08-28-2014, 01:39 PM
جزئیات داستانی و گیم پلی Lords of the Fallen اعلام شد
شهریور ۶م, ۱۳۹۳| ۱۳:۰۶ محمد صادق شجاعی
آقای Joseph “J” Kartje، مدیر روابط عمومی Bandai Namco Games America، توضیحاتی در مورد عنوان نقش آفرینی نسل بعد Lords of the Fallen، که توسط CI Games در حال ساخت است و در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان) برای PlayStation 4, Xbox One و PC منتشر می شود، بیان کرده است.
و داستان چیست؟
منبع الهام بازی چه چیزهایی بوده است؟
کمی از مبارزات بگویید.
قبلا گفتید که امکان شخصی سازی در بازی وجود دارد درسته؟
داستان خطی است، یا به کلاس انتخابی بستگی دارد؟ مسیرهای جداگانه نیز وجود دارد؟
شهریور ۶م, ۱۳۹۳| ۱۳:۰۶ محمد صادق شجاعی
آقای Joseph “J” Kartje، مدیر روابط عمومی Bandai Namco Games America، توضیحاتی در مورد عنوان نقش آفرینی نسل بعد Lords of the Fallen، که توسط CI Games در حال ساخت است و در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان) برای PlayStation 4, Xbox One و PC منتشر می شود، بیان کرده است.
کمی در مورد Lords of the Fallen توضیح دهید.
نقلقول: Lords of the Fallen، عنوانی نسل بعدی – نسل فعلی – نقش آفرینی اکشن است، که برای PlayStation 4, Xbox One و PC عرضه می شود. این بازی توسط استودیو لهستانی به نام CI Games در حال ساخت است. و آن ها بر روی ساخت بازی برای بازیکنانی، که از چالش، اکشن نقش آفرینی لذت می برند، تمرکز کرده اند. این بازی مناسب تمام بازیکنان است، اما چالش و پاداش نیز در بازی وجود دارد. بر روی مبارزت تک به تک، انتخاب اسلحه، انتخاب سبک، حرکت سنجیده با استفاده از سطوح، تمرکز زیادی شده است. عمدا بازی سخت ساخته شده است، نمی توانید به آسانی هر چیزی که در اطراف وجود دارد به دو نیم تقسیم کنید، باید دشمنان خود را بشناسید. چه موقع حمله می کنند؟ چگونه می خواهند حمله کنند؟ باید سلاح های خود را بشناسید. اگر از پتک بزرگ استفاده می کنید، باید مراقب باشید. اگر از خنجر استفاده می کنید، باید سریع حرکت کنید. اگر بمیرید، باید دلیلش را بدانید، و برای بار دوم اشتباه خود را تکرار نکنید. ما نباید بیش از حد ناامید باشیم. برای مثال سر خود را بیش از ۱۰۰ بار به دیوار بکوبید، باید خود را با آن وفق دهید، اما مطمئنا کمی طول خواهد کشید.
و داستان چیست؟
نقلقول: داستان. شخصیت اصلی Harken نام دارد، و آدم بدی است. در زمان Harken، اگر گناهی انجام دهید، گناهی مرگبار، بر روی صورت خود خالکوبی خواهید داشت. بهمین دلیل Harken خالکوبی های زیادی بر روی صورتش دارد. زیرا که تمام این گناهان و تمام این جنایات را انجام داده است. و او توسط جامعه طرد شده است، و زمانی که دنیا با بحران رو به رو شد، و تمامی این اربابان شیطانی پدیدار شدند، هیچکس توان مقابله با آن ها را نداشت. بهمین دلیل Harken را خبر کردند. او آخرین امید دنیا است.
منبع الهام بازی چه چیزهایی بوده است؟
نقلقول: تیم می خواست که IP جدیدی بسازند، عنوانی برای نسل بعد، بازی اکشن با المان های نقش آفرینی. من فکر می کنم آن ها تا کنون چنین بازی نساخته اند، و می خواستند کار جدیدی انجام دهند. فکر می کنم که تمرکز اصلی بر روی گرافیک، و احساسات و جو بازی است.
به جز گرافیک، که دلیلی بر فوق العاده بودن بازی است، چرا تنها نسل بعد؟ دلیلی وجود دارد؟
نقلقول: فکر می کنم تنها دلیل اینکار، این است که سازندگان بازی زیبا می خواهند. عنوانی که از تمامی نکات مثبت بهره ببرد. . برای مثال، اگر می خواهید بازی جدیدی بسازید، مطمئنا نمی خواهید که بر روی پلتفرم های قدیمی عرضه شود. فکر می کنم این بازی برای تمامی اقشار جامعه است. همه در حال حرکت رو به جلو هستند، همه اماده کنار گذاشتن PS3 خود هستند – مطمئنا همه این کار را نمی کنند. ویژگیهای PS4 و Xbox One بسیار جذاب هستند، و آن ها می خواهند که تا حد امکان بازی را زیبا بسازند. فکر می کنم اگر این عنوان بر روی PS3 و ۳۶۰ عرضه شود، باید برخی از ویژگیها را خذف کنید. شاید گرافیک خیلی خوب نباشد، یا به نرخ فریم بالا دست پیدا نکنید. فکر می کنم تنها راه حرکت رو به جلو است.
نسل قبل همواره مورد سوال بود؟
نقلقول: نه، فکر نکنم اصلا مهم بوده است. وقتی که زمان تصمیم گیری رسید، آنها تصمیم گرفتند که باید به جلو حرکت کنیم.
کمی از مبارزات بگویید.
نقلقول: راهروها و دالان های زیادی در بازی وجود دارد. منطقه اصلی یک صومعه است. بنابراین محصور به درها هستید. گیم پلی بر روی برخوردهای یک به یک تمرکز دارد. قرار نیست که همزمان با ۱۰۰ دشمن رو به رو شوید، با این حال هر دشمن خطرناک است، و باید محتاط باشید. “چطوری باید حمله کنم؟ باید فاع کنم یا مستقیما حمله کنم؟ از چه سلاحی استفاده کنم؟ باید از جادو استفاده کنم؟”. گیم پلی سریع است، و نباید اهسته باشید، اما سطحی استراتژیک نیز وجود دارد.
قبلا گفتید که امکان شخصی سازی در بازی وجود دارد درسته؟
نقلقول: بله، در اغاز بازی باید کلاس خود را انتخاب کنید. می توانید سطح خود را بالا برده، و قابلیت ها و جادوهای جدید بدست آورید، می توانید سلاح ها، رزه های جدید انتخاب کنید. شخصیت خود را شخصی سازی کنید و به روش خودتان بازی کنید. خواه سریع باشید، بر روی جادو تمرکز کنید، یا رزه سنگین انتخاب کنید، و با دو دست سلاح حمل کنید. همه چیز به بازیکن بستگی دارد.
داستان خطی است، یا به کلاس انتخابی بستگی دارد؟ مسیرهای جداگانه نیز وجود دارد؟
نقلقول: داستان بازی بسیار متمرکز است، مستقیم و رو به جلو است. به عنوان یک طرفدار سبک نقش آفرینی، یکی از مواردی که به آن علاقه دارم، این است که می توانید کلاس، سلاح، زره متفاوت انتخاب کنید و تجربه ای متفاوت به دست آورید. می توانیم بازی را با شخصیت کاملا متفاوت تمام کنیم. اگر با کلاس Cleric بازی را تمام کنم، می خواهم ببینم که Warrior چطور خواهد بود.