08-14-2014, 02:11 PM
نقلقول: در رابطه با اینکه کدام دسته از مخاطبین خود را هدف قرار داده ایم و اینکه چه کسانی برای بازی ما مناسب هستند بایستی بگویم که نمی خواهیم به هوادران قدیمی خیانت کنیم چرا که بسیار بسیار اهمیت دارند. آنها سفیران اصلی بازی ما می باشند. از طرفی می خواهیم که مخاطبین بیشتری را جذب کنیم … طراحی امکانات آنلاین و تجربه مخصوص Bloodborne این مهم را انجام می دهد.شما کارهای زیادی را در گذشته انجام دادید و مجبور به استقامت بودید. اما در بازی جدید ما بر روی شکنجه بازیکنان تمرکز نمی کنیم. ما می خواهیم بازی را ارائه کنیم که بازیکنان دوست میدارند. اگر بازیکنان یک بازی را دوست داشته باشند از استقامت خسته نخواهند شد اما می پرسید که ما چطور محصول نهایی را ارائه می کنیم؟ در جواب باید بگویم که حس شکنجه بسیار کمتر است.افرادی که Bloodborne را در نمایشگاه Gamescom تجربه می کنند نباید نا امید شوند چرا که بسیار راحت این قسمت طراحی شده است.Bloodborneتوسط آقای Hidetaka Miyazaki کارگردانی می شود و معرفی رسمی آن نیز توسط آقای Shuhei Yoshida به عنوان رئیس کل استدیوهای شرکت سونی صورت گرفته است. وقایع داستانی این بازی شهری به نام Yharnam را در بر خواهد گرفت که ساکنین آن از یک طلسم بیماری زا هولناک رنج می برند و محیط آن پر است از دیوانگی و مرگ. حال شاید بپرسید وظیفه ما چیست؟ شما باید به دنبال اسرار مختلف از وقایع رخ داده باشید و در عین حال زنده بمانید.