امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Official Thread | سالهای سیاه
#4
اطلاعاتی از بازی سالهای سیاه منتشر شد 


[تصویر:  date.png] مهر ۲۱ام, ۱۳۹۳| ۱۴:۰۷ [تصویر:  user.png] احمد سعیدی [تصویر:  1390315740-bpfull.jpg&w=48&id=4904&random=1408345914] 

[تصویر:  Capture-250x135.jpg]
رفته رفته به پایان ساخت بازی سالهای سیاه نزدیک می شویم و بزودی شاهد انتشار آن خواهیم بود، از این جهت سازندگان اطلاعات جدیدی از جزئیات داستان ، گیم پلی و دیگر خصوصیاب بازی منتشر کردند که می توانید در ادامه مطالعه نمایید.

جزئیات جدیدی از داستان بازی:
 داستان بازی از بیست سال بعد از اتفاقات بازی قتل در کوچه های طهران رخ می دهد. در حالی که وضعیت شهر به خاطر فقر و قحطی و تاثیرات جنگ جهانی دوم و حضور نظامیان خارجی در ایران و نفوذ دولت های انگلیس و آمریکایی و فساد دستگاههای دولتی آشفته است. افشار که با تجربه ای که پیدا کرده اینک به خوبی از فساد حکومتی و وجود افراد دولتی فاسد و نقض های قانون این افراد کاملا آگاه است و  سعی در بر ملا کردن رازهای پشت پرده جنایاتی که اتفاق می افتد دارد.
از طرف دیگر امیر کاراکتر دوم بازی که یک روزنامه نگار است به دنبال حقایقی در اعتراضهای علیه دولت مصدق  است که یکی از کارمندان سفارت خانه انگلستان به او می گوید که حاضر است در قبال مبلغی یک سری نامه های سری و اسرار پشت پرده انگلستان که پرده از یک راز شوم و توطئه جدید آنان برخواهد داشت در پی این خبر امیر به لندن می رود تا حقیقت را کشف کند.

برخی ویژگی های منحصر به فرد بازی:

 ۱- برای این بازی نزدیک به ۳۰۰۰ سطر دیالوگ نوشته شده و از اسناد رسمی و سری سفارت انگلستان و نامه های دولتی استفاده شده و داستان بر پایه شخصیت های حقیقی مثل مصدق ، تیمسار زاهدی ، افشار طوس و ذبیح پور و امیر مسعود و … طرح ریزی شده و وقایع پیش از کودتای سال ۱۳۳۲ را روایت می کند.

 .
۲- بار اصلی  گیم پلی این بازی بر روی دیالوگ ها و حل معما ها و کشف سرنخها و حقایق هست که با داستان درگیر کننده پلیسی و جنایی بازیکن را درگیر خود می کند.

 .
۳- از ویژگی های فنی بازی سالهای سیاه سیستم شب و روز و آب و هوای داینامیک در شهر طهران و لندن است که ما در بازی شاهد آب و هوای آفتابی ، ابری ، بارانی ، مه ، برفی در ساعت مختلف روز خواهیم بود.

 .
۴- در بازی بالغ بر ۱۰۰۰ نوع انیمیشن مختلف تولید شده که اکثر آنها برای کاراکتر های NPC  در بازی جهت محیط پویا و فعالتر استفاده شده که کلیه انیمیشنها توسط تکنولوژی motion Capture ضبط شده است تا حرکات نرمتری و طبیعی تری را در بازی شاهد باشیم.

 .
۵- برای اولین بار در بازیهای ایرانی سیستم  Crowd simulation (شبیه سازی جمعیت) بصورت حرفه ای پیاده سازی شده است که ما شاهد جمعیت فعال و پویا در شهرها خواهیم بود که در حال گذر و تردد هستند همچنین ماشینهای که در خیابان در حال عبور هستند و با توجه به چراغ های راهنمایی تردد می کنند.

 .
۶- دو کاراکتر اصلی نیز قابلیت پیاده شدن و سوار شدن از وسیله نقلیه خود را دارند که افشار در ایران توسط ماشین تردد می کند و امیر در لندن بوسیله دوچرخه در شهر حرکت می کند.
  [تصویر:  18.jpg]
 
[تصویر:  56sc_the_north_remembers_by_ertacaltinoz...-_copy.jpg]
                                  

پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
Official Thread | سالهای سیاه - توسط Old Snake - 09-06-2014, 05:14 PM
RE: Official Thread | سالهای سیاه - توسط Old Snake - 09-27-2014, 05:47 PM
RE: Official Thread | سالهای سیاه - توسط Old Snake - 10-13-2014, 03:55 PM
RE: Official Thread | سالهای سیاه - توسط Old Snake - 10-22-2014, 06:40 PM
RE: Official Thread | سالهای سیاه - توسط Old Snake - 11-22-2014, 07:01 PM

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  Outlast 2 | Official Thread HardCore Gamer 10 7,148 04-29-2017, 01:53 PM
آخرین ارسال: adams-khersi
  Final Fantasy XV | Official Thread Old Snake 73 30,176 04-29-2017, 01:50 PM
آخرین ارسال: adams-khersi
  The Witcher 3: Wild Hunt | Official Thread Tyrion 486 110,350 04-23-2017, 09:32 PM
آخرین ارسال: amir_rs75
  The Climb | Official Thread Station 7 4,165 04-20-2017, 01:23 PM
آخرین ارسال: S.T.A.R.S
  Destiny 2| Official Thread Station 0 2,149 04-04-2017, 08:14 PM
آخرین ارسال: Station

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: