07-15-2014, 10:12 PM
(07-15-2014, 06:02 PM)'Batman 77' نوشته است: My goal was to create something that people could analyze. Analysis is fun because there are many interpretations. If there's just one interpretation then it's
not worth analysing
Jeffrey Yohalem, Far Cry 3 writer, Ubisoft
ینکه آقای یوهالم موفق بوده یا نه رو به قضاوت شما میسپارم.
بنظر من موفق بوده.چرا؟
Brody یک فامیلی ی.ه.و.د.ی هست.
رفتار نژاد پرستانه ی سیترا و مردم جزیره رو به یاد بیارید.
اکثر سلاح های دستی و دور برد بازی ساخت اسرائیل هستند.
اسپویلر!
در هر صورت سیترا خون جیسون رو نجات دهنده جزیره میدونه که بیشتر تمایلش به سمت پسر (یا دختر!) جیسون هست و این نشون میده که مردم به ی.ه.و.د.ی ها شدیدا نیاز دارن!
اتمام اسپویلر!
+خیلی چیزای دیگه که من تا حالا بهشون پی نبردم.
و این آقای یوهالم ظاهرا فقط همین براش مهم بوده و فقط خواسته به این هدف برسه و گند زده به داستان. خواسته مردم برداشت های متعدد بکنن!
راستی ذهن منو بسمت سیترا نبرین که هر چی بلدم رو به طراح کاراکتر و آقای یوهالم نثار میکنم
یه چیز دیگه ای هم که یادم افتاد این بود که با یک دکمه وقتی ماشین 180 درجه چپه شده بود برمیگشت به حالت عادی. که این رسما کل تلاش عوامل بازی که بازی واقع گرایانه باشه رو زیر سوال میبره
کرافتینگ بازی نچسب بود.
ساندترک بازی هم به جرئت بهترین کار برایان تایلر بود ولی صداگذاری بد نابودش کرده بود.
دوستان. به جان خودم(!) هرچی که میگم نظر شخصیه.نگاه من و نگاه شما مثل دو خط موازی هست که احتمالا هیچ وقت به هم نمیرسه و من هم هیچ مسئولیتی در برابر نگاه شما ندارم که قانعتون کنم.
پس دیگه تو تاپیک farcry4 راجع به farcry3 بحث نکنیم.
راحت باش[img]images/smi/s0 (43).gif[/img]فقط لطفا دیگه نظر نده چون غیر منطقی نظر میدی در ضمن من تا حالا ندیده بود ماشین به حالت عادی بر گرده پس دیگه در مورد این بازی حرف نزن که غیر منطقیه و بحث فایده نداره
[img=0x224]http://upload7.ir/uploads/thumb_1f232dc811e0c556ec34d08224b68ffb57b1f995.jpg[/img]