در دنیای گیم بزرگانی هستند که با خلاقیت خود دنیای گیم را تکان میدهند. شما میتوانید با دنبال کردن "بزرگان دنیای گیم"میتوانید با زندگی نامه و بازیها یشان آشنا شوید
==========================================
David De Gruttola
دیوید د گروتلا ملقب به دیوید کیچ در 9 جون 1969 (دوشنبه،19 خرداد 1348) در مولهیوس شهری واقع در فرانسه به دنیا آمد و بزرگ شد. او از همان کودکی پر استعداد، احساساتی و باهوش بود همین امر مادرش او را با موسیقی آشنا کرد. کیچ مدارک عالی موسیقی دارد و پیشرفت زیادی در دوران جوانی کرد و تصمیم گرفت پیشرفت کند به همین دلیل گروه موسیقی به نام Totem Interactive که جمع کوچک و دوستانه ای بین کیچ و چند تا از دوستان اش که در موسیقی مهارتی داشتن تشکیل داد. به سرعت پیشرفت کردند تا حدی که از سوی تلویزیون و سینما ی فرانسه برای کار دعوت شد.
پس از گذشت زمان از سوی بازیسازان، برای ساخت موسیقی بازی از تیم Totem Interactive دعوت کردن و این استودیو آهنگ های عناوینی چون Cheese Cat-Astrophe Starring Speedy Gonzales ، Timecope و Hardline را در کارنامه خود دارد.
کیچ همچنین یک داستان نویس موفق در دوران دانشگاه بود و داستان های زیادی مینوشت. کیچ با کار در موسیقی و همچنین صنعت گیم و علاقه اش به بازی در کودکی تصمیم میگیرد خودش را وارد به صنعت گیم کند و بازیساز شود.
او بعد از این تصمیم، استودیو به نام Quantic Dream در سال 1997 تاسیس کرد و خود را به عنوان مدیر این استودیو معرفی کرد.
==========================================
کیچ تصمیم گرفت بازی ای بسازد، همان طور گفته شد گیچ مهارت زیادی در داستان نویسی داشت و یکی از داستان هایی که در دوران دانشگاه نوشته بود را داستان بازی خود ملاک داد.
اولین بازی گیچ به اسم Omikron: The Nomad Soul بود. کیچ نمیخواست بازی اش مانند بازی های دیگر باشد، او به دنبال یک نوآوری بود، به دنبال ساخت بازی متفافت بود او میخواست بازی اش مانند فیلم سینمایی شود . بازی Omikron: The Nomad Soul در 31 اکتبر 1999 (یکشنبه، 9 آبان 1378) منتشر شد جالب است ناشر بازی Eidos Interactive است.
بازی با این وجود که نوآوری بزرگی داشت و همچنین نمرات خوبی را گرفته بود ولی فروش کم او باعث شد کیچ را ناامید کند.
==========================================
کیچ بیدی نبود که با این باد ها بلرزد تصمیم گرفت بازی ای که میخواهد بسازد بر روی آن کار کند نقاط ضعف اش را بگیرد و یک بازی بسازد که در دنیا نمونه نداشته باشد.
شش سال گذشت، با اوج گرفتن فیلم ماتریکس در آن زمان ها کیچ بازی جدید خود را به اسم Fahrenheit در 16 سپتامبر 2005 (جمعه،25 شهریور 1384) برای Xbox و PS2 و 2 اکتبر 2005 (یکشنبه 10 مهر 1384) برای PC منتشر کرد. ناشر بازی آتاری بود، بازی توانست 700 هزار نسخه را در ماه سپتامبر به فروش بزساند.
==========================================
پس از موفقیت Fahrenheit کمپانی سونی در سال 2006 با Quantic Dream پیمانی بست تا یکی از عنوان های خود را برای این کمپانی به صورت انحصاری بسازند.
کیچ که مدیر Quantic Dream بود، قبول میکند و ساخت بازی جدید خود به نام Heavy Rain را به صورت انحصاری سونی بسازد. بازی Heavy Rain در 18 فبریه 2010 (پنجشنبه 29 بهمن 1388) انحصاری PS3 عرضه شد.
بازی وجشتناک عجیب بود به حدی که در لیست به نام "باید بمیری تا بازی تموم شه" قرار گرفت. کیچ به گفته خود در بازی Fahrenheit نتواسته بود به اهداف بزرگش دست پیدا کند ولی Heavy Rain توانست مرا بزرگ کند.
بازی Heavy Rain بسیار جنجال کرد بازی ای بود که پایان های بیشماری داشت. بیشتر گیم پلی بر پایه دکمه زنی بود. داستان و موسیقی آن زیر نظر کیچ بود.
==========================================
انگار کیچ از همکاری با سونی رضایت زیادی داشت، و بعد از ساخت بازی در آگوست 2010، سونی با بستن قرار دادی با Quantic Dream این استودیو نو پا را عضو دایم سونی کرد.
==========================================
بازی Beyond Two Souls با نویسنده ای و کارگردانی خود کیچ در 8 اکتبر 2013 (سهشنبه 16 مهر 1392) انحصاری PS3 عرضه شد و انتقادات شدیدی نسبت به گیم پلی بازی شد، این بار کیچ ما را با 15 سال زندگی دختری به نام جودی آشنا میکند و از ارتباط او با یک روح به نام آیدن میگوید.
داستان بازی به شدت فوق العاده کار شده.
==========================================
کیچ با ساخت بازی هایش توانست نوع دیگر از بازی ها را به ما نشان داد.
