امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اولین امتیازات Sherlock Holmes: Devil's Daughter منتشر شد | مثل همیشه متوسط!
#11
(06-11-2016, 11:15 AM)EXECUTIONER نوشته است: هنوز باورم نمیشه که این بازی دنوو داره!
دنوو رو معمولا برای بازی های معروف و شرکت های بزرگ میذارن!
درسته، ولی متاسفانه انقدر این قفل خوب عمل کرده که کم کم داره بین بازی‌های ویدئویی، همه‌گیر میشه. به هر حال از شرکت های معروف تا ناشناخته دوست ندارن کسی از راه غیرقانونی و بدون پرداخت هزینه، بازی هاشون رو تجربه کنن.
[تصویر:  peter_popken_03.jpg]
!Praise Prince of Persia
پاسخ
#12
(06-11-2016, 10:26 AM)Devil Prince نوشته است:
(06-11-2016, 12:07 AM)You Never Win نوشته است:
(06-10-2016, 11:52 PM)Devil Prince نوشته است:
(06-10-2016, 11:30 PM)You Never Win نوشته است: نظرتون صحیح!
ولی یه داستان خوب بدون داشتن یه شخصیت خوب آیا واقعاً ایجاد می شه؟ بنده که تاحالا ندیدم یه داستان عالی شخصیت پردازی شخصیت اصلی و دیگر شخصیت ها به شدت افتضاح باشه! این شخصیت هست که به داستان زیبایی می بخشه و باعث به وجود اومدنش می شه! وقتی شخصیت پردازی ضعیف باشه قطعاً یه داستان خوب به وجود نمیاد! اصلاً ممکن نیست!
یک مثال خیلی ساده: The Vanishing of Ethan Carter. داستانی بدیع و جذاب؛ شخصیت‌پردازی در حد صفر؛ البته سبک بازی این طور ایجاب کرده که شخصیت درطول بازی با هیچ شخصی رو به رو نمیشه و جز ابتدای بازی (و فکر کنم انتهای بازی)، دیالوگی به زبان نمیاره. ان شاء الله عمری باشه بعدا نقد این بازی رو هم قرار خواهد داد.
یا اصلا مشهورترین مثال: Dark Souls و Demon Souls ... شخصیت بازی حتی کلمه ای به زبون نمیاره، اما داستان خود بازی در حد یه اثر هنری باارزش ـه...
پس ممکنه!
بله ممکنه ولی بازم آثار زیادی نیستن که از این جوری باشن!
دارک سولز رو مخالف هستم! داستان این بازی توسط دشمنان، محیط و کتیبه هایی که توی بازی هست مشخص می شه! در حالی که خیلی ها حوصله خوندن چنین چیز هایی رو ندارن و بهتره داستان توسط دیالوگ ها و شخصیت های بازی روایت می شه!
و The Vanishing Of Ethan Carter هم داستان رو با توجه به  محیط و حل قتل ها و فلش بک های گذشته مشخص می کنه که بازم شخصیت پردازی داره! شخصیت Ethan از شخصیت پردازی تقریباً کاملی برخوردار هست!
به شدت منتظر نقدتون هستم! واقعاً بازی زیبایی بود!
بله. خیلی زیاد نیستن، ولی کم هم نیستن!
YNW جان دقیقا با کدوم بخش حرف من درباره‌ی DS مخالفی؟ داستان زیباش یا نداشتن شخصیت پردازی قهرمان بازی؟ بخش اعظم داستان بازی DS به کمک محیط روایت میشه. بعد هم به وسیله‌ی NPCها و مقداری هم به کمک دشمنان (نه به صورت رد و بدل کردن دیالوگ بلکه با ظاهر و سر و وضع دشمن) ... من یادم نمیاد DS داستانش رو با کتیبه ها روایت کنه. فقط بعضی جاها یه سری پیام نوشته شده روی زمین هست که اونم واسه راهنمایی ـه. دیگه چیز خاصی واسه روایت داستان با نوشته نیست. البته اول بازی (صفحه ی لودینگ) یه سری توضیحات درباره ی سلاح های بازی میده که اونم ربط خاصی به خط داستانی اصلی نداره.
TVoEC هم تا جایی که من یادم میاد فلش بک نداشت! 106  یه سری حالت فراطبیعی داشت که وارد یه بُعد خاصی میشد که اونم به روایت داستان مربوط میشد؛ نه به شخصیت پردازی. البته من یکم به شک افتادم، چون دقیقا داستان بازی رو نمی تونم به خاطر بیارم؛ حالا من این بازی رو رو سیستمم دارم. یه چک می کنم که حرف بی اساس نزده باشم.
ممنون بابت ایجاد بحثی به این مفیدی. از این به بعد در نظر دارم درصورت مشاهده ی بحث های خوب، مفید و جذاب (به خصوص در تردهای عناوین)، به دوستانی که به صورت فعال در این بحث ها شرکت می کنند، مقدار ناقابلی اعتبار (!)، اهدا کنم...   

