10-21-2014, 11:22 AM
پاسخ سازندگان به حجم آپدیت روز اول Halo: The Master Chief Collection
مهر ۲۸ام, ۱۳۹۳| ۲۱:۰۷ آرش سعادتمند
مهر ۲۸ام, ۱۳۹۳| ۲۱:۰۷ آرش سعادتمند
احتمالا شما نیز از بابت حجم آپدیت روز اول بازی Halo: The Master Chief Collection تعجب کردید! ۲۰ گیگابایت قطعا حجم کمی نیست و این مهم هیاهوی زیادی را به راه انداخته است که چرا سازندگان دست به چنین اقدامی زده اند؟ حال واقعا دلیل این مسئله چیست؟ پاسخ را می توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید. آقای Frank O’Connor به عنوان کارگردان حاضر در استدیو Industries 343 در رابطه با حجم این آپدیت می گویند:
نقلقول:این یک بسته بهینه ساز نیست. این بازی قرار بوده است که به صورت محصولی یکپارچه عمل کند. نسخه دیجیتالی که چنین است اما در رابطه با نسخه فیزیکی نیز نمی خواهیم که کاربران دائما اقدام به تعویض دیسک کنند. از آنجایی که بخش مهم آن نیز در رابطه با قسمت چند نفره است، این انتخاب منطقی می باشد.ما متوجه شدیم که این مهم ایده آل ترین راهکار برای همگان نیست اما راهی برای روان ترین تجربه است.اگر قرار بود یک سری بهینه ساز برای بخش تک نفره منتشر کنیم، خیلی کوچک بود اما در حال حاضر ما چنین مسئله ای نداریم. تمامی مراحل بازی از روی دیسک بدون آپدیت اجرا خواهند شد. چنین چیزی در رابطه با یک سری دیگر از محتویات نیز صادق است. تکرار می کنیم که بخش مهی از این آپدیت در رابطه با قسمت چند نفره است.
امسال در نمایشگاه E3 2014 شرکت مایکروسافت یک عنوان متشکل از تمامی ۴ نسخه سری بازی Halo را برای Xbox One معرفی کرد که به صورت HD باز سازی شده اند. این عنوان تمامی نقشه های بخش چند نفره را نیز خواهد داشت و در آن نسخه Anniversary بازی Halo 2 که کاملا به همراه نقشه های خود در بخش چند نفره بازسازی شده است نیز موجود می باشد. Halo: The Master Chief Collection با رزولوشن ۱۰۸۰p و ۶۰ در ثانیه اجرا خواهد شد و ماه نوامبر منتشر می شود.