04-14-2016, 11:31 AM
موارد زیادی از بازی Uncharted 4: A Thief’s End انتظار میرود. این عنوان قرار است تا نسخه بعدی یکی از محبوبترین فرنچایزهای ناتی داگ و سونی باشد. Uncharted 4: A Thief’s End همچنین اولین بازی از سوی ناتی داگ خواهد بود که برروی کنسول پلیاستیشن ۴ منتشر میشود. این استودیو از زمان عرضه Crash Bandicoot به موفقیتهای خود ادامه داده است اما دلیل این موفقیتها چیست؟ در ادامه با گیمفا همراه باشید.
ریکی کمبیر، طراح ارشد بازی Uncharted 4: A Thief’s End، بهتازگی در مصاحبه خود با Guardian در رابطه با یکی از دلایل موفقیتهای پایدار و پایان تاپذیر ناتی داگ میگوید:
نقلقول:من فکر میکنم یکی از دلایلی که باعث شده ناتی داگ موفق باشد، سرعت کار آنها است! من میتوانم صبح بههمراه یک ایده تازه وارد شوم و آنها را با طراح یا کارگردان در میان بگذارم و در بعد از ظهر هم این ایده عملی خواهد شد البته احتمال دارد که چندان هم کارایی نداشته باشد اما به عنوان یکی از جنبهها برای بازی در نظر گرفته میشود؛ بنابراین ما با خود میگوییم علت عملی شدن آن چه بود؟ بهتر است تا شخص دیگری را برای امتحان کردن آن در نظر گیریم و اگر آنها از این ایده خوششان بیاید، ما هم فکر میکنیم که ایده جالبی بوده و باید موارد بیشتری را بررسی کنیم.
چندی پیش آرن مایر، مدیر بخش ارتباطات در استودیوی ناتی داگ، توانست به تجربه این عنوان بپردازد. او اذعان داشت که سکانس آغازین Uncharted 4: A Thief’s End یکی از بهترینها خواهد بود. درست مانند The Last of Us که در سال ۲۰۱۳ برروی کنسول پلیاستیشن ۳ منتشر شد و به موفقیتهای بسیاری دست یافت که سکانس آغازین آن هم بهصورت کاملا عاطفی کار شده بود.
همچنین دو تن از کاربران یوتیوب با نامهای Python و Selkan یک تریلر جدید از سه گانه سری Uncharted ساخته و منتشر کردند. در این تریلر اتفاقات و حوادث مهم نسخههای گذشته را بهصورت خلاصه و کوتاه مرور و نشان داده شد. شما میتوانید این تریلر را در اینجا مشاهده کنید.
بسیاری در رابطه با پایان Uncharted 4: A Thiefs End نگران هستند. نیل دراکمن، کارگردان این عنوان، مدتی قبل در مصاحبه خود با سایت IGN اذعان داشت که پایان این عنوان بحث بر انگیز خواهد بود و باعث تفرقه میان طرفداران میشود؛ این یعنی قرار است نظرهای متفاوتی در رابطه با پایان آن وجود داشته باشد. سایت IGN همچنین در پایان از او در رابطه با احتمال مرگ نیتن دریک، شخصیت اصلی این سری پرسید اما همانطور که انتظار میرفت، جوابی دریافت نکرد.
استودیوی ناتی داگ همواره کیفیت بصری خیرهکنندهای را در بازیهای خود خلق کرده است. عنوان The Last of Us در نسل هفتم یکی از گرافیکیترین بازیهای آن نسل بود. بازی Uncharted 4: A Thiefs End هم از این قاعده مستثنی نیست اما گرافیک خیرهکننده، تنها موردی نخواهد بود که دو عنوان The Last of Us و Uncharted 4: A Thiefs End در آن مشترک میشوند. ویلون برینک، کارگردان فنی و هنری Uncharted 4 در گذشته پیرامون شباهتهای این دو عنوان صحبتهایی داشته است. او گفت جنبههای مخفیکاری The Last of Us در Uncharted 4 هم وجود خواهند داشت و دشمنان قرار است باهوشتر باشند. همچنین بازیبازان انتخابهای بیشتری در مبارزات در دست دارند؛ حتی میتوان هیچکس را نکشت و بدون دیده شدن توسط دشمنان، از آنها گذر کرد.