خسته نباشی. داری یواش یواش بهتر میشی.
بی مقدمه میرم سراغ ایرادگیری:
مقدمه کاملا ضعیف بود. اصلا چیز جالبی نداشت که مارو به ادامه وادار کنه.
بخش داستان خوب نوشتی ولی با کار بیشتر، بهتر هم میشه. (برو نقدهای اولیه هومن رو بخون
[img]images/smi/s0 (25).gif[/img])بی مقدمه میرم سراغ ایرادگیری:
مقدمه کاملا ضعیف بود. اصلا چیز جالبی نداشت که مارو به ادامه وادار کنه.
بخش داستان خوب نوشتی ولی با کار بیشتر، بهتر هم میشه. (برو نقدهای اولیه هومن رو بخون
گیم پلی هم خوب بود ولی میشد بهتر نوشت. مثلا اصلا به شکار حیوانات اشاره نکردی. بخشی که درباره زمان حال توضیح دادی، ضعیف نبود بلکه خیلی بد بود. اولا که اسمش sample 17 نیست. این اسم پروژه ای که روش کار میکنه. اون شخص خود ماییم. (برای همین اول شخصه) قضیه از این قراره که بعد از کشته شدن دزموند، کارکنان ابسترگو جنازه اش رو برمیدارند و تمام وسایلش رو میگردند تا اطلاعاتی بدست بیارند. بعدش با استفاده از دی ان ای اون، پروژه جدید نمونه17 رو راه اندازی کرده و در ظاهر ارایه سرگرمی و در باطن هدف قبلی شون (کنترل بر جهان) رو دنبال میکنن. اولین پروژه هم بازی assassin's creed liberation بود. حالا ما که در اصل یکی از اعضای حشاشین هستیم، به این شرکت نفوذ کرده و در ظاهر برای ابسترگو کار میکنیم ولی در اصل برای حشاشین جاسوسی کرده و اطلاعات جمع آوری میکنیم. بیشتر میخوام توضیح بدم ولی اینجا جاش نیست. درباره ارتباط watch dogs با این بازی هم فکر میکنم درست باشه ولی باید watch dogs منتشر بشه تا ببینیم چه ارتباطی با هم دارند.
"صدای کارکتر ها با آنها به خوبی match شده." اولا که جمله ات ناقص است (باید بنویسی: "صدای کارکتر ها با آنها به خوبی match شده است.") و دوما شما وقتی کم میاری نباید از کلمات انگللیسی استفاده کنی. میتونستی بری معنی "مچ" رو پیدا کنی و معادل فارسیش رو بنویسی.
گرافیک و صداگذاری هم باید مفصل تر باشه ولی با توجه به این که این مطلب، نقد و بررسی نیست، قابل قبوله.
درباره گرافیک، اون شماره 1، حرف دل منو زد. از اولین نسخه تا الان همیشه این مشکل وجود داشته. شنل داشته باشی، دستت، شمشیرت و... از توش رد میشه. لباست بلند باشه، پات از توش رد میشه. باز صد رحمت به قسمت اول که شمشیرت قلاف داشت. اگه دقت کنی، از نسخه دوم به بعد، همیشه شمشیرت رو هواست. مخصوصا تو این قسمت که افتضاح بود.
انشالله دفعات بعدی بهتر بنویسی. موفق باشی.
گرافیک و صداگذاری هم باید مفصل تر باشه ولی با توجه به این که این مطلب، نقد و بررسی نیست، قابل قبوله.
درباره گرافیک، اون شماره 1، حرف دل منو زد. از اولین نسخه تا الان همیشه این مشکل وجود داشته. شنل داشته باشی، دستت، شمشیرت و... از توش رد میشه. لباست بلند باشه، پات از توش رد میشه. باز صد رحمت به قسمت اول که شمشیرت قلاف داشت. اگه دقت کنی، از نسخه دوم به بعد، همیشه شمشیرت رو هواست. مخصوصا تو این قسمت که افتضاح بود.
انشالله دفعات بعدی بهتر بنویسی. موفق باشی.
راستی...
عکسارو وسط چین کن.