دو امتیاز جدید از بازی منتشر شد.
پست اول آپدیت شد!

Gamespot 
60

WCCFtech
74

متای بازی
(هنوز امتیاز Gamespot اعمال نشده است)
[تصویر:  wnk_capture.png]

والا با بخش روایت داستان با محیط و اینا زیاد موافق نیستم! درسته محیط و بعضی NPC واقعاً در روایت داستان نقش بسزایی داشتند ولی متون و نامه هایی که در بازی یافت می شد هم در این امر تاثیر داشتند! بنده بیشتر داستان رو از روی نامه ها متوجه شدم!
منظورم از فلش بک صحنه هایی هست که شخصیت اصلی وقتی مدرکی پیدا می کرد به بازیابی گذشته می پرداخت و جریان رو می دیدیم که مثل یه فلش بک بود! در واقع بازی به خاطر این توانایی شخصیت اصلی مشهور بود! که از روی اون می تونستی به شخصیت پردازی اون پسر ایثن پی ببری!
خواهش می کنم! از بحث کردن در مورد بعضی چیزا اونم با شما واقعاً لذت می برم! ممنونم بابت اعتبار.
[تصویر:  e4f7_3ea4f3ff8d45616e224e2b324bba4603.png]
پاسخ
#13
You Never Win

