07-17-2014, 10:23 AM
کلا به خاطر اینکه یوبی سافت واچ داگز رو با GTA مقایسه کرد باعث این شد که انتظارها بالا بره اما جدا از این مساله به نظرم یه تفاوت دیگه هم بین راکستار و یوبی وجود داره،
راکستار هر بازی که میسازه از ریشه و پایه شروع میکنه و هیچ کاری به بازی های دیگش نداره، از گیم پلی گرفته تا طراحی مراحل، اما یوبی از همه بازی های دیگش ایده میگیره و هرچیشو بتونه از بازیهای دیگش میگیره، مثلا همین واچ داگز از خیلی از بازی های دیگه ی یوبی میشه توش نشونه دید، مخفی کاریش که کپیه اسپلینتر سل بود، راه رفتنش از اساسین، یا Profiler که مثل eagle vision توی اساسینه، یا خیلی از جاهای دیگش که الان یادم نیست اما تو بازی همش یاد بازیهای دیگه ی یوبی می افتادم و این باعث میشد واچ داگز تجربه خیلی نابی نباشه برام، برعکسش راکستار، بازی هاش هیچ کدوم به اون یکی ربطی نداره، اگرم یه ربط جزئی داشته باشه به هیج وجه تو ذوق نمیزنه و نرماله، سری GTA، مکس پین، RDR، LA.Noir و بقیه بازیاش هرکدوم یه تجربه منحصر به فرد و توپه
راکستار هر بازی که میسازه از ریشه و پایه شروع میکنه و هیچ کاری به بازی های دیگش نداره، از گیم پلی گرفته تا طراحی مراحل، اما یوبی از همه بازی های دیگش ایده میگیره و هرچیشو بتونه از بازیهای دیگش میگیره، مثلا همین واچ داگز از خیلی از بازی های دیگه ی یوبی میشه توش نشونه دید، مخفی کاریش که کپیه اسپلینتر سل بود، راه رفتنش از اساسین، یا Profiler که مثل eagle vision توی اساسینه، یا خیلی از جاهای دیگش که الان یادم نیست اما تو بازی همش یاد بازیهای دیگه ی یوبی می افتادم و این باعث میشد واچ داگز تجربه خیلی نابی نباشه برام، برعکسش راکستار، بازی هاش هیچ کدوم به اون یکی ربطی نداره، اگرم یه ربط جزئی داشته باشه به هیج وجه تو ذوق نمیزنه و نرماله، سری GTA، مکس پین، RDR، LA.Noir و بقیه بازیاش هرکدوم یه تجربه منحصر به فرد و توپه