۴A از دشواری دستیابی به رزولوشن ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم بر ثانیه در کنسولها می گوید.
شهریور ۵م, ۱۳۹۳| ۲۰:۰۶
محمد صادق شجاعی
![[تصویر: Metro-2033-Redux-Announce-3-1024x576-250x140.jpg]](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2014/08/Metro-2033-Redux-Announce-3-1024x576-250x140.jpg)
Metro Redux، که اخیرا برای PlayStation 4 منتشر شده، با رزولوشن ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم بر ثانیه بر روی کنسول Sony اجرا می شود. با اینکه استودیوهای طرف اول Sony، مانند ناتی داگ برای دستیابی به ۶۰ فریم بر ثانیه، به مانع برخورده اند، اجرای این بازی با این نرخ فریم بر روی این کنسول غافلگیر کننده است. ۴A چگونه به این موفقیت دست پیدا کرده است؟
Oles Shishkovstov، رئیس بخش فنی ۴A Games می گوید:
Metro Redux 2033 پیشتاز در مشکلات! | تیم توسعه دهنده توضیح می دهد.
شهریور ۵م, ۱۳۹۳| ۲۲:۰۶
محمدسعید خزایی
این طور که پیداست عنوان Metro Redux 2033 بازیبازان را با مشکلات عدیده ای رو به رو کرده است زیرا برخی از بازیبازان در هنگام نصب و یا اجرای این عنوان بر روی پلتفرم های PC و Xbox One با مشکلاتی رو به رو شده اند و نکته ی جالب تر این است که این مشکلات بیشتر گریبان گیر کسانی می باشد که بازی را از قبل پیش خرید کرده اند.
* بازیبازان با افت فریم مواجه می باشند. ( مشکل در PC – استیم )
* در بازی صفحه ی تنظیمات و فعالیت ها مشخص نیست. ( مشکل در PC )
* برخی از نسخه های پیش خرید شده قابل بازی نمی باشند.
*بعد از شروع بازی و در هنگام کات سین نخستین بازیبازان ناخواسته از بازی به بیرون رانده می شوند. ( کرش صورت می گیرد. )
*بازی در هنگام نصب مشکل پیدا می کند و نصب نمی شود. ( مشکل در Xone )
*بازیبازان در هنگام نصب با مشکل فریز شدن مواجه می شوند. ( مشکل در PC )پاسخ تیم توسعه دهنده در باره ی سوال های مکرر بازیبازان از آنها به شرح زیر می باشد :
![[تصویر: date.png]](https://gamefa.com/wp-content/themes/gamefa/images/date.png)
![[تصویر: user.png]](https://gamefa.com/wp-content/themes/gamefa/images/user.png)
![[تصویر: 1395379184-bpfull.jpg&w=48&id=15880&random=1408345910]](https://gamefa.com/wp-content/plugins/user-avatar/user-avatar-pic.php?src=https://gamefa.com/wp-content/uploads/avatars/15880/1395379184-bpfull.jpg&w=48&id=15880&random=1408345910)
![[تصویر: Metro-2033-Redux-Announce-3-1024x576-250x140.jpg]](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2014/08/Metro-2033-Redux-Announce-3-1024x576-250x140.jpg)
Metro Redux، که اخیرا برای PlayStation 4 منتشر شده، با رزولوشن ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم بر ثانیه بر روی کنسول Sony اجرا می شود. با اینکه استودیوهای طرف اول Sony، مانند ناتی داگ برای دستیابی به ۶۰ فریم بر ثانیه، به مانع برخورده اند، اجرای این بازی با این نرخ فریم بر روی این کنسول غافلگیر کننده است. ۴A چگونه به این موفقیت دست پیدا کرده است؟
Oles Shishkovstov، رئیس بخش فنی ۴A Games می گوید:
نقلقول: هیچ رازی وجود ندارد. ما فقط با سخت افزار مقصد سازگار شده ایم. به جای استفاده از فضای مماس در هر راس، از پیکسل ها بهره می بریم. این وظیفه درCPU از رده خارج سریع انجام می شود؟ وظایف را ادغام می کنیم. خیلی آهسته است؟ موازی سازی کنید. شاید GPU قدرت پردازش تعداد زیاد sqrt را ندارد؟ اما در محاسبه اعداد صحیح عملکرد خوبی دارد – بنابراین ما از ترفندهای عدد صحیح قدیمی استفاده می کنیم. و این روند ادامه دارد.او اضافه می کند که خود eSRAM مشکلی برای بازیسازان بوجود نمی آورد، اما مقدار آن بر روی Xbox One چالش برانگیز است. بدون در نظر گرفتن، هوشمندانه بودن استفاده از آن.