نقل‌قول: والا با بخش روایت داستان با محیط و اینا زیاد موافق نیستم! درسته محیط و بعضی NPC واقعاً در روایت داستان نقش بسزایی داشتند ولی متون و نامه هایی که در بازی یافت می شد هم در این امر تاثیر داشتند! بنده بیشتر داستان رو از روی نامه ها متوجه شدم!
منظورم از فلش بک صحنه هایی هست که شخصیت اصلی وقتی مدرکی پیدا می کرد به بازیابی گذشته می پرداخت و جریان رو می دیدیم که مثل یه فلش بک بود! در واقع بازی به خاطر این توانایی شخصیت اصلی مشهور بود! که از روی اون می تونستی به شخصیت پردازی اون پسر ایثن پی ببری!
خواهش می کنم! از بحث کردن در مورد بعضی چیزا اونم با شما واقعاً لذت می برم! ممنونم بابت اعتبار.
به هر حال چه ما دوست داشته باشیم و چه نداشته باشیم، DS از همین سبک داستان بهره می‌بره و اتفاقا به مزاج منتقدا خیلی خوش میاد، ولی قبول دارم که حداقل 70% گیمرا چیز خاصی از داستان این بازی نمی‌فهمن ولی نمیشه اینو نقطه ضعف بازی در نظر گرفت. من خودم خیلی این سبک بازی‌ها رو می‌پسندم. مثل یه قطعه‌ی ادبی با کلی آرایه‌ی ایهام و استعاره ان! خودت باید از داستان بازی سر در بیاری. داستان مثله پازل میمونه که باید خودت قطعاتشو پیدا و کنار هم بذاری، در حالی که بقیه‌ی بازی ها خودشون واست پازل رو حل می کنند و تو فقط نظاره گری! در بازی های مشابه DS شخصیت اصلی هیچ دخالتی در داستان نداره و فقط یه وسیله واسه جلو بردن داستان ‌ـه.
حرف شما در مورد TVoEC کاملا درست بود. من 2 ساعتی داشتم این بازی رو از اول انجام میدادم. شخصیت اصلی (PAUL) ناطق تشریف داره، ولی خیلی خیلی کم صحبت می‌کنه. در حد اینکه تو این 2 ساعتی که من داشتم بازی رو انجام می‌دادم، فقط 3 خط دیالوگ گفت (فکر کنم واسه همین یادم رفته بود!). ولی هنوز به نظر من این بازی مثالی از همون داستان عالی، شخصیت‌پردازی بد ـه. البته تو این بازی شخصیت پردازی بد نیست. فقط اگه نبود هم نیازی مبرمی بهش نمی شد! در واقع معیارهای بازی شرایطی رو به وجود آورده که شخصیتی مثل Paul تو این بازی خوب جلوه کنه. حالا اگه همین شخصیت رو بردارید و تو یه بازی دیگه با همین سبک بذارید، مطمئنا ایراداتی بهش وارد میشه. تو TVoEC خود بازی با نوشته‌ها و همون حالت ماورایی، بازی رو روایت می‌کنه و متکی به شخصیت اصلی نیست. یه جوریایی اینجا هم Paul فقط یه واسطه‌ است (البته با پرداختی خوب).
  البته قبول دارم که هر دوی این بازی ها خاصن و این بازی ها چیزایی نیستن که هر سال چندتاشون رو ببینیم ...
[تصویر:  peter_popken_03.jpg]
!Praise Prince of Persia
پاسخ
#14
خب خب بعد از یه بحث جانانه نوبت من رسید که نظر بدم.
اول از همه مهر تایید بر اینکه بازی قفل دنوو داره رو بزنم.
Denuvo confirmed
حالا بریم سراغ خود بازی
اصلا انتظار چنین چیزی رو نداشتم با توجه به عکس هایی که ازش دیدم انتظار حالا نمگم یه بازی رده بالا مثل LA ولی حداقل روی 70 به بالا رو روش حساب می کردم. کلا شخصیت شرلوک پتانسیل بالایی توی تمامی موارد داره از فیلم و سریال گرفته تا بازی ولی استفاده از این شخصیت کار خیلی خیلی شخصتیه البته توی دنیای بازی که نمونه ی اون رو داریم می بینیم. در دنیای سریال همگی دیگه سریال شرلوک که سه قسمتی هست رو دیدی و می دونید از چه جذابیتی برخورداره یا فیلم شرلوک رابرته مرد آهنی که محمد امین بهش اشاره کرد. توی تمامی این ها شرلوک از یک شخصیت پردازی توپ و روانی درست شده بود و واقعا بیننده رو درگیر خودش می کرد ولی طبق چیزی که منتقد ها درباره ی این بازی گفتند با یک شخصیت خشک طرف هستیم که حالا بحث ها رو هم خوندیم سر این قضیه جدال بین مدیر و کاربر فعال بر سر شرلوک بودن یا نبودن کدامین برنده خواهند شد؟ S0 (2) 
این هم عکس هایی که من از بازی دیدم و واقعا حال کردم باهاشون خوراک این هستند که برای عکس پس زمینه قرار بگیرند.

کسی هم لینک بازی رو خواست بهم بگه تا بهش بدم حجمش 11.7 گیگ هست و منتظر هستیم ببینیم کسی این بازی رو بازی می کنه ببینم یه بازیکن یا بازی باز نظر در مورد بازی چیه نه منتقد
[تصویر:  bazb_thevideogamegallery_29143_1200x1697.jpg]
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  سولز لایکی شرقی و متوسط | نقدها و نمرات بازی Code Vein White Beard 0 1,809 09-27-2019, 10:23 PM
آخرین ارسال: White Beard
  نمرات عنوان The Legend of Zelda: Breath of the Wild منتشر شد Station 0 2,244 03-02-2017, 06:07 PM
آخرین ارسال: Station
  نمرات عنوان NieR Automata منتشر شد Station 0 1,646 03-02-2017, 06:04 PM
آخرین ارسال: Station
  نمرات Halo Wars 2 منتشر شد Station 0 1,764 02-16-2017, 03:14 PM
آخرین ارسال: Station
  Sniper Elite 4| امتیازات Station 0 2,144 02-13-2017, 07:21 PM
آخرین ارسال: Station

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان