مزایای ساخت Advanced Warfare بر روی نسل بعد | Sledgehammer توضیح می دهد
شهریور ۱۱م, ۱۳۹۳| ۱۹:۰۶ محمد صادق شجاعی
از زمان انتشار اولین تریلر Call of Duty: Advanced Warfare، مشخص شد که بازی با استفاده از موتور جدید، جهشی نجومی و چند ساله در گرافیک داشته است. برخی اعتقاد دارند، که سری Call of Duty به تعمیرات اساسی در بخش جلوه های بصری نیاز دارد. در مصاحبه ای انجام شده با مدیر ارشد بخش ساخت Sledgehammer، آقای Aaron Halon، از مزایای سخت افزار کنسول های جدید و راحتی کار با آن ها گفته است.
داستان و مکان های Call of Duty: Advanced Warfare
شهریور ۱۱م, ۱۳۹۳| ۲۰:۰۶ محمد صادق شجاعی
بنظر می رسد، Sledgehammer Games می تواند جنگ های Call of Duty: Advanced Warfare را در هرکجا که بخواهند به پا کنند. مدیر ارشد تیم سازنده Aaron Halon توضیح می دهد. Call of Duty: Advanced Warfare، در آینده ای نزدیک جریان دارد، که پیمانکاران خصوصی نظامی، برای بالاترین پیشنهاد دهنده می جنگند. این ایده به Sledgehammer، آزادی لازم برای خلاق بودن در بخش های مختلف و مکان های بازی می دهد.
شهریور ۱۱م, ۱۳۹۳| ۱۹:۰۶ محمد صادق شجاعی
از زمان انتشار اولین تریلر Call of Duty: Advanced Warfare، مشخص شد که بازی با استفاده از موتور جدید، جهشی نجومی و چند ساله در گرافیک داشته است. برخی اعتقاد دارند، که سری Call of Duty به تعمیرات اساسی در بخش جلوه های بصری نیاز دارد. در مصاحبه ای انجام شده با مدیر ارشد بخش ساخت Sledgehammer، آقای Aaron Halon، از مزایای سخت افزار کنسول های جدید و راحتی کار با آن ها گفته است.
نقلقول: می توانید از قدرت پردازشی بیشتری بهره ببرید، بنابراین می توانید موارد بیشتری، از جمله افکت های خاص و بافت های باکیفیت، در بازی اعمال کرد.Sledgehammer، نه تنها ویژگی های جدیدی به این سری اضافه می کند، بلکه شوترهای اول شخص را به مرحله جدیدی وارد می کند.
نقلقول: ما کارهای زیادی برای ساخت شخصیت های جدید انجام داده ایم. ما از ویژگی شبیه سازی عضلانی به نام اشکال مشابه استفاده کردیم، و این ویژگی جدید است.با توجه به سخت افزار جدید، بازیهایی مانند Call of Duty می توانند افکت های بیشتری اضافه کنند. Halon اشاره می کند، که جهش در تکنولوژی باید مسیری طولانی برای نشان دادن احساسات و عواطف شخصیت ها، بدون اینکه شخصیت احساسش را به زبان بیاورد، را طی کند.
نقلقول: من لزوما برای واکنش به شخصیت احتیاج ندارم، می توانید آن را در چهره مشاهده و به راحتی درک کنید.این نیروی جدید به Sledgehammer اجازه می دهد، تکنولوژی را در مرحله ای به کار گیرد که Call of Duty: Advanced Warfare تجربه ای نو و تازه به بازیکنان ارائه دهد.
نقلقول: سطحی از واقع گرایی و عملکردها را در صورت ها مشاهده می کنید، که تا کنون وجود نداشته است. بهمین دلیل به عنوان یک داستان پرداز واقعا هیجان انگیز است.این تکنولوژی جدید، نوع جدیدی از روایت داستان و واکنش طبیعی شخصیت های این سری را به ارمغان می آورد. مشابه احساسات و انیمیشن های صورت، و صداگذاری فوق العاده که بازیکنان را غرق دنیای The Last of Us کرده است. Halon و تیم سازنده بازی در Sledgehammer، پلتفرم های جدید را در اختیار گرفته اند، و امیدوارند برخی از بهترین اجراها را به طرفداران ارائه کرده و از بهترین ابزارهای موجود استفاده کنند. Halon انتظار دارد با استفاده از تکنولوژی های جدید بازیکنان را به این سری جذب کنند، و با اجرای بازیگرانی مانند Kevin Spacey، قدم بزرگی در پیشرفت روایت داستان برداشته است.
نقلقول: ما از تکنیک ضبط حرکات استفاده کردیم، در این حالت، صورت، صدا، و بدن Kevin Spacey، مانند یک فیلم، ضبط می شود. به صورت واقعی از او فیلمبرداری می شود، و ما او را دیجیتالی می کنیم. تمامی این موارد جدید هستند، و به نظر ما بازی بسیار خوبی ساخته ایم.Call of Duty: Advanced Warfare، در ۴ نوامبر (۱۳ آبان) برای پلتفرم های Xbox One, Playstation 4, Xbox 360, Playstation 3, و PC منتشر می شود.
داستان و مکان های Call of Duty: Advanced Warfare
شهریور ۱۱م, ۱۳۹۳| ۲۰:۰۶ محمد صادق شجاعی
بنظر می رسد، Sledgehammer Games می تواند جنگ های Call of Duty: Advanced Warfare را در هرکجا که بخواهند به پا کنند. مدیر ارشد تیم سازنده Aaron Halon توضیح می دهد. Call of Duty: Advanced Warfare، در آینده ای نزدیک جریان دارد، که پیمانکاران خصوصی نظامی، برای بالاترین پیشنهاد دهنده می جنگند. این ایده به Sledgehammer، آزادی لازم برای خلاق بودن در بخش های مختلف و مکان های بازی می دهد.
نقلقول: ما این ایده را در سر داشتیم، که شرکت های خصوصی نظامی در هرجایی می توانند ایجاد شوند. دیگر مرز بندی برای جنگ ها وجود ندارد، تنها خط مقدم که مشخص است.بدون افشای جزئیات بسیار، Halon توضیح می دهد که، با وجود درگیری در هر نقطه و مشخص نبودن جهبه های درگیر جنگ، بازیکنان می توانند انتظار مکان های مختلفی را داشته باشند.
نقلقول: از ویؤگی های جنگ با دشمن در هرجای این دنیا، این است که این ویژگی می تواند دلیلی برای بردن بازی به هر مکانی که بخواهیم باشد، و بسیار لذت بخش است. ما سعی کردیم هر مرحله تنوع فوق العاده ای داشته باشد، بنابراین المان های مختلفی را در بازی اعمال کرده ایم.همچنین Halon اشاره کرد، که بازیکنان باید به مناطق مختلفی از جمله کره، سان فرانسیسکو و اروپای شرقی سفر کنند. به قول Halon، بازیکن واقعا در همه جا حضور دارند. بازیکنان باید انتظار گره های داستانی در بازی نیز داشته باشند، زیرا Sledgehammer، شخصیت فرد شرور را پیچیده و مبهم خلق کرده، و داستان به سادگی عنوان های قبلی Call of Duty نیست.
نقلقول: در داستان نقاط تاریکی وجود دارد، و همجنین گره هایی نیز گنجانده ایم و این امکان وجود دارد، فردی که فکر می کردید شرور است، شرور نباشد و بالعکس.