 05:00 PM)'amirn' نوشته است: ببخشید نسخه phantom pain با نسخه ground zeroes چه فرقی داره ؟

 

Gz پیش در آمدی هست برای PP و در واقع دلیل اینکه چرا اسنیک تو کما رفته رو بیان می کنه

 
[تصویر:  5b7th9dl7afci0p5zblo.jpg]
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  Outlast 2 | Official Thread HardCore Gamer 10 6,726 04-29-2017, 01:53 PM
آخرین ارسال: adams-khersi
  Final Fantasy XV | Official Thread Old Snake 73 28,366 04-29-2017, 01:50 PM
آخرین ارسال: adams-khersi
  The Witcher 3: Wild Hunt | Official Thread Tyrion 486 98,875 04-23-2017, 09:32 PM
آخرین ارسال: amir_rs75
  The Climb | Official Thread Station 7 3,874 04-20-2017, 01:23 PM
آخرین ارسال: S.T.A.R.S
  Destiny 2| Official Thread Station 0 2,019 04-04-2017, 08:14 PM
آخرین ارسال: Station

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 5 مهمان