ارسالها: 809
موضوعها: 11
تاریخ عضویت: Jul 2013
پلتفرم های شما:
به نام خدا
خسته نباشی دوست عزیز. امیدوارم در مقالات بعدی بهتر بنویسی.
فقط 2 تا مسئله:
نام دوم بازی فارنهایت، indigo prophecy است نه indio prophecy.
نمیدونم چرا میگن بازی های این استودیو گیم پلی نداره. من فقط فارنهایت رو تجربه کردم (هنوز دارم بازی میکنم و تمومش نکردم) و اگه بازیهای بعدی اش هم مانند همین باشه پس گیم پلی بسیار خوبی دارند. شاید تعریف خیلی ها از گیم پلی فقط اکشن بودن بازیه. در فارنهایت تعامل بسیار خوبی در بازی وجود داشت و از همه عناصر موجود در صحنه میشد استفاده کرد. دکمه زنی هاش هم که خیلی باحال بود. از این بازی های جدید هم که دکمه زنی داشتند جالبتر بود (مخصوصا از resident 6).
موفق باشید
?So who you gonna be when the reaper come knocking
Actions speak louder than words, so stop talking
So watch me break out of this cage
I fight now, I wont change
ارسالها: 76
موضوعها: 7
تاریخ عضویت: Mar 2013
پلتفرم های شما:
مقاله خوبی بود ،ممنون [img]images/smi/s0 (25).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
به نظرم این استدیو تحولی توی صنعت بازیسازی انجام داد و در آینده هم تحولات زیادی انجام خواهد داد ! بیشتر سعی داره که فیلم و بازی با هم ترکیب کنه البته استدیو های دیگه هم مثل remedy شایسته تقدیره [img]images/smi/s0 (25).gif[/img]
ارسالها: 187
موضوعها: 53
تاریخ عضویت: Jul 2013
پلتفرم های شما:
- PC
- Playstation 3
- Xbox 360
این روزا فروم خیلی خلوت شده و هیچ کس نمیاد نه نظری نه مقاله ای آدم حوصلش سر میره خب یه همکاری کنید فرومو از این وضعیت نجات بدیم.
ارسالها: 94
موضوعها: 2
تاریخ عضویت: Aug 2012
پلتفرم های شما:
از این جور مقالات خوشم میاد و اینم خلی جالب بود. بازم ادامه بده.
در مورد بیاند هم به نظرم یکی از دلایل نمره نسبتا کمش به این خاطر بود که اصلا دکمه زنی هاش و کارهای تو تو بازی هیچ تاثیری نداشت . چون بازی به روندبه ترتیب را روایت نمی کرد و مثلا از بچگی جودی یه دفعه میرفت زمان بزرگسالیش و این همون دلیلی بود که انتخاباتت تو بازی به غیر از پایانش مقداری بیهوده بود. ولی به غیر از این کلا من که ازش خوشم اومد.