10-15-2014, 11:37 PM
(آخرین ویرایش: 10-16-2014, 12:27 AM، توسط mehran basiri.)
The Crew به بازیکنان اجازه می دهد بدون انجام حالت روایتی به سطح ۵۰ برسند
مهر ۲۳ام, ۱۳۹۳| ۲۲:۰۷ محمد صادق شجاعی
مهر ۲۳ام, ۱۳۹۳| ۲۲:۰۷ محمد صادق شجاعی
کسایی که با سبک جهان باز آشنایی دارند، احتمالا به اینکه سازندگان با پیشرفت در بازی به تدریج بخش های بیشتری از نقشه در دسترس قرار می گیرد، عادت کرده اند. برای برخی بازیکنان، این ویژگی مانع تکراری شدن و دلیلی برای ادامه بازی است، اما برای برخی دیگر تنها مانعی آزاردهنده می باشد. در مصاحبه ای با Julian Gerighty، کارگردان هنری The Crew، در مورد عملکرد Ubisoft در قبال این وضعیت توضیح داده است.Julian Gerighty می گوید:
نقلقول:چیزی که برای Ubisoft اهمیت دارد، و در واقع من انجام اینکار آن ها را دوست دارم، این است که از اول بازی کل ایلات متحده در دسترس است. از اول بازی، اگر می خواهید ساحل به ساحل را امتحان، و مهارت ها را به انجام برسانید، می توانید اینکار را انجام دهید. حتی اگر نمی خواهید حالت روایتی را امتحان کنید، می توانید اینکار را انجام دهید. می توانید بدون انجام هیچ یک از روایت ها به سطح ۵۰ برسید.
چطور امکان دارد؟ Ubisoft این بازی را به شکلی ساخته، که روند بازی های جهان باز تنها پاداشی برای کامل کردن ماموریت های کمپین است، در این صورت بازیکنان صرف نظر از نحوه گذراندن وقتشان پاداش دریافت می کنند.
نقلقول:ما تعادلی ایجاد کرده ایم که اگر وقت خود را صرف مهارت ها کنید به اندازه انجام ماموریت ها، پاداش دریافت می کنید. روش دریافت آن ها به شما بستگی دارد.
Gerighty در مورد روش انجام بازی توسط خودش ایده هایی دارد.
نقلقول:من فکر می کنم تمامی فعالیت ها، از جمله ماموریت های جانبی مهم هستند، از ابتدای بازی در دسترس شما قرار دارند و به بالا بردن سطح شما کمک می کنند. بنابراین اگر می خواهید PvP یا Faction را انجام دهید، می توانید این کار را انجام دهید. هیچکس شما را مجبور به اتخاذ روش خاصی نمی کند. هوش مصنوعی پیشرفت شما را کنترل می کند. همچنان می توانید مدال های gold یا platinum بدست اورید. هوش مصنوعی به خودی خود یک نوع چالش است، زیرا با شما پیوند دارند نه با ماموریت.
کارگردان هنری The Crew: هیچ بازی رانندگی دیگری تا این حد متنوع نیست
مهر ۲۳ام, ۱۳۹۳| ۲۳:۰۷ محمد صادق شجاعی
مهر ۲۳ام, ۱۳۹۳| ۲۳:۰۷ محمد صادق شجاعی
عوامل زیادی در موفقیت یک عنوان ریسینگ تاثیر دارند، از جمله گرافیک، نوآوری. اما یکی از مهمترین عوامل تنوع است، به شکلی که تا کنون در هیچ بازی دیگری دیده نشده باشد. Julian Gerighty، کارگردان هنری The Crew، در مورد سخت ترین چالش هایی که با آن مقابله کرده اند، توضیحاتی داده است. Julian Gerighty می گوید:
نقلقول:فکر می کنم اندازه این دنیا و این حقیقت که به اشتراک گذاشته شده، دو چالش بزرگی هستند، که در روند ساخت با آن ها مواجه شده ایم. در مورد اندازه دنیا و تنوع در آن، یک راه ساه وجود داشت و آن هم استفاده از ابزارهای مناسب است، به این معنا که باید بازی را با استفاده از این ابزارها بسازید، مانند مصالح ساختمانی/افرادی که با این ابزارها کار می کنند شگفت انگیزند. به خاطر داشته باشید که DNA و اعضای پایه گذار این تیم، از اعضای پایه گذار Test Drive Unlimited بوده اند. این بازی، یک عنوان جهان باز عظیم در Hawaii بود، این موضوع مربوط به ۸ سال قبل می باشد، بنابراین The Crew به نحوی تکرار موفقیت آن بازی است.
از صحبت های او می توان اینطور برداشت کرد که در دسامبر جانشین TDS در دسترس قرار خواهد گرفت.
نقلقول:مدتی است که آن ها مشغول کار هستند و می دانند که در حال انجام چه کاری می باشند. فکر می کنم اثبات این موضوع در خود پروژه باشد، اما برای میزان بزرگ بودن اهمیت ندارد، بلکه میزان تنوع است که اهمیت دارد. هیچ بازی رانندگی دیگر تا این حد متنوع نیست. هیچ بازی دیگری مانند این عنوان پیشرفت های زیاد، اراضی متفاوت برای رانندگی، و شخصی سازی های مختلف برای استفاده، ندارد، بنابراین واقعا این بازی نسبت به هر روشی که آن را انجام می دهید انعطاف پذیر است.