08-26-2014, 01:30 PM
[align=start]Visceral: هیچ مشکلی نیست اگر فکر می کنید Hardline یک Battlefield حقیقی نیست[/align][align=start] شهریور ۴م, ۱۳۹۳| ۱۳:۰۶ آرش سعادتمند [/align][align=start] [/align]
سری بازی Battlefield در دنیاهای مختلفی شکل گرفته است؛ از ویتنام گرفته تا روسیه و چین. با این حال همگی آنها در یک موضوع مشترک بودند و آن هم چیزی نیست جز به نمایش درآوردن نبردی تمام عیار در میدان جنگ. Hardline که به عنوان جدیدترین عنوان می باشد کاملا این قضیه را دستخوش تغییر کرده و نه تنها اینبار جنگ بین کشورها را روایت نمی کند بلکه به برخورد نیروهای تبهکار و پلیس پرداخته است. عده ای معقتند که این بازی حقیقتا یک Battlefield نیست و به ریشه های خود وفادار نمی باشد اما سازندگان برای این مسئله چه پاسخی دارند؟ آقای Steve Papoutsis به عنوان مدیر روابط عمومی Visceral Games (استدیو سازنده بازی Battlefield: Hardline) مشکلی با این مسئله ندارند و می گویند:
نقلقول: مردم بسیار زیادی دائما سوال می کنند که آیا Hardline یک Battlefield حقیقی است یا خیر؟ من به شخصه می گویم که قطعا چنین می باشد اما از طرفی هم مهم نیست که چه به زبان می آورم. فکر میکنم مهمترین چیز این باشد که خود مردم بازی را تجربه کنند. روزهایی مثل Gamescom 2014 وجود دارند که مردم می توانند بازی را از نزدیک تجربه کنند و ذهنیت مخصوص خود را بدست آورند. اینکه مردم برای خودشان تصمیم گیری کنند بسیار حائز اهمیت می باشد.زمانی که ساخت بازی خود را آغاز کردیم، احترام بسیاری زیادی را برای Battlefield در نظر داشتیم. به شخصه از اولین عنوان همگی بازی های این سری را تجربه کرده ام و می دانم که چقدر سرگرم کننده است و برای مردم اهمیت دارد. نمی خواهم در ساخت بازی دخالت کنم که فقط به ظاهر می خواهد Battlefield باشد. پس ما تمام تلاش خود را می کنیم که یک گیم پلی کاملا متعادل با رقابت فراوان را ایجاد کنیم و تمامی این موارد در Hardline رعایت شوند.Battlefield: Hardline جدیدترین عنوان در سری بازی Battlefield می باشد که این بار در ساخت آن استدیو Visceral Games که به عنوان سازنده Dead Space شناخته می شود، به جای DICE حضور خواهد داشت. بازی نامبرده در سال ۲۰۱۵ برای Xbox One, Xbox 360, PS3, PS4 و PC عرضه خواهد شد.