نقلقول: در واقع، ESRAM مشکلی برای ما بوجود نیاورده است، بلکه مقدار کم آن ما را به دردسر انداخته است. عملکرد ESRAM، برای GPU استفاده شده در Xbox One کافی است. بله درست است، حداکثر پهنای باند نظری – که تا حدودی با PS4 قابل مقایسه است – را می توان بدست آورد (معمولا با خواندن و نوشت همزمان، مانند FP16) اما، در عمل تنها چند مورد دیده ام که این عامل باعث محدودیت شود.Metro Redux، هم اکنون برای PlayStation 4 و Xbox One در دسترس است.
Metro Redux 2033 پیشتاز در مشکلات! | تیم توسعه دهنده توضیح می دهد.
![[تصویر: date.png]](https://gamefa.com/wp-content/themes/gamefa/images/date.png)
![[تصویر: user.png]](https://gamefa.com/wp-content/themes/gamefa/images/user.png)
![[تصویر: 1377035567-bpfull.jpg&w=48&id=7782&random=1408345912]](https://gamefa.com/wp-content/plugins/user-avatar/user-avatar-pic.php?src=https://gamefa.com/wp-content/uploads/avatars/7782/1377035567-bpfull.jpg&w=48&id=7782&random=1408345912)
![[تصویر: metro-2033-redux-250x116.jpg]](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2014/08/metro-2033-redux-250x116.jpg)
این طور که پیداست عنوان Metro Redux 2033 بازیبازان را با مشکلات عدیده ای رو به رو کرده است زیرا برخی از بازیبازان در هنگام نصب و یا اجرای این عنوان بر روی پلتفرم های PC و Xbox One با مشکلاتی رو به رو شده اند و نکته ی جالب تر این است که این مشکلات بیشتر گریبان گیر کسانی می باشد که بازی را از قبل پیش خرید کرده اند.
همانطور که در بالا یاد شد Metro Redux 2033 در نسل هشتم مشکلات فراوانی دارد که در ادامه می توانید برخی از این مشکلات و پاسخ برنامه نویسان بازی را در باره ی آنها مشاهده نمایید :
* شبکه ی استیم نمی تواند بیشتر از ۱۵۰ مگابایت از محتویات بازی را دانلود کند. ( مشکل در PC )* بازیبازان با افت فریم مواجه می باشند. ( مشکل در PC – استیم )
* در بازی صفحه ی تنظیمات و فعالیت ها مشخص نیست. ( مشکل در PC )
* برخی از نسخه های پیش خرید شده قابل بازی نمی باشند.
*بعد از شروع بازی و در هنگام کات سین نخستین بازیبازان ناخواسته از بازی به بیرون رانده می شوند. ( کرش صورت می گیرد. )
*بازی در هنگام نصب مشکل پیدا می کند و نصب نمی شود. ( مشکل در Xone )
*بازیبازان در هنگام نصب با مشکل فریز شدن مواجه می شوند. ( مشکل در PC )پاسخ تیم توسعه دهنده در باره ی سوال های مکرر بازیبازان از آنها به شرح زیر می باشد :
نقلقول: صبح بخیر! ما در حال بررسی مشکلات نسخه Xbox One و همچنین PC این بازی می باشیم و در پی رفع آنها نیز هستیم.همچنین به نظر تیم توسعه دهندی این عنوان می توانند با منتشر کردن یک به روزرسانی و آپدیت برای این بازی بسیاری از مشکلات مطرح شده را بر طرف کنند، اما موضوعی که جالب توجه است این است که چرا این بازی با وجود منتشر شدن در نسل هشتم بازهم از چنین ایراداتی رنج می برد.
![[تصویر: 56sc_the_north_remembers_by_ertacaltinoz...-_copy.jpg]](http://uupload.ir/files/56sc_the_north_remembers_by_ertacaltinoz-da1cmqg_-_copy.jpg)