==========================================
پایان قسمت دوم
توجه : این متن کپی نیست و برای کپی باید همراه با ذکر منبع باشد.
امیدوارم لذت برده باشید
==========================================
David De Gruttola
دیوید د گروتلا ملقب به دیوید کیچ در 9 جون 1969 (دوشنبه،19 خرداد 1348) در مولهیوس شهری واقع در فرانسه به دنیا آمد و بزرگ شد. او از همان کودکی پر استعداد، احساساتی و باهوش بود همین امر مادرش او را با موسیقی آشنا کرد. کیچ مدارک عالی موسیقی دارد و پیشرفت زیادی در دوران جوانی کرد و تصمیم گرفت پیشرفت کند به همین دلیل گروه موسیقی به نام Totem Interactive که جمع کوچک و دوستانه ای بین کیچ و چند تا از دوستان اش که در موسیقی مهارتی داشتن تشکیل داد. به سرعت پیشرفت کردند تا حدی که از سوی تلویزیون و سینما ی فرانسه برای کار دعوت شد.
پس از گذشت زمان از سوی بازیسازان، برای ساخت موسیقی بازی از تیم Totem Interactive دعوت کردن و این استودیو آهنگ های عناوینی چون Cheese Cat-Astrophe Starring Speedy Gonzales ، Timecope و Hardline را در کارنامه خود دارد.
کیچ همچنین یک داستان نویس موفق در دوران دانشگاه بود و داستان های زیادی مینوشت. کیچ با کار در موسیقی و همچنین صنعت گیم و علاقه اش به بازی در کودکی تصمیم میگیرد خودش را وارد به صنعت گیم کند و بازیساز شود.
او بعد از این تصمیم، استودیو به نام Quantic Dream در سال 1997 تاسیس کرد و خود را به عنوان مدیر این استودیو معرفی کرد.
==========================================
کیچ تصمیم گرفت بازی ای بسازد، همان طور گفته شد گیچ مهارت زیادی در داستان نویسی داشت و یکی از داستان هایی که در دوران دانشگاه نوشته بود را داستان بازی خود ملاک داد.
اولین بازی گیچ به اسم Omikron: The Nomad Soul بود. کیچ نمیخواست بازی اش مانند بازی های دیگر باشد، او به دنبال یک نوآوری بود، به دنبال ساخت بازی متفافت بود او میخواست بازی اش مانند فیلم سینمایی شود . بازی Omikron: The Nomad Soul در 31 اکتبر 1999 (یکشنبه، 9 آبان 1378) منتشر شد جالب است ناشر بازی Eidos Interactive است.
بازی با این وجود که نوآوری بزرگی داشت و همچنین نمرات خوبی را گرفته بود ولی فروش کم او باعث شد کیچ را ناامید کند.
==========================================
کیچ بیدی نبود که با این باد ها بلرزد تصمیم گرفت بازی ای که میخواهد بسازد بر روی آن کار کند نقاط ضعف اش را بگیرد و یک بازی بسازد که در دنیا نمونه نداشته باشد.
شش سال گذشت، با اوج گرفتن فیلم ماتریکس در آن زمان ها کیچ بازی جدید خود را به اسم Fahrenheit در 16 سپتامبر 2005 (جمعه،25 شهریور 1384) برای Xbox و PS2 و 2 اکتبر 2005 (یکشنبه 10 مهر 1384) برای PC منتشر کرد. ناشر بازی آتاری بود، بازی توانست 700 هزار نسخه را در ماه سپتامبر به فروش بزساند.
==========================================
پس از موفقیت Fahrenheit کمپانی سونی در سال 2006 با Quantic Dream پیمانی بست تا یکی از عنوان های خود را برای این کمپانی به صورت انحصاری بسازند.
کیچ که مدیر Quantic Dream بود، قبول میکند و ساخت بازی جدید خود به نام Heavy Rain را به صورت انحصاری سونی بسازد. بازی Heavy Rain در 18 فبریه 2010 (پنجشنبه 29 بهمن 1388) انحصاری PS3 عرضه شد.
بازی وجشتناک عجیب بود به حدی که در لیست به نام "باید بمیری تا بازی تموم شه" قرار گرفت. کیچ به گفته خود در بازی Fahrenheit نتواسته بود به اهداف بزرگش دست پیدا کند ولی Heavy Rain توانست مرا بزرگ کند.
بازی Heavy Rain بسیار جنجال کرد بازی ای بود که پایان های بیشماری داشت. بیشتر گیم پلی بر پایه دکمه زنی بود. داستان و موسیقی آن زیر نظر کیچ بود.
==========================================
انگار کیچ از همکاری با سونی رضایت زیادی داشت، و بعد از ساخت بازی در آگوست 2010، سونی با بستن قرار دادی با Quantic Dream این استودیو نو پا را عضو دایم سونی کرد.
==========================================
بازی Beyond Two Souls با نویسنده ای و کارگردانی خود کیچ در 8 اکتبر 2013 (سهشنبه 16 مهر 1392) انحصاری PS3 عرضه شد و انتقادات شدیدی نسبت به گیم پلی بازی شد، این بار کیچ ما را با 15 سال زندگی دختری به نام جودی آشنا میکند و از ارتباط او با یک روح به نام آیدن میگوید.
داستان بازی به شدت فوق العاده کار شده.
==========================================
کیچ با ساخت بازی هایش توانست نوع دیگر از بازی ها را به ما نشان داد.
==========================================
پایان قسمت دوم
توجه : این متن کپی نیست و برای کپی باید همراه با ذکر منبع باشد.
امیدوارم لذت برده باشید