06-17-2015, 04:03 PM
(آخرین ویرایش: 06-17-2015, 04:31 PM، توسط Devil Prince.)
نکات اشاره شده به شرح زیر می باشند:
۱- نمایش گیم پلی که دیروز دیدیم تنها نیمی از یک نمایش طولانی تر می باشد که در واقع بخشی از بازی را تشکیل می دهند.
۲- رانندگی با ماشین جیپ یک مکانیزم کاملا جدید در سری uncharted می باشد.
۳- با این ماشین ها توان رفتن به هر جای نقشه ی بازی را دارید و تنها مشکل پیش روی شما ساختمان ها، صخره ها و مواردی از این قبیل هستند که حتی می توانید برخی از آن ها را نیز از بین ببرید ( با ماشین آنها را نابود کنید! ).
۴- N@ughty Dog در تلاش است تا راندن جیپ را انعطاف پذیر و مناسب کند.
۵- جیپ تاثیر به سزایی بر محیط دارد و حدود این تاثیر از تعامل بازیباز با آن سر چشمه می گیرد.
۶- در بازی بخش هایی وجود دارد که شما می توانید با ماشین خود ( جیپ ) به کاوش در آنها بپردازید با کم کردن سرعت خود، و خارج شدن از ماشین توان حرکت آزادانه در محیط به شما داده می شود.
۷- با سرعت رانندگی کردن در محیط مستلزم خلق جزئیات بیشتری در محیط می باشد که شبیه یک دیگر نباشند ( همه ی آنها شبیه به هم نیستند ). به عنوان مثال تنها یک نوع گیاه ( علف ) در محیط بازی وجود ندارد زیرا N@ughty Dog دوست دارد بازیبازان تنوع در محیط را احساس کنند و این امر نیازمند کار بسیاری می باشد.
۸- جیپ خودرویی غیر قابل پیش بینی است و برای ماجراجویی طراحی شده است. به وسیله ی آن شما می توانید از میان گل و لای عبود کنید، از روی تحته سنگ ها بپرید، کارهای دیوانه وار انجام دهید و به ارتفاعات رفته و به پایین بپرید!
۹- شخصیت های بازی در این عنوان کمی پیر تر شده اند و به همین دلیل طراحی آنها شکلی واقع گرایانه تر به خود گرفته است. هرچند که چهره ی لطیفی دارند اما در صورت آنها می توانید چین و چروک را ملاحظه نمایید.
۱۰- در ساخت بازی برای نشان دادن حرکات پوست و استخوان ( پوست بر روی استخوان ) از یک تکنولوژی کاملا جدید استفاده شده است که لطافت خاصی به این موضوع بخشیده است.
۱۱- در برخی از صحنه ها شما قادر به استفاده ی ترکیبی از طناب جدید و جیپ تیتن دریک می باشید.
۱۲- گستره ی عظیمی از آزادی عمل در انجام این کار ( استفاده ی ترکیبی از جیپ و طناب ) پیش روی شما قرار دارد.
۱۳- برخی از عناصر بازی از The Last of Us الهام گرفته شده است. به عنوان مثال در مبارزات تن به تن گاهی اوقات دوستان شما به شما کمک می کنند و گاهی نیز برعکس این اتفاق باید صورت بگیرد.
۱۴- داستان بازی روایتی از تقابل شخصیت های این عنوان می باشد.
۱۵- N@ughty Dog چند ماه بر روی نمایش گیم پلی که نشان داده شد کار کرده است و چند هفته ی پیش کیفیت مد نظر اعضای استودیو حاصل شد.
۱۶- N@ughty Dog قصد داشت مکانیزهای ( جدید ) بازی را به دقت در این نمایش نشان دهد.
۱۷- بعد از تماشای کامل ویدیو Bruce Straley ( کارگردان بازی ) از مسیری که بازی در روند ساخت پیشروی دارد، اطمینان خاطر پیدا کرده است. این نمایش گیم پلی نشان دهنده ی اصول و معیار های بازی بود.
نظر شما را در مورد این نمایش گیم پلی نمی دانم اما به شخصه از تماشای آن لذت بردم و کاسه ی صبرم برای تجربه ی بازی رو به سر ریز شدن است!محمد سعید خزایی - گیمفا
!Praise Prince of Persia