08-27-2014, 09:33 PM
را می توان کشف سیاره جدید تعبیر کرد شهریور ۵م, ۱۳۹۳| ۲۱:۰۶ محمد صادق شجاعی با وجود ناشناخته بودن بسیاری از ویژگی ها، No Man’s Sky جالب توجه بوده و در بین بازیکنان بسیار محبوب است. این عنوان که در سال آینده برای PlayStation 4 منتشر می شود، بر روی کشف و تجربه ای منحصر بفرد، که تاکنون سابقه نداشته، تمرکز دارد. توانایی کشف سیاره جدید و تجربه آن تا کنون در این صنعت سابقه نداشته است. بدیهی است که این ویژگی، معنای نوآوری است. مدیر اجرایی Hello Games، آقای Sean Murray در مورد لحظه مورد علاقه اش در حین تجربه No Man’s Sky گفته است:
نقلقول: لحظه مورد علاقه من از زمان ساخت No Man’s Sky تا کنون، چند ماه پیش اتفاق افتاد. David قصد اضافه کردنموجوداتی چهار پا را به بازی داشت. (اصرار دارد که آن ها را چنگال بنامیم)، Hazel سیستم آب و هوا را اضافه می کرد، و Ryan مشغول اضافه کردن تخریب پذیری به درختان بود (که واقعا انجام آن برای جنگلی پر از درخت واقعا سخت است). من هیچکدام از آن ها را ندیده ام، و در حال پرواز بر فراز جهان بودم، سعی می کردم تعدادی عکس بگیرم. به نزدیکی سطح سیاره ای رسیدم، و ناگهان باران گرفت. همانطور که پایین می آمدم، تهدادی گوزن که از بین درخت ها حرکت می کردند، باعث ترس من شدند. این لحظه برای من فوق العاده بود، زیرا تاکنون این سیستم را ندیده بودم، با این حال احساس کردم که مکان درستی را کشف کرده ام. هیچکس روی این سیاره نبود، و نمی دانستم که باید از هیجان فریاد بزنم، تا احساسم را بروز ندهم.No Man’s Sky، ویژگی های بسیار دارد که باید برای بازیکنان توضیح داده شود، اما با اخبار منتشر شده، بازیکنان زیادی را مشتاق بازی کرده است. Murray می گوید، کشفی که توصیف کرد، دلیل خاص بودن No Man’s Sky برای او است.
نقلقول: به طور خلاصه، چنین لحظاتی No Man’s Sky را برای ما خاص می کند. مطمئنا تجارت، مبارزه، اسلحه، کشتی و یک گیم پلی مرکزی در بازی وجود دارد، اما برای من لحظات منحصر بفرد کشف کردن، بسیار مهم هستند.تاریخ انتشار دقیقی برای No Man’s Sky اعلام نشده است.