(09-06-2015, 05:31 PM)BadBoy4Ever نوشته است: کل فرنچایز آنچارتد با تقلید تابلویی از کل فرنچایز قدیمی توم ریدر ساخته شده
در عین حال نسخه 2013 توم ریدر با تقلیدی از آنچارتد 2 به بازار اومد
تو بین این دو تا که قطعا توم محبوبیت بیشتری داره (از گیمرهای دهه 90 میلادی بپرسین قشنگ میگن بهتون)
آنچارتدم خب تازه نفسه و به صورت تریلوژی میموند بهتر میشد حالا 4رشم دارن میسازن موفق باشن
در هر صورت JUST TOMB RIDER
مگه قبلا در این مورد صحبت نکردیم ؟
آنچارتد اگه میخواست از توم ریدر تقلید کنه نیت توی ربع الخالی گم نمیشد. (اینو تعمیم میدن به کل مسئله ی اکشن ادونچر بودن بازی)
توم ریدر 2013 به هیچ وجه هیچ شباهتی به توم ریدرهای اولیه نداره و اگه قرار باشه کسی تقلید کرده باشه سازنده های توم ریدر هستن. آنچارتد از شماره ی 1 تا 3 تقریبا همین شکل بوده. یعنی زمانی که اصلا Tomb Raider 2013 لانچ نشده بود.
گیمرهای دهه 90 میلادی اگه توم ریدری رو دوست داشته باشن، قطعا نسخه ی 2013 نخواهد بود. اونا همون ماجراجویی ها توی مقبره ها رو دوست دارن نه قاچ قاچ کردن آدما و مبارزه با ملکه ی طوفان و صاعقه :217:
هنوزم معتقدی
JUST TOMB RIDER ؟
(09-06-2015, 05:28 PM)0157 نوشته است: خوب درباره آنچارتد بگم که یک بازی هست که گیم پلیش کاملا تکراری خداییش من ps3 داشتم 2و3 اش رو رفتم فرق زیادی ندیدم تو 4اشم crosshair رو مثل tlou کردن فقط چون میگفتن نسخه قبلی هدف گیری سخت بود :-/ باگ هایی هم مثه این 2تا بسیار رو اعصاب بودن
از یه طرفی هم اولین تریلر رو که نشون دادن گفتن گرافیک in-game هم همونه اما سال بعدش دقیقا همون جا بود و ایندفعه in-game کلی افت گرافیکی داشت البته فکر کنم نسخه نهایی 30فریم پایدار نمونه چندوقت بعدشم میان قول میدن بازی رو 60فریم اجرا میشه چند ماه بعد میان میگن رسیدن به 60فریم واقعا سخت است برا اینکه جمعش کنن میگن 30فریم خیلی از 60فریم بهتره و motion blur توش بهتر دیده میشه خوب اگه اینجوریه چرا 30فریم؟ 24فریم که بهتره پس 24 فریمش کن
جمعش کن باو بیخود نیست بهت میگن ناتی باگ :D
ولی tombrider هر نسخه داره پیشرفت میکنه تریلر گیم پلی که ازش پخش شد واقعا عالی بود خیلی فرق کرده بود
باو اگه به تکراری بودن باشه که خود توم ریدر هم تکراریه... منظورت از تکراری بودن چیه ؟
باگ که واسه هر بازی هست. توم ریدر هم یه باگ داشته که بعد از پریدن روی صخره ها، لارا کلنگش (؟) رو به صخره نمیزده و فاتحه مع الصلوات.
ببین آقا جان اون گرافیک شاید in-game نبوده باشه شایدم بوده باشه. ولی شما نمیتونی از تریلر PlayStation Experience بگی که بازی افت داشته. ناتی داگ اون قسمت رو کامل ساخته و نمایش داده. ولی قسمتی که توی PlayStation Experience قرار داشته توی فار پری الفا بوده و کامل نشده بوده.
من این توجیه ناتی داگ در مورد موشن بلور رو نشنیده بودم ولی در کل درسته. اصلا نکته ی موشن بلور همینه. Lower the Frame Rate, Stronger the effect (یعنی هر چی فریم ریت پایینتر باشه، تاری حرکت بیشتره)
ناتی داگ به این دلیل بازی رو 30 فریم کرد تا جزئیات بیشتری به نمایش بذاره. جزئیات به فریم ریت برتری داره.
در ضمن اگه 30 فریم بده خود توم ریدر هم 30 فریمه.